Četl jsi alespoň titulku? Asi tě vůbec nezajímá, že komentuješ evropské prodeje. Nevím jaká je definice čecháčka, ale umím si představit, že to bude něco o stylu mudrování, jaký tu předvádíš.
Třeba loni v únoru. A v březnu. A pak ho předběhl Renault a vydrželo to do konce roku, Peugeot zůstal třetí. A letos se Renault propadl. To žádné velké kotrmelce nejsou, z #3 na #2.
Díky za reakci pane Bureši. Beru vás za slovo a doufám, že letos začnou vaše stránky konečně fungovat, jak měly už nejméně 10 let... Funkci "Repeat" tedy vypínám. ;-)
Pamatujete doby, kdy Opel a Ford soutěžili o první místo prodejů v Evropě? Tak to jste se narodili hodně dávno :-) Ale teď vážně. Ford kolem osmého místa a Opel kolem dvanáctého? To fe fakt na ručník. Úplný kolaps má Opel/Vauxhall Astra. 70 tisíc prodaných kusů za minulý rok. Bývaly doby, kdy Opel prodal tolik Aster za jeden měsíc. https://www.znesnaze21.cz/…zivot-pro-maggie
Re: Logický důsledek výrazného zdražování nových aut..
Klidně se od vás nechám přesvědčit, ale až poté, co mi vysvětlíte jedno: jak to, že se dvou až tříleté ojetiny prodávají nyní za +- stejnou cenu, či mírně nižší, jako tehdy nové??? Protože ty samé auta za tři roky o 15-20% zdražily aniž se zvýšila jejich užitná hodnota! Totiž to, že tehdy to byly čisté spalováky a nyní vesměs hybridy není přidaná hodnota z hlediska uživatele.Takže asi tak. Před dvěma třemi roky covid nebyl!
OK, nikdo z redakce na mne nereaguje, tak to zkusím jako HamunaKylie s dotovanou naftou.
Zase.ru každou diskuzi tímto pokřikem, dokud někdo neodpoví. Je to tak správně???
A nyní původní příspěvek:
"Co mám proboha udělat, abych mohl nahrát Avatar do vašeho přiblblého systému? Už 2 týdny nelze nahrát ani JPEG ani PNG, velikosti od 9kB až po 750kB, rozměry od 80 pixelů až po 2000 a nic.
Restart Macu, aktualizace OS, update Safari a nic nic nic...
Před cca 2 měsíci jsem tam mohl nahrát obrázek, ale když jsem chtěl změnit Pažouta na Pašíka, tak smůla. To samé obrázek na kartě, který už snad 10 let nejde změnit...
Šlo by tohle nějak zařídit, když už jsou mi mailové odkazy na reakce v diskuzi k ničemu, jelikož příspěvky stejně musím hledat manuálně jako blb, protože odkaz nefunguje? K čemu ten odkaz potom je??? Jako, abych věděl, že někde mezi 287 příspěvky je zapadlá reakce na ten můj??? Váš IT guru nedostává zaplaceno, nebo se mstí???"
"Je fakt skvělý sledovat jak na to/nás redakce z vysoka se.re.
Je to každopádně zajímavý způsob, jak si zvedat prestiž a lákat nové příznivce a udržet ty staré, když jde všechno do kopru a jediný co tady valí, jsou otravný reklamy.
Jsem zvědavej, co na to inzerenti, až sem bude chodit posledních 20 deviantů a ostatní se na to vybodnou a budou radši sledovat Slováky na YT.
Skoro to vypadá jako by zde IT dělali stejní experti, co jsou na DS Automobiles. Tam je to panečku jízda. I po půl roce podnětů i rytí s tím prostě ty cvičený opice nedělají nic. Zřejmě tím budují tu auru "Prémie"
Logický důsledek výrazného zdražování nových aut..
... mnoho zákazníků si zvyká na "NEW DEAL" a tak kupují mírně jeté a levnější ojetiny, než tu drahotu. A to napříč celou Evropou. Myslím, že s postupující drahou elektromobilitou přibude to "šibování značek" v žebříčku pokračovat. Vypadá to že takový Fiat je už z kola ven nyní!
Renault ukazuje, jak dopadne automobilka, která hraje podle not a přání Evropské unie. Prodeje jdou do kopru. Přitom Renault dělá skvělá auta, lepší než kdy dříve, lepší než konkurence. Jenže brutální zdražování v důsledku dotování neperspektivní elektromobility znamená jediné - zákazníci jdou jinam.
e-Tech jsou krokem úplně mimo, ZOE je předražený křáp stejně jako ostatní EVčka a funguje jen díky dotacím. Zbytek výrobního programu jen doplácí na EV strategii.
Čo by si čakal? Ford predražil fiestu, puma je malá a focus len s litrovým trojvalcom, kuga phev im horí atd., MPV sa celkovo nepredávajú u nikoho
Opel je nezaujímavý, teraz už vlastne preznačkovaný peugeot, tak ale nová mokka a astra by mu mali pomôcť, corsa je podľa mna vnútri asi príliš malá/nepraktická.
Souhlasím, že v životě jsou podstatnější problémy, než retardované stránky. Na druhou stranu, takto můžeme postupně všichni rezignovat na všechno a výsledek bude stát opravdu za to... Ale chápu.
A proč? Jsem snad já pohlavní orgán, protože zde nic nefunguje? Konečně jsem dostal odpověď, tak narozdíl od HamunaKyllie vypnu funkci repeat a nezbývá než doufat, že se snad letos zadaří zprovoznit základní banální 20 let staré funkce těchto stránek.
Mně nešel nijak nahrát avatar a nahrané fotky v moje.auto skončily někde ve vzduchoprázdnu. Ale nějak jsem rezognoval na to řešit to. https://www.znesnaze21.cz/…zivot-pro-maggie
Možná že nikdy. V novodobé historii měl nejvyšší prodeje i podíl na trhu v roce 2003: skoro 1,3 milionu aut a skoro 8,8 % trhu. Jenže tehdy byl trh mnohem vyrovnanější a stačilo to jen na páté místo. https://www.znesnaze21.cz/…zivot-pro-maggie
Mno ale predaje nových áut neodzrkaluju vozidlový park na cestách, zvlášť keď prevládajú staršie kusy dovezené zo západu. A ako všetci vieme, najviac ojazdených sa vozí áut z koncernu VW. Ale inak máš samozrejme pravdu.
Já jsem tedy ještě v dobrém renaultu nejel, vlastně jo, nové Clio. To bylo jediný renault, kterému nebylo co nějak vytýkat. Jinak ostatní, dokud byly za nižší ceny, tak se to dalo i odpustit. Ale je pravda, že zase v moc jsem nejel.
Jen Clio, Megane, Talisman, Captur a Kadjar. Historické kousky jako např. Thalia nebo Fluence nepočítám.
Re: Logický důsledek výrazného zdražování nových aut..
Třeba proto, že ojetin je ve skutečnosti velice málo? Je jich málo z našeho trhu a oproti předchozím letům se jich velmi málo dovezlo.
Dneska vesměs hybridy? Ale nešiř tu zase nesmysly. Hybridů je v nabídce stále dost málo na to, aby se projevily na prodejích.