Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Superb: první jízda s novou generací

Škoda Auto poprvé ve své historii představila úzké skupině novinářů prototyp, který se jako sériový vůz objeví až za čtyři měsíce.
Zpět na článek
3. 11. 2007 23:25
neregistrovaný "Milan M."
4. 11. 2007 00:50
neregistrovaný "Milan M."
4. 11. 2007 01:28
neregistrovaný "Milan M."
4. 11. 2007 15:41
neregistrovaný "SchYzo"
4. 11. 2007 15:42
5. 11. 2007 15:45
neregistrovaný "znalec"
5. 11. 2007 13:52
anonym
3. 11. 2007 12:05
anonym
4. 11. 2007 11:47
neregistrovaný "luk 1"
4. 11. 2007 11:48
neregistrovaný "lukii"
2. 11. 2007 20:30
neregistrovaný "mozgog@post.c"
2. 11. 2007 20:37
neregistrovaný "lukasa"
2. 11. 2007 20:59
neregistrovaný "Hipas"
2. 11. 2007 21:09
neregistrovaný "spyker"
2. 11. 2007 22:01
neregistrovaný "skrymi"
3. 11. 2007 21:13
anonym
12. 11. 2007 22:15
anonym
3. 11. 2007 23:23
neregistrovaný "Karellllllllllll"
12. 11. 2007 22:10
neregistrovaný "svk"
2. 11. 2007 21:06
neregistrovaný "Andres"
3. 11. 2007 10:01
neregistrovaný "Houbička"
4. 11. 2007 13:19
neregistrovaný "myst1X"
3. 11. 2007 20:26
neregistrovaný "lol"
2. 11. 2007 21:12
3. 11. 2007 15:08
neregistrovaný "Peugeotak"
2. 11. 2007 21:14
neregistrovaný "Wolfsteen"
2. 11. 2007 21:56
2. 11. 2007 22:06
3. 11. 2007 11:47
neregistrovaný "+Tony+"
3. 11. 2007 11:53
3. 11. 2007 14:02
neregistrovaný "JíraT"
3. 11. 2007 15:56
5. 11. 2007 12:05
neregistrovaný "Johnn"
3. 11. 2007 11:48
neregistrovaný "+Tony+"
4. 11. 2007 19:47
anonym
2. 11. 2007 21:42
neregistrovaný "Hasic2"
2. 11. 2007 22:20
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:24
anonym
3. 11. 2007 06:55
neregistrovaný "Hipas"
3. 11. 2007 18:25
neregistrovaný "."
4. 11. 2007 19:01
neregistrovaný "kodliáš"
2. 11. 2007 21:46
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 21:56
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:25
anonym
2. 11. 2007 21:55
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 21:57
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 22:20
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
2. 11. 2007 22:22
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:21
anonym
2. 11. 2007 22:45
3. 11. 2007 18:12
neregistrovaný "povaleč"
3. 11. 2007 18:26
anonym
3. 11. 2007 08:18
neregistrovaný "lukaseka"
3. 11. 2007 11:05
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 22:27
3. 11. 2007 11:48
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 10:24
neregistrovaný "fujj"
3. 11. 2007 11:41
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:41
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:40
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:17
anonym
3. 11. 2007 12:00
neregistrovaný "Samko"
3. 11. 2007 12:06
neregistrovaný "Samko"
3. 11. 2007 12:38
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 13:46
anonym
3. 11. 2007 13:51
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 13:50
neregistrovaný "Shortař"
2. 11. 2007 22:55
3. 11. 2007 09:22
neregistrovaný "Hooligan 49"
2. 11. 2007 23:59
anonym
3. 11. 2007 17:59
neregistrovaný "mozgog@post.c"
3. 11. 2007 18:38
neregistrovaný "Gilgit"
3. 11. 2007 00:34
anonym
3. 11. 2007 18:01
neregistrovaný "mozgog@post.c"
3. 11. 2007 00:54
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 00:58
3. 11. 2007 01:46
neregistrovaný "Shortař"
5. 11. 2007 09:44
neregistrovaný "ToG"
21. 11. 2007 09:30
neregistrovaný "aaaaaaa"
3. 11. 2007 08:43
anonym
3. 11. 2007 09:30
neregistrovaný "Hooligan 49"
3. 11. 2007 14:33
neregistrovaný "miso"
3. 11. 2007 14:54
anonym
3. 11. 2007 15:55
neregistrovaný "miso"
4. 11. 2007 11:50
neregistrovaný "Optical"
4. 11. 2007 19:43
neregistrovaný "miso"
5. 11. 2007 07:09
anonym
5. 11. 2007 11:57
neregistrovaný "miso"
3. 11. 2007 09:11
neregistrovaný "Petr K."
3. 11. 2007 09:53
neregistrovaný "pepepepepe"
3. 11. 2007 16:33
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 10:56
neregistrovaný "Pepe008"
3. 11. 2007 14:01
neregistrovaný "Shortař"
4. 11. 2007 12:13
anonym
3. 11. 2007 12:21
anonym
3. 11. 2007 14:25
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 14:41
neregistrovaný "1.4 TSI"
4. 11. 2007 19:09
neregistrovaný "kodliáš"
4. 11. 2007 20:28
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 22:33
neregistrovaný "kodlias"
3. 11. 2007 10:50
neregistrovaný "Petto"
3. 11. 2007 11:48
neregistrovaný "Geroc I"
3. 11. 2007 11:49
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:53
anonym
3. 11. 2007 12:19
neregistrovaný "XXXXXXXX"
3. 11. 2007 12:20
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 18:15
neregistrovaný "mozgog@post.c"
3. 11. 2007 18:43
neregistrovaný "Gilgit"
4. 11. 2007 16:21
neregistrovaný "mozgog@post.c"
3. 11. 2007 13:02
neregistrovaný "cobra_japan"
3. 11. 2007 13:07
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:14
anonym
3. 11. 2007 13:08
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:06
anonym
3. 11. 2007 14:29
neregistrovaný "Stalin"
4. 11. 2007 19:37
neregistrovaný "mtsr"
3. 11. 2007 13:14
neregistrovaný "co pak?"
3. 11. 2007 13:39
neregistrovaný "cobra_japan"
3. 11. 2007 13:42
neregistrovaný "memec(clio197)"
3. 11. 2007 14:56
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 21:25
neregistrovaný "memec(clio197)"
3. 11. 2007 14:46
neregistrovaný "Hip Hop"
3. 11. 2007 14:49
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:54
anonym
3. 11. 2007 15:05
neregistrovaný "Stalin"
3. 11. 2007 15:07
neregistrovaný "Hip Hop"
3. 11. 2007 15:16
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 15:22
anonym
3. 11. 2007 15:23
anonym
3. 11. 2007 15:16
anonym
3. 11. 2007 17:02
neregistrovaný "z750s"
3. 11. 2007 17:10
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 17:43
neregistrovaný "strobo +++"
3. 11. 2007 17:43
neregistrovaný "strobo ++++"
3. 11. 2007 17:43
neregistrovaný "strobo+7+7"
3. 11. 2007 17:50
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 19:59
anonym
5. 11. 2007 14:30
anonym
3. 11. 2007 18:23
neregistrovaný "z750s"
3. 11. 2007 19:29
anonym
3. 11. 2007 20:02
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
3. 11. 2007 20:27
anonym
4. 11. 2007 13:24
neregistrovaný "myst1X"
4. 11. 2007 18:37
neregistrovaný "Shortař"
4. 11. 2007 18:38
anonym
3. 11. 2007 19:56
anonym
3. 11. 2007 21:18
neregistrovaný "Lari1"
4. 11. 2007 12:04
4. 11. 2007 14:19
anonym
3. 11. 2007 20:07
neregistrovaný "Clawik"
3. 11. 2007 20:13
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
3. 11. 2007 20:14
anonym
3. 11. 2007 20:16
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
3. 11. 2007 20:20
anonym
3. 11. 2007 20:34
neregistrovaný "opravdoví znalci"
3. 11. 2007 20:50
neregistrovaný "byl jsem Franta"
3. 11. 2007 21:34
3. 11. 2007 22:03
neregistrovaný "hehehehe"
3. 11. 2007 22:25
anonym
4. 11. 2007 14:39
anonym
4. 11. 2007 19:04
anonym
4. 11. 2007 14:26
neregistrovaný "AndrewBlack"
4. 11. 2007 14:33
anonym
5. 11. 2007 02:58
neregistrovaný "Škoda 110"
5. 11. 2007 15:32
anonym
4. 11. 2007 15:18
neregistrovaný "Pallh"
3. 11. 2007 22:27
anonym
4. 11. 2007 14:38
anonym
4. 11. 2007 15:23
anonym
4. 11. 2007 15:27
anonym
4. 11. 2007 15:40
anonym
4. 11. 2007 16:44
neregistrovaný "milnet"
4. 11. 2007 17:15
anonym
4. 11. 2007 17:58
anonym
4. 11. 2007 18:33
neregistrovaný "GTI .."
4. 11. 2007 18:35
anonym
4. 11. 2007 19:02
neregistrovaný "juro11"
4. 11. 2007 19:40
neregistrovaný "mtsr"
4. 11. 2007 19:44
neregistrovaný "Osmodiar"
5. 11. 2007 12:06
neregistrovaný "mig52"
16. 11. 2007 19:51
neregistrovaný "500"
4. 11. 2007 21:23
anonym
5. 11. 2007 01:16
neregistrovaný "hehehehhee"
5. 11. 2007 07:20
neregistrovaný "loo feng"
6. 11. 2007 00:28
anonym
12. 12. 2007 18:51
neregistrovaný "sdf"
2. 11. 2007 20:05
Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškami.
