Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
Nikoloki
1
Udivuje mne, že u vozů klasických prémiových značek má nastavení sedadel pouze 2 pozice, zatímco například Lexus CT200h má paměťové pozice 3, a pak také nechápu, proč stále existuje extra tlačítko "Set" ("Mem", atp.) pro uložení nastavení do paměti, když by stačil na použití nastavení "krátký stisk" a pro uložení nastavení "dlouhý stisk" tlačítka příslušné paměti …
VDC_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
DonVito
0
😄 😄 😄
JFK
2
Klasickou prémiovou značkou jezdí maximálně majitel a jeho drahá polovička, kdežto Lexus je koncipován i ještě pro uklízečku a zahradníka, kteří v případě klasické prémiové značky používají separátně neprémiový povoz pro plebs. Tudíž Lexusu naopak ještě chybí pozice č.4, zatímco klasická prémiová značka si může dovolit luxus tlačítka SET, OFF apod.
speedfred
0
🤣🤣🤣
Typhoon
Úkolem dnešních managerů je představit co nejambicióznější plán. No a když to nevyjde? Nevadí, představím jiný ambiciózní plán v jiné automobilce.
warsava
Automobilky zatlacili politici do kouta a ty uz investovaly tak enormni penize, ze uz jim nezbyva, nez zpivat elektrickou ideologickou pisnicku. Kazdopadne ty plany zneji pekne, ale realita na trhu je uplne jina. Automobilky nicmene zrejme plne spolehaji na politiky, kteri jim na oplatku za to, ze tak pekne drzi hubu a krok, dodaji stedre subvence z eraru. Takze tuhle pohadku nakonec BMW zaplati vsichni danovi poplatnici. I ti, co uz na novy auto mit nikdy nebudou... 😒
Ti co na novy auto nemaji a tech je u nas vetsina i dnes... budou muset pockat, tak jako dnes... na ojetinu.
Co je na tom tak nepochopitelneho?
Zatim je ojetych EV malo.
Ale to se samozrejme bude menit.
Jelikoz vetsina kupujicich novych aut s nimi najede 100.000-200.000km?
Co je na tom tak nepochopitelneho?
Zatim je ojetych EV malo.
Ale to se samozrejme bude menit.
Jelikoz vetsina kupujicich novych aut s nimi najede 100.000-200.000km?
Spíše se to bude vyvíjet tak, že z EU budou v členských státech, včetně zemí v bývalém východním bloku, dávat autům se spalovacími motory ohromně vysoké ekologické daně, vysokou spotřební daň, vysoké poplatky např. za jízdu po dálnicích nebo vjezd do vymyšlených zón, tak aby se motorista jezdící se spalovacím motorem podvolil, nebo aby finančně řádně krvácel... A dotace na nové EV? Dotovat EV v EU pro všechny je při jejich masovém rozšíření stěží u financovatelné. Jakou dotaci nyní na EV dostane občan v Německu a jakou občan v České republice? A přitom jsou oba "stejní" občané EU... :no:
Stacilo by delat skutecnou technickou a emise.
A prosla by pulka aut...
Proc nedostanes v Cesku EU dotaci na elektromobil?
Protoze to dotuje stat, ne EU? 😉
A prosla by pulka aut...
Proc nedostanes v Cesku EU dotaci na elektromobil?
Protoze to dotuje stat, ne EU? 😉
twistedTSD
Prostě budou na zahraničních trzích prodávat ICE a v Evropě budou cpát elektromobily, aby neplatili pokutu. K tomu tam nacpou spoustu dotykáčů a hlasové ovládání a budou tomu říkat digitalizace.
Modrý blesk
Už neví vedení v BMW jak by EV lidem natlačili, tak vytahují staré ve své době úspěšné označení modelů. Ty modely však byly v 60. letech úspěšné ne pro svůj název, ale pro jízdní a užitné vlastnosti a i cenu, viz např. typy 115, 116, 118 nebo 121. Kdyby raději v BMW místo velkých honosných názvů vyrobily EV lepších parametrů, když už na elektromobilitu, a nejen v BMW, kývly kápům EU, zejména vystudovanému historikovy francouzské literatury... Zajímavé je, že všechny EV porovnávají pouze výkonem a podle toho jim dávají i přemrštěné ceny, ale ostatní parametry jsou stále tristní... :no:
A ty si myslíš, že preto je to vedenie zlé, lebo ľuďom niečo nasilu tlačí...
Keby si videl aj ďalej ako na špičku vlastného nosa, tak by ti docvaklo, že inú možnosť nemajú. Elektromobily vyrábať musia, s tým sa nedá hnúť, takže hlavnou úlohou je predávať ich. A aby ich predávali, musia najprv ľudí presvedčiť, aby si ich kúpili. To je celé.
Keby si videl aj ďalej ako na špičku vlastného nosa, tak by ti docvaklo, že inú možnosť nemajú. Elektromobily vyrábať musia, s tým sa nedá hnúť, takže hlavnou úlohou je predávať ich. A aby ich predávali, musia najprv ľudí presvedčiť, aby si ich kúpili. To je celé.