Design
ale dneska je potřeba považovat každé auto bez fejkových výfuků za nádherné 😁 :yes:
Jenže tohle je pouze odhad, jak by to auto mohlo vypadat. Opel tam v reálu klidně ty fejky může dát. Nebo už dal, protože design už je pravděpodobně hotový a teď se dolaďuje a testuje.
Fejkové výfuky - z toho sa mi ježia všetky chlpy 😉. Dnes to má takmer KAŽDÝ (pomaly aj elektro autá) - radšej mať skryté výfuky, ako "fejk". Zlatá Mazda (z bežných značiek)... Každý pohľad zozadu mi pôsobí potešenie = 2x výfuk s chrómovou koncovkou :yes😒br />
Na druhej strane - chrómová koncovka nepatrí do rúk každému... Poniektorí sa o to nevedia starať a potom to vyzerá zanedbane.
No ak bude takáto, budem o nej vážne uvažovať. Oveľa krajšia ako 308.
Hezčí není, je "jen" jiná. Povedenější je příď, tomuhle stylu spíš sedí široká a nízká. Nelíbí se mi zase záď a zadoboční pohled, který u 308 působí líp.
Hlavne nemá tak padnuty čínsky čo u 308 vyzerá tak ťažkopádne. S tým zadkom súhlasím 😄 ono Astra je konzervatívnejšia, 308 tie falošné koncovky bijú do očí... inak je v poriadku.
Tak mě se zase nelíbí ten divný úzký předek , vypadá jako by auto bylo menší..
Zadek a bok za mne docela fajn.. 😄
Na dnešek super interier , normální tlačítka a dotyk tablet !
Zadek a bok za mne docela fajn.. 😄
Na dnešek super interier , normální tlačítka a dotyk tablet !
Tiež som si myslel, že interiér je OK, ale tak mi napadlo... Nie je to interiér súčasnej Astry? Je veľmi "Oplacky"... Od Peugeotu by som čakal niečo divokejšie.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
a volantem, vlastně proč ne.
Normální auto, líbí.
Pořád doufám, že Fiat si zachová víc identity, fiatích motorů by byla opravdu škoda.
Normální auto, líbí.
Pořád doufám, že Fiat si zachová víc identity, fiatích motorů by byla opravdu škoda.
Pokud budou dobré, mohou jezdit i v pažoutech a citrónech. Pokud ne, po zásluze skončí. Kombinace cena/robustnost zvítězí.
Fiat nepotřebuje zachraňovat své motory, ale levně vyrábět dobrá auta. Věřím tomu že se to pod PSA stane. S Opelem zachází PSA dost rozumně.
Fiat nepotřebuje zachraňovat své motory, ale levně vyrábět dobrá auta. Věřím tomu že se to pod PSA stane. S Opelem zachází PSA dost rozumně.
Co potřebuje Fiat nechám na něm - já mluvím o tom, co potřebuju já.
No uvidíme, mohli by urobiť aj nové Bravo, s Firefly a pomaly nahradiť Tipo.
Proč?
Tipo je fajn... normální auto. Obyčejné.
Tak akorát obyčejné.
😄
Tipo je fajn... normální auto. Obyčejné.
Tak akorát obyčejné.
😄
Lebo je v ponuke 6 rokov a dieru do sveta nespravilo. Fiat potrebuje viac ako jedno obyčajné auto.
Přesto myslím, že potřebuje víc nové Punto, než nové Tipo.
Čert vzal jména - mluvím o velikosti a poslání auta.
Čert vzal jména - mluvím o velikosti a poslání auta.
Já bych nebyl skromný, Octa má 200 koní, takže novodobý design posledního Brava, poslat to do kombíku, k tomu 2,0 HDI a Aisin. Pak si ty značky mohou opět tykat. Fičíš si na dovču, rubeš v levým všecky ty e-cosi a ještě neřešíš kdy už bude pumpa.
