Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Němci zákaz spalovacích aut nechtějí. Hrozí přitom od roku 2030

ČTK ČTK 22. 3. 2021 • 07:11
48
33
Zobrazit náhledy (48)
Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3 Volkswagen ID.3

Německo je největší evropský trh, je tak příznivou zprávou, že tamější zákazníci nechtějí konec aut se spalovacím motorem, který přitom tamější politici zvažují.

Většina Němců je proti zákazu nových benzínových a naftových vozů. Zjistila to anketa institutu pro výzkum veřejného mínění Civey, kterou mu zadal berlínský deník Der Tagesspiegel. Pouze bezvýfuková auta by na trhu od roku 2030 rádi viděli němečtí Zelení.

Na otázku „Od kdy by se podle vašeho názoru měla přestat v Německu prodávat auta se spalovacím motorem?“ odpovědělo 55 procent z 2502 dotazovaných, že by takový časový limit neměl existovat.

S požadavkem Zelených vyjádřilo souhlas jen 22 procent respondentů. Dokonce i mezi stoupenci této strany se pro zákaz benzínových a naftových aut vyslovilo jen 55 procent z nich.

Prodej nových osobních aut v Německu v únoru meziročně klesl o 19 procent. Benzinová auta vykázala meziroční pokles o 41,4 procenta, jejich podíl činil 37,7 procenta. O 35 procent na podíl 25,4 procenta klesl prodej dieselových aut.

Elektromobily dosáhly podílu 9,4 procenta, což je meziroční nárůst o 124,2 procenta. Ještě lépe si vedly takzvané plug-in hybridy s růstem o 161,9 procenta - v únoru měly mezi nově zaregistrovanými osobními vozy podíl 11,3 procenta.

Související články

Témata
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2021 19:15
Re: No nekup to!
Jenže to je ten prubířký kámen. Zkratomozci moc dobře vědí, že kdyby nechali tuto volbu na lidech, tak si ty EV krámy koupí jen zlomek lidí. EV není společensky poptávaná cesta. EV je jen policitky diktovaná slepá cesta. Konec dotací rovná se konec EV.

S příklady nemusíme chodit daleko. Kolik solárních elektráren se tu postavilo po skončení těch šílených dotací? Není to cca rovná NULA?? :-[] :-[] A přitom samozřejmě všechny ty tradiční pindy EV bezmozků platí - technologie zlevňují, zvyšuje se efektivita atd. atd. Takže cena solár. panelů, životnost anebo účinnost bude určitě dnes lepší než dřív. A stejně už nevznikají. Proč asi... :-!
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2021 19:13
Re: No nekup to!
Je to tak. Jenže euroovce nic nedělají a jen čumí.
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2021 19:11
Rovnice je jednoduchá
Buď si Evropská komise a (nejen) němečtí politici konečně vytáhnou hlavu z pr*ele a stihnou zatáhnout za záchrannou brzdu tak, aby již s emisními limity začali respektovat technologické možnosti doby, nebo prostě pohřbí evropský automobilový průmysl. Desetitisíce lidí přijdou o práci, lidi zamrznou na již sloužících spalovácích, vozový park začne stárnout a chátrat.

Tak to je dáno.
Avatar - rohYpnol
23. 3. 2021 19:07
Re: SMĚŠNÉ
Na střízlivém pohledu na věc.
Avatar - Emel
23. 3. 2021 16:10
Re: Šokující výsledek
Mluvit za mlčící většinu je ošemetný... jak víš, co si myslí?
Hlavní mechanismus jsou pořád volby... ale je to málo a bylo by fajn, kdyby občanská společnost fungovala víc interaktivně... kdyby lidi i mezi volbama aktivně komunikovali s politiky a lobovali za svoje názory. Pokud zůstanou u nadávání na facebooku, tak se tím nikdo zabývat nebude.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku