Automobilový koncern Volkswagen se dohodl s podnikovou radou na plánu rušení pracovních míst v Německu, kde zaměstnává kolem 300.000 lidí. Firma dohodu oznámila ve svém sdělení, přesný počet rušených míst ale neuvedla.
Obávám se ale, že vyhází ty nelevnější zaměstnance a různý darmožrouty na dobře placených místečkách nevymetou. Rád bych se mýlil, ale dost často to u těhle velkých korporací tak bývá.
Těch 5 000 lidí to myslím hloupé sluníčko vnímá dost jinak :no: a nebude jich 5 000. Včera to vnímavým lidem vysvětlili na Autoforu. To se tě ovšem netýká.
Pět tisíc lidí, kteří snadno najdou práci v jiném odvětví průmyslu, protože to nejsou jednoúčeloví roboti. Navíc to nejsou lidi z výroby, ale převážně administrativa, která to má ještě snadnější. A propuštěných je JEN pět tisíc. To, že nenaberou v příštích dvou letech pár desítek tisíc lidí a zefektivní svůj provoz, jim jen pomůže.
Tak se zase zpátky zakopej.
Do prčic Černočtverče, fakt půjde fungovat tak, že v Evropě nebude průmysl a vše se bude jen kupovat a certifikovat. Evropa jde socialistickou cestou a jak známo z historie vždy to skončilo špatně. Automotive tvoří 40% HDP z průmyslu. Je to průmyslová evropská páteř.
Ne, fungovat to musí tak, že EU má svůj průmysl více diverzifikovat. Na to, bohužel, přišla až v minulém roce. Tím, že budeme umět vyrábět jen auta, se právě dostáváme do fáze, kdy budeme vše ostatní jen kupovat. Což ti zjevně stále nedošlo. Evropa by neměla mít průmyslovou páteř, protože ta se snadno může zlomit.
Vis kde budou/jsou nove gigatovarny VW na baterky, Kankunene?
A kde bude vyrabet Tesla???
Baterie i auta.
V Berline?
Vis kde to je?
Evropa... ;-)
Mel by ses zacit starat vic o sebe a ne tolik o Evropu.
Mozna by to ty Evrope prospelo vic, nez tvoje (priposrana) "starost" dana desitkami let propagandy autoprumyslu. http://archive.corporateeurope.org/carlobby.html
Preloz si alespon slovo scaremongering.
Pak treba pochopis, ceho a o co se vlastne bojis...
German car industry scaremongering ;-)
Je mi te vlastne lito, protoze ty i Arese a dalsi jste fakt vystraseni. :-)
V prvni rade je to starost o zisky zahranicnich automobilek.
A podpis petice na zachranu nemeckeho autoprumyslu me take dojal.
Obzvlast kdyz je Cesko brane jako (stredne) levna montovna, ale vy se tu bijete za nemecky trojnasobny platy. :D
A z ty paniky si fakt myslite, ze kdyz skonci spalovaci motor, tak nastane konec sveta resp. konec individualni mobility resp. krach Evropy...
Tak uz tu sakra prestante brecet.
PS My bychom se meli snazit predevsim o transformaci energetiky. Utlumovani uhli nas skutecne zasahne. A jde o to z te transformace vyjit jako vitez. A ne tady fnukat co bylo...
PPS Z vasi petice:
Ende der funktionierenden Automobilindustrie, schadet damit der gesamten Wirtschaft und könnte bis zu 1 Million Arbeitsplätze in Deutschland kosten. Daher: EURO-7-NORM STOPPEN - BENZINER UND DIESEL RETTEN!
Co mi to pripomina?
Jen scaremongering...
wtf
Presne takto to funguje, pres autoklub, hlasnou troubu automobilek.
A dal pres vystraseny diskutery... :no:
EU se není schopna postavit např. Foxconnu, takže Evropa musí propouštět.
Dle mého názoru bude největším vítězem Foxconn, který nabídne špičkový kompletní pohon včetně špičkových solid state baterek, infotainement s Androidem, autopilota, ... za nízkou cenu.
Bude to stejný proces, jako když začal Foxconn montovat televize Sony, nyní to bude u EV.
Takže Foxconn si postaví další továrny v Indii.
Jo byl jsem u Renaultu okukovat auta, a tam si prodejci pochvalovali SW spravovaný z Indie. Časem si toho budou pochvalovat více, ten SW byl jenom začátek.