Značka Peugeot původně v kompaktní třídě s elektromobilem nepočítala. Doba si ale takové modely žádá, a tak nová 308 dorazí i s čistě elektrickým pohonem.
Mne sa ten vacsi id4 dokonca aj paci... len to chce ferovu cenu a pouzitelny dojazd.... a samozrejme aby to aj bolo kde nabijat a nestravil pritom clovek pol dna.... mozno za 10 rokov nejakemu tomu elektru uz zacnem aj fandit... ale zatial stale na mna el. zehlicky ziadny vacsi dojem nespravili a pridu mi na denno denne fungovanie dost nepouzitelne aj cenovo neobhajitelne....
To ano, budu musiet pribudnut s pribudajucim poctom aut. Ale pouzitelne to je, mam to vyskusane na rozdiel od teoretikov a fakt sa nie je coho bat. Pokial su v dosahu a clovek nezije niekde na dedine. Ale na dedine si to clovek nabije pred domom.
tak zalezi hlavne ako to auto pouzivas, ked kolo komina, nemusi to byt take obmedzujuce, ked dialnicne presuny je to momentalne nepouzitelna technologia
Ano, ale najazdilo za rok 25 000 km a diesel mozno 2 000 km. V pandemii sa vsak velmi necestovalo dialkovo. Pri nejakej 80 kwh baterke by som sa e308ky nebal. Pokial nejazdi denne stovky km po dialnici. Ale casom zakazu a zvykneme si jazdit 110 km/h a robit nabijacie prestavky, rovnako ako sme si zvykli na dotykove mobily a pod.
Na dotykové mobily jsme si zvykli, protože mají mnoho výhod. Jezdit po dálnici 110 km/h mě nikdy nebavilo a bavit nebude. Takže ne, díky, to si radši koupím nějakou solidní ojetinu a dojezdím ji, kromě toho nemám ve zvyku si zvykat na to, že je mi něco zakazováno. To se radši zařídím nějak jinak.