Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Škoda se ohlíží za minulým rokem. A oznámila, že bude vyvíjet Passat

7 komentářů

Avatar - JirkaV8
JirkaV8
Nejvíc by mě Škoda potěšila, kdyby konečně ukázala Fabii 4 kombi a dělala automaty s HDM 😁 Passat bych raději moc nevyvíjel. Ano vyjde to v CZ levněji. Jenže to chytne Škodovácké zlozvyky těch, kteří sice umí s CAD systémy, ale nikdy v pořádném autě nejeli. Pak to bude zas směrově nestabilní, nepohodlné, hlučné s ani gramem materiálu navíc. Třeba v současném B8 je jízda daleko relaxovanější než vystrašený prosťáček Superb 3 (i když design pecka).
Avatar - JFK
JFK
I ty brepto, je vidět, že to prostředí ale vůbec neznáš, což vysvětluje tvé teorie. 😉
Avatar - Emel
Emel
Budoucnost bude taková, jaká se vejde do norem EU. To je to, co dneska mění pravidla hry. V té staré hře byla Škodvka úspěšná, víceméně dokázala stabilně růst (až do Covidu) jak v absolutních číslech, tak v tržním podílu, tak v portfoliu modelů.
Passat je ještě ta stará hra... hra třeba na deset let. Řeči o nějakých zásadních rozdílech mezi Passatem a Superbem jsou jen řeči, Škodovka dokáže vyvinout Passat tak, jak bude potřeba, jak ho bude VW chtít.
PowerHouse
Nejde jenom o Passat? Zapomněl jsi na další sourozence u Audi, ... .
Avatar - Emel
Emel
Nerozumím námitce - Škoda bude vyvíjet Passat (a Superb), žádné Audi vyvíjet nebude.
webpaja
Sourozenci VW/Škoda u Audi končí v nižší střední. VW pak ještě dělá sourozence Q7/8. To je vše.
PowerHouse
Takže budoucnost vidíme v těch investicích 2,5 miliardy euro.

1,4 miliardy eur bude směřováno do další elektrifikace,
650 milionů eur bude investovat do oblasti digitalizace
350 milionů eur půjde na modernizaci výrobních zařízení.

Podle Schäfera je vývoj EV velmi velmi drahý, prodejem elektromobilů by se tak firmě mohly investice vracet.
Ale ty EV se špičkovou digitalizací bude vyrábět každej asijskej Startup, třeba malý VinFast představil 3 EV ve spolupráci s Foxconnem.

Jinak (podle mě) nejdůležitější ke Škodě, VW bude mít jednu platformu pro všechny EV.