Vcera tu vysiel test na X6, kde je v minusoch malo miesta na zadnych sedadlach. BMW to nedokaze (nechce) ani pri tych obludnych rozmeroch. Naopak, toto je genialne-na nemeckom autobilde je uz realna prezentacia ioniq 5 a ked si tam clovek sadne dozadu, tak priestoru je pozehnane.Dizajnovo sa mi paci ioniq viac ako toto, ale uspech budu mat oba. A X6... vsetci vieme kde skonci.
Ten 3m razvor je na urovni pickupu L200... tam musi byt miesta ako v rollse... masaker... na druhej strane som zvedavy aj na polomer otacania... lebo mat 3m razvor pri dlzke na urovni octavky nemusi byt vzdy len vyhra.... obzvlast pri manevrovani v meste ci parkovani... aj ja tu cakam uspech ale priznavam sa vopred jak tato kia tak aj ioniq sa mi koncepcne ani vizualne a proporcne vobec nepacia... za mna radsej X ceed alebo nejaku i30 fastback
Ano, v nějakém BMW jsem jel a při svých 176cm jsem bouchal vzadu hlavou o strop. Příšerné. Nepamatuju, že bych v nějakém autě něco takového zažil. Se svými auty jezdím obvykle na místě řidiče. Tak jsem se rychle zkoušel posadit dozadu v Peugeot 406 Sedan a Prius 3, ale nic takového jako v BMW se nekonalo. Místa dost, na hlavu i na nohy.
No ani ostatne nemecke automobilky nie su moc pozadu. Audi napriklad: miesto vzadu nie je ani v A6 sedane !!! Q5 je snad zly vtip, alebo rovno pluvanec do ksichtu to nazvime. Q7 uz ako-tak ale fakt sklamanie tiez na tie obludne rozmery, malo miesta.
CR-V: vzadu ani nevie clovek co s tolkym volnym miestom ...
Vyzera to ze nemci vyrabaju auta uz len pre krpatych aziatov. A aziati pre urastenych europanov. :D
Nabiti urcite jako Ioniq za 16 minut.
https://electrek.co/2021/03/03/hyundai-ioniq-5-spotted-charging-22-80-in-16-minutes-new-charging-king/
Wtf pauza na tankovani nafty a na zachod trva jen deset minut.
Takze to je na 600km neoddiskutovatelna katastroficka ztrata casu nejmin 12 minut. :D
A cas jsou penize!
A to nejmin 2x za pul roku. :D:D:D
No aby to bylo fer, na vetsine rychlonabijecek jeste takova rychlost neni mozna.
Tesla je v tomto ve vyhode.
Samozrejme cestovani s EV vzdy bude predstavovat nejaky ustupek oproti cestovani se spalovakem.
Jde o to, ze neznalymi je tento ustupek dost zvelicovan (nabijeni hodinu atp.).
Fakt me to zajima.
Co presne vyvolalo u tebe flame?
Obzvlast kdyz zohlednim posledni vety, tak mi to neni uplne jasny.
Pro nekoho, kdo jezdi kazdy tyden tisic km v kuse je elektromobilita zatim urcite komplikaci.
Pro nekoho kdo takto jede 4x za rok (tak nejak muj pripad...) uz to nemusi byt zadna tragedie.
Prišel mi úplne vpohode. Don Vito je propagátor elektromobility - a svoje tvrdenia podopiera odkazmi na články na nete. WinDiesel je ukričanec, ktorý pre zmenu do EV kope a vyzdvihuje naftu - ale žiaľ väčšinou bez podkladu a tendenčne. Takže áno, WinDiesel je smiešny, DonVito nie. Ak tu niekto niečo vyvoláva, tak skôr Win, namiesto argumentov a diskusie iba rýpe.
Jiste bude takto vykonna nabijecka na kazdem rohu. Soucasne cerpaci stanice maji jednu obrovskou vyhodu - u vsech natankuji plus minus stejne rychle, nemusim hledat stojan s nejvetsim prutokem. U elektriny musim hledat stojan s nejvetsim prikonem a doufat, ze bude volny.
