Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Peugeot 308 teď už oficiálně. Vyrostl, je luxusnější a sází na dva plug-in hybridy

219 komentářů

fico
Peugeot s motorem se už asi vyrábět nebude.
Avatar - Emel
Emel
1.6 hybrid by v kompaktu šel, ne?
Avatar - kari.laz
kari.laz
1,6 bez hybridu v kompatku by šel ;-)
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jsem rozhodně pro hybridy, ale tady ve východní Evropě, kde to ve městě není jak rozumně nabíjet, to pro většinu lidí nedává smysl...
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já jsem pro svobodný výběr, který se nám rok od roku zmenšuje, až za nedlouho na výběr nebude.
Arese
Přesně tak, a dokud z vedení EU nevypadnou ty odporné zelenorudé kreatury, lepší to nebude!
Avatar - iudex
iudex
Jj, 1,6T so 132 kW a žiadne baterky k nemu by som nepotreboval. ;-)
Avatar - Emel
Emel
Nejlépe s manuálem :-)
Jo, souhlas... ale pro rodinné cestování ten hybrid taky nemusí bejt marnej.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nehledě na to, že manuál by srazil cenu zase o něco níž a mít pak rozumně vybavené auto s dobrým motorem za přijatelnu cenu. Takových je tu čím dál tím méně. A člověk by si s tímužil i trochu té zábavy, pokud bude podovozek dobrý.
TobeConti
Ja som celkom milo prekvapeny skladbou motorov. Ta 1.6 mi nevadi s baterkami. Vykon ma dobry aj bez a v meste vyuzijes. Ak pride este verzia GT alebo GTi tak tato 1.6 bude skor take vykonnejsi pohodlny model na cestovanie. Treba si mozno este pockat.
webpaja
Ale budeš tam cenově 700-800.
Avatar - Emel
Emel
Otázka je, jestli bys vzhledem k emisním pokutám byl s "nehybridní" 1.6 o tolik níž...
TobeConti
Bol lacnejsi, ale nie o vela. Opticky sa v cenniku musi spravit trochu rozdiel, nech to posobi este trochu lukrativnejsie vo verzii s hybridnym pohonom. Aby to bolo trochu premiovejsie. Ale v ramci politiky by to bol nezmysleny model.
Avatar - speedfred
speedfred
A práve to je problém.
Emisné pokuty to dobabrali s homologáciami úplne.
Avatar - iudex
iudex
Rozhodne áno. Pozri si ceny hybridných Golfov, sú úplne inde ako TSI, aj slabší 150 kW hybrid cenovo presahuje GTI so 180 kW.
TSI 110 kW man.: 24.050
TSI 110 kW auto: 26.560
ehybrid 150 kW: 37.020 (!)
GTE 180 kW: 39.200
GTI 180 kW auto: 35.620
Arese
Apropos - proč může VW Group stále nabízet čty|válcová 1.5 TSI a 2.0 TSI a PSA už dávno takové motory nevyrábí? :-O
Avatar - kari.laz
kari.laz
Benzínový dvoulitr nemá dlouho, ale ona by do této třídy stačila bohatě i ta 1,6 jenže evidentně bude tenhle motor do budoucna směřován jen do hybridů. Smutné.
Avatar - kari.laz
kari.laz
a +200 Kg
TobeConti
Hej lacne to nebude. Tiez som zvedavy kolko to bude stat a ako to budu mat riesene. Musime pockat na celkove ceny a aj ceny od konkurencie. Akym smetom sa este budu vyvyjat. No prechod na elektro bude este drahy. A budeme mozno spominat na auto s takymito rozmermi za takuto cenu.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Divil bych se, kdyby šla pod 900.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
To preto ze je stale cim dalej tym mensi zaujem o auta s manualom. Obzvlast v autach sluziacich na presuvanie hlavne v meste je manual dost otravny.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ten názor nesdílím a to jako město kde se často pohybuji považuji Prahu, nebo Plzeň. Ale takových nás je čím dál tím méně.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Což jen potvrzuje StenLiho názor...
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, právě si napsal to stejné, je vás méně, proto to automobilky moc neřeší a nabízí více automaty.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Teba bavi v meste miesat stale 1-2-3-2-1? Mne to nijak extra nevadi, ale povazujem to za zbytocnost ked mi to automat zaradi ovela komfortnejsie a pri elektrickej spiatocke sa o komforte parkovania ani nemusime bavit.
Samozrejme ze pri jazdeni po klukatych okreskach sa mi ziada manual, ale tie tvoria velmi malu mensinu oproti mestu a dialniciam u drvivej vacsiny obyvatelov CRSR a teda ak mam mat (zatial) iba jedno auto, osobne volim jednoznacne automat. Neskor by som chcel RWD s manualom na zabavu ale s neporovnatelne mensim najazdom km.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Baví a i když si sem tam beru auto v práci, tak vždy manuál, dokud tam nějaké mají. A vůbec mi nevadí řadit. Naopak člověk se věnuje plně řízení, snažím se co nejplynuleji pracovat se spojkou, řadit...prostě mě to baví. Baví mě i parkování jako takové, například se nacpat podélně do mezery kde áš po zaparkování doslova "pár centimetrů" z každé strany je vždy challenge. Nemám rád,když auto něco dělá za mě. Jasně, klima, okna, výhřevy, automatické zapínání světel (automatické přepínání hned vypinám), dobrý pomocník je i hlídání mrtvého úhlu, ale jinak mě to spíše otravuje.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Tak pri parkovani je to skor o cuvacej kamere, idealne aj o prednej kamere. Tam pri manuale aj automate rovnako rozhodujes iba ty, ci mas zaradene R alebo D/1. Akurat pri dvojspojkach to obcas trochu poskakuje. Mna pri parkovani bavi na elektrickej spiatocke to, ze na rozdiel od manualu a dvojspojky, nemusim uplne zastat ked menim medzi nimi a elektromotor ma tak jemne zastavi ako na gumenom lane. Toto dost imponuje ludom zvyknutym na neEV auta.
V meste si zase uzivam pokoj noh, obzvlast pri jednopedalovom ovladani a vzdy optimalne otacky ICE a sustredim sa napr. na ucenie sekvencii semaforov :) na dosiahnutie najplynulejsej a najrychlejsej jazdy.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Tak parkování je hlavně o tom, jak s autem umíš a nepotřebuješ ani kameru, pokud máš to auto en trochu najeté, tak zacouváš na kousíček přesně i bez kamer.
Duke_Nukem
to máš samozřejmě pravdu, každý by měl umět s autem vše, na co má dnes asistenty i bez asistentů, ale zároveň se trochu blížíš logice: když umím rozdělat oheň křesadlem, na co bych používal zapalovač? Auta jsou větší, parkovacího místa méně, lidé spěchají... Každá kamera (hlavně na autech ostatních), která jen trochu chrání mé nárazníky a blatníky je pro mě dobrá
Avatar - Mikesus
Mikesus
naprostý souhlas.
Avatar - .StenLi.
.StenLi.
Aj ked mam auto dobre v oku, na 1cm ako s kamerou nenacuva nikto. To som si isty ze stale vyhra kamera.
Avatar - Mikesus
Mikesus
myslíš ten automatickej senzor světel, kterej nechává u většiny aut v mlze denní?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Ano přesně to myslím a protože při jízdě i přemýšlím, tak si umím rozsvítit manuálně, pokud to je potřeba ;-)
Avatar - Mikesus
Mikesus
takhle jsem to nemyslel. Ale spíš jako narážka, že v tu nejdůležitější chvíli prakticky nefunguje. Ale jinak souhlas, že člověk neřeší tunel, setmění...
Avatar - kari.laz
kari.laz
viz dneska když sněží, není přehlednost ideální ,ale senzor už světla zhals, tak jsem je manuálě rozsvítil, at jsem raději vidět i pořádně zezadu na první pohled.
Avatar - Emel
Emel
Tak když to bereš jako komfortní pomůcku...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Mám to stejně, řadit mi nevadí ani ve městě. A po okreskách jezdím často.
Avatar - Mikesus
Mikesus
už aby těch lidí bylo ještě míň, protože naprostá většina z nich ani řadit neumí, natož se rozjet hned na semaforu. Když člověk takového potká, je jistota, že projede polovina aut než by mohla.
webpaja
To je o nepozornosti, ne o (ne)umění řadit.
Avatar - kari.laz
kari.laz
nesuď podle sebe.
Vím, že zrovna tobě to těžko vysvětlit, tebe na semaforu brzdí i supersportovní motorky, ono přecijen hybridní Toyota, to je dragster jak bejk, ale už tu na toto téma běhalo mraky diskuzí.
Ti co na semaforu zdržují, zdržují proto že nedávají pozor a ne proto, že se neumí rozjet. Zkus se někdy podívat, co za auta zdržuje a co mají za převodovku a zjistíš, že o převodovce to vůbec není.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tady souhlas. Ale když jedeš i s ne hybridní Toyotu a máš automat a nespíš, jsi většinou taky nejrychlejší bez námahy. Ono je to o tom, že když s manuálem nespěchás, tak si v klidu dáš spojku a pomalu se rozjedes, automat jede tak nějak samozřejmě hned i když polechtas plyn. Ale v 99 % zdržuje řidič a ne auto a převodovka.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To je ale pořád problém toho řidiče. Pokud dává pozor, tak i na tu oranžovou vklidu zařadí a rozjíždí se pomalu dřív, než tam skočí zelená.
Jenže když se koukneš kolem sebe, tak je to spousta velkých silných aut a řidič tam čumi do mobilu, ženská do zrcátka, dva tam kecají spolu a řidič nekouká před sebe... a než zjistí, že by se měli už rozjet, zdržují a přitom to jsou auta, co by vystřelila jak našňupaný gepard, kdyby bylo potřeba.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jak to jen napsat... S manuálem, pokud chceš jet rychle, musíš se snažit a vystartovat. Většina řidičů to nedělá, ale pak když se rozjíždís že semaforu klidně a na pohodu, jako ta většina, tak automat jede i když se nesnazis, pustí brzdu a jedeš.. Ale bavím se už o tom co následuje po tom, co zaregistrujes zelenou :D
jakubMG
Našňupaný gepard... :-):-):-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - Mikesus
Mikesus
auto ovládá řidič. A auto buď je technicky na takové úrovni, že mu napomáhá, nebo nepomáhá. Pokud mu auto nepomáhá, musí se snažit dělat vše tak jak je potřeba, aby to fungovalo. A pak stačí, aby to soustředění neměl a "problém" je na světě. Třeba na těch semaforech. Takže ano, na manuál se dá rozjet normálně, ale to většina řidičů by se musela soustředit stoprocentně na řízení auta.
Avatar - kari.laz
kari.laz
to musí ale i těch v automatu, nebo elektrice, protože pokud čumí 10s vedle, tak těch deset s zdržují.
Stále to je o tom řidiči a jeho pozornosti a ne o převodovce.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
S tím, že zaplatím a budu tahat 10kWh baterii, když ji nemám kde nabíjet? To je teda super.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Začali s tim v BMW u F30, od té doby se to šíří jak mor, kapota jakoby ohnutá a zmáčklá k mřížce chladiče mezi úzká světla - nikdy jsem to nezkousl - je to ošklivé.
Až na tu smutnou kapotu je to povedené z venku i uvnitř - jasně, to jejich řešení palubky je trochu podivné, i když na dovolený jsem měl půjčeného Riftera a nějak dramaticky mi to nevadilo, akorát mě z něj šíleně bolely záda.
jiras_
Hlavně je to na prdlačku kvůli odletujícím kamínkům. Co by mohl schytat plast, to schytá plech a lak je v tahu po pár tisících km.
Avatar - Mikesus
Mikesus
je možné, že ta kapota je kvůli chodcům. Není tam tvrdá ostrá hrana.
starý_kluk
To bych taky řekl. Ale je dost aut se zcela vodorovnou kapotou, která mají masku-tlamu s hranou nahoře. Člověk by řekl, že správně by měly být kapoty s nízkou zaoblenou přídí postupně se zvedající, aby podsekly chodci nohy a on se na ni položil. Tak to donedávna bývalo.