Tipo má problém že dizajnovo je trochu pozadu najmä interiér, ncap už tiež dnes nič moc... Sedel dom v novom Crosse a poviem Ti neohúri.. ako novinka je na tom slabšie ako 500x a s cenovkou naokolo 18.000 no neviem... Za to vyjde Opel Grandland, alebo Korando, x ceed a to sú autá o level inde...
Potrebuje nové Tipo, Punto aj Pandu, to bez debaty. A tiež by sa mu zišiel zrušený kabriolet 124, nejakú vlajkovú lodičku potrebuje každá značka a je jedno, či je to originál alebo premaľované dobré auto inej značky. 😉
To máš bezpochyby pravdu, ale zároveň súhlasím s kolegami vyššie, že by to chcelo zachovať aspoň to “talianske srdce” v podobe dobrých motorov. Veď aj tá prekabátená MX-5 mala motor Fiatu. Obávam sa však, že zostane iba pri našich prianiach a realita bude iná...
Největší zakopaný pes bude nabídka motorizací.
Přesně tak. Normální slušné pracoviště řidiče a elegantnější vnější design budou u nové Astry proti nové 308 obrovské výhody, ale co to bude platné, pokud to bude mít stejně ubohou nabídku motorizací?! 😒 :no:
Tomu se říká vrtěti psem. A zdá se, že to funguje. Já ho tedy nečetl, jen nechápu vážně vedenou diskusi, která vznikla kolem nepokryté spekulace.
Myslím, že pro skutečné informace si stačí prostě počkat. Tohle je jen ztráta času.
Myslím, že pro skutečné informace si stačí prostě počkat. Tohle je jen ztráta času.
Ak by takto vyzerala nova astra tak ma sablozuba 308 s pidivolantom medzi nohami po chlebe... pecka... k tomu normalne budiky... krasna uhladena elegsntna kasna ako u noveho civicu... po mokke dalsi pekny opel sila... :yes:
Moc bych se divil, kdyby byl interiér jinej, než jak vypadá v nový generaci Mokky 😉
Tož exteriér, tedy dle těch špionážních renderů, jeví se býti konzervativní "cufíl", aneb to co fungovalo u nové Mokky zde u klasického HB až tak nefunguje. A jakpak bude vypadat Sports tourer, čili kombík, kterých potkávám v současné generaci minimálně stejně jako HB, ne-li snad dokonce i více, toď otázka. Co se interéru týče, tak lze, tak nějak logicky očekávat, že se posune od https😐/www.auto.cz/…bez-vystrednosti?… někam sem https😐/www.auto.cz/…de-do-400-000-kc?… O motorizaci se zmiňovati netřeba - jinou, nežli koncernovou PSA techniku snad nečeká nikdo, že. Tož tak 😉
A volant u koulí to mít nebude?
Čo sa týka dizajnu, tak zmena vlastníka Oplu len a len prospela...
mne sa po corse a vectre aj tigre z 90 rokov zacina opel normalne opat po rokoch pacit sila .. no a u pezota je to u mna uz presne naopak.. jak som mal kedysi leva rad tak teraz len civim ake kreatury uz vyraba... tie casy 206tky 406tky 607 ci 406 coupe sa tu uz zrejme nikdy nevratia... o i cocpite ani nevravim.. ten za mna ani zadarmo...
na novu astru sa teda fakt tesim... po mokke by to mal byt dalsi krasavec :yes:
na novu astru sa teda fakt tesim... po mokke by to mal byt dalsi krasavec :yes:
....velmi slibně, vedle nové, designově nevyvážené a prvoplánovitě přestylizované 308 je nová astra balzám na oči. To už je jasně patrné i skrz ty prototipové polepy! 😄 :yes:
To tvoje glorifikovanie VW je zabavne 😊 Vlastnis auto z VAG koncernu?
Na druhej starne, VW má továrne po celej Zemi, kde sa vyrábajú aj zastaralejšie modely. V týchto kútoch sveta sa EV nepresadia tak rýchlo.
Pre nás milovníkov klasiky bude hádam dlho na výber aj niečo iné - Toyota a ich skvelé hybridy, Mazda s ich tvrdohlavým prístupom... :-!