Autofun
Mammut
5
znamena jednasestka jsem nevedel. Asi je to jako s tou rijnovou revoluci v listopadu 🙃
Přejít do diskuze
Motory byly 1,5, 1,6, 1,8 a 2,0
Dvoultr byl na ruské poměry dělo, motor OPEL R4 DOHC, 150 Hp, převodovka opel, maximálka 196 km/h
Jmenovalo se to VAZ 21106
Dvoultr byl na ruské poměry dělo, motor OPEL R4 DOHC, 150 Hp, převodovka opel, maximálka 196 km/h
Jmenovalo se to VAZ 21106
...co kdy v Togliatti vyráběli, a zdaleka nejde jen o design. Kdysi jsem se s tímto odporným ruským pekáčem plným smradlavých drnčících plastů a nelícujících plechů svezl a kromě překvapivě úsporného motoru se na tom nedalo pochválit lautr nic! 😲 😒 :no: Proto bych ho nechtěl ani zadarmo! :no:
To rozhodně nebyla dávno hotová, předsérie 2110 z roku 85 série 100, co vypadala jako divná Sierra, byla něco zcela jiného než to finální auto, co je v článku série 300. Její první prototypy teprve vznikly až na přelomu 89/90., po odevzdání kompletně překopaného konceptu od Porsche Engineering Kadannikovovi, jak je psáno výše.
Niekedy tuším v r. 92-93 som občumoval v jednom bezcolnom pásme asi 3-4 kusy (určite predsériové resp. prototypy), ktoré boli na ceste naspäť do Ruska z autosalónu buď v Ženeve alebo z Frankfurtu. A ak v takom stave tie autá naozaj vystavili, tak sa nečudujem, že sa to mimo ruska nejak moc nepredávalo. Spracovanie exteriéru a interiéru bola hotová katastrofa. Čo som videl potom zopár sériových kusov, tak tam to už bolo o niečo málo lepšie, ale toto sa nechytalo (spracovaním) ani na prvé kusy Favorita.
Přihlášení té 110 nerozporuju, reaguju na ten údiv, jak se to tam asi mohlo vzít, a ten ten superb je nejspíš momentálně na diplomatických tabulích a pochybuju, že se někdy vrátí do EU. Na druhou stranu tady taky lze díky kličce na výjimku přihlásit jako nové takový střep, jako je buchanka z šedesátých let, ačkoliv to nesplňuje legislativní požadavky, třeba tam mají něco podobného taky.
Na trh prišla v roku 95 a pokiaľ mám správne informácie, zavedenie do výroby trvalo skoro 10 rokov po ukončení vývoja, takže áno, osemdesiatky sú zrejme tie správne roky.
Motor ladili u Porsche a neviem, či nerobili niečo aj do dizajnu.
Motor ladili u Porsche a neviem, či nerobili niečo aj do dizajnu.
Jako vtip dobrý no. Lada 110/111/112 se designově nepovedla, ale vznikalo to koncem 80 let no. Facelift Priora už je daleko lepší
Lada normálně vozí auta do střední a jižní ameriky kde používají km/h, takže někdo s tím dorazil do USA a už tam zůstal, konec záhady. Po D.C. taky jezdí Superb II combi dovezený po něčí diplomatické misi v EU, a to nebude jediné. Jinak individuálních dovozů ruských aut je víc, http😐/sovietcar.com atd