Nechápu vodorovné a vysoké kapoty. Kór u SUV. Ale na zkouškách EuroNCAP procházejí, neboť se nezkouší celistvá figura, jako dřív, ale figura rozdělená na tři části: nohu - kyčel - hlavu zvlášť.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Včera jsem doufal, že je to jen maluvka, takze ne, krásný zadek, zbytečně obrovská maska vepředu. Interiér zase icockpit, na pohled dobrý, ale mně to moc nevyhovuje. Jsem zvědav na nějakou obycejnejsi verzi, protože už stávající 308 v obyc výbavě na malých kolech a jako kombi vypadá až nevzhledně. Motorizace asi ok, 3valec je standart Csegmentu, výkony jsou v pořádku. Škoda jen, že 1.5hdi je už taky 3valec, jinak do kombíku slušna motorizace pro kombinovaný provoz.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Emel
Emel
Možná v kombíku to bude vyváženější, bude tam větší protiváha té dlouhé kapoty.
Motory... záleží, jak Peugeot nacení ty hybridy. Jestli budou stát ranec, tak tam možná bude chybět nějaká střední cesta, něco typu 1.5TSI.
EDIT: prošel jsem galerii a pohled z boku je ok... beru zpět a počkám si naživo.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ten kombík byl právě průser v nynější generaci, když si neměl větší kola a nějaký ten GT paket. Uvidíme, ale jak si dával níže ty fotky z profilu, je to mnohem lepší, než z té úvodky.


