Německý automobilový koncern Volkswagen bude požadovat náhradu škody za skandál kolem podvodů s výfukovými plyny po bývalém šéfovi Martinu Winterkornovi a po bývalém řediteli automobilky Audi Rupertu Stadlerovi.
No - podívej se na sebe... to je škody!
Tobě fakt nevadí, že dojedeš jen po Praze, auto stálo dvojnásobek srovnatelného s klasickým pohonem, a že fronta u nabíječky znamená konečnou pro použitelnost vozidla?
A zatím je těch mixérů málo, ale kdyby se "něco stalo" a začaly se kupovat třeba jen v 10% nákupu aut - tak bude čekání na nabíjení ve dnech.
Měření emisí v cyklu úplně vzdálenému reálu. Jako měření emisí lokálního vytápění i v létě. A co ty podvody další, výpočet spotřeby PHEV, počítání do emisí u EV 2 x nula. Proč mají velké auta úlevy a malá zátěž navíc. Není to ekologie, ale překrucování reality. A kolik lidí ještě s tím souhlasí.
S tou druhou půlkou souhlas.
Jen, aby se nezapomnělo: nešlo "jen" o to, že by využili do krajnosti formulací nesmyslné normy... vědomě připravili podvod a použili ho jako marketingový nástroj.
Uváděli na trh auta s reklamním sloganem, že je to "clean diesel"... a důkaz pro toto reklamní sdělení byl získán podvodem.
O tom to je.
Jinak obvinění dvou managerů je divadlo pro davy. Vědělo to pochopitelně celé vedení VW...
Které jiné diesely té doby, můžeš tu odborný poznatek rozvést konkrétně? Nebo jsi jenom další chytrák, co si myslí, že ostatní s diesely nefixlovali, to pouze ten zlý KdF/hitlerwágen?
A kteří jiní fixlovali, se zeptám spíš opačně. Když chceš někoho osočit, musíš mít pro to také důkazy. Vím ještě o Renaultu a možná MB, ale to nevím jak tam dopadlo vyšetřování.
FCA, Daimler, Opel, Renault, po krk v hovnech je třeba Bosch, důkazú bylo dost... Jediný VW se přiznal hned, nikoho osočovat není třeba, s laboratoří fixlovali všichni. To jenom naivní pitomci si myslí, že pro stejné technologie na hraně účinnosti s limitujícím množstvím CO2 neplatí chemické zákony o NOx bez použití SCR a je to osočování, protože platí presumpce neviny.. tak jo, ať si to myslí :)
Váhový přepočet taky nechápu. Vzdyt čím lehčí auta, tim by měla být zvýhodněná. Ohledně měření PHEV, to určila EU. To není o SW, který poznaval měřící cyklus a tím upravoval chování motoru. Kdyz by to tak bylo i v reálu, jejich motory by byly nepoužitelné. To jsou 2 ruzne věci, které srovnavas. Mne se to měření u PHEV taky nelíbí, spíš bych byl pro to, aby se u nich psala i spotřeba při "prázdné" baterce, tedy při dojezdu EV 0km. Klidně ať dávají obě hodnoty, ať se může srovnavat mezi auty.
V tom ze spotřeba nezohleďnuje žravost motoru ale zejména velikost baterie, tedy dojezd bez spalovaku. Až po vybití baterie nastupuje spalovak. Ten cyklus proste není pro hybridy.
Přesně. Úplná magořina.
Jestli chtějí podporovat ekologickou dobravu - a s tím já souhlasím! - tak by měli preferevat malá auta s malou spotřebou.
Spotřebou za provozu i materiálu a energií pro výrobu.
To ale nikdo netvrdi, ze musíme jezdit v malých autech. Ale pro individuální dopravu je menší hmotnost dle mého lepší. Samozřejmě chápu, že rodinu, kolo nebo dovolenou každý nedostane do kolinskych trojčat, ale rozhodne nesouhlasím, ze by měly být za to pokutovany vic nez 2t SUV, do kterého často ty věci taky nedáš.
No já reaguju na to, co je teď aktuálně. Kdyz maji moc malou hmotnost, musí mít nižší emise, kdyznmaji větší, můžou mít vyšší bez pokuty. Snažil jsem se jen popsat, co mi na aktuálním systému vadí.
Jo takhle. No to samozřejmě. Ale osobně mi přijde lepší a ekologičtější, kdyz se jeden člověk přesouvá s hmotností 1t než to samé s hmotností 2t. Tu energii je prostě potřeba vynaložit.
Jo, pokud jde o jednoho člověka, můžeme to brát vážně. Ale ve chvíli, kdy chceš vzít děti na sportovní kroužek (natož s nějakým vybavením), jezdit pravidelně na výlety, na chalupu, za sportem... Najednou to malé auto je až příliš malé a je třeba druhé malé...
Zas a znova ti píšu, že je to absolutní blbost a nekoupím si dvě auta kvůli tomu, že chci jezdit dvakrát ročně do Chorvatska. Koupím si jedno větší. Nebo do toho Chorvatska třeba poletím, vyjde to pořád levněji. Logika, že budeš penalizovat každého, kdo jezdí malým autem, protože by mohl mít v garáži X5, je absurdní, ale je mi jasné, že máš potřebu hájit eurodebility za každou cenu
Já nic nehájím, jen rozporuju vaše nesmysly. To, že si to pak tupci jako ty špatně překládají, protože nedovedou připustit svou tupost, není má chyba.
A že už neumíte ani číst, to taky není má chyba.
... lhát naučila automobilky EU ...
auta byla pro měřící cykly tzv. optimalizována, aby se to vešlo do papírových limitů
nikdo to nekontroloval
ve VW si mysleli že co jim prošlo v Evropě, projde jim v USA
a taky jim to málem prošlo, dokonce selhala i organizace EPA, přišly na to univerzity a novináři a proto to nazvali "......gate".
Dnes už se všichni bojí a tak otrocky provádějí šílené příkazy EK a EP.
To je přesně ta logika: zloděj nemůže za to, že vykradl barák, majitel si měl opatřit bytelnější zámek...
Ta holka si za znásilnění může sama, neměla mít sukni nad kolena... atd.
za skandálem kolem podvodů s výfukovými plyny stojí ekofašisté, kde jejich IT specialisté úspěšně infiltrovali VW vývojové centrum a tajně upravili master řídící jednotku a pak v příhodnou dobu předali informace o zmanipulovaní emisního programu svým kontaktům do USA.... :-[]