Mladoboleslavská značka je přitom v emirátech zastoupena místní firmou Ali & Sons, ...ALI BABA A 40 LOUPEŽNÍKŮ?" ..s takovou firmou bych si nic nezačínal.... :D:-[]
Růst o 35% je super a Škodě ho přeji, na druhou stranu se raději neříká z kolika aut na kolik. :D Také rozloha salónu je jedna věc (součástí může být dinopark), ale počet prodaných aut je věc druhá. Jako oslavu Škodováctví to tedy nechápu, ale třeba jako investici do budoucnosti. Přecejen je Škoda stále velmi lokální značkou, ve strovnání třeba s Mercedesem, Toyotou atd. Zajímal by mě i názor rodilých Emiráťanů na Škodu.
Pokiaľ ide o Dubai, tak by som povedal, že nárast 35% = rast z 20 áut na 27 (aby sme už mali celé číslo :-) )
Predpokladám, že v Dubaji bude Škodou jazdiť nejaká upratovačka v domácnosti.
Ináč +35% vyzerá skvelo oproti správam, ktoré som nedávno čítal o mega-prepade Škody v Číne :-!
mno co vidím já je víc nevyuitý podlahy než smysluplně využitý prostor, ale jsou největší, hurááááá, další salon bude 2000 m2 a budou po něm jezdit na elektrokolech.... Každopádně škodovce držím palce at to v prodejích pomůže
To je potreba, protoze kdyz šejk zavita misto do Labma do Skodovky, tak jich koupi misto jednoho labma rovnou patnact kusu a jeste usetri ... a pak by zas bylo na showroomu prazdno :-!