Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen se dohodl s podnikovou radou na rušení míst v Německu

Automobilový koncern Volkswagen se dohodl s podnikovou radou na plánu rušení pracovních míst v Německu, kde zaměstnává kolem 300.000 lidí. Firma dohodu oznámila ve svém sdělení, přesný počet rušených míst ale neuvedla.
Zpět na článek
16. 3. 2021 09:03
16. 3. 2021 09:19
16. 3. 2021 09:23
16. 3. 2021 10:50
16. 3. 2021 11:16
16. 3. 2021 09:24
16. 3. 2021 09:38
16. 3. 2021 09:44
16. 3. 2021 09:56
16. 3. 2021 10:01
16. 3. 2021 09:59
16. 3. 2021 10:02
16. 3. 2021 10:16
16. 3. 2021 10:20
16. 3. 2021 11:15
16. 3. 2021 13:35
16. 3. 2021 11:12
16. 3. 2021 09:03
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Roman Horký
16. 3. 2021 09:18
Re: Tak tak
Kwa kdyby na něm nebyla závislá půlka české ekonomiky tak bych z toho měl radost.
Avatar - lyon667
16. 3. 2021 09:19
Re: Tak tak
To jsou zřejmě ty nové pracovní příležitosti, které s nástupem EV slibovali. Jen zapomněli dodat, že si je zaměstnanci budou muset najít sami.
16. 3. 2021 09:23
Re: Tak tak
VW vyrabí stejný počet aut jako Toyota, ale zaměstnáva dvakrát víc lidí...
Avatar - Roman Horký
16. 3. 2021 09:25
Re: Tak tak
Přesně tak. Existuje lepší ukázka neschopnosti?
16. 3. 2021 10:50
Re: Tak tak
Obávám se ale, že vyhází ty nelevnější zaměstnance a různý darmožrouty na dobře placených místečkách nevymetou. Rád bych se mýlil, ale dost často to u těhle velkých korporací tak bývá.
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2021 11:16
Re: Tak tak
Má jít v 70 % o administrativu.
16. 3. 2021 09:24
Re: Tak tak
Půjdou pracovat do nové německé továrny Tesly :-) Už v červenci by se měla spouštět
16. 3. 2021 09:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2021 09:44
Re: Tak tak
Pět tisíc lidí je v německé pracující populaci zanedbatelný počet, který se okamžitě rozpustí jinam.
Avatar - WinDiesel
16. 3. 2021 09:56
Re: Tak tak
Těch 5 000 lidí to myslím hloupé sluníčko vnímá dost jinak :no: a nebude jich 5 000. Včera to vnímavým lidem vysvětlili na Autoforu. To se tě ovšem netýká.
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2021 10:01
Re: Tak tak
Pět tisíc lidí, kteří snadno najdou práci v jiném odvětví průmyslu, protože to nejsou jednoúčeloví roboti. Navíc to nejsou lidi z výroby, ale převážně administrativa, která to má ještě snadnější. A propuštěných je JEN pět tisíc. To, že nenaberou v příštích dvou letech pár desítek tisíc lidí a zefektivní svůj provoz, jim jen pomůže.
Tak se zase zpátky zakopej.
16. 3. 2021 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2021 10:02
Re: Tak tak
Jo, až nakonec celá Evropa zkrachuje, já vím. To už tu píše skupina hlupáků kolik let...
16. 3. 2021 10:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
16. 3. 2021 10:20
Re: Tak tak
Do prčic Černočtverče, fakt půjde fungovat tak, že v Evropě nebude průmysl a vše se bude jen kupovat a certifikovat. Evropa jde socialistickou cestou a jak známo z historie vždy to skončilo špatně. Automotive tvoří 40% HDP z průmyslu. Je to průmyslová evropská páteř.
Avatar - Blue Sun
16. 3. 2021 11:15
Re: Tak tak
Ne, fungovat to musí tak, že EU má svůj průmysl více diverzifikovat. Na to, bohužel, přišla až v minulém roce. Tím, že budeme umět vyrábět jen auta, se právě dostáváme do fáze, kdy budeme vše ostatní jen kupovat. Což ti zjevně stále nedošlo. Evropa by neměla mít průmyslovou páteř, protože ta se snadno může zlomit.
16. 3. 2021 13:35
Re: Tak tak
Vis kde budou/jsou nove gigatovarny VW na baterky, Kankunene?

A kde bude vyrabet Tesla???
Baterie i auta.
V Berline?
Vis kde to je?
Evropa... ;-)

Mel by ses zacit starat vic o sebe a ne tolik o Evropu.
Mozna by to ty Evrope prospelo vic, nez tvoje (priposrana) "starost" dana desitkami let propagandy autoprumyslu.
http://archive.corporateeurope.org/carlobby.html

Preloz si alespon slovo scaremongering.
Pak treba pochopis, ceho a o co se vlastne bojis...
German car industry scaremongering ;-)
Je mi te vlastne lito, protoze ty i Arese a dalsi jste fakt vystraseni.
:-)
V prvni rade je to starost o zisky zahranicnich automobilek.
A podpis petice na zachranu nemeckeho autoprumyslu me take dojal.
Obzvlast kdyz je Cesko brane jako (stredne) levna montovna, ale vy se tu bijete za nemecky trojnasobny platy. :D
A z ty paniky si fakt myslite, ze kdyz skonci spalovaci motor, tak nastane konec sveta resp. konec individualni mobility resp. krach Evropy...
Tak uz tu sakra prestante brecet.

PS My bychom se meli snazit predevsim o transformaci energetiky. Utlumovani uhli nas skutecne zasahne. A jde o to z te transformace vyjit jako vitez. A ne tady fnukat co bylo...

PPS Z vasi petice:
Ende der funktionierenden Automobilindustrie, schadet damit der gesamten Wirtschaft und könnte bis zu 1 Million Arbeitsplätze in Deutschland kosten. Daher: EURO-7-NORM STOPPEN - BENZINER UND DIESEL RETTEN!
Co mi to pripomina?
Jen scaremongering...
wtf
Presne takto to funguje, pres autoklub, hlasnou troubu automobilek.
A dal pres vystraseny diskutery... :no:
Avatar - Barrichello
17. 3. 2021 11:30
Re: Tak tak
Jojo, zasáhne nás brutálně když se nebude nic stavět a bude se vypínat, viz srpnové vpynutí Mělník III
https://oenergetice.cz/…v-polovine-srpna

Náhrada žádná, staví se plyn, kdy bude, není nikdo schopný říct :-) :-) :-) :-) :-) :-)

Teš se na blackouty a zmrzlý lidi v panelácích, brzy realita
16. 3. 2021 11:12
re: tak tak
a jsme si jisti, že se bavíme o VW a nebo o celém koncernu (Audi, Lambo, škoda, Seat)?
Rozbalit vlákno
0
16. 3. 2021 12:14
Nějak se nám to z té Evropy přesouvá do pryč.
EU se není schopna postavit např. Foxconnu, takže Evropa musí propouštět.

Dle mého názoru bude největším vítězem Foxconn, který nabídne špičkový kompletní pohon včetně špičkových solid state baterek, infotainement s Androidem, autopilota, ... za nízkou cenu.

Bude to stejný proces, jako když začal Foxconn montovat televize Sony, nyní to bude u EV.

Takže Foxconn si postaví další továrny v Indii.
Jo byl jsem u Renaultu okukovat auta, a tam si prodejci pochvalovali SW spravovaný z Indie. Časem si toho budou pochvalovat více, ten SW byl jenom začátek.
Rozbalit vlákno
0