Novinky
Měření emisí v cyklu úplně vzdálenému reálu. Jako měření emisí lokálního vytápění i v létě. A co ty podvody další, výpočet spotřeby PHEV, počítání do emisí u EV 2 x nula. Proč mají velké auta úlevy a malá zátěž navíc. Není to ekologie, ale překrucování reality. A kolik lidí ještě s tím souhlasí.
S tou druhou půlkou souhlas.
Jen, aby se nezapomnělo: nešlo "jen" o to, že by využili do krajnosti formulací nesmyslné normy... vědomě připravili podvod a použili ho jako marketingový nástroj.
Uváděli na trh auta s reklamním sloganem, že je to "clean diesel"... a důkaz pro toto reklamní sdělení byl získán podvodem.
O tom to je.
Jinak obvinění dvou managerů je divadlo pro davy. Vědělo to pochopitelně celé vedení VW...
Jen, aby se nezapomnělo: nešlo "jen" o to, že by využili do krajnosti formulací nesmyslné normy... vědomě připravili podvod a použili ho jako marketingový nástroj.
Uváděli na trh auta s reklamním sloganem, že je to "clean diesel"... a důkaz pro toto reklamní sdělení byl získán podvodem.
O tom to je.
Jinak obvinění dvou managerů je divadlo pro davy. Vědělo to pochopitelně celé vedení VW...
a kdo za to může? nesmyslně vysoké požadavky jednou na emise, podruhé na spotřebu
já bych potrestal tvůrce zkušebních cyklů a ty kdo jim nařídili jak mají testovací procedury vypadat
já bych potrestal tvůrce zkušebních cyklů a ty kdo jim nařídili jak mají testovací procedury vypadat
A oni nutili VW postavit reklamní kampaň na "clean diesel", i když je to větší smrad než jiné diesely té doby?
Které jiné diesely té doby, můžeš tu odborný poznatek rozvést konkrétně? Nebo jsi jenom další chytrák, co si myslí, že ostatní s diesely nefixlovali, to pouze ten zlý KdF/hitlerwágen?
A kteří jiní fixlovali, se zeptám spíš opačně. Když chceš někoho osočit, musíš mít pro to také důkazy. Vím ještě o Renaultu a možná MB, ale to nevím jak tam dopadlo vyšetřování.
FCA, Daimler, Opel, Renault, po krk v hovnech je třeba Bosch, důkazú bylo dost... Jediný VW se přiznal hned, nikoho osočovat není třeba, s laboratoří fixlovali všichni. To jenom naivní pitomci si myslí, že pro stejné technologie na hraně účinnosti s limitujícím množstvím CO2 neplatí chemické zákony o NOx bez použití SCR a je to osočování, protože platí presumpce neviny.. tak jo, ať si to myslí 😊
Váhový přepočet taky nechápu. Vzdyt čím lehčí auta, tim by měla být zvýhodněná. Ohledně měření PHEV, to určila EU. To není o SW, který poznaval měřící cyklus a tím upravoval chování motoru. Kdyz by to tak bylo i v reálu, jejich motory by byly nepoužitelné. To jsou 2 ruzne věci, které srovnavas. Mne se to měření u PHEV taky nelíbí, spíš bych byl pro to, aby se u nich psala i spotřeba při "prázdné" baterce, tedy při dojezdu EV 0km. Klidně ať dávají obě hodnoty, ať se může srovnavat mezi auty.
Tak sa spotreba PHEV udava v USA a je to ovela lepsie ako nic nehovoriace cislo udavane v EU.
souhlasím. To číslo v EU je dobré na srovnání mezi PHEV.
Člověk dostane určitou představu, jak je auto schopno s energií hospodařit.
Člověk dostane určitou představu, jak je auto schopno s energií hospodařit.
... a stejně je to vzdálené realitě
a v čem je vzdálené realitě a o kolik víc než průměrná spotřeba spalováků?
Přesně. Úplná magořina.
Jestli chtějí podporovat ekologickou dobravu - a s tím já souhlasím! - tak by měli preferevat malá auta s malou spotřebou.
Spotřebou za provozu i materiálu a energií pro výrobu.
Jestli chtějí podporovat ekologickou dobravu - a s tím já souhlasím! - tak by měli preferevat malá auta s malou spotřebou.
Spotřebou za provozu i materiálu a energií pro výrobu.
Jasně, a tam, kde by stačilo jedno auto, budeme kvůli tomu muset mít dvě nebo tři. Tomu říkám ekologie jako hrom.