Beres na to neco ?
EDIT: Jeste doplnim, ze mam hrozne rad prispevky plne argumentu. Ja napsal pouze to, ze nadsene tleskat nad rychlym dobijenim je pekne, ale musi k tomu byz ten spravny stojan. U cerpaci stanice je to jedno.
Napsal jsi toto:
"U elektriny musim hledat stojan s nejvetsim prikonem a doufat, ze bude volny."
Proto se ptam, odkud cerpas informace pro tyto prispevky.
Jestli mas predstavu jake jsou nabijeci stanice a jak probiha to "hledani". :D:D
https://youtu.be/ICs5C87SJHk
Jazdíš v reále viac ako pár km do Bratislavy? Ako píše speedfred, keď cestuješ viac ako len pár km do práce, tak to môže byť pekná otrava. Stačí, keď už na bežnej pumpe sú pred tebou dve autá a nebaví ťa to. Nechcem si takú situáciu predstaviť na dobíjačke.
Ja som z poslednych troch tankovani 3x cakal na volny stojan :-) Uz som dost znechuteny, ked mam ist tankovat. Zato nabijanie doma mi nevadi. Ale uz taka plna nabijacka a vybite auto niekde na ceste myslim zarmuti cloveka viac.
Dizajn fakt pekny. Ale ako na tom budu s kvalitou? Doteraz moc hnojdaj/kia nepresvedcil. GDI motory nic moc, a elektroauta teraz zvolavaju 80000 kusov, mozu horiet baterie, a nedavno aj elektrotory som zachytil ze sa mozu zadriet, a prehriat :/
Zrovna kvality bych se u KIA/H nebál. Když člověk vidí, jaké má problémy koncern s jejich elektromobily, tak je jsou na tom korejci líp. Stejně u každé nové technologie, lze očekávat určité problémy, ladění, svolávačky…. Naštěstí je zde 5-7 let záruky a rozhodně se nebojím, že by něco neuznali. Ale je pravdou, že bych počkal min. 5 let než bych šel do elektromobilu, než se technologie vyladí, zlevní, přibudou dobíjecí místa atd.
tedy... Co je to za divnou módu dělat všude ty neukončené zadní sloupky s černým dílem? Fakt to nepůsobí ani trošku hezky. Volant je taky dost divoký úlet.
Psal jsem o tom, jak vypadají, ne jak se prodávají, tupče. Jsi tupá hlava, sprosťák a malý člověk. Je mi to proti srsti, ale pokud chceš jet na osobní urážky tak směle do toho. Buď máš na víc a nebo jen na osobní urážky.
Neurazil ta, tak nebud zase precitlively. Naviac sam si zacal so subjektivnymi dojmami co sa tebe paci a nepaci a pritom to nikoho nezaujima. A narozdiel od teba pouzil aj argumenty a dokonca aj fakty.
Jak na tebe pusobi design konkretni automobilky je ciste subjektivni vec a predhazovat to ostatnim jako nejakou normu je blbost. Dle vseho se ukazuje, ze design Peugeotu je uspesny, coz se pozitivne odrazi na prodejich.
Tak už asi chápu, proč má KIA (a ostatní) nové logo. Tohle auto opravdu nevypadá jako pokračování stávajících modelů spalujících ropné produkty a ani není záměrně zhnuseno. Teď ještě aby se začaly ceny přibližovat na hladinu akceptovatelnou pro většinu českých zájemců o EV.
Češi sice sebe považují za nejchytřejší na světě, bohužel však mají vždy problém ukočírovat si vlastní stát. Proto jsou ze světového hlediska zanedbatelné nuly, podle kterých se svět netočí. Takže KIA, jako všichni světoví hráči, bude mít kupní sílu Čechů někde tam, no u toho, víme kde.
To bude asi tím, že náš stát je kočírovaný zvenku jako to bylo vždycky. Jestli se cítíš jako zanedbatelná nula a vadí ti to, tak na sobě pracuj. Já jsem si pro radost udělal v padesáti ještě jeden doktorát. Globalizace je (podle prof. Zeleného) u konce, takže teď bude více na každém jednotlivci jaký život si zařídí a jak přispěje lokálním komunitám, pokud ke štěstí potřebuje spokojené sousedy. Podle mého názoru by bylo dobré začít s tím, čemu se říká skromnost.
