Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Menší sourozenec Enyaqu? Podívejte se, jak by vypadalo elektrické ID.3 od Škodovky

18 komentářů

gil54
......zbytečná a nepovedená dětská malůvka. Z celého setu článek - fotogalerie má největší hodnotu registrační značka, s tou se dá, alespoň zatím, zadarmo parkovat na zónách.
fico
ale ti designéři chodí do práce asi pod vlivem. :*)
Avantime
Zatiaľ to vyzerá, že Enyaq bude prepadák, ale píšem to len na základe čísel. Od novembra do marca predali len 335 áut, VW od decembra do marca má už 5627 predaných ID.4.

Samozrejme, nevidím do toho, viem, že za tým môže byť nedostatok čipov, alebo že si Škoda odškrtla elektro povinnosť ešte s Citigo (tých sa minulý rok predalo 14 120 a benzínových tam bude minimum, keďže sa od leta 2019 už nevyrábali). V každom prípade mi jeden predajca škodoviek koncom minulého roka hovoril, že pokiaľ nebude záujem o Enyaqy 80 a 60, tak to budú zachraňovať lacnejšou verziou 50, no a už sa to deje.

Podľa mňa to bol od začiatku pri Škode chybný krok tlačiť najprv Enyaq a nechať si ujsť nástup elektromobilov v B segmente. Veď kedy v ňom prídu s tým elektrickým ekvivalentom Seatu? (nemyslím El Born) O dva roky? Možno aj neskôr.

Ľudia im ten Enyaq podľa mňa nezožerú a možno sa skutočne dočkáme aj nejakej takejto kreácie, aj to elektrické Citigo tak zrazu prišlo.
traveldrive
Pokým budú ceny EV tam kde sú, tak predaje extra úspešné nebudú, bez ohľadu na triedu.
Avantime
To hej, ale zatiaľ sa ukazuje, že 7 z 10 najpredávanejších elektromobilov v Európe sú autá B alebo C segmentu.
traveldrive
Takže Fabia v elektrine by možno šla na odbyt lepšie, myslíš...? Predávajú sa vôbec EV tejto veľkosti u nás? Myslím tým, či majú nejaké predaje, v ponuke pravdaže sú. Na ceste ich veľmi nevidno - ak nepočítam, Leaf, malé Mitsubishi, alebo jeden Zoe, čo občas vídam. Inak len Tesly, eTrony, Jagy...
Avantime
V kontexte európskych predajov samozrejme. Tam si myslím, že áno. U nás je to bieda a napríklad minuloročné predaje EV úplne skreslili tie úžasné dotácie ešte z 2019. Vtedy sa okamžite vypredalo Citigo-e iV aj e-Up s tým, že tých škodoviek bolo nejak okolo 150 kusov.

Tretí bol myslím Renault Zoe s 80 ks za rok, ale tam to išlo z veľkej miery fleetu. Je srandovné vidieť Zoe ako taxík Boltu s nálepkou ako otvárať tie zadné bočné dvere. :D
Inak tie autá, ktoré boli kúpené so štátnou dotáciou 8000€ musia mať vzadu takú nálepku.
PowerHouse
EV jsou v západní Evropě vyprodány na více než půl roku. Přečtěte si Autobild.
šofér
V západní Evropě jsou nejen vyprodány EV ,ale i vyčerpány masivní dotace na ně! Tak pokřivený trh aby člověk pohledal! My na Východě máme se socialismem své zkušenosti, zatímco Západ si ho evidentně chce vyzkoušet!
mrazik
A procpak jsou vyprodany ? Protoze dotace. Bylo by zajimave zjistit, kolik jich upuje soukromnik vs firma.
Skonci dotace, skonci prodeje.
westeros
No ja nevim od kdy se zacal realne vyrabet? Na podzim jsem se zajimal o predvadeci jizdu, tvrdili ze maji kousek ve vyrobe a doted ho na prodejne nemaji. Myslim ze je dost zdrzely problemy se SW a nedostatek cipu a realna vyroba teprve zacne. Verim, ze v zapadni Evrope se bude prodavat velmi dobre.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
protoze dobytek kterej voli Zemana a slovenskyho incesta si nic jinyho nezaslouzi. Jo, a jeste zadratovat hranice.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Neboj pan Dreda ten zařídí sdílenou rykšu.
šofér
připadáš si o něco lepší, když 1/4 národa(podle výsledku voleb) nazveš dobytkem, inteligente? Omyl, jen to vypovídá o tobě samém, co jsi!
Arese
Bohužel je to velmu přiléhavé označení české spodiny, která takového odporného vlastizrádného tvora podruhé zvolila do nejvyšší ústavní funkce. Tohoto velezrádce, který už zcela otevřeně místo své země prosazuje zájmy nepřátelského Putinostánu a neméně agresivních čínských komoušů, patří už jedině odvolat z funkce a postavit před soud. Nebo snad znáte nějakého jiného prezidenta na světě, který veřejně napadá tajnou službu své země a pošlapává její ústavu?!! Ještě nikdy od r. 1989 nebyla funkce prezidenta takto pošlapána a poplivána, jako za doby působení Zemana! :-O :-O :-O :no: :no: :no:
PowerHouse
Na německém trhu jsou všechna EV dle Autobildu vyprodána na více než půl roku dopředu.

Co mě fascinuje, jsou ty malé náklady.
Viz ty plánované EV od Mercedesu, BMW. Od koho nakupují elektromotory, baterie, části pohonu?

Nyní se pohon včetně baterií může nakoupit u dodavatelů, dříve každá automobilka vyvíjela motory, ..., dnes to za pár šupek koupí.

Když zde napíšu o nízkých nákladech, tak dostávám mínus, čtenáři zbožňují vysoké náklady.
westeros
Samsung, LG, ...
mrazik
Muzes prosim rozebrat ty nizke naklady ?