Píšem "takmer", lebo zmienka o jazdných vlastnostiach nenechá nikoho chladným (ani odporcov Škody). Super!
Rozbalit vlákno
26
2. 11. 2007 20:26
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
Dizajn Skody vo mne v poslednej dobe evokuje nudu, nudne auto. A taky bude asi aj Superb. Kde su ladne krivky C5, kde je elegancia Mondea...nuda, nuda, nuda. Posledna Skoda co sa mi este trosku pacila bola Fabia I.
anonym
2. 11. 2007 22:28
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
Radši nudu než Lagunu
anonym
2. 11. 2007 23:50
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
to jen reklamní článek, navíc musel přijít redakci (pokud to neplatila škoda) na pěkný prachy, jestli chtěli supa do sportovna, tak kam se hrabe na novou mazdu 6. Jediná perfektní škoda je Octavia II.Octavia tour je zastaralá, roomster je hnus a Fabia II je úzká užovka (proč jí sakra o 10 cm nerozšířili????Asi chtěli ušetřit a lidem nabulíkovat jak je vlastně prostorná,jak může projít homolagací jako 5místná, když se dozadu tři lidi vedle sebe ani nevejdou:-).No a sup to bude další slepenec(prodloužená Octavia). Jo takhle se šetří, už se těším na dobu, až škoda prodlouží rozvor Fabie a řekne, že se jedná o vůz střední třídy a bude konkurovat třeba Mondeu. Nikdo ve světě to nedělá, jen u nás jsou takhle vychcaný, prodloužit jen rozvor náprav, natáhnout karoserii a máme tady o třídu větší automobil.
anonym
3. 11. 2007 00:01
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
no no.. ja sem jel s 3 lidma v zadu s atosem
(v Recku).. to je jeste veci uzovka nez fabka ,)
3. 11. 2007 00:07
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
...5-miestne Cinquecento je v Polsku rodinnym autom.
anonym
3. 11. 2007 00:11
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
no když má někdo 50kg i s postelí tak se tam vejdou i čtyři:-).Ale pokud si tam chtějí sednout tři chlapy a vepředu nejsou liputáni, tak se tam prostě na šířku, nevejdou. Fabii vlastním a vím o čem mluvím. Zvýšit a zakulatit karoserii a říkat tomu nová generace je výsměch lidem a podle mého názoru to samé škodovka předvede u nového superba (prodlouží Octavii)a bude reklamovat, že je lepší než A6:-))))))))
3. 11. 2007 00:16
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
A to sa má s každou novou generáciou zväčšiť šírka o 10cm? 8-s :no: Fabia je auto z triedy MALÝCH áut. Kto chce bežne jazdiť v 5-ici, nekúpi si Fabiu, ani Grande Punto, Corsu D, 207-ku, Clio III....atd.
Kym bola Fabia I. velka ako ostatne, nebol problem, ze je 5-miestna. A teraz? Nie je dôležité, že je v nej najviac miesta na nohy, hlavu, ale že je najužšia. Trapas :no:
anonym
3. 11. 2007 00:28
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
Ano,+3cm pro nohy, +1cm pro hlavu, -0,5 cm pro lokty, stejný podvozek, konstrukce a výběhové motory VW to je velký trapas! žádný pokrok jako třeba Kia u Ceedu,který bude mít určitě úspěch!
3. 11. 2007 00:39
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
FABIA nedobiehala, ale udavala ton. A to je rozdiel, nie?
4. 11. 2007 13:38
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
FabiaI udávala tón. Chvíľu. Potom ju všetci predbehli. Ona si svoju úroveň iba podržala, tým pádom dnes tón rozhodne neudáva.
neregistrovaný "P911"
3. 11. 2007 13:26
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
mala poznamecka: Ceed neni konkurentem Fabie, ale Octavie. V segmentu malych aut vyrabi Kia model Rio..
anonym
3. 11. 2007 15:01
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
to možná velikostí - ale cenou míří přesně na Fabii
4. 11. 2007 13:37
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
Najužšia znamená najmenej miesta. Načo mi je vzduch okolo hlavy, načo dlhšie miesto pre nohy (keď ho nepotrebujem, ale koleno mám o roh stredového panela otlačené stále), keď sa tiesnim na šírku a rukou by som najradšej potlačil dvere o pár cm von? Trapas je, že šírka je síce na úrovni malých áut, ale stredový panel je široký jak v aute o triedu väčšom, aj predné sedadlá sú tak ďaleko od seba. Síce sa už nehádam so spolujazdom aby ma stále neodstrkoval plecom, ale zase búšim do dverí, na ktorých sú predné sedadlá úplne nalepené... :no:
neregistrovaný "Tom666"
5. 11. 2007 14:38
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
Koukam, ze jsem byl v Recku na stejnem miste, ponevadz mam stejne zazitky. Jeste jsi ale zapomnel dodat, ze v tom Atosu je mj. mnohem vic mista nad hlavou nez v te "slavne velke" Fabii I (kde pojem "misto nad hlavou" nema zadny realny zaklad a je proto nahrazen pojmem "vykloubeny krk").
neregistrovaný "Geroc I"
3. 11. 2007 11:44
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
To samé najdeš na iDnes a jinde taky takže "úzká skupina novinářů" obnáši tak plné letadlo pisálkú zejména pro plátky v německých rukéch,
neregistrovaný "Gilgit"
3. 11. 2007 18:33
Re: Takmer nič nové, napriek tomu som to hltal plnými dúškam
Blbecku, nevís o cem píses.
neregistrovaný "Milan M."
3. 11. 2007 23:25
Re: O čem se píše
No tak pokud znáte pozadí takových akcí, napište. Je to jednoznačně tak, že automobilka má vyhrazeny určité prostředky na propagaci a prostě vybraným redakcím nabídne, že se mohou na jejich náklady jet někam podívat. No a těžko si vybere někoho, kdo by o tom psal negativně. Čili si těmito luxusními výlety platí novináře a média. Nebo je to jinak? Těžko. Klasická forma reklamy dnes už moc nezabírá, proto automobilky dělají tohle. Potřebují jakoby "nezávislé odborníky", kteří jim jejich výrobek pochválí v jakoby "nezávislých médiích", aby jim to lidé věřili. No a když člověk pak čte ty pohádky, jakoby "testy", tak je mu až místy do breku. Většinou je to brak na úrovni Blesku plesku, který s technikou a konkrétními fakty a konstrukčními řešeními nemá nic společného, spíše to většinou připomíná epickou ódu na radost. No a právě tyhle pohádky výrobci potřebují, proto všechno tohle dělají. Nepotřebují novináře-odborníky, kteří tomu rozumí. Potřebují spisovatele, kteří napíšou to, co jim řeknou a zaplatí, ale zase aby působili důvěryhodně. Většina těchto "novinářů" pak připomíná takového Horsta Fuchse z WS International, což je zkrátka ideál, který tyhle automobilky hledají. Řekněte mi, kdo z nich má vysokou technickou školu, ketrou potřebuje, aby tomuto odvětví strojírenství, elektroniky, chemie, metalurgie, apod. rozuměl? Vždyť abyste tomu vážně rozuměl na úrovni schopnosti o tom odborně psát, potřebujete tak minimálně PhD v oboru. Jinak jste jenom komediant, kterého berou vážně tak maximálně diváci telenovel. Většinou jsou to opravdu herci a různí jiní zkrachovalci, kteří za peníze předvedou cokoli. Je jim to jedno, jim jde jenom o ty prachy. Viz. třeba Top Gear, jak je to populární, protože je to jednoduché, snadno pochopitelné, pro lid zábavné, ale ty kecy, to je vážně k breku. Já jsem konstruktér, vývojář, pohybuji se v různých mezinárodních koncernech.
neregistrovaný "Milan M."
4. 11. 2007 00:50
Re: Omluva Blesku