Vidíš, doktorát jsi udělal, asi z nějakého významného humanitního oboru, ale to ti nebrání zavést do příspěvku útoky ad hominem. Víš, že máš reagovat na názor a nikoli dávat rady nebo připomínkovat diskutéra?
Nejak mi nesedi michani retro a futuro, predni maska takova nijaka a nudna. Volant a vydechy klimatizace vypadaji zastarale. Nejvic se mi libi zadni cast, ale to je tak asi vsechno.
Suhlasim.. cele je to take nijake... obrovske disproporcne vajicko s mega razvorom ... pritom crossy ako xceed ci niro su paradne... skoda.... napriek tomu to asi uspech mat bude ... ludia sa budu chciet odlisit ....
Oni si budují designovou identitu tygřím nosem a když už normální heterochlap pozná Kiu podle přídě, tak to zahodí, aby se stali no name mezi dalšími deseti novými čínskými elektromobily. Ten volant je asi Oreo design, jako když ukousneš půlku půlky.
Omlékovaný volant mi nevadí jako chybějící tvar masky (nechladiče). Možná chtějí odlišit EV od ostatní produkce. Ale proč? Absence Schreyera je čím dál patrnější (víc u Hyundai). Auto je propracované a přináší přece jen něco nového v designu (Habib umí), ale příď je docela nuda ala VW. Nicméně grafika předních světel je povedená - možná už tu příď nechtěli víc rozdovádět (jako u budoucí Sportage)
.. ale mně se to líbí, exteriér moc, no a vnitřek neurazí. Myslím, že řada lidí to prostě nezkousne protože Kia. Kdyby s tímhle designem přišel někdo z D3, reakci by byly podstatně příznivější.
Abys našel to správné, musíš se tak či tak podívat dolů na to, co vlastně mačkáš. To radši budu mít všechno v displeji pěkně na očích. Hmatová zpětná vazba mi potvrdí zmáčknutí, ne nalezení správného tlačítka.
zepredu jsem si mysle ze je to neco do VW, ale zezadu je to paradni :yes:
myslim ze Enyaq a ID4 budou mit ve dvojici Ioniq5 a EV6 celkem hodne silnou konkurenci, i proto ze obe ty auta zrejme vyuziji nabijecky Ionity daleko lepe, co zje vtipne kdys Hyundai se k Ionity pripojil pozdeji
maji vubec zakaznici Skody na Ionity nejakou slevu?
kdo si koupili nějaký designově hnusný evropský vergl a mysleli si, že budou s ním oslňovat. Vždyť můžete, sebe sami navzájem. Existují lidé, kteří mají vkus a vnímání designu na jiné, širší úrovni. Tak sorry, že jsem vám srazil sebevědomí.
Proč tento zdánlivě zbytečný příspěvek píšu? Podívejte se výše, jak štěkáte a fňukáte.
Ty jsi fňukal takto:
Re: Oceňuji střídmý design interiéruJak na tebe pusobi design konkretni automobilky je ciste subjektivni vec a predhazovat to ostatnim jako nejakou normu je blbost. Dle vseho se ukazuje, ze design Peugeotu je uspesny, coz se pozitivne odrazi na prodejich.
Takže ještě k tomu nějaký Alzheimer.
Že tě ve škole nenaučili slušnému chování, to už jsem si zvykl. Ale když ani číst, to je dost smutná vizitka tvé školy.
Smutné je, že takové existence mají vůbec občanský průkaz.
a i ten je od pohledu uhlazený krasavec, ovšem zvenku mnohem větší, než by se na první pohled zdálo: d/š/v = 4635/1890/1605 mm. O křiklavých dojezdech se spotřebou 12,3 kWh / 100 km to je taky velká blamáž. A to má rozvor 3000 mm, aby se tam vešel co možná největší aku.