Autofun
Přihlásit pro přidání komentáře
JFK
11
Je kkt, pokud s něčím takovým jezdí takto. To jelito absolutně nechápe, že s tím nemůže vletět do zatáčky jako s nějakým hyundaiem při vyhýbacím manévru :no:
R32
4
Nepoznám ho ani jeho prácu, nejdem ho obhajovať no zase "vletieť" do zákruty 20mph mi nepríde zasa až také mission impossible... Nejazdil som s takouto tatrou no mal som kedysi tú česť s 603-kou, 613-kou, Volgou či Fiatom 500, Trabantom atď no a nejakých 30-35 km/h zasa nieje ani na také autá žiaden masaker pokiaľ to auto aspoň trošku poznáš a vieš "čítať" jeho správanie. Skôr by som to videl na to nevhodné obutie a natlakovanie.
JFK
4
No vzhledem k postavení těch kuželů je hlavní problém mezi sedačkou a volantem. Škoda toho auta, vymaštěný hovado, co má v hlavě nasráno.
Arese
provádět, tak jedině na retro diagonálních gumách! Chudák Tatřička... 😲 😒
A ještě se tím chlubí... i z té fotky je vidět nulová reakce - auto už je skoro převrácené, a přední kola jsou pořád "utažená".
.... no jsou to blbci, na druhou stranu, necetl jsem o predvalecne Alfe nebo treba Mercedesu, ze by byla takhle zaludna.... holt ta tatra asi ve sve dobe opravdu podvozkove TOP nebyla.... kazdopadne palec nahoru za kazdeho nacka, co v ni exnul.... :yes:
šofér
Tak ten osel lítá jako holubička!! A že nedal volantem kontra, když šlo auto do smyku je vidět na fotkách. fakt magor!
Emel
Krásný auto... a konečně je někde taky vidět ten zakrytý podvozek 😄
A roztomilá je ta česká SPZ v Americe... Nový Jičín?
Nojo, po bitvě každý generálem... asi holt nečekal, že se ovládání auta tak změní.
Nebo - spiknutí - to udělali schválně, aby připoutali pozornost? 😉
A roztomilá je ta česká SPZ v Americe... Nový Jičín?
Nojo, po bitvě každý generálem... asi holt nečekal, že se ovládání auta tak změní.
Nebo - spiknutí - to udělali schválně, aby připoutali pozornost? 😉
JirkaV8
Lidé jenom odvykli pokoře a specifikům starých strojů. Plno majítelů aut typu Nissan Terrano II nebo starý Defender myškují na rychlých okreskách a dálnici nad 100 km/h hlava nehlava, reakce prudké, ostré, zmatené a nečekané. Se Š1203 by to dopadlo určitě stejně. Tatra 87 má specifika s motorem tam kde je, dobrou aurodynamikou ale horší přirozenou kinematikou. Ono i dnešní lidé prezentující se jako misři světa neumí s Tatrou 815 ani pořádnějezdit po asfaltě a zapadnou na kdejaké pláni, když si přetíží auto, kterému ještě zkazili motor vodíkem a okradli cestující a mávají prapory jako islamisté. Jooo Tatra, to je specifické auto. Tady se oddělují lidská zrna od plev.
Ano ,spousta dnešních držitelů řidičského oprávnění se už neobejde bez ESP, ABS, EDB, a dalších elektronických asistentů. A poté si sednou do starého veterána a zkouší losí test! Prostě cvoci!
K veteránom je potrebné pristupovať s veľkým rešpektom. Našťastie je celkom ťažké sa k nejakému veteránu dostať. Ak ho už niekto aj vlastní, tak ho nerád požičiava len tak "hocikomu".
Na druhej strane tá atmosféra, ktorú ponúkajú veterány...
Na druhej strane tá atmosféra, ktorú ponúkajú veterány...
Anonym
Pravým důvodem bude bezostyšná honba za sledovaností. Všimněte si, kolik pablbů je dnes ceněno a obdivováno jen pro to, že vystavují na odiv svoje zoufalé pablbství.
XSPY
Škoda veterána ....Pokud se k veteránů přistupuje jako k běžnému autu dneska , tak musí počítat s tím že jej překotí .... 8-s
A tak... ty plechy stejně pravděpodobně původní nebyly, takže pro restaurátory to asi nebude nic extra složitýho.
Barry Lyndon
Čekal bych, že s těžištěm tak vzadu se zadní vnější kolo v zatáčce ještě více zatíží a tím na té polonápravě získá negativní odklon, zvětší se rozchod a auto to tak nějak podrží. Tady se stal naprostý opak v naprosto extrémní podobě. Nerozumím tomu...
