Novinky
Takže budoucnost vidíme v těch investicích 2,5 miliardy euro.
1,4 miliardy eur bude směřováno do další elektrifikace,
650 milionů eur bude investovat do oblasti digitalizace
350 milionů eur půjde na modernizaci výrobních zařízení.
Podle Schäfera je vývoj EV velmi velmi drahý, prodejem elektromobilů by se tak firmě mohly investice vracet.
Ale ty EV se špičkovou digitalizací bude vyrábět každej asijskej Startup, třeba malý VinFast představil 3 EV ve spolupráci s Foxconnem.
Jinak (podle mě) nejdůležitější ke Škodě, VW bude mít jednu platformu pro všechny EV.
1,4 miliardy eur bude směřováno do další elektrifikace,
650 milionů eur bude investovat do oblasti digitalizace
350 milionů eur půjde na modernizaci výrobních zařízení.
Podle Schäfera je vývoj EV velmi velmi drahý, prodejem elektromobilů by se tak firmě mohly investice vracet.
Ale ty EV se špičkovou digitalizací bude vyrábět každej asijskej Startup, třeba malý VinFast představil 3 EV ve spolupráci s Foxconnem.
Jinak (podle mě) nejdůležitější ke Škodě, VW bude mít jednu platformu pro všechny EV.
Passat je ještě ta stará hra... hra třeba na deset let. Řeči o nějakých zásadních rozdílech mezi Passatem a Superbem jsou jen řeči, Škodovka dokáže vyvinout Passat tak, jak bude potřeba, jak ho bude VW chtít.