Pokud zde jiná alternativa není, tak tou náhradou je právě tradiční offroad jako UAZ.
BTW co to Pajero mělo za lepší výbavu a modernější prvky? 2 aibagy anvíc? To bude tak vše co....a to možná nemělo ani ten vyhřívaný volant a další věci :-)
A o tom že UAZ projede to samé co Pajero není vůbec pochyb :-)
Sranda je, že ani Ruská armáda nejak tie PAtrioty nechce, namiesto toho im vyvinuli úplne iné stroje čo sa podobajú viac HUMVEE ako GAZíku. :-)
Ale tu sa furt nájdu ľudia, ktorí budú tieto automobilové dinosaury obhajovať a pritom bežne jazdia Chevroletom alebo Rollsom. :-)
hahaham, UAZ 469 a v něm vojáky sem potkal loni kus za prahou, normlně s vojenskou spz, takže to funguje normálně, stejně jako ty V3S. Jo a buchanku má kámoš na dvorku, fungl novýho valníka :)
Nezávislý prodejce je ten, co našel smyčku v legislativě. Je to švejkování, na jednu stranu šikana EU, že Micubiši odešlo, ale tohle se sem s buchankou nebo nivou vesele vozí, i když proti těm autům nic nemám, nepřijde mi to fér. Jenom by mne zajímalo, jak je to omezeno počtem kusů nebo jak to je. Každopádně to nebude mít dlouhého trvaní, nevěřím, že tyhle dovozce někdo nařkne z "výjimek", na kterém si udělali regulérní biznis a to je prasárna, která to ve finále zkurví všem.
Jinak mi to přijde už jako PR článek.
Ty se pořád odvoláváš na armádní UAZy jako důkaz kvality, a přitom to jsou auta, která servisuješ co 100 km. Už před dvaceti lety jsme v tom víc leželi při opravách než jezdili, dnes to musí být úplná tragédie.
A že by tenhle postsovětský křáp byl něčím, na co se v terénu dá spolehnout? Ano, papírově možná, a tím to skončí. Pokud mám vyjet dál jak deset kilometrů od domova, pak chci auto, které mě tam nenechá, a na které se můžu plně spolehnout. A to tenhle sovětský šrot není.
však taky to, co tady nabízejí není UAZ 469 ale Patriot. A nikdo vám to nevnucuje, milovníci SUV. To auto má zcela jiný účel a je v tomto směru nyní jediné v EU. Kde dnes získáte offroad toho typu s páteřovým rámem, uzávěrkou zadního diferáku , světlostí min.230mm a tak dále?
A k čomu ti to všetko u nás je? Jednoduchá hrubá mašina na permanentnú jazdu v teréne a opravy na kolene a u kováča, čo inak podkúva dedinské kone, sa do našich končín skrátka nehodí. Môžeš sa za UAZa biť koľko chceš, taký povoz sem skrátka nepatrí.
Tak pokud by se to mělo brát podle armádních UAZů, bude můj dotaz dvakrát tolik relevantní. Ta auta fakt nejezdí tak dlouho jen proto, že by byla kvalitní, a hlavně za cenu, kdy by se už dávno dala koupit nová.
predstav si, že u nás v armáde jazdia aj tie Pajerá z konca 90tok. A všetky vyzerajú stále dobre, servis to nevidelo, mení sa len bežný spotrebák. UAZy 469 odviedli svoju robotu, to nikto nepopiera, na druhej strane ich bolo niekoľkonásobne viac + uloženky, ktoré plynulo nahrádzali odpísané kusy jednoduchou výmenou značiek. Dopátrať sa koľko skutočne tie armádne vydržali je v podstate nemožné. A tento Patriot? Za Ruskú cenu do Ruska či inej divočiny prečo nie? U nás dobrovoľne na naše cesty? Ani náhodou.
Ok a s jiným autem bez servisu je to jinak? Je to o tom, kolik servisu do toho dáte! V každém případě bych se toho v terénu nebál a že to projede všude, jako 469 si tipnu že jo.
Hele, zajeďte si do Ruska na trek, třeba na Bajkal nebo Pamír, objednejte si odvoz, a pak kecejte! Ne, není to o pohodlí, je to o tom, kam všude to auto dojede. Nemá smysl s vámi diskutovat, prostě jsou to kostitřasy ,nepohodlné, ale s úžasným průchodem v terénu a blbuvzdorností! A na servis stačí to, co je v základní výbavě těch aut, o tom to je!
ale ,ale kde jsem napsal, že jsou dobré? Naopak, ale prostě drží i po 50 letech, jak by asi po takové době vypadalo to Pajero, jako nové??? Co jako očekáváte od offroadu?