Super :yes: svojich zakaznikov si určite najde :-) , trochu konkurencie v tomto segmente bude len k dobru :-)
som zvedavy na predaje v segmente a na Yaris Cross :-):-):-):-):-):-):-):yes::yes::yes::yes::yes::-)
Na yaris cross sa tesim aj ja.. to bude dalsi toyotacky superseller a dalsia tvrda rana pre konkurenciu... toyota neskutocne jede poslednu dobu... a uz len zo zahranicnych prezentacii a jazd si dovolim tvrdit ze yariss cross bude topka segmentu a dalsi superseller... navyse bude aj v 4kolke... ale aj tento bayon sa mi paci.. ovela viac ako vacsia kona... aj kufrom sikovne a prakticke auto vzhladom na dany podorys a koncepciu... aj vyssia svetlost vzdy pride vhod... obecne azia jede... korejci toyota... mame tu aj paradny juke a kaskaj... eu im zase nestiha.. t cross ci arona su vedla nich uz razom zastarale kusky
hrozně slabý motor? Ve srovnání s čím? Pokud to váží +- tunu, tak je na běžné ježdění dostatečný a naopak, oproti turbodmychadlem vyhoněných litrech i spolehlivější. Ono stále platí Murphyho zákony: co to auto nemá, to se nemůže pokazit!
i20 s tímhle motorem váží 1013-1123 kilo, tohle bude tak o metráček těžší, což zhruba sedí na minulou generaci 2008. S dvanáctistovkou 60 kW byla... tak akorát. Desítka koníků navíc by se hodila.
...ale po designové stránce je to fakt přeplácaný a překombinovaný děs-běs, křečovitě se snažící na sebe za každou cenu upozornit. Bohužel ale v negativním smyslu. Bayon je totiž úplně mimo evropský designový vkus! :-(:no:
Podobne ako v pripade vacsej kony aj tu cakam velky uspech.... mladi zakaznici uz nechcu skatule ako t cross... ale uz chcu coraz napadnejsie a vystrednejsie auta.... ja cakam velky uspech pre bayon.... a do karat mu hra sj dobra cena a slusny kufor.... pecka kusok... skoda len tych tgdicok....
No jenže jestli to fakt myslí vážně jako nástupce iX20, tak to je takové typicky důchodcovské auto. Dobrá cena je za ořezanou výbavu, pro mě zajímavá kombinace motoru a výbavy je někde na 440 - 470 tis. No a ve svých 30 se cítím ještě mlád, ale současný design Hyundaie mě teda neoslovuje. Tucson mi naživo přijde snad ještě ošklivější než na fotkách, a tohle taky asi nebude můj šálek kávy.
Oceňujem, že pre Style je napríklad mŕtvy uhol už štandardom, ale dať skoro 2000 eur za adaptívny tempomat a nepotrebné veci k tomu? ;-\ Nakoniec si človek fakt povie, že zlatý Jazz s hybridom.