Německá automobilka Volkswagen plánuje mít do roku 2030 v Evropě šest továren na výrobu baterií a firma uvedla, že jedna z nich by mohla stát v České republice.
Lithium je fajn
ale fluor je lepší,
přidejme hodně jedovatého kadmia, navrch smetánku z niklu
a pocukrujme to jedovatým fosforem.
Kdyby to někomu nechutnalo, přidejme ještě víc síry.
A bude to velká chuťovka.
Helmuti si auta čistě budou kompletovat v Německu a k nám pošlou těžkou jedovatou chemii.
Bravo Helmuti, bravo hloupí Češi !!!
minulej rok sem spalil pres 2tuny benzinu a vypustil skoro 10tun CO2.
prumerny auto za svoji zivotnost spali hmotnoste 10-20x vic benzinu nez vazi a vypusti 50-100x vic CO2 nez je jeho hmotnost
Fluor nebo fosfor tě zlikviduje za pár sekund. Jsou to prostě velmi jedovaté látky. Na CO2 nic jedovatého není. To máš ty pako smolíka.
Blábolíš stále stejné wolowiny :no:
A proč to děláš? Proč pálíš 2 tuny benzínu? To je cca 2800 litrů, tzn. s normálním autem s cca 1.5 turbem to dá 45 tis. km. Proč jezdíš tolik? Když chceš chránit planetu, proč si nekoupíš EV? Nebo ještě lépe - proč nejezdíš hromadnou dopravou?
tedy 240GWh aku rocne znamena 4mil elektroaut se 60kWh aku, nebo 3mil elektroaut s 80kWh.
za 10 roku 3/4 nove prodanych aut v EU bude plne elektricka a 1/4 nabijeci hybrid
Chtějí toxickými sra.čkami zasvinit východní Evropu.....
Česká republika je jednou ze zvažovaných lokalit východoevropské továrny na baterie plánované na rok 2027. Možnými lokacemi pro tento závod je i Polsko a Slovensko,
Re: Chtějí toxickými sra.čkami zasvinit východní Evropu.....
Číňané se zaswiňují dobrovolně a Helmuti a Norové si dají velký pozor aby to svinstvo neměli u nich doma.
Ono by jim to totiž neprošlo, stejně jako u nás málem prošlo kyanidové loužení zlata.
Bečva? Pohodička proti tomu co přijde.
Rád komukoli vysvětlím (ne)likvidaci odpadních vod z chemických provozů, 10 let jsem se živil jako vedoucí chemického provozu.
Re: Chtějí toxickými sra.čkami zasvinit východní Evropu.....
Nepiš o čem nic nevíš.
Např. o Helmutech.
Protože bys měl vědět, že první dvě továrny na baterky má (bude mít) VW ve Švédsku a v Německu!
Ty pako. https://www.electrive.com/…y-in-salzgitter/
je už naplánovaná!!! https://www.idnes.cz/…auto_ojetiny_fdv
Pokud tento iditoský progresivitsicko-levičácký zločin skutečně budou realizovat, je jedinou možnou reakcí odchod z EU! :-O:-O:-O Ona ale při takto debilní politice EU v roce 2035 ani nemusí existovat... :-)
Re: Likvidace dostupné individuální mobility v EU...
na tom textu je vtipne, jak autor naprosto nerozumi emisnim limitum, natoz EU
motor emisni normu plnet nemusi, enisni normu musi plnit folotila prodanych aut za dane obdoby, pokud to dana flotila splni, tak automobilka nemusi nic resit, pokud to flotila nesplni tak musi resit pokutu, a tu pokutu muze resit klidne tim, ze zakaznik si priplati za kazde prodane auto, je tedy na automobilce a zakaznicich zda a jak to chteji ;-)
ceka nekdo ze treba automobilka Ferrari plni soucasne emisni limity? ne neplni, ale jeji zakaznici to neresi a radi si za to tech par tisic eur priplati ;-)
v roce 2035 se da ocekavat ze v beznem mainstreamu o spalovaci motorizace bude stejne minimalni zajem ze strany zakazniku, jednoduse proto ze to bude ekonomicky mnohem drazsi na provoz nez elektricka verze, odmitave mysleni lidi o novych vecech se stale zkracuje s tim jak se rychleji dnes posouva vyvoj, ze velke zmeny vesmes zacali nekdy v 90 letech a tehdy bezny inovacni cyklus cca 20 let je dnes na urovni cca 8 let, to co se drive dalo podchytit behem treba 4-6 let je dnes v pocatcich ani ne rok nebo dva a je to vesmes povazovano za "zastarale"
Re: Likvidace dostupné individuální mobility v EU...
Nekrmit trolla:)
Vždyť to je furt to samé dokola. Jeden článek o tom jak někde někdo něco řekl a už se tady vystupuje z EU a tvoří se konspirace jak někdo chce omezit mobilitu občanů.)
Re: Likvidace dostupné individuální mobility v EU...
Emisni normu plnit musi, jinak nesmi na silnici. To byl i dieselgate. To jsou hausnumera ve velkem TP, zjednodusene euro 1, 2....6. A podle toho se plati ekopolatky pri prepisu auta.
Pak jsou pokuty za flotilove vypustene CO2 a tam je to opravdu "jenom" o penezich.
dá se říct, že jsem smutný. To na čem jsem vyrostl pomalu umírá. Spalovací motor. Prostě jeho čas pomalu končí a my jsme svědky asi největšího přelomu automobilismu od jeho vzniku. Tak si ho užívejme.
Na přelomu desetiletí budou už auta jiná. Motor bude jen ta krabice dole u náprav a nebude k němu přístup. Výměna oleje, řemeny, spojky, svíčky atd bude minulostí. U čtyřkolek se nebude řešit jaký má diferenciál, u převodovek jak řadí. To vše nebude potřeba.
Bude to vadit? Bude vadit, že přijedu v pátek domů a auto se za víkend natankuje ze střechy na celý týden? Bude vadit, že cestou do práce bude auto řídit samo (stejně už to v tom provozu není zábava) a já místo řízení budu vzpomínat jak bylo když nebyl takový provoz?
Je to jednoduché, nová továrna, nová spotřeba el. energie, která pochází většinově z uhlí.. VW bude tvrdit, že jsou zelení lídři a naši lidé tady budou umírat ve zvýšené míře na emise rakovinotvorných látek ze spalovaní uhlí.. Prostě NE.
Tak si zajeď do Počerad, ať víš, do čeho jdeš... Když už tam budeš, tak stačí kousek do Prunéřova. A zpracování chemických sajrajtů je v Litvínově, taky kousek. Cestou dom se stav aspoň u jezera, to je pěkný...