Střední cesta : myslím, že asi nejsou zákazníci jak jsem psal níže a nenapadá mne ani v minulosti moc verzí, které by byly podobné, když už tak tam byl pořádný HH, dokonce i dvoulitrové HDI vyšumělo v tomto modelu, protože dvoulitrové nafty zákazíci radši koupí v Golfu, Fokusu a tak...
Avatar - Mikesus
Mikesus
v tomto segmentu nemá nafta smysl. Jezdí to s vyšší spotřebou než hybrid, je to línější, hlučnější a jako bonus musí člověk tankovat ještě močovinu.
webpaja
Sand se tu nebudeme bavit o tom, že velká část lidí, kteří pracovně cestují ve velkém jezdí od střední třídy výše. Stejně tak víme, že dálniční cesty je teritorium, kde stále nafta i u nižší střední dává smysl.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ale má, tyhle auta dost často sedlaji obchodaci, co krizuji republiku, tak pro ně je ta 1.5 hdi dobrá volba, malá spotřeba, výkon akorát.

Tohle hdi pojede za 5 v průměru na cestách republikou i s řidičem, který se nesnaží a to s hybridem o mocnnepodlezes a ten řidič určitě ne, i já klidným tempem dal víc, nehledě na rozdíl v pořizovací ceně.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak tady je hlavně PHEV, chybí jim HEV, který by výkonově byl podobný a jezdil úsporněji. Takže ano, v tomhle pohledu je ta nafta ještě nezastupitelná.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Teoreticky, kdyby tam byl za stejnou cenu stejně výkonný HEV, tak polovina řidičů, co vykrývá třeba přímestský provoz by ho mohla upřednostnit, ale myslím, že obchoďák, co letí po dálnici na plný plyn, tak tomu by takový HEV stejně moc neušetřil :D
jhamil
Ahoj odkdy je 1,5 HDi tříválec? Co jsem díval včera, tak v nové C4 je ještě 4 válec. Na stránkách prodejce jsem to pro změnu nenašel vůbec. Ptám se proto, že už jsem to někde četl. Tady je v tabulce uveden 3 válec. Jinde píší toto - (Pod kapotou však Peugeot nabídne i klasické spalovací benzinové a naftové motorizace. Přesněji tříválce PureTech o objemu 1,2 litru o výkonu 81 kW (110 koní) a 96 kW (130 koní) nebo čtyřválcový diesel BlueHDi o objemu 1,5 litru a výkonu 96 kW (130 koní). Silnější motory budou k dostání i s osmistupňovým automatem. ) A ted si teda vyberte. :-)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Opel jako podřízený PSA používá 3-válce 1,5 až do ukončení smlouvy s GM. To může mást.
Bylo by ovšem nošení dříví do lesa, kdyby PSA nakupovalo přes Opel 3-válce když má vlastní 4-válce o stejném celkovém objemu.
Ale faktem je že redaktory AutoCZ zmate kdeco.
admin badge
David Bureš (Auto.cz)
Omlouvám se za chybu tabulky. Turbodiesel v nové 308 podle všeho zůstává čtyřválcem.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Klidně se na mne obraťte :*) rád pomohu :*)
Avatar - lamal
lamal
to by ma nenapadlo, ze by PSA z nicoho nic vyvinulo neperspektivny dieselovy 3valec a v uplnej tajnosti ho dala do novej 308 potichu :D
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tak záhada vyřešena, já to četl z tabulky :)
Avatar - lamal
lamal
v poho, ale vseobecny prehlad + oficialne vyhlasenie peugeotu, ze zastavil vyvoj dieslovych motorov by ti mohlo stacit ;-)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
No ono se dosáhlo u benzínů a dieselů víceméně maximálně možného. To wole neznamená že existující motory nebudou ladit přes vstřikování, aftertreatment, vylepšování palivových map atd.
Avatar - Mikesus
Mikesus
nemá smysl investovat do mrtvé technologie. Diesely už jsou za zenitem poté, co se zjistilo jak to je skutečn s emisemi a co vše se musí udělat, aby byly "čisté". Je to příliš komplikované, tudíž drahé.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Doufám, že něco udělají s proporcemi kombi, to opravdu nebylo moc povedené. Krátká 308 je naopak v pohodě, což ta nová příď dost kazí. Zbytek je spíš evoluce tvaru. Jelikož dle tabulky rozměrů je totiž kufr oproti stávající generaci menší, a to poměrně dost, kombi asi bude nutnost.
ptr078
S proporciami starej 308 sw suhlas, ale aspon ich je na cestach vidiet ako sukromne tak aj fleet. Ale snazim sa vybavit, kedy som videl 308 hb a neviem si spomenut. Tak hadam sa bude predavat lepsie ako predchodca. Mne vadi absencia benzinu 4valca. Ta 1.6 225k v 508 ide celkom ok. Mohli to podladit na nejakych 160koni a urcite by sa par predalo
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Potkávám ty 308 HB docela často, jen u nás ve městě jich jezdí pět různých (městečko o 12 tisících lidech). To spíš mám radost, když potkám minulou 208 ve třídvířku, protože vypadala fakt krásně.
Ta podladěná šestnáctistovka by prodeji nezaplatila ani homologaci. V diskusích zájem sice je, ale reálně pak lidi kupují spíš tu dvanáctistovku s 96 kW. I proto, že 1,6 byla spojena jen s vyššími výbavami, a tady by to dopadlo stejně.
Avatar - iudex
iudex
Motorizácie asi OK? No ak je OK, že máš len tri spaľováky, zásadne R3 a nedosahujúce ani trojcifernú hodnotu výkonu... 8-s
Môžeme na koncern VW nadávať koľko chceme, ale keď si priplatíš, dostaneš 180, 221 a 235 čisto benzínových kW resp. 147 čisto naftových kW. V Peugeote max. 96.
webpaja
Těžko na produkty VAG nadávat. Právě pro nabídku motorů asi těžko. Třeba dojde ještě k doplnění nabídky.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jenže drtivá většina těch 308 bude do 100kw stačit. I pro mne jsou to naprosto akceptovatelné výkony pro takové auto a kdo chce víc, buď půjde jinam, nebo si vezme hybridní 1.6thp.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Naprosto souhlasím.
ptr078
Ta 1.2 bude fajn v prazdnom aute v mestskom rezime. Rodinka na vylete bude uz problem a tento segment je u nas casto rodinnou volbou
Avatar - Mikesus
Mikesus
