Německo je největší evropský trh, je tak příznivou zprávou, že tamější zákazníci nechtějí konec aut se spalovacím motorem, který přitom tamější politici zvažují.
PHEV jsou buď kombinace s dieselem, nebo s benzínem.
Je směšné jak jsou tyto elektro-spalováky vyřazovány ze statistik. Tím spíše že většina PHEV není vůbec dobíjena a prodává se jen díky vysokým eko-dotacím.
"Zastoupení osob s typickým slovanským původem (cca 36 %) významně nepřevyšuje nad ostatními, například germánský původ je zastoupen u 25 % Čechů, tři další (jihoslovanský, skandinávský a středomořský) mají zastoupení přibližně po osmi procentech. " Zdroj: https://zpravy.aktualne.cz/…8f50cc47ab5f122/
Ne, většina lidí skutečně nechce zlikvidovat ekonomiku země a mít zakázáno koupit si normální auto. Jak překvapivé. Snad se Němci rychle proberou a pošlou Zelené tam, kam patří. Na stejné místo, kam patří komunisté.
Mi přijde, že v tomto punktu trpí Němci schizofrénií, na jedné straně volí zelené magory a na druhé chtějí auta se spalovacími motory. To si musí vybrat, zda chtějí svobodu nebo politický diktát!
Extrémisti jsou ti, u kterých svatý účel světí prostředky, vyhazují do vzduchu rafinerie a tak.
Gréta prostě něčemu věří a ten názor propaguje, to v demokracii vždycky mělo svoje místo.
Myslím, že většině na přírodě záleží... jen si třeba nejsou jistí, jestli zrovna zákaz spalovacích motorů je správná cesta (nota bene v zemi s průměrným stářím vozového parku 15 let).
Jiní mají svůj rozhled omezený hranicemi svého pozemku a bankovního konta.
Mluvit za mlčící většinu je ošemetný... jak víš, co si myslí?
Hlavní mechanismus jsou pořád volby... ale je to málo a bylo by fajn, kdyby občanská společnost fungovala víc interaktivně... kdyby lidi i mezi volbama aktivně komunikovali s politiky a lobovali za svoje názory. Pokud zůstanou u nadávání na facebooku, tak se tím nikdo zabývat nebude.
Už si Německo úspěšně likviduje energetickou síť a teď k tomu přidá ještě automotive. Já jsem jen zvědavej čím a kde to budou masově nabíjet. Bez proudu jsou už teď. To je normálně rituální sebevražda co západní Evropa předvádí.
Nemáš tam něco třeba z aeronetu, nebo sputniku? Proč odkazuješ na očividný proruský web plný lží a dezinformací, kterým věří převážně jen tupouni? Proč odkazuješ na web, kde články pouze přebírájí, od roku 2017 netestovali jediné auto.
A ano, v obecném povědomí je opravdu AF považováno za odpad a odkazování na něj vzbuzuje posměšky stejně jako když sem hodíš něco ze sputniku.
Přesně, kdysi bylo autoforum zajímavým webem. Teď jsou to takové auomobilové Haló noviny. Zejména tím naprosto neobjektivní demogogickým pojetím článků, které s normální žurnalistikou nemají nic společného. Je vidět že tam nepracují novináři ale paka, která by ani v blesku nevzali.
Tak Autoforům je podle tebe "proruské", protože se odvažuje upozorňovat na absurditu násilně vnucované elektrodebility?! :-O:D:D:D:D:D:D:D:D Tak to je opravdu "myšlenk"a hodná legendárního "Zlatého ventilku"! :-[]:-[]:-[]
Problém není, že si EV někdo chce koupit, což celkem i chápu. Taková Dacia Spring dává jako druhý auto do rodiny smysl pro rodinu s rodinným domem. Co je naprosto skandální, že ti to soudruzi v EU prostě nařizují!!! Ne že si zákazník vybere co chce a to si koupí. Teď je to v módu, že si svi-ně v Bruselu vymyslí jak to bude a k tomu zákazníka prostě donutí.
Přesně! Já bych taky EV nezakazoval, kdo chce, ať si tento nesmysl klidně koupí. Ale politici nám je nesmí nátlakově nutit a zakazovat normální poctivá auta! :-O:no:
Jenže to je ten prubířký kámen. Zkratomozci moc dobře vědí, že kdyby nechali tuto volbu na lidech, tak si ty EV krámy koupí jen zlomek lidí. EV není společensky poptávaná cesta. EV je jen policitky diktovaná slepá cesta. Konec dotací rovná se konec EV.
S příklady nemusíme chodit daleko. Kolik solárních elektráren se tu postavilo po skončení těch šílených dotací? Není to cca rovná NULA?? :-[]:-[] A přitom samozřejmě všechny ty tradiční pindy EV bezmozků platí - technologie zlevňují, zvyšuje se efektivita atd. atd. Takže cena solár. panelů, životnost anebo účinnost bude určitě dnes lepší než dřív. A stejně už nevznikají. Proč asi... :-!
Buď si Evropská komise a (nejen) němečtí politici konečně vytáhnou hlavu z pr*ele a stihnou zatáhnout za záchrannou brzdu tak, aby již s emisními limity začali respektovat technologické možnosti doby, nebo prostě pohřbí evropský automobilový průmysl. Desetitisíce lidí přijdou o práci, lidi zamrznou na již sloužících spalovácích, vozový park začne stárnout a chátrat.