To ale nikdo netvrdi, ze musíme jezdit v malých autech. Ale pro individuální dopravu je menší hmotnost dle mého lepší. Samozřejmě chápu, že rodinu, kolo nebo dovolenou každý nedostane do kolinskych trojčat, ale rozhodne nesouhlasím, ze by měly být za to pokutovany vic nez 2t SUV, do kterého často ty věci taky nedáš.
Kdo tu píše co o pokutách? Zase trošku brzdi, jo? Vidíš zbytečně moc rudě.
No já reaguju na to, co je teď aktuálně. Kdyz maji moc malou hmotnost, musí mít nižší emise, kdyznmaji větší, můžou mít vyšší bez pokuty. Snažil jsem se jen popsat, co mi na aktuálním systému vadí.
Já jen tvrdím, že malé auto není nutně ekologické. Tanečky kolem limitů, pokut, a podobných nesmyslů s tím nemají nic společného.
Jo takhle. No to samozřejmě. Ale osobně mi přijde lepší a ekologičtější, kdyz se jeden člověk přesouvá s hmotností 1t než to samé s hmotností 2t. Tu energii je prostě potřeba vynaložit.
Jo, pokud jde o jednoho člověka, můžeme to brát vážně. Ale ve chvíli, kdy chceš vzít děti na sportovní kroužek (natož s nějakým vybavením), jezdit pravidelně na výlety, na chalupu, za sportem... Najednou to malé auto je až příliš malé a je třeba druhé malé...
Zas a znova ti píšu, že je to absolutní blbost a nekoupím si dvě auta kvůli tomu, že chci jezdit dvakrát ročně do Chorvatska. Koupím si jedno větší. Nebo do toho Chorvatska třeba poletím, vyjde to pořád levněji. Logika, že budeš penalizovat každého, kdo jezdí malým autem, protože by mohl mít v garáži X5, je absurdní, ale je mi jasné, že máš potřebu hájit eurodebility za každou cenu
Nějak netuším, co to má společného s mým příspěvkem... A už vůbec nechápu tvé řeči o "eurodebilitách", že by vlastní problém?
Tak to já právě vůbec nechápu, proč Modroslunečník ty eurodebility tak vehementně hájí. Asi nějaký mesiášký sluníčkářský komplex... 😲 :no:
Tie emisne predpisi sa splnit dali, ale za cenu vyssich vyrobnych nakladov a horsich prevadzkovich vlastnosti.
... lhát naučila automobilky EU ...
auta byla pro měřící cykly tzv. optimalizována, aby se to vešlo do papírových limitů
nikdo to nekontroloval
ve VW si mysleli že co jim prošlo v Evropě, projde jim v USA
a taky jim to málem prošlo, dokonce selhala i organizace EPA, přišly na to univerzity a novináři a proto to nazvali "......gate".
Dnes už se všichni bojí a tak otrocky provádějí šílené příkazy EK a EP.
auta byla pro měřící cykly tzv. optimalizována, aby se to vešlo do papírových limitů
nikdo to nekontroloval
ve VW si mysleli že co jim prošlo v Evropě, projde jim v USA
a taky jim to málem prošlo, dokonce selhala i organizace EPA, přišly na to univerzity a novináři a proto to nazvali "......gate".
Dnes už se všichni bojí a tak otrocky provádějí šílené příkazy EK a EP.
za skandálem kolem podvodů s výfukovými plyny stojí ekofašisté, kde jejich IT specialisté úspěšně infiltrovali VW vývojové centrum a tajně upravili master řídící jednotku a pak v příhodnou dobu předali informace o zmanipulovaní emisního programu svým kontaktům do USA.... 😒]
A ja myslel, ze normy byly nesplnitelne a ze za to mohla EU. 😄
Ne, dieselgate byl prvoplanovy podvod s cilem usetrit na komponentech pro cisteni emisi.
Ne, dieselgate byl prvoplanovy podvod s cilem usetrit na komponentech pro cisteni emisi.
Vždyť s močovinou podváděli snad všichni. Na zkušebně to vstřikovalo méně častěji než v provozu. Nějaký diagnostik na to upozornil.
Tobě fakt nevadí, že dojedeš jen po Praze, auto stálo dvojnásobek srovnatelného s klasickým pohonem, a že fronta u nabíječky znamená konečnou pro použitelnost vozidla?
A zatím je těch mixérů málo, ale kdyby se "něco stalo" a začaly se kupovat třeba jen v 10% nákupu aut - tak bude čekání na nabíjení ve dnech.