Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Mercedes-Benz třídy C už zná české ceny. Připravte si aspoň milion

38 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
U Mercedesu mají jistotu, že ten interiér nebudou číňani kopčit. Ty tablety by lépe zakomponoval i Xi Xao. Oba jsou jako když si opřeš svůj tablet u polívky o vázičku.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Pro tebe bude balkan edition, chromovaný vnitřek a flash vnitřní osvětlení.
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
Řadový šestiválec jak diesel, tak benzín by za tu cenu mohli nabídnout. Mercedes není sportovní rally auto jako EVO nebo STI, chce to větší kultivovanost.
Avatar - Oscar_Romero
Oscar_Romero
Maximálka je pro šimpanze. 180 km/hod bych bral i s V8. A kdyby to retardy z Bruselu nějak obměkčilo a dali by slevu, tak klidně 140 km/hod.
Avatar - white label
white label
Přesně tak, od začátku nechápu, jak mohl Mercedesu ten opřený tablet (místo přístrojovky) tak snadno projít... :no:
Avatar - mariov8
mariov8
A nebude to tím, že teď už jsou hybridy všechny motorizace? Nebo myslíš plug-in hybridy?
Avatar - mariov8
mariov8
Můžeme být rádi, že základem je pořád ještě čtyřválec. Při dnešních litrových výkonech... již dvoulitr a nejsilnější čtyřválcovou naftu o výkonu 265 koní zastavuje v rozletu omezovač rychlosti na 250 km/h. Máme konkurenty, které mají zeď nastavenou na 180km/h... Ale teda víceválcové AMG mohli i tady nechat.
Avatar - mariov8
mariov8
A jestli nemáte rádi klavírní lak, tak si v konfigurátoru s prodejcem můžete navolit karbon, broušený hliník, několik dřevěných dekorů v různých barevných odstínech... nebo dále tlachat blbosti po internetech...
Avatar - caliban
caliban
Ten tablet je super! Doufám že se na něm dá rozchodit Fortinite nebo PSX emulátor, to pak budou za dlouhých zimních večerů zácpy na D1 o dost příjemnější.
Avatar - narona
narona
Mě stačí k předjíždění v 99% tachometrových 120 😁
Avatar - Mikesus
Mikesus
140 už je malo, na předjíždění to někdy chce trochu rezervu, kdyz ti předjížděný úmyslně přidává.
Arese
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Co su nekvalitne plasty? Plast je plast a tablet je tablet. Za priplatok tam mozes mat drevo a lepsi material. Vsetky leskle plasty sa po case doskrabu ale nie je to tak hrozne pokial nenosis v aute kocurov...Tie 4 valcove motory su uplne v pohode plne to staci a su ovela kultivovanejsie ako 6 valcovy dizlak. Kto chce zavodit nech ide do GT alebo E 63 s tam su este v pohode 8 valcove moturky od AMG.
Casom EU zareze vsetky 8 valcove a 6 valcove motory to nie je chyba Mercedesu ale ekologickych fanatikov ktori v pohode nechaju vyrabat dizlaky, smradlave dodavky ,trakturky a tlacia nas do Eco motorov a baterkovych aut. Toto sa deje a neujdeme tomu bud budes mat veterana s 8 valcovym motorom alebo auto na baterku. Po Londyne sa rozsiruju emisne zony a stare dizlaky si za vjazd priplatia. Zdvihli ceny za rocnu parkovaciu kartu pre vsetky dizlaky atd.Ostaneme mi dizlak na krku a daju mi za to drobne ze ani kolobezku na baterku za to nekupim. Takze C cko s 4 valcekmi je uplne v pohode. :yes:
Avatar - Mokrous
Mokrous
To jako, že za jízdy hoří? 😁 😁 😁
Avatar - mariov8
mariov8
Já dřevo rád, byť do Céčka se nehodí tolik jako do Éčka. Ale s dotykovými obrazovkami máš za mne palec nahoru. Je to zlo.
Avatar - Dinar
Dinar
To je jen otázka času, teď je v českém konfigurátoru jen vyšší specifikace, automaticky amg paket kombinovaný s tím "lepším" infotainmentem. Určitě dojde i na ten základ a souhlasím, že je lepší, nejen se bude dost věcí snázeji ovládat, ale i designově, nebude tam tolik té lesklé nebo dřevěné plochy.
Avatar - Dinar
Dinar
Možná by sis měl konfigurátor nového céčka prohlédnout, broušený hliníku.
Avatar - Dinar
Dinar
Je to bída, já vím, že ty to víš, ale chápu, že fandovství ti nedovolí, každopádně je legrace číst tyhle omlouvánky. 😁 😉
jam2015
Ale to je jasné.
Keď budú za príplatok ponúkať kožušinový volant, tak snobi budú krochkať, že exkluzivita! 😉
esenbe
shorturl.at/szDQ1
.... jestli máte rádi klavírní lak, nekvalitní plasty apod.
Jasná volba.