Jo, a to se ještě velmi omlouvám Blesku, protože to je v porovnání s úrovní většiny tzv. motoristických magazínů velmi velmi seriózní médium. Nikdo neví proč, zřejmě protože je ta technika natolik přitažlivá, ale píše se o ní zkrátka hodně pozitivně. Kdyby se to srovnalo s politikou, tak je to tak na úrovni komunistického Rudého Práva před rokem 1989. Ale tyhle luxusní výlety a prominentní akce pro "novináře" dělají zkrátka své. Dělají z nich zkrátka něco, co ve skutečnosti nejsou, ale na co si jenom hrají. Novináři v tomto oboru jsou většinou jen mediální herci, odborníci jako. Skutečným odborníkům se omlouvám. A to je ta podstata. Je to něco jako film Rambo. Tam Sylvester Stallone vydá za celou jednotku Navy SEALs, jednomužně postřílí třeba celou armádu, ale před skutečným SEALem by v reálu neobstál ani vteřinu. Ale dokáže ho dobře zahrát a zahraje ho přesně tak, jak si ten SEAL přeje, protože má z něho respekt. Nerozumí mu, nemá jeho výcvik, ale když ho bude napodobovat a chovat se jako on, lidé si budou myslet, že je to fakticky SEAL. A stejné je to s touhle hrou na odborníky-novináře. Letí až do USA, tam ho vezou vrtulníkem jako akčního hrdinu, přivezou do Death Valley. Sice tomu moc nerozumí, ale připadá si jako hrdina a je prezentován jako hrdina. Je to do značné míry založené na tom, že běžný lid nechápe to pozadí. Když k vám v nemocnici přijde pán v bílém plášti, automaticky ho oslovíte pane doktore, aniž byste věděli, kdo to je. A může to být klidně popelář, který jenom pravidelně vynáší koše, ale protože tu nemocnici má díky tomu docela slušně obkouknutou, dokáže toho doktora zahrát a dokonce mnohdy lépe než opravdový doktor. Porotže ten opravdový doktor je opravdový, takže nemusí nic hrát. U popeláře-doktora, který si na doktora hraje všechno visí a padá na tom, jak to dokáže dobře zahrát. Proto to musí zahrát co nejlépe. A tohle dělá většina těch "novinářů", o tom to je. Naaranžovat to tak, aby ti běžní lidé nechápající pozadí věřili tomu, co vidí. Věřili těm kulisám a kostýmům.
neregistrovaný "Milan M."
4. 11. 2007 01:28
Re: Situace
Navíc, představte si tu situaci. Zařídí vám skvělou luxusní dovolenou na své náklady a když budete hodní a pěkně o nich napíšete, jistě se brzy zase něco najde. Tohle při srovnání s psaním o politice prostě nemá obdoby. Novináři píšící o politice jsou totiž většinou odborníci, politologové, sociologové, protože takto vzdělaných lidí je hodně, hodně lidí tomu rozumí, takže to vede k tomu, že o politice je možné psát docela objektivně. Kdybych měl tento článek srovnat s novinářem píšícím o politice, tak je to jakoby středoafrický diktátor nebo saudsko arabský šejk mu udělal týdenní dovolenou ve svém skvělém palácovém komplexu a ukázal mu tak, jak je ta diktatura přece skvělá.
neregistrovaný "SchYzo"
4. 11. 2007 15:41
Re: Situace
heh...
4. 11. 2007 15:42
Re: Situace
Zajímavej názor. A asi bude i pravda. Nicméně nevím proč zmiňujete top gear..je to zábavná show s autama, nikdo si nehraje na všelijaký znalce v oboru, řekl bych spíš opak.. Přiznám se, znalec v žádným případě nejsem, takže technický a faktický bláboly mě určitě uniknou.
neregistrovaný "znalec"
5. 11. 2007 15:45
Re: Situace
Tomu tedy říkám slovní průjem!!!
anonym
5. 11. 2007 13:52
Re: Situace
si sasek. Novy Superb nema zbla nic spolecnehos Octavii, ty blude. A ze je v nove Fabii daleko vic mista nez ve starej, to si kur. 5 basketbalistu se nevejde do zadnyho auta ve stejnej tride jako je Fabia.
anonym
3. 11. 2007 12:05
Re: Situace
to je fakt laguna je fakt hnus!
neregistrovaný "luk 1"
4. 11. 2007 11:47
Re: Situace
nelezi to na tom, ze mas spatny vkus?????
neregistrovaný "lukii"
4. 11. 2007 11:48
Re: Situace
nelezi to na tom, ze mas spatny vkus?????
neregistrovaný "mozgog@post.c"
2. 11. 2007 20:30
VW
...další zbytečné auto... ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "lukasa"
2. 11. 2007 20:37
Re: VW
Ty si nudnej těma tvíma kecama, sám jezdíš ve fabii a tady meleš kraviny...ale nic proti fabii nemám
neregistrovaný "Hipas"
2. 11. 2007 20:59
Díky za symetrii
Bude to bomba! uz ted jsem moc rad, ze bocni okna konci zadnimi dvermi, tim padem uz na C sloupku neni nesmyslny trojuhelnicek skla jako u Audi, ci Passatu 5-te generace(+facelift do 2005). Diky za kliky z Passata 6-te gen. Bal jsem se malinkych, uzkych chudinek z Octavek a Golfu. Diky za rovne linky bocnich prolisu dveri a ne silenych vln "kytovcich" Seatu Toled a Altei. Diky za specificky tvar zpetnych zrcatek a blikacu v nich, dodavaji odpovidajici robustnost. Doufam, ze 17" na obrazcich to bude pouze zacinat v seriove cene, 16" bych na tom uz snad ani na zimu nesnesl. Snad nabidne Skoda 19" a vice jako TOP vybavu pro L+K. Obavam se specialniho otevirani zadnich "skoro dveri", uz nyni je dost videt siroka mezera mezi zadnim sklem a strechou a boky... Snad to udelaji "Jednoduse chytře!"
Moc se na nej tesim a uz ted si ho pisu na seznam potencionalnich budoucich aut, a to hned na prvni misto, vsak jsme češi kurna, ne? Tak at se mame s cim v EU vytahovat a treba jen jednou rocne na dovolene, i to staci :))) >:D :-!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "spyker"
2. 11. 2007 21:09
Re: Díky za symetrii
:yes: :yes: :yes: Jen se obavam toho predku... C5 je paradni...(a to cítróny nemusim)
neregistrovaný "skrymi"
2. 11. 2007 22:01
Re: Díky za symetrii
sice jsem ještě toho neviděl dost abych mohl něco říct ale už ted se mi to velice líííííbííííí... :-) :-) :-)
2. 11. 2007 21:13
Re: c - stlpik
Ten zadny stlpik je jedine, co mi vrta hlavou. Nechyba mi tretie bocne okno, ale to prevedenie, co ja viem. To sa mi nepozdava ani na Passate B6. Snad to v reale bude krajsie. ;-)
anonym
3. 11. 2007 21:13
Re: c - stlpik
Jo to je bomba cechackove,kde se na nas hrabou bavoraky,medaky,audiny nemluve o renaultech ci citroenech.to budou vsicni koukat!
ceskej buran
anonym
12. 11. 2007 22:15
Re: c - stlpik
ty si cvocik kde sa na skodu hrabe audi??????????kontroluj co rozpravas
neregistrovaný "Karellllllllllll"
3. 11. 2007 23:23
Re: c - stlpik
Právě že tenhle krok (uz ted jsem moc rad, ze bocni okna konci zadnimi dvermi, tim padem uz na C sloupku neni nesmyslny trojuhelnicek skla jako u Audi, ci Passatu 5-te generace(+facelift do 2005)je * největší. Jak hnusné a debilné jsou dveře na Octavii a podobně řešených autech. Nepraktické. Jsou velké, takže se hůř vystupuje při parkování vedle. Otvor ja úplně zbytečném místě..
neregistrovaný "svk"
12. 11. 2007 22:10
Re: c - stlpik
este ze mate nemecku republiku lebo vase skodovky stali za * tak sa vasa znacka schovala za nemecke ha
:no:
neregistrovaný "Andres"
2. 11. 2007 21:06
110 kW?
Promiňte pánové, že šťourám, ale motor 1.8TFSI 110kW opravdu neznám. VW dělalo buď 1.8T (110kW) anebo nově 1.8TFSI (118kW) - ještě pro připomenutí, škoda značí tento motor 1.8TSI. Mohli byste tedy upřesnit, co bylo pod kapotou?
Děkuji
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Houbička"
3. 11. 2007 10:01
Re: 110 kW?
Myslím že to je jen slabší verze 118ky
3. 11. 2007 11:12
Re: 110 kW?
Ja si myslim, ze to bol len preklep, ale aj tych 118kW bolo len domyslenychl. Ak by poznali vykon, ktory by bol odlisny od predchadzajucej verzie tohoto motora, zmienili by sa o tom aj v clanku, ktoreho odkaz som pripojil nizsie.
neregistrovaný "myst1X"
4. 11. 2007 13:19
Re: 110 kW?
je to preklep, jedna se o 1.8TSI(118kW)
neregistrovaný "lol"
3. 11. 2007 20:26
Re: 110 kW?
pod kapotou je 118kW ne 110kW tento motor je i v Octavii II a podle me nejlepsi motor z nabidky pro octavie. pravda je ze RS ma 200koni ale tenhle motor (1,8TSI) je od nizsich otacek zivejsi ma lespi odpych proste no comment.
2. 11. 2007 21:12
Juchů
Tak moje budoucí služební autíčko se zatím jen chválí >:D
Zatím totiž není důvod měnit značku...současný superb, 2.8 V6 Elegance, 2004...dnes oslava 170.000km v naprosté pohodě... :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peugeotak"
3. 11. 2007 15:08
Re: Juchů
Hejtmanům se to kecá >:D
neregistrovaný "Wolfsteen"
2. 11. 2007 21:14
USA
Škodovka testuje v USA jo? Že by expanze za velkou louži!? :-)
Rozbalit vlákno
9
2. 11. 2007 21:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
2. 11. 2007 22:06
Re: USA
To si trochu vedľa, lebo tam permanentne číha celá kopa fotografov a to aj z Európy. Ale nemyslím si, že fanúšikovia motorizmu v USA nepoznajú Škodu. A navyše sa v USA testuje nie z dôvodu anonymity ale špecifických prírodných podmienok. ;-)
neregistrovaný "+Tony+"
3. 11. 2007 11:47
Re: USA
