Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Škoda otevřela svůj největší showroom na světě. Vystavuje až 40 aut

David Bureš
Diskuze (9)

Nové prodejní zastoupení značky Škoda v Dubaji se rozkládá na ploše velké 1200 metrů čtverečních. Specialitou jsou i nejnovější digitální technologie.

Škoda Auto pokračuje ve své mezinárodní expanzi, když otevřela svůj dosud největší showroom. Není v Číně, jak by mohl leckdo odhadovat, ale v Dubaji. Také Spojené arabské emiráty jsou pro mladoboleslavskou značku zajímavým odbytištěm s velkým potenciálem, loni tamější prodeje Škody meziročně vyskočily o 35 %.

Nově otevřené prodejní zastoupení v Dubaji se rozkládá na ploše 1.200 metrů čtverečních, díky čemuž nabízí prostor pro 40 vystavených vozů. V Dubaji přitom nabídka Škody zahrnuje šest modelových řad, Scala a Kamiq se tam začaly prodávat loni, na začátku letošního roku dorazila nová Octavia. Dále jsou k dispozici ještě Karoq, Kodiaq a Superb.

Takhle velké automobilové prodejny jiných značek přitom už dnes najdeme i v České republice. Loni otevřené zastoupení značky Hyundai v Uherském Brodě se při otevření prezentovalo prodejní plochou přes 1.200 m2. Volvo zase v případě nového showroomu v Průhonicích mluví o prodejní ploše showroomu 965 m2. CarTec v Praze pak hovoří dokonce o ploše 6000 m2, ve strašnickém showroomu se nicméně prezentují různé značky BMW Group.

Dubajský showroom přitom zaujme nejen svojí velikostí, ale také moderní technikou. Pro optimální poradenské služby jsou tak vedle osobního přístupu využívány i pokročilé digitální technologie.

Mladoboleslavská značka je přitom v emirátech zastoupena místní firmou Ali & Sons, s níž spolupracuje od roku 2010. V SAE přitom fungují tři značkové showroomy, vedle nově otevřeného v Dubaji také jeden v Abú Zabí a jeden v Al Ain.

„Jedním z hlavních prvků programu budoucnosti „Next Level Škoda“ je důsledná podpora internacionalizace naší automobilky. Cíleně vstupujeme na nové trhy, abychom mohli i nadále ziskově růst. S rozšiřováním přítomnosti ve Spojených arabských emirátech upevňujeme a posilujeme naši pozici,“ komentuje otevření nové prodejny Martin Jahn, člen představenstva automobilky za oblast prodeje a marketingu.

David Bureš
Diskuze (9)

Doporučujeme

24. 3. 2021 20:39
Vážně
A čím se chlubí ? Nepohodlnýma a předřazenýma autama ? Vážně je to za potřebí ? 😂
Avatar - Stejsn
24. 3. 2021 19:36
Re: Ali baba....
ty už sis s bábou začal, pradědo.
24. 3. 2021 18:25
To je potreba
To je potreba, protoze kdyz šejk zavita misto do Labma do Skodovky, tak jich koupi misto jednoho labma rovnou patnact kusu a jeste usetri ... a pak by zas bylo na showroomu prazdno :-!
Avatar - palix
24. 3. 2021 17:02
Re: Lesk a bída kurtizán
Pokiaľ ide o Dubai, tak by som povedal, že nárast 35% = rast z 20 áut na 27 (aby sme už mali celé číslo :-) )
Predpokladám, že v Dubaji bude Škodou jazdiť nejaká upratovačka v domácnosti.
Ináč +35% vyzerá skvelo oproti správam, ktoré som nedávno čítal o mega-prepade Škody v Číne :-!
24. 3. 2021 15:29
prázdno
mno co vidím já je víc nevyuitý podlahy než smysluplně využitý prostor, ale jsou největší, hurááááá, další salon bude 2000 m2 a budou po něm jezdit na elektrokolech.... Každopádně škodovce držím palce at to v prodejích pomůže