Suhlas s kiou ... uplne si to zhovadili pritom mali defakto paradne logo... nechapem k comu to bolo dobre... chceli zamachrovat zrejme.. a takto to potom vyzera
Snad len u dacii sa mi nove logo paci viac ako povodne... u kii podla mna stare logo bolo lepsie a krajsie... rovnako aj u peugeotu.... u nissanu ci vw nastastie prebehli len male retuse.... tam je to stale ok.... uvidime ako bude vyzerat nazivo aj nove logo renaultu ktore aspon z fotiek posobi dost lacno a staromodne ... aj tu podla mna nebol dovod do neho sprtat ale chapem.. teraz je taka nova moda... a kto nemeni logo akoby ani nebol... takze za mna len tej dacii ta zmena loga skutocne vizualne aj imidzovo pomohla...
Sranda ze povedzme taka toyota ci mitsu alebo audi nepotrebuju menit logo kazdy rok... a nemaju s tym sucasnym ani po rokoch nadalej ziadny problem... sranda
Takže v době CRT monitorů, monochromatických displejů a nekvalitního ofset tisku bylo super používat "3D" logo. A dnes, kdy nerozeznáte na mobilu pixel ani pod lupou, je potřeba zjednodušovat. Nic proti jednoduchosti, ale tenhle argument kulhá na obě nohy.
Re: Usnadnění používání loga v digitálním prostředí.
Suhlasim... navyse mnohe nove loga prisli uz aj o farbu... vsetko je zrazu sive sterilne aj akesi nudne... pokrok proste nezastavime... ved aj skoda mala este nedavno tak paradne logo.. vid fabia 2...
Re: Usnadnění používání loga v digitálním prostředí.
Jednoduchost není kvůli technickým možnostem, ale kvůli vizuální "údernosti". Komplikované logo je obrázek, který se ve složité grafice webů a prezentací ztrácí a rozplývá. Tohle už dávno pochopil třeba Apple nebo Microsoft.
Ale je, podle mě si polepšili všichni až na Dacii a VW. Dacia měla původní logo 2003 nadčasové, nové je zbytečně opulentní a bachraté. VW je nečekaně ještě nudnější a stádovitější než doposud, zpátky do zlatých šedesátek.
Mnohokrát tady v diskuzi prokázáno, že taková Toyota Camry je stokrát lepší než nějaký Passát nebo Arteon nehledě na zřejmou cenovou výhodu a servisní excelenci opraven Toyota (i když v podstatě není co tam opravovat). Samozřejmě korunu nasadila Toyota uvedením kapesního sporťáku Yaris G, který je ohleduplný k životnímu prostředí a mnohem vhodnější na osobní prezentaci než nějaké převlečené lambo s čtyřmi kroužky. :-[]
Za mna prave dacia vw a nissan to vzali este za ten spravny koniec... a naopak kia renault aj par dalsich v galerii podla mna zmenu loga ani neotrebovali a zbytocne si domrvili to co nemalo chybu.... inak pezot ma snad s kazdym novym modelom inak stylizovaneho leva na kapote.. tam sa posledne roky fakt uz musia nudit...
Viem ako to myslis... aj mna v prvom rade zaujima auto ako take a nie jeho logo.... ale dobre stylizovane logo je dnes uz tiez dost dolezite... aspon z pohladu marketingu urcite... taka je doba dnes...
Každý máme svůj pohled. Osobně si myslím, že doba marketingová neboli věda jak dělal z lidí pitomce už je pryč. Hezké logo je asi fajn, ale užitná kvalita a výdrž je pro mě důležitější.
Kvalita důležitá je, ale loga se mění i kvůli tomu, co právě letí. Design auta z devadesátek by dnes asi neuspěl. Logo má mnohem menší význam, ale má ho a tvoří takovou třešničku na dortu. Dalším faktem je i držet krok s dobou. Jakože nezapomínáme ani na logo. Aktuální změny ale mají zásadní důvod. Objevují se zjednodušené verze a hlavně 2D rozměry a to je ideální řešení pro digitalizaci. Umožní to větší volnost nejen v případě toho, co bude na aute, ale třeba v reklamě. Taky se dají třeba dost efektně podsvítit.
Co napsal špatného? On měl negativní příspěvky, ale většinou celkem pravdivé. Na navážení se do druhých a na osobní urážky jsou zde daleko větší bijci a ti si můžou vesele urážet.
Tak jestli chceš zůstat v omylu je tvá věc. Fostek to není. Hamunu bys taky přece poznal i bez Caps locku. Prostě ve škole základní se učili naftu dotovat.
Když je někdo vyhozen tak se asi nebude vracet aniž by se snažit předstírat, že je někdo úplně jiný. Soudce psal, že tady nikdy nebyl a trvalo týden než prošel procesem schválení profilu :-[]
Pokud chvalořečíš Toyotu, jsi přítel. Pokud ne, jsi imbecil, chovanec psychiatrického ústavu apod. Jestli je toto normální diskuze, tak asi žijeme každý v jiném světě.
Tohle není normální diskuse. Bohužel. Stačí třeba i nechtěně napsat něco nepřesně nebo špatně a už se vezeš. Včera jsem se slušně zeptal, pak poděkoval a těch minusů u toho poděkování, nepočítaně.
Minusování pro mě není důležité a neřeším od koho to dostávám. Proč je jasné - nemám rád tzv. prémii (i když se teď komentářů k ní spíše vyhýbám). Zajímám se o autonomní auta, která dost lidí straší nebo znechucují (vyber si co libo). Zajímají mě i elektroauta, ale nebudu nic kupovat dokud nebudou za cenu do cca 350 tisíc. Prostě sousta důvodů proč mi dát hooodně mínusů.
no nejlepší je VW nejlepší automobilka na světě, německé auto je nejlepší, německý šampon je nejlepší a pak ještě rakouský savo. Prostě všechno co je od němců je boží a čecháček se z toho vždycky podělá na prvním místě.
...v sobě přesně zrcadlí celkový úpadek produkce automobilek, která reprezentují - likvidace žádaných výkonnějších motorizací, rušení výkonnějších motorizací s manuálními převodovkami, násilná hybridizace a elektrifikace, zamořování stále rostoucím počtem elektronických hlídačů atd.... Prostě hnus, který je zaváděn nikoliv kvůli poptávce zákazníků, ale kvůli bruseslkým ekoteroristickým eurošmejdům! :-O:-(:-(:-(:no:
Jo jo, a kupují si to jen bruselští úředníci, a skladují si je na dvorech.
Proč jen ta realita automobilního trhu je tak neskutečně proti těm tvým kecům?