Tak především, fotografové na "vybraných" testovacích místech číhají na úplně jiné značky a drtivá většina američanů ani neví, kde leží Česká republika! Tak nás tady nekrm tím, že Škodovka je za oceánem známá! A specifické podmínky na testovací místa jsou na naší planetě všude ... Z nějakou expanzí Škody do USA to nemá co dělat ... Nebo snad někdo věří, že by nějaký Američan koupil SlimFabii? >:D
3. 11. 2007 11:53
Re: USA
Tak teraz neviem, ci so mnou nesuhlasis alebo suhlasis. 8-s
neregistrovaný "JíraT"
3. 11. 2007 14:02
Re: USA
Je to jelito :-) Kdyby ses ho zeptal, kde leží třeba stát Jižní Karolína, tak taky tuší že na jihu, tak bych z amíku blbce nedělal. A Škoda do USA klidně může, když tam může Hyundai. Ale pro Škodu USA trh není určitě prioritou, spíš Rusko, Čína, Ukrajina...
3. 11. 2007 15:56
Re: USA
Presne tak, mozna by rekl, ze je Jizni Karolina je hned pod tou Severni :-). Skoda je v jine pozici nez Hyundai, tam jsou preci jen o kus jinde, je to vedouci znacka koncernu a modelove portfolio vypada jinak. Cpat Skodu do USA by nyni byla hrozna zhovadilost, nemela by nejmensi sanci a to zejmena kvuli kurzu dolaru. Na to, aby se tam uchytila treba Octavia, musela by se prodavat s automatem a solidni vybavou kolem 15-17 000$, coz je nemyslitelne. Levnejsi automobilku z koncernu v USA predstavuje VW a i ten ma dost velke problemy se stagnujicimi prodeji, zejmena podle meho nazoru kvuli cene.
neregistrovaný "Johnn"
5. 11. 2007 12:05
Re: USA
Tak to je gól >:D To si teda piš že se fotografové derou kde se dá. Kdo říká že tam budou fotografové z USA??? Z Evropy se jich sjede celá grupa. Mimochodem v Brazílii měl WV pro celý koncern vlastní utajený okruh, ale i ten vyčmuchali...
neregistrovaný "+Tony+"
3. 11. 2007 11:48
Re: USA
Tak především, fotografové na "vybraných" testovacích místech číhají na úplně jiné značky a drtivá většina američanů ani neví, kde leží Česká republika! Tak nás tady nekrm tím, že Škodovka je za oceánem známá! A specifické podmínky na testovací místa jsou na naší planetě všude ... S nějakou expanzí Škody do USA to nemá co dělat ... Nebo snad někdo věří, že by nějaký Američan koupil SlimFabii? >:D
anonym
4. 11. 2007 19:47
Re: USA
testujou tam především proto, že tam má VW testovací polygon
neregistrovaný "Hasic2"
2. 11. 2007 21:42
Antena
Fascinuje me ta antena, ktera design absolutne shazuje..Navic v tehle tride uz by tam dneska nemela co delat.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 22:20
Re: Antena
Je to Škoda. Presne jak rekl byvali sef Škody. Škoda bude vyrabet vozy levnejsi a o 10% vetsi nez konkurence. :-(
anonym
3. 11. 2007 14:24
Re: Antena
A blbeckovci ako Daniel Desinq budu pisat o 100% zvastov viacej a komolit cesky jazyk.
neregistrovaný "Hipas"
3. 11. 2007 06:55
Re: Antena
Taky jsem si toho vsiml, je to jako kombinace "zraloci ploutve" a klasickeho prutu. Nelibi se me to. A dalsi paniku mam ze zadniho vyrezu na SPZ (RZ). Nemeli ji davat do narazniku, neni to Skodovacke. Jako by si designer pral inspiraci v poulicnim tuningu a to se moc, na vuz teto tridy, nehodi...
neregistrovaný "."
3. 11. 2007 18:25
Re: Antena
Na co by si taxikáři vázali stužky a jiné kraviny? >:D
neregistrovaný "kodliáš"
4. 11. 2007 19:01
Re: Antena
Snad jste jim tu anténu nesežrali >:D Jasně že to bude jen ploutev alá BMW, ten prut tam dali jen jako atrapu!
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 21:46
Aby se jen
Uz design davno zname. Tak neco tolik roboty s maskovanim? :-O
Rozbalit vlákno
3
2. 11. 2007 21:48
Re: ...ach jaj.
Pretože design nepoznáme. Ani ty. Tých pár nepoctivých fotiek vypovedalo veľa, ale nie všetko. 8-s :no:
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 21:56
Re: ...ach jaj.
Takze to byli fotky stareho Superbu ze. :-O
Nevim co to tu blabolis. Tohle je novy Superb a Basta!
Par zmen je nepodstatnych. :-!
anonym
3. 11. 2007 14:25
Re: ...ach jaj.
DD je proste blllllllllllllb na druhu.
Avatar - "Brňák"
2. 11. 2007 21:53
4. FOTO co je to za auto ?
Na čtvrté fotce je v dálce červené auto. Netušíte co je to zač??? :-!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 21:55
Re: 4. FOTO co je to za auto ?
Škoda Octavia Scout. :-!
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 21:57
Blbecek
Nevite jaky trest dostal ten pitomec ktery odhalil Superba bez povoleni vedeni? :-|
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Petic ( RS Kaa )"
2. 11. 2007 22:20
Re: Blbecek
Neviem, ale podobný by mohli dostať magori, čo tu večne zasierajú každú jednu diskusiu!!!
neregistrovaný ""Look""
2. 11. 2007 22:22
Re: Blbecek
Kdyz nevis proc reagujes?
anonym
3. 11. 2007 14:21
Re: Blbecek
Ale vim taky jak sa odhalilo ze Look je ten blbecek Daniel desinq a este ktomu komoli cestinu.
2. 11. 2007 22:45
Re: Blbecek
Byl to nějaký interní zaměstanec...a chtěl si přivydělat >:-[]
Hrozila mu velká pokuta a nějaký věžení za porušení myslím autorských práv...ale jak to s ním dopadlo, tak to fakt nevím :-!
neregistrovaný "povaleč"
3. 11. 2007 18:12
Re: Blbecek
Interní nebo externí zaměstnanec?Je v tom jistý rozdíl,ti interní zásadně a nikdy nevynášej. :-!
anonym
3. 11. 2007 18:26
Re: Blbecek
Ne ne To byl Externi. Vzyt klikni na muj odkaz-Look. ;-)
neregistrovaný "lukaseka"
3. 11. 2007 08:18
Re: Blbecek
dva roky na tvrdo dostal
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:05
Re: Blbecek
Velke firmy jsou nekompromisni.
2. 11. 2007 22:27
SUPRÁCKÝ SUPERB
No, tak to je článek měsíce. Co vidím, chválím - nad klikami je zahraněno, BRAVO :yes: zadní boční má šťávu a styl, BRAVO :yes: a kliky jsou náležitě masivní BRAVO :yes: Nemám důvod se domnívat, že to ostatní v Boleslavi nezvládli. Tak honem, sem s tím.
Rozbalit vlákno
17
2. 11. 2007 22:46
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Jo, já jsem taky pekelně zvědavej...bude lepší než passat!! :yes:
2. 11. 2007 22:52
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
:-) Kéž by...
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:48
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Proc by proboha mel byt lepsi nez Passat???????????????????????? :-O
neregistrovaný "fujj"
3. 11. 2007 10:24
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
jen se z toho nepokakej....
3. 11. 2007 11:38
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Pokakat? Jak koukám, budeš nejspíše vě věku, kdy je ti tohle slovo nejbližší, to ovšem neznamená, že ostatní sdílejí s tebou tvůj obzor. Na to ber ohledy, a příště to zkus na mne jinak, takhle tu na sebe jen křičíš do světa věci, které bys nepřiznal ani u zpovědi...
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:41
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
No rekl bych ze mluvy presne tak jak to ty jeste rikas. :-O
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:41
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
:yes:
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:40
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Jaj GTI tak jsem potesen ze se ti alespon raz nepodarilo z tvych srac*ovych prispevku udelat velkou diskusi!!!! :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
anonym
3. 11. 2007 14:17
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
To pise najvecsia sracka v historii auto.cz. Mal by si sa liecit, menenie osobnosti je dost vazna uchilka.
neregistrovaný "Samko"
3. 11. 2007 12:00
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Víš že Superb je v Latinčine dokonalý? ;-)
3. 11. 2007 12:02
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
v latincine? :yes:
neregistrovaný "Samko"
3. 11. 2007 12:06
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Musím se omluvit. Nejsem si jist. Už to bylo hóóódne dávno čo jsem to videl. ;-)
3. 11. 2007 12:31
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Ale ja neviem, mozno mas pravdu. Ja tento vyraz poznam z anglictiny. Ale mozno ho pouzivaju ako cudzie slovo. Ja nepopierm, co pises.
