Škoda otevřela svůj největší showroom na světě. Vystavuje až 40 aut
Nové prodejní zastoupení značky Škoda v Dubaji se rozkládá na ploše velké 1200 metrů čtverečních. Specialitou jsou i nejnovější digitální technologie.
Škoda Auto pokračuje ve své mezinárodní expanzi, když otevřela svůj dosud největší showroom. Není v Číně, jak by mohl leckdo odhadovat, ale v Dubaji. Také Spojené arabské emiráty jsou pro mladoboleslavskou značku zajímavým odbytištěm s velkým potenciálem, loni tamější prodeje Škody meziročně vyskočily o 35 %.
Nově otevřené prodejní zastoupení v Dubaji se rozkládá na ploše 1.200 metrů čtverečních, díky čemuž nabízí prostor pro 40 vystavených vozů. V Dubaji přitom nabídka Škody zahrnuje šest modelových řad, Scala a Kamiq se tam začaly prodávat loni, na začátku letošního roku dorazila nová Octavia. Dále jsou k dispozici ještě Karoq, Kodiaq a Superb.
Takhle velké automobilové prodejny jiných značek přitom už dnes najdeme i v České republice. Loni otevřené zastoupení značky Hyundai v Uherském Brodě se při otevření prezentovalo prodejní plochou přes 1.200 m2. Volvo zase v případě nového showroomu v Průhonicích mluví o prodejní ploše showroomu 965 m2. CarTec v Praze pak hovoří dokonce o ploše 6000 m2, ve strašnickém showroomu se nicméně prezentují různé značky BMW Group.
Dubajský showroom přitom zaujme nejen svojí velikostí, ale také moderní technikou. Pro optimální poradenské služby jsou tak vedle osobního přístupu využívány i pokročilé digitální technologie.
Mladoboleslavská značka je přitom v emirátech zastoupena místní firmou Ali & Sons, s níž spolupracuje od roku 2010. V SAE přitom fungují tři značkové showroomy, vedle nově otevřeného v Dubaji také jeden v Abú Zabí a jeden v Al Ain.
„Jedním z hlavních prvků programu budoucnosti „Next Level Škoda“ je důsledná podpora internacionalizace naší automobilky. Cíleně vstupujeme na nové trhy, abychom mohli i nadále ziskově růst. S rozšiřováním přítomnosti ve Spojených arabských emirátech upevňujeme a posilujeme naši pozici,“ komentuje otevření nové prodejny Martin Jahn, člen představenstva automobilky za oblast prodeje a marketingu.