Značka Renault bude nově v oblasti kompaktních dodávek působit hned se dvěma modely. Vypadají podobně, Kangoo Van se ale od Expressu Van v lecčems odliší.
K čomu je to kvantum obrázkov dobré? Viete si predstaviť niekoho, kto by to celé prezeral, hlavne keď ich je tam kopa prakticky rovnakých?
NIE, KVANTITA KVALITU NEZNAMENÁ!
Alebo je len niekto lemravý dať si prácu si výberom primeraného počtu adekvátnych fotiek? Po niekoľkých preklikoch som to vzdal, kto sa v tom má hrabať?
No, těžko vybrát pár fotek, který by se líbily zrovna tobě. ;-) Já si dokážu představit, že si někdo vezme do jednoho okna test Caddyho a do druhýho tohle Kangoo. Pro první srovnání si pak najde tej svůj úhel. Ale tak lepší hodně fotek, než žádný. Mě spíš udivuje, když se u jednoho nebo dvou renderů a výmyslů nějakýho grafika objeví dalších sto fotek aktuální generace. Viz. nová Astra.
Stačilo by vytriediť tie takmer rovnaké, napríklad. Z 30 fotiek sa vyberá inak ako z 200.
S tým posledným máš pravdu - problém, že v galérii je kopa zbytočných fotiek, je vpodstate rovnaký. Vieš si predstaviť 200 fotiek v časopise, pričom ich je veľa takmer rovnakých? ;-)
Mě zas může čert vzít, když je článek z prvních jízd a redakce tam nafláká fotky z tiskového oddělení automobilky místo aby se namáhala udělat svoje. A to řezení galerie taky moc nechápu, když chci vidět jak auto vpadá zezadu, musím proklikat 50 předních pohledů. Jako by nemohli dát fotku zepředu, zboku, zezadu a pak ten zbytek.
V čem vidíš problém? Já myslím, že to maj dobře spočítaný a Dacii to, že přijde o užitkový vozidlo pod svojí značkou vadit nebude. Kor, když u Dacie přijdou další nový modely.
Tiež si myslím, že pod značkou Renault by predaje mohli byť väčšie. na druhú stranu, pre niektoré krajiny, kde je Dacia známa a zavedená značka, mohli ponechať aj Dokker.
Ale je to vpodstate fuk, peniaze beztak tečú do toho istého vrecka.
Zajímavé... najednou to nevadí. Celou dobu tu čtu opak, jak Dokker je důležitý a jak ho nejde pořádně nahradit.
Prodeje Dokkeru převyšovaly Kangoo, takže ten model není zase tak snadno nahraditelný. Ale je celkem pochopitelné, že Renault si prodávaný model chce stáhnout pod sebe a doufat, že na tom bude moci trošku přirazit cenu a více vydělat.
Já to naopak beru tak, že Dacie se soustředí na levný osobní auta, i s cílem snížit emise jako Dacie. Možná si dělaj prostor pro nový modely. A užitkáče si pod svoje křídla vezme Renault, kterej má užitkovou divizi velice dobře zajetou a má knowhow. Dokonce si myslím, že ta auta by mohla být snad i lepší. Ale je pravda, že Dokker byl dost silnej tahoun. Uvidíme.
Jak píšeš, Dokker docela táhl. A dost za to mohla i nižší cena. Jestli s přechodem pod Renault půjde cena nahoru, můžou se o část těch prodejů zase snadno připravit. A naopak, Dacii to auto může celkem chybět, jelikož její vybudovaná image je postavená právě na skvělém poměru ceny a užitku.