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 12:38
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Mas pravdu. Dal jsem si do UK internetoveho slovnika superb prelozilo jako nadherny dokonaly uznasny. ;-)
anonym
3. 11. 2007 13:46
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
název je původem z FRANCOUZSKÉHO slova superb (nádherný, pyšný)
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 13:51
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Francouzština vsešla vpodstatě z latiny...
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 13:50
Re: SUPRÁCKÝ SUPERB
Ale taky pyšný a snad i nafoukaný... >:D :*)
2. 11. 2007 22:55
Caviky
To auto je prece znamy a bez kamuflaze vyfoceny uz pekne dlouho, a toto nevypada na nejakou zmenu. Vypada to nedynamicky, konzervativne, neagresivne, neco jako Buick nebo nejaka Korea, napr. Opirus... Kdyby aspon na ten prototyp co se prohani na uzasnym asflatu dali poradny kola, co nezapadnou do blatniku!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Hooligan 49"
3. 11. 2007 09:22
Re: Caviky
Myslím si, že v této třídě aut je konzervativní a neagresivní auto spíše plus.
anonym
2. 11. 2007 23:59
USA?
myslíte že škoda konečně expanduje na USA trh???
myslim že jo kdyz tam testuje... jinak by testovala prece v jar, jako vsechny ostatni auta ,)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mozgog@post.c"
3. 11. 2007 17:59
Re: USA?
škoda expanduje tak maximálně do Rumunska, v USA to testovali protože ta parta okolo si chtěla udělat výlet do států :-!
neregistrovaný "Gilgit"
3. 11. 2007 18:38
Re: USA?
Blbecku, nevís o cem píses. Bylo by zajímavé vedet, kde takoví ubozáci jako Ty zijí. Mozná v nejaké rezervaci? Nebo máte v blázinci prístup k internetu.
anonym
3. 11. 2007 00:34
Modleme se
Modleme se k bohu, aby se marketingovemu oddeleni Skody zadarilo, a dokazalo srazit cenu noveho Superbu alespon na uroven srovnatelne zahranicni konkurence, jako napr. Audi. Treba to tentokrat vyjde.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mozgog@post.c"
3. 11. 2007 18:01
Re: Modleme se
>:D >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 00:54
Superb
Těšim se na něj jak malej kluk. Nejvíc by mě ale zajímaly Motory. Ale 3.0 TDI do něj asi dávat nebudou co? :-(
Rozbalit vlákno
1
3. 11. 2007 00:58
Re: Superb
Radšej sa nad tým ani nezamýšľam. ;-\
3. 11. 2007 00:59
Ďalšie fotky a dojmy.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 01:46
Re: Ďalšie fotky a dojmy.
Hmmm... Tak šestihrnky diesly nebudou... :'-(
Avatar - Dave-lamino
3. 11. 2007 07:53
Superb první generace a nástupce ........
Když jsem si přečetl tento článek , tak se mi jen potvrzuje můj dojem o první generaci Superbu kdy jeho jizdní vlastnosti byly pod průměrem v daném segmentu (řízení-prodlevy a nedostatečně dimenzované brzdy +odpružení podvozku).Konečně už někomu došlo ,že je to potřeba změnit už v prvovýrobě .No v našem případě jsme to udělaly a musím potvrdit ,že je to konečně pro radost .
Rozbalit vlákno
10
3. 11. 2007 12:10
Re: Superb první generace a nástupce ........
Já bych tak kriticky současný dosluhující Superb neviděl. Naopak, velice vátám, že po dlouhých letech vzniklo auto, které nenabízí pseudosportovní a prvoplánově podbízivý design. Ještě víc jsem potěšen tím, že po ukončení výroby takových silničních křižníků jako Scorpio, Omega atd. do tohoto segmentu přišel zase vůz, který je primárně určen především k maximálnímu komfortu jízdy. Tak schválně, kolik aut nabízí tak skvěle pohodlné, velké a měkké sedačky, kolik z nich nabízí tak neskutečně příjemné vláčné odpružení? O prostoru se nemá smysl ani zmiňovat... Velice chválím Superb za jeho komfort, protože ten je čím dál vzácnější, protože teď je v módě, aby si všechna auta hrála na supersporty. Nemáme tu už náhodou tak trochu přesportováno? Samotného mě tento trend unavuje, dávám přednost velkému kusu plechu, který mě v co největším pohodlí přepraví do cíle. Myslím, že v tomto ohledu bude nový Superb dost silný v kramflecích, podobně jako ten stávající. Maximálně chválím ten mastodontní styl, který dává jasně najevo, že toto bude kus auta, podobně jako kdysi dávno osobní Tatry. ;-) :yes:
3. 11. 2007 12:20
Re: Superb první generace a nástupce ........
:yes: :yes: :yes:
3. 11. 2007 12:32
Re: Superb první generace a nástupce ........
:yes:
Avatar - Dave-lamino
3. 11. 2007 12:23
Re: Superb první generace a nástupce ........
Já jsem jen hodnotil subjektivní pocit z řízení ,,obyčejné" 2,5 V6-ky v maximální výbavě .A ke komfortu si představuji řízení vozu tak abych se nemusel soustředit na strašidelný pocit nevyváženého vozu (příliž těžký předek ).Jinak jsem škodovkář ,ale vnímám tu flotilu solidních značek jako jsou Francouzké (pohodlí,komfort)tak i dnes Němci, Japonci a v posledních letech i Korea jsou velice povedená auta
3. 11. 2007 12:59
Re: Superb první generace a nástupce ........
Tak teda já nevím, ale nepovažuju se za člověka tak technicky necitlivého, že bych nedokázal rozeznat strašidelný pocit nevyváženého vozu. Ten ze Superbu fakt nemám. Je vláčný, to ano, je očekávatelně a pochopitelně nedotáčivý, ale nikdy není záludný. Je potřeba si uvědomit, kam Superb míří, a které zákazníky se pokouší oslovit. Těžko bude jeho jízdní vlastnosti někdo podrobovat drobnohledu při jízdě na okruhu, protože to auto tam prostě nepatří. Je to podobně absurdní, jako bys chtěl po Hyundai Santa Fe, aby se dal citlivě vodit na hranici driftu. Kdo chce sedan s excelentními jízdními vlastnostmi, ten nikdy o Superb nezavadí ani myšlenkou, protože tak nějak podvědomě chápe, že toto auto má jiné zaměření. Nevím o případu, že by se Superb při vyhýbacím manévru otočil na střechu, v táhlé rychlé zatáčce nikoho také nevytrestá, ale to, že v zádech a v rukou necítím každý každý přejetý vajgl ještě neznamená, že má špatné jízdní vlastnosti. Nemá je sportovní, ale špatné rozhodně ne. Jeho jízdní vlastnosti přesně odpovídají jeho komfortnímu zaměření. Znám majitele aut, které jsou proslaveny vynikajícími jízdními vlastnostmi, jenže místo osmnácti jim je už třeba padesát, takže by klidně oželili že na okruhu vykrouží menší oblouk než ostatní, a často by uvítali raději plavnější zhoupnutí při jízdě, protože denně najezdí velké kilometry. Pro člověka který nečeká neočekávatelné je Superb dostatečně čitelný a nezáludný. Přijede mě úsměvné jaká měřítka se někdy používají na auta: očekává se pohodlí Maybachu a jízdní vlastnosti Eva... :*)
Avatar - Dave-lamino
3. 11. 2007 13:48
Re: Superb první generace a nástupce ........
Jen jsem psal svoje vlastní hodnocení .Nikomu bych jej nevnucoval .Jen mne to zarazilo když jsem do toho sedl a vzhledem k objemu motoru jsem čekal více .Slovo vláčný to plně vystihuje ;-)
neregistrovaný "ToG"
5. 11. 2007 09:44
Re: Superb první generace a nástupce ........
Já se přiznám, že jsem v Superbu jel jenom pár km po Brně v taxi, ale nějak přehnaně komfortní mi jízda nepřišla. Předtím jsem jezdil v Renaultu Megane a Toyotě Avensis a po sednutí do Superbu se mi zdálo slovy klasika "že poněkud drncá". Ani interiér mě příliš neoslovil. Ale je pravda, že po dleší zkušenosti bych možná změnil názor. Můj současný je: tuto generaci Superbu ne, na tu nadcházející se těším a čekám co přinese.
neregistrovaný "aaaaaaa"
21. 11. 2007 09:30
Re: Superb první generace a nástupce ........
to že drncá je nesmysl to už budeš jako náš president všeználek soudruh Klaus
3. 11. 2007 17:22
Re: Superb první generace a nástupce ........
:yes:
4. 11. 2007 03:39
Re: Superb první generace a nástupce ........
Cela ta sportovnost (designova i podvozkova) mi uz zacina byt taky pekne protivna. Resp. u aut, ktera takova primarne byt nemusi/nemaji. :yes:

