Novinky
Emel
7
Nj, je potřeba to brát tak jak to je... Night Eagle nebo Limited FWD, za mě s manuálem a 1.3T... a nekoukat na to jako na džíp.
Přejít do diskuze
Modernizaci to chtělo a je super, že Jeep zapracoval na všem, v čem už Compass zaostával. Nadšení končí ve chvíli, kdy se podívám pod kapotu, protože 4Xe jako jediné AWD je v podstatě takové vydírání zákazníka s cílem zlepšit flotilové emise. Z pohledu nedotovaného trhu je to dvojnásobně k vzteku. Škoda, mohlo to být jedno z nejzajímavějších kompaktních SUV.
Suhlas... auto vskutku uz vychytane a vyborne nastavene ... az do chvile ked tu clovek bude chciet 4kolku... keby takto uvazovali povedzme v pezote tak sa nedivim ale ze zrovna jeep znacka vyrabajuca v podstate len a jedine SUVecka takto debilne nastavi 4kolku len ako plugin je fakt kravina... ono aj jeep nam uz celkovo makne... coskoro aj tu 4kolka uz bude raritou... smutny to fakt
Ne že by to nebyla škoda... v tomhle je třeba fajn Vitara - sice jediný motor, ale manuál i automat, 4x4 i 4x2... víceméně v libovolné kombinaci s výbavou...
.... tlačítková klima, tlačítkové vypínání všech asistentů.... tak to má být.... :yes:
Esteticky v černém provedení nic moc, ale když je na palubce ta hnědá kůže, tak už je to pěkné..... problém je ale fakt ta brutální cenovka.... osobně by mi PHEV 4x4 nevadilo, ale souhlasím že jako jediná možnost 4x4 je to smutné....
Esteticky v černém provedení nic moc, ale když je na palubce ta hnědá kůže, tak už je to pěkné..... problém je ale fakt ta brutální cenovka.... osobně by mi PHEV 4x4 nevadilo, ale souhlasím že jako jediná možnost 4x4 je to smutné....
Problém je to, že prostě třeba nechci nabíjet a vozit s sebou stovky kg balastu a mít 40l nádrž. Pohon určitě na běžné ježdění stačí, ale sorry, nemám v to důvěru ve srovnání s poctivým 4x4.
Tak ona ta hybridní čtyřkolka funguje dobře, problém je akorát její cena, vzhledem k tomu, že je to v Evropě jediná čtyřkolka v nabídce. Jinak ten nový interiér za mě nic moc.
Tento motor je v Renegadu od r. 2018. Údajně, co jsem zjistil a vyčetl, žádný problém. Olej (prý) nežere. Karbonizace - kdo ví, je relativně novej...
Jinak v autě jede super. 270 Nm tam je. Kultivovaný, pružný. Velmi rychle se zahřívá. Daní je spotřeba přes 10 prvních cca 5 km.
Po městě (stání na světlech) si umí zunknout. V jiných režimech super, dálnici ještě moc nevím (kovid zatracenej).
Automat doporučuji projet, v testech se moc nelíbil...
Jinak je to velice dobré auto, hlavně podvozkově paráda. FWD má podvozek "nešizený", McPherson s pomocným rámem a vzadu multilink - Chapmanova náprava, tlumiče s proměnnou frekvencí... Tohle má u SUV C segmentu fakt málokdo...
Za cca 600 je to dnes velice dobrá nabídka.
Jinak v autě jede super. 270 Nm tam je. Kultivovaný, pružný. Velmi rychle se zahřívá. Daní je spotřeba přes 10 prvních cca 5 km.
Po městě (stání na světlech) si umí zunknout. V jiných režimech super, dálnici ještě moc nevím (kovid zatracenej).
Automat doporučuji projet, v testech se moc nelíbil...
Jinak je to velice dobré auto, hlavně podvozkově paráda. FWD má podvozek "nešizený", McPherson s pomocným rámem a vzadu multilink - Chapmanova náprava, tlumiče s proměnnou frekvencí... Tohle má u SUV C segmentu fakt málokdo...
Za cca 600 je to dnes velice dobrá nabídka.
Tak ono tento Jeep nieje "čistokrvný" offroad, skôr imidžovka do mesta, takže aj keď máme Jeep zaškatuľkovaný niekde inde musia sa (minimálne týmto modelom) prispôsobiť debiným emisným normám keď to chcú predávať v EU.
Nápaditost designérů je na úrovni křováka, jak někdo začne dělat tablety, tak to obkreslí jeden od druhého jak Tuček Šlajz. Jak je paráda interiér Subaru Outback. Nikde to netrčí jak nějaká dodělávka.
1,3 je nový motor, takže zatím moc zkušeností být nemůže.
Obecně fiatí motory patří k těm trvanlivým, ale toto je přímovstřik + turbo, k tomu relativně komplikované ovládání ventilů.
Takže uvidíme.
A k tomu atomatu jen upozorňuji, že je to módní dvouspojka. Automobilový svat už úplně rezignoval na logiku a plnění potřeb / přání zákazníka, takže i do auta, kde se funkčně jednoznačně hodí hydroměnič, cpe dvouspojku, protože o něco lepší normované emise.
Co na tom, že servis je drahej a uživatelsky je víceméně k zlosti.
Obecně fiatí motory patří k těm trvanlivým, ale toto je přímovstřik + turbo, k tomu relativně komplikované ovládání ventilů.
Takže uvidíme.
A k tomu atomatu jen upozorňuji, že je to módní dvouspojka. Automobilový svat už úplně rezignoval na logiku a plnění potřeb / přání zákazníka, takže i do auta, kde se funkčně jednoznačně hodí hydroměnič, cpe dvouspojku, protože o něco lepší normované emise.
Co na tom, že servis je drahej a uživatelsky je víceméně k zlosti.
Na cestování mimo město je to fakt málo. Obzvlášť když Compass očividně rekordy ve spotřebě trhat nebude. Ale mohlo to být i horší, tohle je ještě akceptovatelné.
Máte niekto skúsenosti s tým 1,3 motorom? Štatistickú spoľahlivosť myslím? Compass s týmto motorom a automatom by sa možno hodil mojim rodičom do mesta - s občasnými výjazdmi na chajdu 60km od bydliska. Štvorkolku im netreba a vyšší posed by im ako dôchodcom pomohol, mame sa už tak horšie hýbe. Teraz majú sedan corollu a keď ju vidím súkať sa z auta a do neho tak si vravím, že by to chcelo niečo s vyšším sedením.
Tý brďo, a kam se poděl Cherokee?!!
Jsem chtěl říct, že kdyby byl Compass poctivá čtyřkola, tak už si Cherokee nikdo nekoupí - a koukám, že stejně zmizel z nabídky!
😒
Z toho nějak vypadávám.
Jsem chtěl říct, že kdyby byl Compass poctivá čtyřkola, tak už si Cherokee nikdo nekoupí - a koukám, že stejně zmizel z nabídky!
😒
Z toho nějak vypadávám.
Trailhawk zas taková imidžovka není. Že jsme si to způsobili sami, je mi jasné, ale přesto si myslím, že to šlo řešit lépe.
Proč nejdou dělat klasický budíky a tlačítka?
Na to si nezvyknu.
Přídavnej tablet mimo zorné pole už jsem nějak zkousnul, ale pod volantem chci mít normální budíky.
😒
Jinak ta 1.3 světluška s manuálem = :yes:
Na to si nezvyknu.
Přídavnej tablet mimo zorné pole už jsem nějak zkousnul, ale pod volantem chci mít normální budíky.
😒
Jinak ta 1.3 světluška s manuálem = :yes: