Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Volkswagen se dohodl s podnikovou radou na rušení míst v Německu

22 komentářů

SoudceTi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Anonym
Anonym
Kwa kdyby na něm nebyla závislá půlka české ekonomiky tak bych z toho měl radost.
Avatar - lyon667
lyon667
To jsou zřejmě ty nové pracovní příležitosti, které s nástupem EV slibovali. Jen zapomněli dodat, že si je zaměstnanci budou muset najít sami.
Avatar - Anonym
Anonym
:yes: :yes: :yes:
westeros
VW vyrabí stejný počet aut jako Toyota, ale zaměstnáva dvakrát víc lidí...
Avatar - Anonym
Anonym
Přesně tak. Existuje lepší ukázka neschopnosti?
ryccardo
Obávám se ale, že vyhází ty nelevnější zaměstnance a různý darmožrouty na dobře placených místečkách nevymetou. Rád bych se mýlil, ale dost často to u těhle velkých korporací tak bývá.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Má jít v 70 % o administrativu.
westeros
Půjdou pracovat do nové německé továrny Tesly 😄 Už v červenci by se měla spouštět
SoudceTi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pět tisíc lidí je v německé pracující populaci zanedbatelný počet, který se okamžitě rozpustí jinam.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Těch 5 000 lidí to myslím hloupé sluníčko vnímá dost jinak :no: a nebude jich 5 000. Včera to vnímavým lidem vysvětlili na Autoforu. To se tě ovšem netýká.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pět tisíc lidí, kteří snadno najdou práci v jiném odvětví průmyslu, protože to nejsou jednoúčeloví roboti. Navíc to nejsou lidi z výroby, ale převážně administrativa, která to má ještě snadnější. A propuštěných je JEN pět tisíc. To, že nenaberou v příštích dvou letech pár desítek tisíc lidí a zefektivní svůj provoz, jim jen pomůže.
Tak se zase zpátky zakopej.
SoudceTi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jo, až nakonec celá Evropa zkrachuje, já vím. To už tu píše skupina hlupáků kolik let...
SoudceTi
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Do prčic Černočtverče, fakt půjde fungovat tak, že v Evropě nebude průmysl a vše se bude jen kupovat a certifikovat. Evropa jde socialistickou cestou a jak známo z historie vždy to skončilo špatně. Automotive tvoří 40% HDP z průmyslu. Je to průmyslová evropská páteř.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Ne, fungovat to musí tak, že EU má svůj průmysl více diverzifikovat. Na to, bohužel, přišla až v minulém roce. Tím, že budeme umět vyrábět jen auta, se právě dostáváme do fáze, kdy budeme vše ostatní jen kupovat. Což ti zjevně stále nedošlo. Evropa by neměla mít průmyslovou páteř, protože ta se snadno může zlomit.
DonVito
Vis kde budou/jsou nove gigatovarny VW na baterky, Kankunene?

A kde bude vyrabet Tesla???
Baterie i auta.
V Berline?
Vis kde to je?
Evropa... 😉

Mel by ses zacit starat vic o sebe a ne tolik o Evropu.
Mozna by to ty Evrope prospelo vic, nez tvoje (priposrana) "starost" dana desitkami let propagandy autoprumyslu.
http😐/archive.corporateeurope.org/carlobby.html

Preloz si alespon slovo scaremongering.
Pak treba pochopis, ceho a o co se vlastne bojis...
German car industry scaremongering 😉
Je mi te vlastne lito, protoze ty i Arese a dalsi jste fakt vystraseni.
😄
V prvni rade je to starost o zisky zahranicnich automobilek.
A podpis petice na zachranu nemeckeho autoprumyslu me take dojal.
Obzvlast kdyz je Cesko brane jako (stredne) levna montovna, ale vy se tu bijete za nemecky trojnasobny platy. 😁
A z ty paniky si fakt myslite, ze kdyz skonci spalovaci motor, tak nastane konec sveta resp. konec individualni mobility resp. krach Evropy...
Tak uz tu sakra prestante brecet.

PS My bychom se meli snazit predevsim o transformaci energetiky. Utlumovani uhli nas skutecne zasahne. A jde o to z te transformace vyjit jako vitez. A ne tady fnukat co bylo...

PPS Z vasi petice😒br /> Ende der funktionierenden Automobilindustrie, schadet damit der gesamten Wirtschaft und könnte bis zu 1 Million Arbeitsplätze in Deutschland kosten. Daher: EURO-7-NORM STOPPEN - BENZINER UND DIESEL RETTEN!
Co mi to pripomina?
Jen scaremongering...
wtf
Presne takto to funguje, pres autoklub, hlasnou troubu automobilek.
A dal pres vystraseny diskutery... :no:
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, zasáhne nás brutálně když se nebude nic stavět a bude se vypínat, viz srpnové vpynutí Mělník III
https😐/oenergetice.cz/…v-polovine-srpna

Náhrada žádná, staví se plyn, kdy bude, není nikdo schopný říct 😄 😄 😄 😄 😄 😄

Teš se na blackouty a zmrzlý lidi v panelácích, brzy realita
sella-bike
a jsme si jisti, že se bavíme o VW a nebo o celém koncernu (Audi, Lambo, škoda, Seat)?
PowerHouse
EU se není schopna postavit např. Foxconnu, takže Evropa musí propouštět.

Dle mého názoru bude největším vítězem Foxconn, který nabídne špičkový kompletní pohon včetně špičkových solid state baterek, infotainement s Androidem, autopilota, ... za nízkou cenu.

Bude to stejný proces, jako když začal Foxconn montovat televize Sony, nyní to bude u EV.

Takže Foxconn si postaví další továrny v Indii.
Jo byl jsem u Renaultu okukovat auta, a tam si prodejci pochvalovali SW spravovaný z Indie. Časem si toho budou pochvalovat více, ten SW byl jenom začátek.