Nadruhou stranu, ale Superb neni zadna vyjimka. Clovek, davajici prednost pohodlne jizde, mel vzdy na vyber. Francouzska stredni, vyssi stredni trida jeste stale umi paradne povozit. A dokonce i pri svych rozmerech dokaze nepusobit tezce az mastodontne, jako vetsina nemeckych rivalu.

Moc nechapu, jak tu nekteri mohou chvalit/hanet tohodle zajice v pytli. Vzdyt to muze byt neco mezi Civicem a Opirusem. Take bych pockal na hodnoceni novinaru, kteri nejsou tak nakloneni znacce a maji urcity odstup. Takze zatim pouze registruju zmenu naladeni podvozku (vitam) a tesim se na zbytek.
anonym
3. 11. 2007 08:43
pr článok??
...prilis okate.. Patrim k tej generácii ktorá si pamätá nástup favorita. Jeho prvé verzie boli no...velmi priemerné. A dobre si pamätám aj jeden článok v "stope" kde toto veľmi ale naozaj veľmi priemerné auto bolo ospievané do nebies. A tento príspevok o jazdných dojmoch sa nápadne podobá tomu článku spred xx rokov..Toto nebol totiž článok o prvých dojmoch ale hlúpa reklama... Netvrd=im že nový superb bude zlé auto. mozno si ho dokonca doprajem ako služobné auto ale spôsob akým sa tu prezentuje nesvedčí o profesionalite redakcie.. toľko môj názor :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Hooligan 49"
3. 11. 2007 09:30
Re: pr článok??
Ono záleží na tom s čím toho průměrného Favorita srovnáváš. Je pravda, že Favorit měl nastoupit místo 105/120 eMka, ale i přes svoji "zastaralost" to byla špička ve východním bloku. A když si člověk přečte, jak těžce to auto přicházelo na svět (dodavatelé nebyli ochotni a schopni dodat požadované díly - např přední paraboly světel jsou proto tak velké), tak se s odstupem času na to auto dívám trochu jinak.
neregistrovaný "miso"
3. 11. 2007 14:33
Re: pr článok??
Bolo by vhodne nabuduce uviest svoj nick a neohovarat redakciu. V com nebol profesionalny? Ze pochvalili Superba? To je znamka neprofesionality? Ak tvrdite na jednej strane, ze je to PR clanok a druhej strane, ze si to auto mozno doprajete ako sluzobne vyhadza mi, ze hlupak a nie, ze redakcia pise PR clanky.
anonym
3. 11. 2007 14:54
Re: pr článok??
nie som registrovany len som prejavil svoj nazor.. a trvam na tom ze je to styl ktory sa hodi do pr a nie na objektivne zhodnotenie noveho auta.. a za tym si stojim. Par prikladov :"....Po pár minutách za volantem jsme zjistili, že nový Superb nabízí opravdu parádní jízdní komfort...." no myslim ze by som tuto vetu bral u auta najvyssej kategorie ale nie u superba ktory nebude lux limuzinam (s A8 ls 7) v jazdom komforte stacit ani nahodou..alebo "....od kapotou byl zážehový čtyřválec 1.8 TFSI s výkonem 110 kW a s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou, který velikosti vozu zcela dostačoval..." nepostacoval,,, 110kw je tak na strednu triedu a nie na superba ktory mieri kusok vyssie.. Alebo " ....řidiče poslouchá na povel, se slepou poslušností jede určenou stopou..." prilis silne napisane aj na subaru impreza a nie to este na skodu superb.. ZAver je ten isty : auto nemusi byt zle a pri vhodnej cenovej politke bude mat svoje miesto na trhu.. clanok je silne "optimisticky"..jemne povedane.. :-! dufam ze vam moja odpoved stacila pan neregistrovany michal (vase skutocne meno je mi rovnako nezname ako moje vam takze o tej registracii pomlcte. kludne si ma nazvite fantomas ak vam to pomoze)
neregistrovaný "miso"
3. 11. 2007 15:55
Re: pr článok??
Vobec nezaleni, ci to meno je prave alebo nie, ale so slusnosti sa podpisuje. Mimochodm to meno je prave.
Paradni jazdy komfort moze mat aj Suberb. Myslite si, ze napriklad Audi A6 nema paradny jazdny komfort? Tiez to nie je trieda A8, nemozete porovnavat vyssiu strednu triedu s luxusnymi limuzinami. Dalsia poznamka k hodnoteniu, pozrite si testy v Magazine na auto.cz a vsimnite si poznamky, ktora je tam uvedena.
"Hodnocení se vztahuje na redakcí testovaný vůz a je hodnocen v kontextu s jeho konkurenty v dané třídě." Viem, ze v clanku hore to uvedene nieje, ale kazdy aspon trosku inteligentny clovek viek, ze aj v tomto clanku sa uplatnovala vyssie zmienena citacia.
Ak porovnavate Superb s Audi A8 ci BMW 7, potom vsetky slova su zbytocne. Budto ste velmi velmi obmedzeny a hlupy clovek, alebo tak velmi nenavidite Skoda, ze ste ochotny sa zhovadit takymito taraninami a obvineniami.
neregistrovaný "Optical"
4. 11. 2007 11:50
Re: pr článok??
klud lego system
neregistrovaný "miso"
4. 11. 2007 19:43
Re: pr článok??
Velmi kvalitny prispevok.
anonym
5. 11. 2007 07:09
Re: pr článok??
"hodnotny" prispevok vhodny ako ukažka kulturnosti prejavu :-!
neregistrovaný "miso"
5. 11. 2007 11:57
Re: pr článok??
Nie su argumenty?
neregistrovaný "Petr K."
3. 11. 2007 09:11
:-)
Na ty fotce zesikma zezadu to vypada trochu jako Renault Thalia.
Rozbalit vlákno
0
3. 11. 2007 09:43
Odvaha ke konzervatismu
Pokud by se Škodě v novém Superbu podařilo převzít perfektní balanc proporcí, zdánlivou jednoduchost a vyleštěný konzervatismus dřívějších generací Audi, určitě bychom se nezlobili. Aby bylo jasno: ne kopie Audi, ale to gusto. Velká šance pro Škodu k pokročení o stupeň výš a více do světa. Proti současné pandémii vyprázdněného zumzumování rostou znovu šance designu pracujícího víc s energií skrytou ve hmotě než s vnější iluzí pohybu.
Rozbalit vlákno
3
3. 11. 2007 11:40
Re: Odvaha ke konzervatismu
:yes: :yes: :yes:
3. 11. 2007 17:21
Re: Odvaha ke konzervatismu
Sluší se poděkovat :yes: Výborně to nahoře popsal mari, že?
4. 11. 2007 11:49
Re: Odvaha ke konzervatismu
Ano. A tvá poslední věta tam nahoře, to je opravdu skvělá formulace.
neregistrovaný "pepepepepe"
3. 11. 2007 09:53
zadne svetla
Škoda začala používať v zadnom svetle ,,typické ,, C . Tu ho nevidím ani so značnou dávkou fantázie .
Rozbalit vlákno
3
3. 11. 2007 10:03
Re: nova Skoda Superb
Inak nova Skoda Superb, vyzera celkom pekne aspon podla tychto foto, ktore su prezentovane v nemeckom casopise AUTO Heft23/2007.
Urcite to nebude najnajnaj ale hanbu si nespravi.

