Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Fiat 500 slaví! V Polsku vzniklo už 2,5 milionu tohoto retro autíčka

8 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
ale až budu chtít malé auto, tak si koupím Pandu.
Popravdě nejlépe tu Ypsilonku, je věčná škoda, že se tady neprodává.
A ano, klidně i s hybridem. Je to nepřímovstřiková atmosféra, a ta elektročást je velmi, velmi nevtíravá.
:-)
gil54
Já už to do hrobu doklepu v youngtimeru V8.

Ale holčičce jsem pořídil na doporučení - i přes jisté japonské antipatie - Yarise minulé generace. R4 1.5litru, nepřímý vstřik, bez turba, manuál 6. Dva a půl roku jenom jezdí a jezdí a jezdí. Nikdy nic, v servisu jednou na výměnu oleje a jezdí a jezdí.....ani destičky ne. Ač trochu nerad, smekám.

Z mého pohledu lepší i než Panda nebo 500. A to Fiatem odkojen a jeho sice už jen platonický, ale fanoušek.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Proti Yarisu technicky nic nemám, kromě toho, že je Japonec.
Já už jinej nebudu - prostě považuju za správné kupovat evropské věci, pokud to jde.
U Yarise se mi prostě nelíbí ten "kosmickej"design.
I proto bych volili Pandu před 500 - je praktičtější, použitelnější.
Ale já už nebudu potřebovat doufám žádný auto téhle velikosti - mám Punto II s 1.2 ... geniální auto.
Má najeto přes 200 tisíc km a problém němělo. Ložiska v předních kolech neberu jako problém, ale jako daň d-d-d-1.
Arese
Jistě dobrý kauf, ale designově Yaris Puntu ani Pandě nesahá ani po ventilky a je jedno, o které generací je řeč. A mě se auto, které kupuju, musí v prvé řadě líbit! :-)
gil54
Ano, design je.......no........řekněme jiný.

Ale "krásu" Yarise hodím okamžitě za hlavu, když do něj hupnu a pluje po dírách pomalu jako hydroaktiv, motor se sbírá prakticky z volnoběhu a s přijatelnou spotřebou a hlavně se vůbec, ale vůbec nesere. Kromě toho subjektivního designu snad jediné mínus byla trochu vyšší cena proti konkurenci, ale zase byl slušně vybavený.
Arese
Chápu! :-)
Avatar - Avanti
Avanti
Som rovnakého názoru, preto čakám na archaickú, starú a 10 rokov vyrábanú Pandu - na objednávku podľa predstáv. Prestúpim tak z jazdenej Ypsilonky 2012 do novej Pandy. Ak by sa Ypsilonka u nás predávala nová, neváham ani chvíľu, pretože je to vymazlené auto do posledného detailu! A jej diaľničné odhlučnenie, z toho by sa mohla učiť plejáda kórejcov a japoncov. Ešte keby tak zdedila posuvné zadné sedadlá z druhej generácie, nemám čo vytknúť. Úprimne sa čudujem, že Fiat neumožňuje individuálnu objednávku cez svoje dílerstvá...

Pôvodne som veľmi veľmi očakával Tipo 1.0, občas som to spomenul v komentároch... pojazdil som aj Cross, aj sedan...motor je perfektný, ale celok mi prestal dávať zrazu zmysel... neviem si to vysvetliť, ale kompletne som zmenil stratégiu a nakoniec ostávam verný kombinácii Alfy na rýchle presuny a ideálneho Taliana na krátke a komfortné mestské použitie s vyhrievanými sedadlami a čelným sklom - Pandy... Veľmi sa teším na hybrid a Firefly.
Arese
:yes: :-) Ať dobře slouží, Panda je do města a okolí skvělá volba! Ne náhodou je v Itálii už roky nejprodávanějším autem!