Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeMercedes-AMG chystá ostrý plug-in hybrid. Čtyřdveřové kupé GT 73 e dorazí ještě letos
25 komentářů
mp390
Elektromotor u zadní nápravy? A jak tedy bude řešená čtyřkolka? Čekal bych to právě naopak - transaxle konfigurace s elektromotorem u přední nápravy.
amg gt4 je na platforme E
Však já vím, právě proto mi to přijde celé divné viz info z článku:
"Jde přitom už o třetí generaci plug-in hybridního ústrojí Mercedesu, které se proti současné generaci liší právě umístěním elektromotoru. Dnes je totiž součástí převodovky, zatímco do budoucna bude přímo u nápravy."
Takže narvou baterky do kufru a elektromotor k zadní nápravě. A to zlepší vyvážení?
EDIT:
Nehledě na to, že podle tiskové zprávy je třetí generace plug-in hybridu od Mercedesu právě o tom, že elektromotor je v převodovce:
https://media.daimler.com/…initiative.xhtml?…
"Jde přitom už o třetí generaci plug-in hybridního ústrojí Mercedesu, které se proti současné generaci liší právě umístěním elektromotoru. Dnes je totiž součástí převodovky, zatímco do budoucna bude přímo u nápravy."
Takže narvou baterky do kufru a elektromotor k zadní nápravě. A to zlepší vyvážení?
EDIT:
Nehledě na to, že podle tiskové zprávy je třetí generace plug-in hybridu od Mercedesu právě o tom, že elektromotor je v převodovce:
https://media.daimler.com/…initiative.xhtml?…
maca02
Podle mě by se k tomu soudruzi měli postavit čelem a místo vyššího čísla dát číslo nížší - tedy 62. Vyjádřili by tím lépe postoj k mizérii věci a protest proti těm EU nesmyslům.
Místo toho to auto povyšujou nad 63, ale ve skutečnosti to auto lepší není, je nejspíš jen rychlejší a to ještě ne všude. A to je málo a oni to dobře vědí sami.
Místo toho to auto povyšujou nad 63, ale ve skutečnosti to auto lepší není, je nejspíš jen rychlejší a to ještě ne všude. A to je málo a oni to dobře vědí sami.
×
Sdílení komentáře
×
Naprostý nesmysl.... verze bez baterky bude líp jezdit a na autobahn a při sportovní jízdě bude mít i nižší spotřebu....
ale jinak jako jo, pokud si někdo takové auto kupuje aby s ním jezdil denně do práce, pak tedy OK.... ;-)
PHEV technologie zcela k ničemu.... po prvních 50km se baterka vysosá a auto jen zbytečně bude vozit 200kg zátěže, zcela k ničemu....
Tak se dohodnetre umelci
Mam baterku cca 12kWh a klidne s ni objedu celou evropu a setrit to nemusim. Stav baterie si auto ohlida samo
a samozřejmě že i se Supem umím přejet Evropu a baterku nevysosat, ale pak ji logicky musím průběžně dokrmovat, nebo naopak nechtít plný výkon a tím pádem si tu energii v baterce šetřit....
jako já jsem PHEV positive ale do sporťáků to podle mě prostě vůbec nepatří.... to je celé o čem se tu bavíme.... :yes:
Každopdáně to auto na to fakt není. V serpentinách v alpách mi to pak ale spadlo do nouzáku na neumožnilo překročit 4000 otáček. Nicméně teploty to mělo normální a po restartu chyba zmizela. Napsalo mi to i závadu dobíjení 12V baterie, ale po restartu to opět zmizelo. A pak pokud s tim člověk hodlá dělat něco takovýho, tak je rozhodně lepší, když je baterie kolem 30-50% a nebo míň. Určitě ne víc než 70%, pak se to neuchladí a přestane to rekuperovat. A mimochodem to nabíjení na místě mi to udělalo víckrát. Byla by z toho pěkná centrála:-)
Celkově jsem se ale za rok nikdy nedostal do situace, že by to nebylo schopný tahat elektriku z baterií. Každopádně ale nevím jak to třeba má oktávka RS. Sup iV ma 115kW spalovací motor a k tomu je schopen dát tak těch 55 elektrikých, Ty 180kW verze to nějak dlouhodobě neumí. Sup iV to určitě dával i desítky vteřin.
Maximální rychlost X5 30d s 210kW je 235km/h, 45e s 206kW spalovacího motoru má také 235km/h. Jízda maximální rychlostí tedy nepovede k vybití hybridní baterie. Pokud auto bude vždy po plném plynu alespoň 1,2-1,5 násobek času schopno baterie dobíjet, tak k tomu taktéž nedojde. Reálně je stav, kdyby to energii nemělo nedosažitelný. I když pojedeš úplně nadoraz, tak využít výkon 400hp u takového auta víc než 40% casu jízdy je dle mého nemožné (v případě X5). Ten sup je slabší a bylo vidět, že někde na hraně to už ze mě radost nemá.
Ano, 235 km/h dá v krabici jako je SUV cca 210 kW motor, tedy u PHEV samotný spalovák. Kdyby PHEV použil svůj udávaný výkon 290 kW tak musí dát 250 km/h s prstem v nose, ale to by se okamžitě vybila baterka a dál by to jelo stejně těch "spalovákových" 235 km/h, takže baterka se nevybije, protože výkon je omezený na těch 206 kW.
Že to v nějaké běžné jízdě při brzdění(rekuperace) a opětovném zrychlování ničemu nevadí o to se nepřu, jenom souhlasím s předřečníkem, že pro sportovní jízdu v plném nasazení nebo pro autobahn na maximální rychlost prostě PHEV není to pravé ořechové protože trvale maximální výkon nedává a 2-3 metráky navrch nikdo neokecá.