link na foto
[odkaz]
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 16:33
Re: nova Skoda Superb
Zly odkaz! ;-)
4. 11. 2007 11:48
Re: nova Skoda Superb
Lepšie sa pozri. Aj cez maskovanie je ho krasne vidiet.
3. 11. 2007 10:22
nova Skoda Superb
Zakladom motorizacie ma byt 1.8l benzin 120PS
a dalej zvysovane na 160 a 200PS.
Z diesel motorfv to bude Common-Rail-Diesel 1.9L a 2l Pumpe Düse.
Kufor ma mat 550l objem.
Na jesen 2008 je planovana combi verzia , ktora po sklopeni sedadiel ma mat 1800 litrov.

Novy Superb ma dostat 4Motion -Allrad z Passatu ako alternativu k 6stupnovej prevodovke. DSG tiez.
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Pepe008"
3. 11. 2007 10:56
Re: nova Skoda Superb
Nevim myslim si, ze by se tomu hodil 6-valec, takovej 2.7 TDI.
3. 11. 2007 11:23
Re: nova Skoda Superb
Sestvalcovy diesel podla mna bude. A 2.7 TDI sa mi zda najpravdepodobnejsi.
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 14:01
Re: nova Skoda Superb
Podívej se o pár komentářů výš. Dáváš tam odkaz na článek nějakého německého časopisu a v něm stojí, že šestiválcové diesly nebudou... ;-\
4. 11. 2007 12:11
Re: nova Skoda Superb
Podla mna nebudu len od zaciatku. Sucasny Superb ponuka aj 2.5 V6 TDI, tak tipujem, ze 2.7 TDI bude. To takehoto auta patri. S 3.0 TDI si uz ale isty nie som. Skoda dostava predsa len slabsie motory a pravdu povediac, 2.7 TDI asi aj staci.
Ale ak dostane aj verziu 4x4 (a to vraj ano), tak 3.0 TDI sa mi nezda nepravdepodobny. Tusim, ze prave tento 6-vacovy diesel sa kombinuje s 4x4. Ale to je samozrejme vzdialenejsia buducnost, nez premiera modelu.
Co ty na to? ;-)
anonym
4. 11. 2007 12:13
Re: nova Skoda Superb
4X4 bude urcite. ;-)
4. 11. 2007 12:44
Re: nova Skoda Superb
Ved prave, ale asi nie od zaciatku. A tipujem, ze aj v 6-valcoch a aj diesloch a mne to vychadza potom na 3.0 TDI. Ale kto vie.
3. 11. 2007 11:22
Re: motorizacia
Odkial mas tie motory? Su totiz velmi nepravdepodobne. Cca 120k bude mat skor 1.4TSI a 2.0 diesel bude zrejme tiez CR. A 1.9 diesel. Pochybujem, ze este bude.
3. 11. 2007 11:42
Re: motorizacia
Lorenz vsak pisem, ze z casopisu AUTO (nemecke vydanie).