vůbec to nebude problém ani s rodinkou. Naopak s ní nepotřebuješ závodit. Motorizace jsou naprost v pohodě.
Avatar - Ozzman
Ozzman
81kw v Csegmentu je naprosto v pohodě, to je auto s kterým pojedeš 130-140 na dálnici a nemusis se bát občas předjet kamion, co víc od takového kombíku chtít.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Děláš si srandu, že jo? Ta dvanáctistovka je ve čtyřech lidech v pohodě i s 81 kW, natož s 96 kW. Slabá by byla nepřeplňovaná se 60 kW, která se do 308 dávala v počátcích prodeje.
ptr078
Mam odskusane oba agregaty a tsi 1.4 1.5 alebo renault 1.33 su ovela lepsie. Tam peugot nema co ponuknut. Pre mna urcite dovod ist ku konkurencii v segmente c
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Tak jdi, nikdo ti nebrání. Ale rozhodně to není motor jen do prázdného auta ve městě, jak píšeš. Možná bude hlavní chyba v tobě a tvém neumění řídit.
ptr078
samozrejme aj to je mozne a viac ako pravdepodobne
Reco
308SW s 1.2 96kW som 2 roky prevadzkoval a aj pri nalozenom aute nebol ziaden problem s nedostatkom vykonu.
Arese
1.5 HDi je přece pořád 4válec. Nebo mi něco ušlo? :-[]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jo je, viz diskuze, bylo to špatně v tabulce v textu, ale je to opravdu 4 válec.
Avatar - kari.laz
kari.laz
A zrovna ta 1,6PT 110KW (bez hybridu) by byla ideálním motorem na to auto.
Bohužel tam dají jen tříválec.
jhamil
Dotaz máte osobní zkušenost se zmiňovanou benzínovou 1,2? Co jsem četl, tak s autem vibruje? Je to u všech výkonových variant nebo jen u některých?
Avatar - kari.laz
kari.laz
Já jel jen s 1,2 96Kw ve 308 a ten motor není špatný. Zvuk má tedy "jadrnější" to zase jo a na volnoběh to pozná snad i lajk, ale za běžné jízdy to určitě není nic dramatického. A celkem to s autem i hýbe, respektive určitě to není brzda provozu a postačuje i na dálniční přesuny. Nicméně jako nejvýkonnější benzín nabízet 1,2 R3 je zkrátka málo.
jhamil
O výkonu nepochybuju, jde mi spíš o samotný projev motoru. Nekultivovaným tříválcem 1,2 HTP se neslavně proslavil koncern VW. Od té doby padly tříválce v nemilost.
Avatar - idam.i
idam.i
1,2PurTech som skúšal v Opel Grandland X .
Počuť to bolo aj jazdný prejav bol nič moc.
Najprv nič,potom zabral a bolo ho počuť.
jhamil
Upřímně do tak velkého auta jako je Grandland X, bych si 1,2 určitě nevybral.
Avatar - Mikesus
Mikesus
a 1.6 jezdí na co? na naftu?
Nejvýkonnější benzín v této 308 rozhodně 1.2 R3 není.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Můžeš tu kličkovat jach chceš, ale nejvýkonnější benzín je 1,2R3.
Ta 1,6 je v kombinaci jen s PHEV s nutností nabíjet a za zcela jistě neospravedlnitelnou cenu.
Avatar - Mikesus
Mikesus
o nutnosti nabíjet souhlasím hlavně z ekonomického hlediska ( i když se objeví někteří, co to dělat nebudou ). Ale benzín to má, a nabíjet se to nutně nemusí, aby to jezdilo.
Takže nejvýkonnější beznín není 1.2R3, ale 1.6R4, a to když už chceš specificky, tak 132kw.
Avatar - kari.laz
kari.laz
opět se snažíš jen kličkovat v něčem, co sám víš že je blbost. R3 a nebo hybrid. 1,6 si samostatně nekoupím a pokud si to někdo koupí s dvěma metráky závaží, protože to nebude nabíjet, tak už si klidně může koupit tu 1,2 protože to vyjde na stejno.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Vibrace jsou znatelné maximálně u malé 208. Ve větších autech vůbec. Hlukově se projeví až ve vyšších otáčkách pod zatížením, jinak taky naprosté tichoučko.
Avatar - miromen
miromen
U 308 se vibrace přenašely jak do kastle tak do ovladacich prvku nejvic z aut ktere jsem za posledni roky poznal. Za tragicke bych to neoznačil, ale znat to tedy bylo dost. Ještě si vybavuji hulvatsky SS system ktery, když se prvně aktivoval tak jsem se až lekl a přitom peugeot pokud vim použiva reverzibilni alternator.
Avatar - iudex
iudex
Presne, taký objem a výkon by bol na túto triedu úplný ideál a ešte za normálne peniaze. ;-\
Avatar - kari.laz
kari.laz
Nic proti 1,2PT ale jako vrchol to ne málo a pak už jen hybridy, který musíš cpát do zásuvky. Ta 1,6 klidně i ve slabší variantě 110KW by byla naprosto ideálním motorem, který pojede a udrží se cenově ruzmně, pokud by to nespojili zase jen s nejvyšší výbavou.
Avatar - lamal
lamal
To je volba EU, vacsina automobiliek uz tie vykonne benale mat nebude, v 308 som to ocakaval a dufam v GTI kde bude 1.6 s manualom. Je zaujimave, ze len VW to nejak podozrivo vychadza.... diesle prekvitaju, 2.0 objemy aj benzinove... nemcuri s tym zase vyebali na ukor ostatnich, tak typicke.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bohužel na 99% bude GTI PHEV, takže nesmysl s 200kg baterek.
Avatar - lamal
lamal
nuz a kto za to moze ? ... skoda, ale pokial to bude mat do 1600kg tragicke to nebude
Arese
Tak to se ani nemusí namáhat! :-O :no:
Avatar - iudex
iudex
S ničím nevyebali, ale tvrdo to premietli do ceny. GTI Clubsport takmer 40t a Rko cez 45t, to sú prémiové ceny a dramatické navýšenie oproti predchodcom. Ak si to naviac spojíš s šetrením v podobe lacnejších materiálov a vecí typu tyč namiesto plynovej vzpery, chýbajúci kolenný airbag či chýbajúce čalúnenie schránky (teda za normálnych pomerov by G8 vzhľadom na toto osekanie mal byť lacnejší ako G7), je zrejmé, že to navýšenie je z dôvodu emisných pokút, ktoré musí niekto zaplatiť a ten niekto je zákazník. Chceš výkon? Máme, ale musíš si ho draho zaplatiť.
Teoreticky tak isto mohol postupovať Peugeot, ale asi usúdili, že tie výkonnejšie motorizácie by po premietnutí pokút do ceny nikto nekúpil a tak to zarezali dobrovoľne.
Avatar - lamal
lamal
1. Po rozputani dieselgateu su oni ti co maju diesle, ako nasledok toho prestali Frantici s vyvojom dieslov a nie su jedini, takze z tejto skutocnosti profituje VW.

2. Zdrazel cely koncern, tj. na ich rozhodnutia sa im sklada napr. aj Skodovka so vsetkymi modelmi, nie len s RSovymi.

3. V neposlednom rade to, ze vypustaju viac emisii (preco ?), im umoznuje zakaznik, ktory si to zaplati, takze preniesli emisnu zodpovednost na ludi aby mali vacsie predaje a lepsie portfolio.

4. Testovanie ich nedorobkov a planovanej zivotnosti kvoli usporam si zase odnasa zakaznik.

Takto s tym vyebali... s tym co pises suhlasim, ale to nie je kompletne hladisko.
Duke_Nukem
taky má VW největší pokuty a je neuvěřitelně pozadu s elektromobilitou. A hlavně, můžeš koukat na to co mají v nabídce, ale je zajímájí jejich velkoobchodní klienti - půjčovny, korporace, které berou desetitísíce vozů, a tam je tlak na cenu, pokuty nepokuty, proto i VW začne více a více prodávat tříválce a základní diesely.. a s tím EU nemá nic společného, to je tlak trhu...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslím, že Peugeot asi ví, že taková auta by se neprodávala, to, že to má konkurence ještě neznamená, že to musí nabízet. Kdyby takový motor byl, nestál by urcite výrazně méně, než konkurence a já nějak nevím, proč koupit auto, které by asi mohlo být i trochu zábavné (110kw, manuál, HB) a vybrat zrovna 308 s icockpitem, které nikdy nebylo (a třeba bude v nové generaci, to nevím) etalonem zábavného podvozku a nevzemu třeba něco od konkurence.

Síla 308 bude v těch 1.2 a 1.5, oni to dobře vědí a proto vymizel i 2.0HDI či jiné neeko motory. Ani mne nenapadá žádný předchůdce 308, který by měl takový "warm hatch" motor či verzi.
Avatar - Emel
Emel
306 měla 120kW dvoulitr, ne?
Avatar - Ozzman
Ozzman
To už ale bylo GTI ne ? Jde mi o tu "zlatou střední", kterou má a měl vždy Golf, Fokus, míval i Renault a tak.. holt asi se trh vyselektoval, že za těmito motorizacemi jdou zákazníci jinam. Vzdali se toho všichni francouzi, italové ..

jj bylo to GTI

http://www.mobile.de/…r/319045448.html
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Co dvoulitrová 307 se 130 kW? Není to vyloženě hothatch.
Avatar - Ozzman
Ozzman
To bylo RCčko ne ? To byl tak HH na svou dobu, ne ? Jde mi o tu "střední motorizacei", něco jako je dnes Leon FR, Fokus STline či Golf s těmi 150 koníky (v případě Fokusu ještě 184 ale jen v AT).


edit pro tebe i Emela, 308 mívala nějaké silnější 1.6 THP (110KW), ale to taky rychle vymizelo, pak zustalo jen GTI. Ale porád si myslím, že asi nejsou zákazníci.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Jasně, pak asi bych bral v úvahu ten samý dvoulitr se 103 kW. Fakt je, že Golf v té době měl GTI se 147 kW a nebo 1,4 TSI v různých variantách až po 125 kW. Ta 307 sedí tak nějak "mezi".
Avatar - Emel
Emel
Pod tou 306 S16 120kW byla taky 97kW verze...
Avatar - Ozzman
Ozzman
Na tu sem Zapoměl, ale taky byla jiná doba, tehdy měl golf v6 :D a Clio taky :D
Duke_Nukem
tohle je hloupost. Do předchozí 308 se 1,6 nabízelo, a prodeje byly naprosto okrajové. To, že petrolheadi na diskuzi píšou, že by to bylo super, neznamená, že se to reálně prodává. Pravdou je, že prim hraje 1,2, a když ji někdo nechtěl, už sáhl po dieslu. Proto 1,6 bez hybridu není v nabídce. Kdyby to byl bestseller, tak se tam i přes pokuty od EU dostane, s úpravou ceny.
Avatar - iudex
iudex
Máš pravdu, petrolheadi si radšej kupujú Golf GTI. A preto sa naďalej ponúka, na rozdiel od 308GTi. ;-)
Duke_Nukem
Golf má také extrémně okrajové prodeje v provedení GTI. A myslím, že s fenoménem jako je Golf asi není úplně správné porovnávat. Také nemůžeš porovnávat prodeje Pick-upů s F-150 v americe. Taková auta se většinou vymykají tabulkám. Automobilky je mají jako své hlavní modely, tedy dělají i verze, které jinak v daném segmentu konkurence třeba vynechává... Peugeot má jako hlavní modely dnes 2008, 3008 a 208. A také, pokud se nepletu, PSA bylo jediné s Toyotou, kdo za rok 2020 neplatil žádné pokuty, takže jim to asi funguje. Jak je na tom Astra, I30, Ceed, Leon, Civic, Focus? Většina se jich prodává nejvíce s benzinovým tříválcem. Jako 308 GTI je škoda, to auto bylo správně bláznivé, a mě osobně bavilo v kategorii Hothatchů asi nejvíc, ale dnes se takovým modelem nedělají prodeje, ale je to jen poměřování pindíků...
ptr078
Okrajove? Mozno tu, v nemecku, anglicku je gti na kazdom rohu
Duke_Nukem
když jdeš určitou čtvrtí londýna, potkáváš zase na každém rohu Range Rovery... to ještě neznamená, že by byly tak extrémně dobře prodejné...
ptr078
Ved range rovery sa v uk predavaju vyborne, mimo ostrovov je to biednejsie. Dole ti iudex pise cisla a tie su pre vw vyborne. Gti sa proste na velkych trhoch predava dobre.
Avatar - iudex
iudex
Nemáš správne informácie. Nie dávno tu prebehla informácia, že hot verzie Golfa (GTI, GTD, R) tvorili cca. 12% predajov. To je hodne veľký podiel, notabene keď si uvedomíš, z akého základu sa to počíta.
Takže žiadne okrajové prevedenie, ale výborne predávaný model (sám som mal jeden).
Duke_Nukem
takže na 7 "normálních" golfů jeden ostrý... plus ještě GTI a GTD dost zcivilnělo, tedy... ale jako jo, není to zanedbatelný počet, ale zase to určitě nedrží prodejnost modelu. A to se pořád bavíme o etalonu třídy Golfu, olik jsou ty rpocenta u Focusu a jiných konkurentů? Asi to nepůjde dohledat, ale je nám asi oboum jasné, že jsou to spíše jednotky procent
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Ta 1.6 byla pouze v GT s automatem, takže byla drahá a musela soupeřit s 2.0 HDi.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Aha, to už jsem zapomněl. Později se myslím s manuálem dělat přestala.
Duke_Nukem
no právě proto že ji nikdo nekupoval ;-\ :D
Avatar - kari.laz
kari.laz
Bohužel :-(
Avatar - idam.i
idam.i
Tieto 1,6ky mali problém,že prišli po prúsere z úvodu predaja.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
jenže je to první nepodarek v jejich novém krásném designu.
TobeConti
Taka evolucia minuleho modelu. Aktualna 308 dobre auto. Tak ak to vylepsili bude to fajn. Ale dizajn sa ani mne nepaci a to som sa tak tesil, pretoze aktualna 308 je este aj teraz fakt pekna.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
No co, o to ví půjdou nahoru prodeje 2008 a 3008.
TobeConti
Zaujimala by ma kalkulacia v automobilkach na koci roku a tvorenie planov do buducnosti. pretoze pri vyvoji emisnej legislativy je v podstate pilenie si konara pod zadkom ucit zakaznikov na vacsie a vacsie auta. Ale zaroven samovrazda ich neponukat ked su popularne a momentalne najziadanejsie. Si myslim, ze Mitsubishi, a podobne znacky, ktore maju v globalnom portfoliu, nie len u nas hlavne SUV to budu mat neskor velmi tazke. Chcel by som im vidiet do ''hlavy''.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Zapomínáš na přepočtené emise ve vztahu k hmotnosti. Těžší auto tak nemusí být za každou cenu nevýhodné, spíš naopak. U Peugeotu je to ještě snadnější tím, že jejich SUV nemají pohon všech kol.
TobeConti
To som nevedel, ze sa berie do uvahy hmotnost vozidla. Ale ci to pomoze. Revoluciu v pohone tlacime legislativou a nie vyvojom. Legislativou zvysujeme aj povinnu vybavu a trhom rozmery auta. Zial vyvojom materialov nenapredujeme tak rychlo aby sme priamoumerne znizovali hmotnost a udrzali alebo vylepsili terajsie vlastnosti. Preto ma to zaujimalo vidiet co planuju. Ale ak je to takto ako pises tak snad automobilky s tym nejak kalkuluju uz aj pre buducnost. No ja byt vo vedeni tak kaslem na limity a vydieram EU.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Golf v mnohem hezčí a přitažlivější podobě. Ale bude to stačit??

