ale až budu chtít malé auto, tak si koupím Pandu.
Popravdě nejlépe tu Ypsilonku, je věčná škoda, že se tady neprodává.
A ano, klidně i s hybridem. Je to nepřímovstřiková atmosféra, a ta elektročást je velmi, velmi nevtíravá. :-)
Ale holčičce jsem pořídil na doporučení - i přes jisté japonské antipatie - Yarise minulé generace. R4 1.5litru, nepřímý vstřik, bez turba, manuál 6. Dva a půl roku jenom jezdí a jezdí a jezdí. Nikdy nic, v servisu jednou na výměnu oleje a jezdí a jezdí.....ani destičky ne. Ač trochu nerad, smekám.
Z mého pohledu lepší i než Panda nebo 500. A to Fiatem odkojen a jeho sice už jen platonický, ale fanoušek.
Proti Yarisu technicky nic nemám, kromě toho, že je Japonec.
Já už jinej nebudu - prostě považuju za správné kupovat evropské věci, pokud to jde.
U Yarise se mi prostě nelíbí ten "kosmickej"design.
I proto bych volili Pandu před 500 - je praktičtější, použitelnější.
Ale já už nebudu potřebovat doufám žádný auto téhle velikosti - mám Punto II s 1.2 ... geniální auto.
Má najeto přes 200 tisíc km a problém němělo. Ložiska v předních kolech neberu jako problém, ale jako daň d-d-d-1.
Jistě dobrý kauf, ale designově Yaris Puntu ani Pandě nesahá ani po ventilky a je jedno, o které generací je řeč. A mě se auto, které kupuju, musí v prvé řadě líbit! :-)
Ale "krásu" Yarise hodím okamžitě za hlavu, když do něj hupnu a pluje po dírách pomalu jako hydroaktiv, motor se sbírá prakticky z volnoběhu a s přijatelnou spotřebou a hlavně se vůbec, ale vůbec nesere. Kromě toho subjektivního designu snad jediné mínus byla trochu vyšší cena proti konkurenci, ale zase byl slušně vybavený.
Som rovnakého názoru, preto čakám na archaickú, starú a 10 rokov vyrábanú Pandu - na objednávku podľa predstáv. Prestúpim tak z jazdenej Ypsilonky 2012 do novej Pandy. Ak by sa Ypsilonka u nás predávala nová, neváham ani chvíľu, pretože je to vymazlené auto do posledného detailu! A jej diaľničné odhlučnenie, z toho by sa mohla učiť plejáda kórejcov a japoncov. Ešte keby tak zdedila posuvné zadné sedadlá z druhej generácie, nemám čo vytknúť. Úprimne sa čudujem, že Fiat neumožňuje individuálnu objednávku cez svoje dílerstvá...
Pôvodne som veľmi veľmi očakával Tipo 1.0, občas som to spomenul v komentároch... pojazdil som aj Cross, aj sedan...motor je perfektný, ale celok mi prestal dávať zrazu zmysel... neviem si to vysvetliť, ale kompletne som zmenil stratégiu a nakoniec ostávam verný kombinácii Alfy na rýchle presuny a ideálneho Taliana na krátke a komfortné mestské použitie s vyhrievanými sedadlami a čelným sklom - Pandy... Veľmi sa teším na hybrid a Firefly.
Popravdě nejlépe tu Ypsilonku, je věčná škoda, že se tady neprodává.
A ano, klidně i s hybridem. Je to nepřímovstřiková atmosféra, a ta elektročást je velmi, velmi nevtíravá.
:-)
Ale holčičce jsem pořídil na doporučení - i přes jisté japonské antipatie - Yarise minulé generace. R4 1.5litru, nepřímý vstřik, bez turba, manuál 6. Dva a půl roku jenom jezdí a jezdí a jezdí. Nikdy nic, v servisu jednou na výměnu oleje a jezdí a jezdí.....ani destičky ne. Ač trochu nerad, smekám.
Z mého pohledu lepší i než Panda nebo 500. A to Fiatem odkojen a jeho sice už jen platonický, ale fanoušek.
Já už jinej nebudu - prostě považuju za správné kupovat evropské věci, pokud to jde.
U Yarise se mi prostě nelíbí ten "kosmickej"design.
I proto bych volili Pandu před 500 - je praktičtější, použitelnější.
Ale já už nebudu potřebovat doufám žádný auto téhle velikosti - mám Punto II s 1.2 ... geniální auto.
Má najeto přes 200 tisíc km a problém němělo. Ložiska v předních kolech neberu jako problém, ale jako daň d-d-d-1.
Ale "krásu" Yarise hodím okamžitě za hlavu, když do něj hupnu a pluje po dírách pomalu jako hydroaktiv, motor se sbírá prakticky z volnoběhu a s přijatelnou spotřebou a hlavně se vůbec, ale vůbec nesere. Kromě toho subjektivního designu snad jediné mínus byla trochu vyšší cena proti konkurenci, ale zase byl slušně vybavený.
Pôvodne som veľmi veľmi očakával Tipo 1.0, občas som to spomenul v komentároch... pojazdil som aj Cross, aj sedan...motor je perfektný, ale celok mi prestal dávať zrazu zmysel... neviem si to vysvetliť, ale kompletne som zmenil stratégiu a nakoniec ostávam verný kombinácii Alfy na rýchle presuny a ideálneho Taliana na krátke a komfortné mestské použitie s vyhrievanými sedadlami a čelným sklom - Pandy... Veľmi sa teším na hybrid a Firefly.