Profi
Renault vzal úspěšného Dokkera, přeznačkoval, a bude prodávat pod svým jménem. A Dacia má smůlu...
V čem vidíš problém? Já myslím, že to maj dobře spočítaný a Dacii to, že přijde o užitkový vozidlo pod svojí značkou vadit nebude. Kor, když u Dacie přijdou další nový modely.
Tiež si myslím, že pod značkou Renault by predaje mohli byť väčšie. na druhú stranu, pre niektoré krajiny, kde je Dacia známa a zavedená značka, mohli ponechať aj Dokker.
Ale je to vpodstate fuk, peniaze beztak tečú do toho istého vrecka.
Ale je to vpodstate fuk, peniaze beztak tečú do toho istého vrecka.
Zajímavé... najednou to nevadí. Celou dobu tu čtu opak, jak Dokker je důležitý a jak ho nejde pořádně nahradit.
Prodeje Dokkeru převyšovaly Kangoo, takže ten model není zase tak snadno nahraditelný. Ale je celkem pochopitelné, že Renault si prodávaný model chce stáhnout pod sebe a doufat, že na tom bude moci trošku přirazit cenu a více vydělat.
Prodeje Dokkeru převyšovaly Kangoo, takže ten model není zase tak snadno nahraditelný. Ale je celkem pochopitelné, že Renault si prodávaný model chce stáhnout pod sebe a doufat, že na tom bude moci trošku přirazit cenu a více vydělat.
Ved je to logicke, ze je lepsie predavat drahsi Renault, ako lacnejsiu Daciu. Dokonca uz zacali pracovat na odhlucneni 😄
Já to naopak beru tak, že Dacie se soustředí na levný osobní auta, i s cílem snížit emise jako Dacie. Možná si dělaj prostor pro nový modely. A užitkáče si pod svoje křídla vezme Renault, kterej má užitkovou divizi velice dobře zajetou a má knowhow. Dokonce si myslím, že ta auta by mohla být snad i lepší. Ale je pravda, že Dokker byl dost silnej tahoun. Uvidíme.
Jak píšeš, Dokker docela táhl. A dost za to mohla i nižší cena. Jestli s přechodem pod Renault půjde cena nahoru, můžou se o část těch prodejů zase snadno připravit. A naopak, Dacii to auto může celkem chybět, jelikož její vybudovaná image je postavená právě na skvělém poměru ceny a užitku.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
NIE, KVANTITA KVALITU NEZNAMENÁ!
Alebo je len niekto lemravý dať si prácu si výberom primeraného počtu adekvátnych fotiek? Po niekoľkých preklikoch som to vzdal, kto sa v tom má hrabať?
S tým posledným máš pravdu - problém, že v galérii je kopa zbytočných fotiek, je vpodstate rovnaký. Vieš si predstaviť 200 fotiek v časopise, pričom ich je veľa takmer rovnakých? 😉
https😐/www.auto.cz/…an-a-e😜ress-van?…
https😐/www.auto.cz/…an-a-e😜ress-van?…
alebo
https😐/www.auto.cz/…an-a-e😜ress-van?…
https😐/www.auto.cz/…an-a-e😜ress-van?…
alebo
https😐/www.auto.cz/…an-a-e😜ress-van?…
https😐/www.auto.cz/…an-a-e😜ress-van?…
Už chápeš, čo myslím, alebo treba pokračovať? 😉