Jinak boční profil a tvar střechy, zadních dveří a C-sloupku se až nebezpečně blíží minulé generaci BMW řady 1. Což je svým způsobem vlastně pochvala.

Příliš nechápu fenomén nových znaků automobilek, které jsou vesměs "retro". Snaží se tím naznačit co? Nové logo větší prodejní čísla nezajistí a dokud budou škrtat spalovací motory a znásilňovat směrem k EV neperspektivní a předražené technice, tak můžou mít logo třeba ze zlata a stejně to nikdo kupovat nebude chtít :-! :-!
starý_kluk
Posunutí A-sloupků dozadu i u uspořádání pohonu s motorem napříč a předním náhonem dělající z profilu dojem klasického uspořádání pohonu se začalo u Volva. To má dnes A-sloupky nejdál a je to vidět nejnápadněji. Ale proč - nevím. Jde snad o získání další deformace mezi McPhersonovými hrnci a přepážkou s A-sloupky + dalšími podélnými návaznostmi? Je to kvůli lepšímu výsledku málo přesazeného nárazu? Nevím. Rozhodně to však snižuje tuhost v McPhersonových hrnců v karoserii, což je vidět na všemožném přídavném ztužování, které však nikdy nemůže nahradit "přilepené" hrnce k přepážce s A-sloupky - předek klece pro lidi a tuhé ukotvení závěsů kol v karoserii.

A tak nejde o optické, ale faktické prodloužení kapoty.
Avatar - lamal
lamal
podla ocakavani a to este neboli vsetky farby... kokpit resp jeho ergonomia ma neoslovila, ale potesi aspon to koleško na volume pre fokála... ten bude fajn :-)

Snad pride GTI s THP + manual... to bude asi posledna benzinova 308 GTI snad si to Pežó nenecha ujst kurnik... motorizacie ziadne prekvapko, 4x4 aspon v tej najsilnejsej verzii PH by som ocakaval.

