Novinky
KANKUNEN
8
U Mercedesu mají jistotu, že ten interiér nebudou číňani kopčit. Ty tablety by lépe zakomponoval i Xi Xao. Oba jsou jako když si opřeš svůj tablet u polívky o vázičku.
Přejít do diskuze
Řadový šestiválec jak diesel, tak benzín by za tu cenu mohli nabídnout. Mercedes není sportovní rally auto jako EVO nebo STI, chce to větší kultivovanost.
Maximálka je pro šimpanze. 180 km/hod bych bral i s V8. A kdyby to retardy z Bruselu nějak obměkčilo a dali by slevu, tak klidně 140 km/hod.
Přesně tak, od začátku nechápu, jak mohl Mercedesu ten opřený tablet (místo přístrojovky) tak snadno projít... :no:
Můžeme být rádi, že základem je pořád ještě čtyřválec. Při dnešních litrových výkonech... již dvoulitr a nejsilnější čtyřválcovou naftu o výkonu 265 koní zastavuje v rozletu omezovač rychlosti na 250 km/h. Máme konkurenty, které mají zeď nastavenou na 180km/h... Ale teda víceválcové AMG mohli i tady nechat.
A jestli nemáte rádi klavírní lak, tak si v konfigurátoru s prodejcem můžete navolit karbon, broušený hliník, několik dřevěných dekorů v různých barevných odstínech... nebo dále tlachat blbosti po internetech...
Ten tablet je super! Doufám že se na něm dá rozchodit Fortinite nebo PSX emulátor, to pak budou za dlouhých zimních večerů zácpy na D1 o dost příjemnější.
140 už je malo, na předjíždění to někdy chce trochu rezervu, kdyz ti předjížděný úmyslně přidává.
Co su nekvalitne plasty? Plast je plast a tablet je tablet. Za priplatok tam mozes mat drevo a lepsi material. Vsetky leskle plasty sa po case doskrabu ale nie je to tak hrozne pokial nenosis v aute kocurov...Tie 4 valcove motory su uplne v pohode plne to staci a su ovela kultivovanejsie ako 6 valcovy dizlak. Kto chce zavodit nech ide do GT alebo E 63 s tam su este v pohode 8 valcove moturky od AMG.
Casom EU zareze vsetky 8 valcove a 6 valcove motory to nie je chyba Mercedesu ale ekologickych fanatikov ktori v pohode nechaju vyrabat dizlaky, smradlave dodavky ,trakturky a tlacia nas do Eco motorov a baterkovych aut. Toto sa deje a neujdeme tomu bud budes mat veterana s 8 valcovym motorom alebo auto na baterku. Po Londyne sa rozsiruju emisne zony a stare dizlaky si za vjazd priplatia. Zdvihli ceny za rocnu parkovaciu kartu pre vsetky dizlaky atd.Ostaneme mi dizlak na krku a daju mi za to drobne ze ani kolobezku na baterku za to nekupim. Takze C cko s 4 valcekmi je uplne v pohode. :yes:
Casom EU zareze vsetky 8 valcove a 6 valcove motory to nie je chyba Mercedesu ale ekologickych fanatikov ktori v pohode nechaju vyrabat dizlaky, smradlave dodavky ,trakturky a tlacia nas do Eco motorov a baterkovych aut. Toto sa deje a neujdeme tomu bud budes mat veterana s 8 valcovym motorom alebo auto na baterku. Po Londyne sa rozsiruju emisne zony a stare dizlaky si za vjazd priplatia. Zdvihli ceny za rocnu parkovaciu kartu pre vsetky dizlaky atd.Ostaneme mi dizlak na krku a daju mi za to drobne ze ani kolobezku na baterku za to nekupim. Takze C cko s 4 valcekmi je uplne v pohode. :yes:
Já dřevo rád, byť do Céčka se nehodí tolik jako do Éčka. Ale s dotykovými obrazovkami máš za mne palec nahoru. Je to zlo.
To je jen otázka času, teď je v českém konfigurátoru jen vyšší specifikace, automaticky amg paket kombinovaný s tím "lepším" infotainmentem. Určitě dojde i na ten základ a souhlasím, že je lepší, nejen se bude dost věcí snázeji ovládat, ale i designově, nebude tam tolik té lesklé nebo dřevěné plochy.
Je to bída, já vím, že ty to víš, ale chápu, že fandovství ti nedovolí, každopádně je legrace číst tyhle omlouvánky. 😁 😉
Ale to je jasné.