Na obrázku je viditeľné, že koleso je v nejakej neprirodzenej polohe. Pneumatika sa v zatáčke zdeformovala, dostala sa ešte viac pod auto a auto sa preklopilo. Ale pri 32 km/h? Po prvom prezretí fotiek som si myslel, že dôvodom bola "vysoká" rýchlosť a prudký manéver.
Keď pozriete zo zadu na dnešné autá, tak majú zadné kolesá odklonené tak, že na ceste je akoby vnútorná časť pneumatiky (záporný odklon / příklon) = ak sa koleso v zatáčke zaťaží viac, pneumatika sa pritlačí viac na cestu.
Na tejto Tatre je viditeľné, že zadné kolesá sú naklonené opačne ( kladný odklon / odklon - mali to tak nákladné autá, prípadne Škoda 1203, ale aj Škoda 100...). Ak sa také auto nenaložilo dostatočnou záťažou, tak v podstate išlo po vonkajších okrajoch pneumatík. Ak také auto ide do zatáčky, tak predpokladám, že sa snaží preklopiť (v extréme) okolo bodu dotyku pneumatiky s cestou (+ pri vysokom profile nastáva deformácia) - tam nemá to koleso čo pritlačiť - jedine vyššia hmotnosť nákladu.
Lepšie by to bolo ukázať na nejakom obrázku 😄 napríklad si požičiam tento😒br />http😐/www.autoznalosti.cz/…/odklon_kola.jpg
Keď pozriete zo zadu na dnešné autá, tak majú zadné kolesá odklonené tak, že na ceste je akoby vnútorná časť pneumatiky (záporný odklon / příklon) = ak sa koleso v zatáčke zaťaží viac, pneumatika sa pritlačí viac na cestu.
Na tejto Tatre je viditeľné, že zadné kolesá sú naklonené opačne ( kladný odklon / odklon - mali to tak nákladné autá, prípadne Škoda 1203, ale aj Škoda 100...). Ak sa také auto nenaložilo dostatočnou záťažou, tak v podstate išlo po vonkajších okrajoch pneumatík. Ak také auto ide do zatáčky, tak predpokladám, že sa snaží preklopiť (v extréme) okolo bodu dotyku pneumatiky s cestou (+ pri vysokom profile nastáva deformácia) - tam nemá to koleso čo pritlačiť - jedine vyššia hmotnosť nákladu.
Lepšie by to bolo ukázať na nejakom obrázku 😄 napríklad si požičiam tento😒br />http😐/www.autoznalosti.cz/…/odklon_kola.jpg
Na vině jsou úzké pneumatiky s vysokými bočnicemi (r.1936 !!!), které nemohly vykazovat vlastnosti dnešních širokých a nízkoprofilových pneumatik😒br />
Tatra 87 měla v základní poloze poloosy vzadu vodorovně. S propérováním tedy byly změny odklonu/příklonu kola malé (styčného rozchodu malé). Navíc tam byl v zavěšení v šikmém čtvrt-eliptickém listovém péru náznak šikmých os kývání - v r. 1936!! Tzn. při náklonu v zatáčce - a ten byl u Tatry opravdu minimální - se vnější kolo stavělo spíš do příklonu a umožňovalo pneumatice lepší postavení ve styku z vozovkou. Ale tady, čeho je moc, toho je příliš - zkoušel to raubířský vůl! Úzké pneumatiky s vysokými bočnicemi, odpovídající r. 1936, nemohly (!!) vykazovat vlastnosti dnešních nízkoprofilových pneumatik!!!.
Překlopení vozu při tak malé rychlosti měla zřejmě za následek rezonance příčných kyvů vozu ve střídavě esovitě projížděných zatáčkách.
Tatra 87 měla v základní poloze poloosy vzadu vodorovně. S propérováním tedy byly změny odklonu/příklonu kola malé (styčného rozchodu malé). Navíc tam byl v zavěšení v šikmém čtvrt-eliptickém listovém péru náznak šikmých os kývání - v r. 1936!! Tzn. při náklonu v zatáčce - a ten byl u Tatry opravdu minimální - se vnější kolo stavělo spíš do příklonu a umožňovalo pneumatice lepší postavení ve styku z vozovkou. Ale tady, čeho je moc, toho je příliš - zkoušel to raubířský vůl! Úzké pneumatiky s vysokými bočnicemi, odpovídající r. 1936, nemohly (!!) vykazovat vlastnosti dnešních nízkoprofilových pneumatik!!!.
Překlopení vozu při tak malé rychlosti měla zřejmě za následek rezonance příčných kyvů vozu ve střídavě esovitě projížděných zatáčkách.
starý_kluk
Pak by byl ještě víc překvapený z nadčasovosti T87. A snad by jí potom tak neničil. Holt, jak se to tu všude v příspěvcích v diskusi píše - blbost nevymluvíš.