Novy znak vyzera dobre, ma rozumnu velkost, ale v predu sa mi zda trochu zbytocne velky ten znak. Urcite sa tesim na prve testy, potesi volba manualu aj na diesel !
VII
Samozřejmě že manuál do GTI nepřijde, když to bude hybrid. Navíc, pokud tomu dají podobně šílenou cenovku jako větší 508 PSE, tak to ani nemusí zkoušet prodávat.
Avatar - lamal
lamal
když to bude hybrid...
VII
Tím jsem myslel, že to 100% bude hybrid. Co jiného by tam dali? Samotnou 1.6THP ladit někde k 280koním a homologovat ji kvůli pár prodaným kusům se jim určitě nevyplatí.
Avatar - lamal
lamal
trebars by stacila aj verzia s 230k, (pripadne GT so 150-180k) ale asi to tak bude... hybrid bude mat aspon 4x4 co by vedelo z casti vykompenzovat vyssiu hmotnost a cenu, ale je to otazne... ako som pisal pokial by to malo do 1600kg s 4x4 tak by to z hladiska jazdy bolo asi v poho... na stary recept lahkej predokolky so samosvorom, manualom a super brzdami uz treba zabudnut no..
Avatar - iudex
iudex
Na benzínovú GTi zabudni, to na 100% nebude (mám pocit, že to vyhlásil samotný Peugeot).
Tú ostatne nikto moc nekupoval ani v doterajšej generácii, okrem výhrad k icockpitu boli výhrady k objemu (tie boli skôr papierové, reálne ten motor išiel, ale proste predsudky fungovali) a hlavne ostatná novšia konkurencia odsunula GTí do zabudnutia (mnohí ani netušili, že 308 stále ponúka nejakú hot verziu).
Avatar - lamal
lamal
Stara 508 bola tiez v zabudnuti, nova to ozivila, tuto prilezitost ma kazda nova generacia. Skor tie emisne realie to nedovolia, ale nejaka limitka GT s existujucimi vykonmi THP tj 150k a 180k s manualom by bola fajn.... plnohodnotne GTI s benalom uz nikdy nebude, skoda ze to nevydalo este v tejto gen.
Avatar - speedfred
speedfred
Pritom tá 1.6 THP bola v GTi a RCZ R parádna. Ťahalo to ako čert.
Avatar - lamal
lamal
Ano, na dnesne pomery by bola super aj 150/180k verzia aspon v limitke... ked uz nie v seriovej pobobe. Nova 308 bude lahucka...
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak 308 GTI byla dražší než konkurenční hot hatche, ale chyběl jí image. Technika přitom byla poctivá. Výborný motor, krátce odstupňovaný manuál, samosvor, nízká hmotnost... akorát víceprvek chyběl, ale o to adrenalinovější jízda na limitu byla.
Avatar - lamal
lamal
Súhlas.
Avatar - kari.laz
kari.laz
To jak dobře fungovala potvrzovaly i srovnávací testy z různých okruhů. Bylo to nedoceněné auto.
Avatar - simon_sez
simon_sez
Jazdil si aj 208? Nestalo by za to vymenit speru za par kg z hmotnosti?
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nejezdil. Ale 308 patřila mezi nejlehčí HH na trhu, pokud vím.
Avatar - miromen
miromen
No vic foto vic sice řeklo, ale stale si nejsem vzhledem nove 308 uplně jisty a počkam si na real.
Super je ten protaženějši předek ve stylu E-Type s kterym před lety přišla Mazda 3 a dnes ji ma i Focus a obě auta vypadaji velice dobře. Co mi však určitě nesedi tak jsou ty spodni zadni obstarožni lampy a předni světelne zuby snad stejně dlouhe jak hlavni světlomety, ktere mohly byt tak o polovinu kratši.
Motorově je to bida, ale to asi nelze mit peugeotu uplně za zle. A viceprvek asi nepřitomen hm
Avatar - Emel
Emel
No... souhlasím s tím, že to chce počkat na reál.
Z těch prvních fotek jsem měl taky dojem, že to bude mít až nepřiměřeně dlouhou kapotu... ale tady z profilu to teda úplně nevypadá:
https://t.cncenter.cz/…igin-6885193.jpg?…
Tohle je docela standard... když se podíváš, tak kolo těsně před dveřma, víceméně hned před spodní hranou čelního skla... a přední převis spíš menší.
Jo, na tu Mazdu jsem si vzpomněl taky, tam to čistě z profilu vypadá až nepřirozeně:
https://cars.usnews.com/…da3_sideview.jpg
https://cz.cdn.mazda.media/21b9c8ab167946ddac2701dca5d1a581/726cc27bfa9244dabf0b07a0168995a4.png
...což je mimochodem opět důvod, proč se mi víc líbí sedan, nebo potom šestka, kde má ten dlouhej čumák nějakou protiváhu.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Z těhle fotek to vypada o poznání vyváženěji.
Avatar - Emel
Emel
Jo... kupodivu... protože pokud nějaké auto má proporční problém typu moc dlouhej čumák, tak přímo z profilu to vynikne nejvíc. Ale tady je to bez výhrad.
traveldrive
A ešte o niečo iné to bude v reáli. Ale márna snaha, nepáči sa mi. Interiér ma vyložene odpudzuje. Súčasný Peugeot ma po dizajnovej stránke nemá čím osloviť.
Avatar - miromen
miromen
A proč nepřiměřeně ? To musi byt podle nějakych šablon...mě se to velmi zamlouva jak u te 3 od mazdy tak u focusu od forda nebo třeba jedničkove BMW. No u 308 to chce prostě počkat protože fotky mužou dost klamat a tohle je jeden z modelu, ktery neni designově jednoduchy a na živo muže vzhled nove 308 pusobit dost odlišně.
Avatar - Emel
Emel
Podle šablon ne, ale moje oko je zvyklé na nějakou harmonii a rovnováhu. Pokud má třeba nějaké psí plemeno neúměrně velkou hlavu vůči tělu, je to stejné... není na to žádné pravidlo, ale já to vnímám.
U té Mazdy to ještě není tak, že by mi to úplně vadilo... ale i tak se mi líbí sedan víc, mimo jiné i proto, že delší zadek trošku vyvažuje ten čumák.
https://www.extremetech.com/…3090-640x360.jpg
Ale samozřejmě... nikomu nic nenutím.
Avatar - iudex
iudex
Ja síce nemám rád dizajn s kratučkou kapotou, kde sa pomaly kraje predných svetiel dotýkajú čelného skla, ale pri M3 je to trošku opačný prístup a pri HB ten presun hmoty dozadu pôsobí trochu nevyvážene. Naopak pri sedane je to presne ako píšeš, zadný kufor to opticky dobre vyvažuje a práve Ma3 sedan považujem aktuálne za najkrajší sedan. Pred pár dňami som ho okukoval na salóne a v typickej soul red na veľkých diskoch je to úžasne vyzerajúce auto. Mať to poriadny motor tak 250k+, viem si predstaviť "downgrade" do sedanu nižšej strednej.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Když už krátkou kapotu, pak https://ownermanual.co/wp-content/uploads/2020/05/dodge-neon-car.jpg :-D
Avatar - miromen
miromen
Mě vubec nevadi spiš naopak, když je nějaka dominanta samozřejmě v rozumne miře. A pravě třeba u těch psu tedy těch bojovych neni vyjimkou, že maji větši mohtnějši/svalnatějši hlavy nebo stači u nas lidi, tedy u novorozenych "človičku", kteři maji větši hlavu v poměru k tělu a ono je to pěkne a roztomile atd.
A třeba z tohoto knk fota jasně libivějši HB, ale neznam z realu, ale znam předchudce a delši kapota u M3 super. A jak nemusim veterany tak par kousku dodnes po designove strance obdivuji a jednim z nich je pravě E-Type, kde je ten předek ještě vyditelně větši/delši ku zbytku auta.
Avatar - Emel
Emel
Pokud se ti 3 líbí víc jako hatch než jako sedan... no, pak myslím, že jsi dost výjimka :-) ... ale nic proti.
Avatar - miromen
miromen
No ono to muže byt tou fotkou, kde se mi ten HB opravdu libi vice . Ale ja jsem součastnou 3 ještě prakticky neviděl a taky u HB vnimam některe nedokonalosti, ktere mi vadi jen nemam realny pohled tak, aby mi oko řeklo jak to s ni je.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Víceprvek fakt nečekej, je to pořád jen CMP. Na druhou stranu, 308 není závoďák, obejde se bez víceprvku.
Mně naopak ta protažená příď nesedí, navíc je vidět, že z nárůstu rozměrů šlo do vnitřního prostoru jen asi 5 cm, a dalších pět na ten předek. S ohledem na dost často kritizovaný prostor vzadu bych čekal spíš přístup "hlavně zvětšit vnitřek".
Spodní světla jsou v duchu aktuální linie, má je 2008, 3008 i 508. Mně to přijde lepší, hlavně u mlhovky se vhodným nalepením na zadek bude dát to světlo zakrýt u oslňovačů.
Avatar - miromen
miromen
Tak viceprvek bych nespojoval se zavoďakem, ale vyspělejši technika potěši a byl by zde i nějaky předpoklad pro lepši jizdni projev. A ty zadni spodni světla mě tam ruši jen po vzhledove strance. Celek je pojat dost moderně a odvažněji a do toho tahle obstarožnost, alespoň z foto to na mě tak pusobi.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Mně tam naopak ta světla sedí hezky, nepřijde mi to obstarožní. Naopak si myslím, že bez nich by ta záď byla už moc nudná.
Víceprvek... prostě v téhle třídě spíš zbytečnost.
Avatar - miromen
miromen
Nejen, že mi tam nepasuji vedle těch fejk chromovych koncovek, ale ony opravdu vypadaji jak z 80 či 90 let což se dost s tim modernim zbytkem bije a jejich nepřitomnost bych nevidim jako problem...
http://youtu.be/L8rpbcbsLQ4?t=280
A kež by zbytečnost jako je viceprvek byl v tehle třidě mnohem rozšiřenějši.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Víceprvek určitě zbytečnost není.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Pokud chceš, máš na výběr jiná auta, nikdo ti nebrání. Reálně ale jeho možnosti využije asi tak půl procenta řidičů, ostatní to opravdu za běžného provozu nepoznají a nevyužijí. A kvůli půl procentu dělat zbytečně složitější a dražší techniku? Proč?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Za mna vizualne aj motoricke sklamanie... rovnako o i cocpite skoda debat .... zlaty leon ci corolla ...
Avatar - hugino
hugino
Moja reč a ešte k tomu tie trapnučký trojvalec tak to bude znova predajné fiasko.Automobilka ktorá v tomto segmente neponúkne benzínový štvorvalec nemá šancu na predajný úspech.
Avatar - Mokrous
Mokrous
OK, nikdo z redakce na mne nereaguje, tak to zkusím jako HamunaKylie s dotovanou naftou.
Zase.ru každou diskuzi tímto pokřikem, dokud někdo neodpoví. Je to tak správně???

