Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
TondaSverak
a v benzínu již vyšlo 77kW a 183 Nm.
Barry Lyndon
Do města nepoužitelné. A to platí minimálně v Česku i pro CNG, protože tady se to nerozlišuje.
Allo
"benzínový čtyřválec o objemu 2,5 litru a přímým i nepřímým vstřikováním pro optimální spotřebu, rovněž z nejnovější řady jednotek Smartstream. Ten bude mít 146 kW a 248 N.m."
Docela slabé hodnoty na 2.5 litrů 4 válec, čekal bych tak 180kw
Docela slabé hodnoty na 2.5 litrů 4 válec, čekal bych tak 180kw
Nějak mě z hlavy nenapadá žádný 2,5i se 180kw, nemáš příklad?
Myslím, že v Japonsku uměl 2.0i v Hondě S2000 až 184 kW :D Vím, úplně jiné využití...
R4 2.5 jsou většinou vysokozdvihové (výhodné pro spotřebu a zástavbové rozměry) a tudíž relativně pomaloběžné, takže mají nižší měrný výkon. BMW dávalo 160 kW z R6 2.5i
R4 2.5 jsou většinou vysokozdvihové (výhodné pro spotřebu a zástavbové rozměry) a tudíž relativně pomaloběžné, takže mají nižší měrný výkon. BMW dávalo 160 kW z R6 2.5i
Za současných emisních regulací umí hodně koní z atmosféry dostat jenom Porsche, Lambo nebo Ferko, ale to jsou velmi sofistikované a tedy i drahé motory. Ostatní jsou rádi když uplácají 80 koní z litru, porovnání se starými motory nemá smysl, ty nemusely plnit skoro nic.
V mainstreamu Mazda umí 184 koní z atmo 2.0 - to není špatné
Pokud vím, tak dvoulitr ladí na 145, 165 a 150 koní a 2.5 litr na 194 koní.
Pokud myslíš Sky-X 186 koní, tak to už není čistá atmosféra, ten si pomáhá kompresorem.
Pokud myslíš Sky-X 186 koní, tak to už není čistá atmosféra, ten si pomáhá kompresorem.
No první mě napadl dvoulitr 250 od mercedesu který má 165kw, C300 je taky dvoulitr s 180kW ten nový u nového céčka má myslim 190kw
Ale pokud to je atmosféra tak je to jasné, to je v pořádku potom
Ale pokud to je atmosféra tak je to jasné, to je v pořádku potom
1. Je to atmosfera.
2. U limuziny nejde primarne o vyzdimanie max. vykonu, ale o privetivy priebeh vykonovej krivky.
3. Sucasne emisne predpisy.
2. U limuziny nejde primarne o vyzdimanie max. vykonu, ale o privetivy priebeh vykonovej krivky.
3. Sucasne emisne predpisy.
avro04
předpokládám, že podobně jako u Sorenta a dalších s motorem nad 2.4 v benzínu budeme muset pro auto zaletět opět někam do Moskvy...
×
Sdílení komentáře
×
„LPI“ na zkapalněný propan se 177 kW a 314 N.m.
Dacia Sandero 1.0 TCe 90 benzin = 67 kW / 160 Nm
Dacia Sandero 1.0 TCe 100 LPG = 74 kW / 170 Nm
Neco mi tady s tou Kiou nehraje ...
U Sandera to určitě není tak, že by motor bez LPG neuměl víc, opět bude důvodem spíš nějaká firemní politika, úmysl nabízet právě takovou verzi.
Škoda, že se auto zřejmě nepodívá k nám.
je zajimavé že u sandera nedali přednost LPG + nadrž na benín jen 9L a tím nižší emise. Kdo si koupí LPG nerad platí za benzín.
Časem by mohli nabídnout LPG i níž nějaka 1,6 pro spořivé. Teda jestli to stihnou než žakážou fosily v Eu...