Keď budú za príplatok ponúkať kožušinový volant, tak snobi budú krochkať, že exkluzivita! 😉
Keď budú za príplatok ponúkať kožušinový volant, tak snobi budú krochkať, že exkluzivita! 😉
Interier parada. Kdo chce spartánský, může mít Mustanga v holotě, jenže oni nechteji, chtěji jen picovat. Dame Švejku brambůrku, ta je zahřeje. A takhle my tady žijeme 😅
Ne, není to u C plast. Je to dřevo. Často nalakované takovou vrstvou lesku, že to evokuje plast... Ty už sis plasty na dveřích aktuální generace W206 osahal, že víš, že jsou „děs“?
... každý, komu se nový přístup MB (aktuálně S a C) líbí, tady dostane bídu. Nedej bože, že bys řekl, že ti stačí 4 válce, nebo se ti líbí ambientní osvětlení interiéru. To už je na ukřižování! 😉
PS: Pamatuji si, jak byli všichni šokovaní z „tablet" na vrcholu palubní desky u generace W205 a hele, dnes to mají všichni od BMW, po Audi nebo Hjundaj.
PS: Pamatuji si, jak byli všichni šokovaní z „tablet" na vrcholu palubní desky u generace W205 a hele, dnes to mají všichni od BMW, po Audi nebo Hjundaj.
Neboj, 6 válců - ve V, v řadě nebo s elektromotorem - je v modelech MB stále dost na výběr. Myslím, že kluci od hvězdy by rádi 6 válců v C měli, ale musí se přizpůsobit normám Bruselu. Nicméně v řadě W205 tvořily 6ti válce (C400+C43 AMG) jen asi 5 % prodejů.
Není těch 140kph moc? Mohlo by stačit 80, pak tě nic nebude nutit předjíždět kamiony a v kopci je dáš.
To bude i tady, ale tipuju prodeje toho dotykáče někde mezi 90-100%. Nepůjdou kombinovat tlačítka a lepší motory, tlačítka a lepší výbavy apod. Takže to bude vyloženě pro lidi "cena od", taxíky apod.
Vzhledem k situaci na západních trzích (silniční daně, zdanění služebáků) mě fascinuje, že mezi úvodníma motorizacema není C300e nebo nějaký jiný hybrid. Už jenom v Německu mi to přijde, že hybridy dneska tvoří tak polovinu prodejů u modelů, kde je hybrid k dispozici (C300e, E300e, 330e, 530e, Superb iV, ...). O ještě extrémnějších místech typu Benelux nebo skandinávie nemluvě...
Mam predch. gen. C 200 a tiez stare E 350 a ano je tam velky rozdiel aj napriek tomu ze to E je uz velmi zastaraly interier oproti tabletakom ale je pravda ze staci ked buchnes dverami a rozdiel je tam obrovsky. Vaha dveri je tiez inde tie na C cku lietaju moc lahko. Neviem mozno toto nove C bude lepsie. Ovsem ten 2 l benzin ma dost prekvapil , pri nastartovani a volnobehu ho nepocut a ked ho pritlacis ma pekny zvuk a taha velmi slusne.
Ty plochy pro dekor jsou prostě moc velké, jedno, co tam dáš a matlací střed tam zůstane vždycky. Hliník tam není podle mého právě z toho důvodu velké plochy, působilo by to studeně, jak na dotek, tak na oko. Každopádně, mně se více (na tu bídu) zamlouvá ta nižší verze interieru, viz. debata dole.
Tak jsem si ho prohlédl. O.K., zrovna broušený hliník už tam sice není, ale i tak je dekorů, a nejenom dřevěných, dost na to, abych nekoukal na hnusný základní plast nebo klavírní lak za trest, že jsem si nepřiplatil.
Kde jezdíš 140km/h? Jednak se v dneším provozu nedá, jednak je to proti předpisům, jsi pyrát!
Si si isty, ze tam mozes mat drevo? Ono tie dnesne "drevene" dekory su len plast. A to nehovorim z akeho shit materialu je u Ccka komplet to plastove oblozenie dveri. Aj vsetky plastove komponenty od tlacidiel az po pullhandle. Jednoducho des.
Já jsem si kvůli tomu že nechci žádný dotykový displej musel kupovat auto na rámu, chtě nechtě když jsem potřeboval nové auto a dacie nebo žigul mi nestačil velikostně.
Tak tento interiér nevyzerá až tak zle, mohlo to byť horšie. Len si mohli dať viac práce s výduchmi klimatizácie, stále vyzerajú tak nejak čínsky. Zbytok je dnešný trend.
Kde tie lanské snehy sú...
https😐/i.pinimg.com/…cd48d15c38dc.jpg
Kde tie lanské snehy sú...
https😐/i.pinimg.com/…cd48d15c38dc.jpg