A nyní původní příspěvek:

"Co mám proboha udělat, abych mohl nahrát Avatar do vašeho přiblblého systému? Už 2 týdny nelze nahrát ani JPEG ani PNG, velikosti od 9kB až po 750kB, rozměry od 80 pixelů až po 2000 a nic.
Restart Macu, aktualizace OS, update Safari a nic nic nic...

Před cca 2 měsíci jsem tam mohl nahrát obrázek, ale když jsem chtěl změnit Pažouta na Pašíka, tak smůla. To samé obrázek na kartě, který už snad 10 let nejde změnit...

Šlo by tohle nějak zařídit, když už jsou mi mailové odkazy na reakce v diskuzi k ničemu, jelikož příspěvky stejně musím hledat manuálně jako blb, protože odkaz nefunguje? K čemu ten odkaz potom je??? Jako, abych věděl, že někde mezi 287 příspěvky je zapadlá reakce na ten můj??? Váš IT guru nedostává zaplaceno, nebo se mstí???"

"Je fakt skvělý sledovat jak na to/nás redakce z vysoka se.re.
Je to každopádně zajímavý způsob, jak si zvedat prestiž a lákat nové příznivce a udržet ty staré, když jde všechno do kopru a jediný co tady valí, jsou otravný reklamy.
Jsem zvědavej, co na to inzerenti, až sem bude chodit posledních 20 deviantů a ostatní se na to vybodnou a budou radši sledovat Slováky na YT.

Skoro to vypadá jako by zde IT dělali stejní experti, co jsou na DS Automobiles. Tam je to panečku jízda. I po půl roce podnětů i rytí s tím prostě ty cvičený opice nedělají nic. Zřejmě tím budují tu auru "Prémie"
Avatar - lamal
lamal
P. Kolmanovi som pisal 2x, ze mi to nefunguje, normalne odpisal a povedal, ze to posle na IT... tak mesiac-dva do zadu.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Takže zařídili houno. Nebo se to bude opravovat 2 roky? Za posledních 10 let registruju jen zhoršení.
Avatar - lamal
lamal
Neviem, priority nech si urcia sami, pokial tam nie su diskuteri, tak im to je ocividne šumák a prachy maju aj tak od inakadial.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No a ještě bych měl prosbu, než článek pošlete na stránky, dejte to někomu přečíst, aby opravil chyby. Je to trapné mít v článku chyby.
Avatar - Mokrous
Mokrous
Tak to je zde bohužel taky standard... :-(
Avatar - idam.i
idam.i
Potvrdzujem nemožnosť nahrať avatar,na mail mi nikto neodpovedal. :'-(
jam2015
Bojím sa, že ani naživo to nebude lepšie :-(
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Kousek výše dává miromen video, tam už to zase působí trošku líp.
Avatar - miromen
miromen
A ja tam potencial vidim byť z některych uhlu mi přijde 308 divna až škareda. Pořad, ale jde o odvažnějši a přitažlivy kousek po strance designu, žadna uniformni krabice od bot.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Nabídka motorizací je zklamání. Jo, 1.2 PT je super základ a většině zákazníků postačí. Ale 1.6 PT 180 a klidně s AT by do 308 byla naprostý ideál. Ostatně 3008 ji stále nabízí. Podvozkově má 308 určitě na víc než 96 kW, a ne, PHEV mě nezajímá. Konkurence je na tom prostě pořád ještě lépe.
Duke_Nukem
ideál pro koho? v nabídce byla, a je naprosto neprodejná - i kvůli fatálním problémům THP - to, že se ten motor přejmenuje na PT a problémy odstraní, neznamená, že zrovna ten typ klientely, která by nad 1,6 přemýšlela nebude už vždy varovně zvedat obočí, aby pak raději koupil konkurenci...