ProchyToman
Interier parada. Kdo chce spartánský, může mít Mustanga v holotě, jenže oni nechteji, chtěji jen picovat. Dame Švejku brambůrku, ta je zahřeje. A takhle my tady žijeme 😅
Reco
Sklamem ta, je to plast. Naviac ano osahane ich mam. Robil som totiz na ne linku.
Avatar - C30AMG
C30AMG
Ne, není to u C plast. Je to dřevo. Často nalakované takovou vrstvou lesku, že to evokuje plast... Ty už sis plasty na dveřích aktuální generace W206 osahal, že víš, že jsou „děs“?
Avatar - C30AMG
C30AMG
... každý, komu se nový přístup MB (aktuálně S a C) líbí, tady dostane bídu. Nedej bože, že bys řekl, že ti stačí 4 válce, nebo se ti líbí ambientní osvětlení interiéru. To už je na ukřižování! 😉

PS: Pamatuji si, jak byli všichni šokovaní z „tablet" na vrcholu palubní desky u generace W205 a hele, dnes to mají všichni od BMW, po Audi nebo Hjundaj.
Avatar - C30AMG
C30AMG
Neboj, 6 válců - ve V, v řadě nebo s elektromotorem - je v modelech MB stále dost na výběr. Myslím, že kluci od hvězdy by rádi 6 válců v C měli, ale musí se přizpůsobit normám Bruselu. Nicméně v řadě W205 tvořily 6ti válce (C400+C43 AMG) jen asi 5 % prodejů.
webpaja
A ten rám jsi nechtěl?
webpaja
Není těch 140kph moc? Mohlo by stačit 80, pak tě nic nebude nutit předjíždět kamiony a v kopci je dáš.
TiaS1
To bude i tady, ale tipuju prodeje toho dotykáče někde mezi 90-100%. Nepůjdou kombinovat tlačítka a lepší motory, tlačítka a lepší výbavy apod. Takže to bude vyloženě pro lidi "cena od", taxíky apod.
Avatar - Dinar
Dinar
Když silniční, tak zásadně pyrát. 😁
scadar
Vzhledem k situaci na západních trzích (silniční daně, zdanění služebáků) mě fascinuje, že mezi úvodníma motorizacema není C300e nebo nějaký jiný hybrid. Už jenom v Německu mi to přijde, že hybridy dneska tvoří tak polovinu prodejů u modelů, kde je hybrid k dispozici (C300e, E300e, 330e, 530e, Superb iV, ...). O ještě extrémnějších místech typu Benelux nebo skandinávie nemluvě...
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
Mam predch. gen. C 200 a tiez stare E 350 a ano je tam velky rozdiel aj napriek tomu ze to E je uz velmi zastaraly interier oproti tabletakom ale je pravda ze staci ked buchnes dverami a rozdiel je tam obrovsky. Vaha dveri je tiez inde tie na C cku lietaju moc lahko. Neviem mozno toto nove C bude lepsie. Ovsem ten 2 l benzin ma dost prekvapil , pri nastartovani a volnobehu ho nepocut a ked ho pritlacis ma pekny zvuk a taha velmi slusne.
Avatar - Londonbridge
Londonbridge
:-! Ked sa nevedia omluvit sudruhovia inzinieri zo Stutgardu spravim to za nich... 😢
Avatar - Dinar
Dinar
Ty plochy pro dekor jsou prostě moc velké, jedno, co tam dáš a matlací střed tam zůstane vždycky. Hliník tam není podle mého právě z toho důvodu velké plochy, působilo by to studeně, jak na dotek, tak na oko. Každopádně, mně se více (na tu bídu) zamlouvá ta nižší verze interieru, viz. debata dole.
Avatar - mariov8
mariov8
Tak jsem si ho prohlédl. O.K., zrovna broušený hliník už tam sice není, ale i tak je dekorů, a nejenom dřevěných, dost na to, abych nekoukal na hnusný základní plast nebo klavírní lak za trest, že jsem si nepřiplatil.
Avatar - Dinar
Dinar
Kde jezdíš 140km/h? Jednak se v dneším provozu nedá, jednak je to proti předpisům, jsi pyrát!
Reco
Si si isty, ze tam mozes mat drevo? Ono tie dnesne "drevene" dekory su len plast. A to nehovorim z akeho shit materialu je u Ccka komplet to plastove oblozenie dveri. Aj vsetky plastove komponenty od tlacidiel az po pullhandle. Jednoducho des.
Avatar - narona
narona
Já jsem si kvůli tomu že nechci žádný dotykový displej musel kupovat auto na rámu, chtě nechtě když jsem potřeboval nové auto a dacie nebo žigul mi nestačil velikostně.
traveldrive
Tak tento interiér nevyzerá až tak zle, mohlo to byť horšie. Len si mohli dať viac práce s výduchmi klimatizácie, stále vyzerajú tak nejak čínsky. Zbytok je dnešný trend.
Kde tie lanské snehy sú...
https😐/i.pinimg.com/…cd48d15c38dc.jpg