tie motory budu zacinat v zakladnej verzii 1.8l so 120 PS.

A ci tam bude aj 6 valec, je to tohto casu otvorena otazka.

Ohladne dieselov este nie je jasne , ci to bude novy CR alebo stary PD diesel motor.
Z diesel motorov to bude Common-Rail-Diesel 1.9L a 2l Pumpe Düse. Miesto "a" tam malo byt alebo. ;-)
3. 11. 2007 11:51
Re: motorizacia
Aha. Ale o tom zdroji informacii si tam bohuzial napisat zabudol. Mrk hore!
anonym
3. 11. 2007 12:21
Re: motorizacia
Mrkol som hore a este o jeden mrk hore a je tam :

Inak nova Skoda Superb, vyzera celkom pekne aspon podla tychto foto, ktore su prezentovane v nemeckom casopise AUTO Heft23/2007.
Urcite to nebude najnajnaj ale hanbu si nespravi.

link na foto
[odkaz]toto
neregistrovaný "Shortař"
3. 11. 2007 14:25
Re: motorizacia
Nevím odkud to máš, ale minimálně to, cos napsal o těch dieslech je nesmysl. Bude 1.9 PD a 2.0 CR... Oba, ne jeden nebo druhý. Dieslové šestiválce nebudou.
neregistrovaný "1.4 TSI"
3. 11. 2007 14:41
Re: motorizacia
Bingo a benzin bude začínat na 1.4 TSI bez kompresoru.
Jinak pokud bude design takový jako na fotkách v Blesku, tak je to paráda a interiér je taky super. K tomu to revoluční víko zavazadelníku.
Passate třes se, v Čechách bude až druhý!
neregistrovaný "kodliáš"
4. 11. 2007 19:09
Re: motorizacia
Ten německý článek mě udivuje. Podle mě to jsou pouhé spekulace...aby byl v Superbu 1,4TSI (styděl bych se mít auto typu Superb s takovým motorem) a zároveň nadupanej 3,6FSI? Podle mě tam nedaj z benzínů ani 3,2 ale ten jejich novej superúspornej šestiválec 2,8FSI co teď začali montovat do A8. A z nafty? 2,7 by se zdálo jako rozumná volba, ale pokud má 2,0 125KW otázka, jestli by dali do nabídky 2 výkonostně podobné motory..
neregistrovaný "chytrak1"
4. 11. 2007 20:28
Re: motorizacia
Mysli že je třeba vzít do úvahy i technické možnosti. Podívej co dávaj do passatu. TFSI a pak 3,2 FSI. 2.8 tam neni. Ten dúvod je jdenoduchej napříč se montujou pouze VR6 - 3,2 je VR zatímco 2.8 je motor Audi V6, s většim úhlem sevření válců. A ten se napříč asi nevejde. A mám trochu strach i o ten V6 diesel. Ten se asi bude pod kapotu vměstnávat těžko. Jinak by ho měl i Passat.
neregistrovaný "kodlias"
4. 11. 2007 22:33
Re: motorizacia
Máš pravdu, jestli se budou motory řídit nabídkou Passatu, pak bude 3,2 a asi i 1,4TSI (hrůza) a 2,0TDI - podlě mě ale i Passat by měl co nejdřív V6 TDI dostat
neregistrovaný "Petto"
3. 11. 2007 10:50
Uz teraz sa mi chce vracat.
Ten dizajn ich pochová.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Geroc I"
3. 11. 2007 11:48
GTI ??
Co se stalo? Jen pět příspěvků? :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 11:49
Re: GTI ??
HURA! :-) :-) :-) :-) :-) :-)
anonym
3. 11. 2007 11:53
charouz
co blázníte vždyť vypadá jako brilliance,a od charouze bude za půl >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "XXXXXXXX"
3. 11. 2007 12:19
Zas trapná reklama na škodovku
Jak jsem to tak četl, tak už teď to bude nejlepší auto v historii této planety. Dost trapná reklama na škodovku a začněte být soudný, když děláte testy škodovek a nevynášejte je tak do nebe, když jsou to auta jako jiný. :no:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 12:20
Re: Zas trapná reklama na škodovku
:no:
neregistrovaný "mozgog@post.c"
3. 11. 2007 18:15
Re: Zas trapná reklama na škodovku
Všechny větší "moto" redakce u nás jsou nějak placené VW, proto nemá smysl číst oslavné články na "nová super nepřekonatelná auta od VW", zvlášť když všichni vědí, že opak je pravdou. Pisálek si udělá výlet do USA, článek je na světě a pár Pepíků zahýká nadšením.
neregistrovaný "Gilgit"
3. 11. 2007 18:43
Re: Zas trapná reklama na škodovku
Vidím, ze blbecek dál dává k dobru své rozumy.
neregistrovaný "mozgog@post.c"
4. 11. 2007 16:21
Re: Zas trapná reklama na škodovku
Vidím, že nad mými "příspěvky" pár Pepíků opravdu zahýkalo a pevněji sevřelo vidle, ale uberme emocí, jde jen o auta a navíc o Škodivky. :-) I když chápu, že Pepík Gi...., který roky masturbuje nad fotkou Superblba s představou, že se stane zázrak a on vymění starou Filcku ve stodole za tuhle pseudo manažerskou krávu z Boleslavi, cítí se mojí nedostatečnou úctou ponížen. 8-s
anonym
4. 11. 2007 16:29
Re: Zas trapná reklama na škodovku
:-)
neregistrovaný "cobra_japan"
3. 11. 2007 13:02
c***k GTI
je zaujimave, ze este nic nevidiet a GTI uz vidi dokonale tvary >:D ten GTI je "dokonale" svihnuty cez stred hlavy nejakym nahradnym dielom (asi poloos) z fávéééééé >:D >:D >:D >:D >:D >:D Ta nova superba bude taka ista sracka ako vsetky koncernove auta!
GTI je urcite: "Láďa Plácal z Poděbrad" ;-)
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 13:07
Re: c***k GTI
Ty si tu najmudrejsi clovek! JEDNOZNACNE!!!!Ale len na GTI
Jinak nevim co to je c*k.
Mal si dat rovno Ko*ot!
Jinak :yes: :yes: :yes:
Inak si aj ty c*k!!! ;-\ :no:
anonym
3. 11. 2007 14:14
Re: c***k GTI
Radsej nepis, ale svihnuty si ty lebo nenit si mena komolit to v cestine a cele cesko-slovensko vie ze ide o slavneho daniela desinq, ktory neustale pise zvasty a nevadimu ze je na smiech tak potom neviem ktoje c***k alebo ko*ot.
3. 11. 2007 13:07
Re: c***k GTI
Pocuj, takym vsevedom ako Ty, co hovoria aj ked nemaju co, hovorim "Boris Zala".
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 13:08
Re: c***k GTI
Len sa nezastavej blba bez ridicaku!!! ;-) :no: :no: :no:
anonym
3. 11. 2007 14:06
Re: c***k GTI
Blb si ty danieli, poznas to kto mlci ten svedci.
neregistrovaný "Stalin"
3. 11. 2007 14:29
Re: c***k GTI
Keby doslo ktomu tak ten blb bez vodicaku si na 100% ty.
A co Kia Pride dovoliti tato v garazi si potočit volantom ? >:D >:D >:D
neregistrovaný "mtsr"
4. 11. 2007 19:37
Re: c***k GTI
seš prase >:D >:D >:D
neregistrovaný "co pak?"
3. 11. 2007 13:14
auto.cz
"Auto řidiče poslouchá na povel, se slepou poslušností jede určenou stopou."

...dnes uz snad kazde auto (aj tie najlacnejsie) posluchaju na povel a vedu stopu >:D >:D ;-) ;-) jen Zezulka a jeho "profávéééé team" to este nepochopili ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
3. 11. 2007 13:27
GENERALNI REDITEL SKODA:na design SKODA si musi zakaznici ZV
PROč????? vidim itala .nemce japonce a padam na *...ale na skodu si musime zvykat??? je to spiš smiřeni než zvykani...smiřeni s realitou....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "cobra_japan"
3. 11. 2007 13:39
Re: GENERALNI REDITEL SKODA:na design SKODA si musi zakaznic
reditel si musi zvykat, ze Skoda straci predaj (na Slovenski i v Cesku) a to nas len tesim !!! >:D
neregistrovaný "memec(clio197)"
3. 11. 2007 13:42
Superb II spy pics
Nejake fotky, samizda ze to tu este neni [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:56
Re: Superb II spy pics
Ono je to tak stare ze je logicke ze to tu neni. Bylo. To musis hlubeji do news. ;-)
Have a Look Look the car: [odkaz]
Kochejte se!
Tedy kdysi :-O
neregistrovaný "memec(clio197)"
3. 11. 2007 21:25
Re: Superb II spy pics
Tak nic, ale snaha sa ceni, aspon dufam ;-)
neregistrovaný "Hip Hop"
3. 11. 2007 14:46
DanielDesiqn
Naozaj je Look DanielDesiqn ? zdali sa my tie jeho clanky po primitivnej odbornej stranke zname. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 14:49
Re: DanielDesiqn
Hele kolik mas let?
anonym
3. 11. 2007 14:54
Re: DanielDesiqn
spolužák?
neregistrovaný "Stalin"
3. 11. 2007 15:05
Re: DanielDesiqn
Určite, ale chce to silou mocou utajit že neni daniel. Cesky písať môže, ale mozok sa zmeniť nedá. tie jeho detske prispevky patria na www.hracky.sk
neregistrovaný "Hip Hop"
3. 11. 2007 15:07
Re: DanielDesiqn
O 10 viacej ako ty či že 20. >:D >:D >:D
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 15:16
Re: DanielDesiqn
Mas jednotnu IP? Zeby som ta nahlasil adminovy? A skoncil by si uz konecne ? >:-[]
anonym
3. 11. 2007 15:22
Re: DanielDesiqn
Konečne píšeš po slovensky tak že si daniel Desiqn známy blbeček.
anonym
3. 11. 2007 15:23
Re: DanielDesiqn
Aj teba admi pár krát zrušil že ?
Avatar - wawawa
3. 11. 2007 19:52
Re: DanielDesiqn
Nepochopim jednu vec. Ked ta tu nikto nechce a ty to musis citit, co ta vedie k tomu, ze tu este stracas cas?
4. 11. 2007 13:45
Re: DanielDesiqn
nekasaj sa, ty si už nahlásený ;-\
anonym
3. 11. 2007 15:16
Re: DanielDesiqn
Už nerob zo seba vecsieho deb. než si. Ak to nemaš v hlave v poriadku tak potom sorry, ale to ty sám asi nezistíš. ak si naozaj taky primitiv tak píš radšej činsky a tam si môžeš písať o čom cheš a neurobíš nikomu hanbu hlavne nám slovákom.
neregistrovaný "z750s"
3. 11. 2007 17:02
a co třeba 3,2FSI ?
No a co jako vrcholná motorizace třeba 3,2FSI/184kW ? >:D
Co Vy na to ?
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 17:10
Re: a co třeba 3,2FSI ?
Proc ne?
neregistrovaný "strobo +++"
3. 11. 2007 17:43
Re: a co třeba 3,2FSI ?
jo, a rovnou 4,2 tdi 240kw z a8 ne? a vůbec... proč do toho nenarvat w12! vrcholná verze pro topoly a pártroubky.

a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\

páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje

... a škodovka bude zase ráda za to, co má... :-)

ale jinak dobrý... superb je dobrej...
neregistrovaný "strobo ++++"
3. 11. 2007 17:43
Re: a co třeba 3,2FSI ?
jo, a rovnou 4,2 tdi 240kw z a8 ne? a vůbec... proč do toho nenarvat w12! vrcholná verze pro topoly a pártroubky.

a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\

páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje

... a škodovka bude zase ráda za to, co má... :-)

ale jinak dobrý... superb je dobrej...
neregistrovaný "strobo+7+7"
3. 11. 2007 17:43
Re: a co třeba 3,2FSI ?
jo, a rovnou 4,2 tdi 240kw z a8 ne? a vůbec... proč do toho nenarvat w12! vrcholná verze pro topoly a pártroubky.

a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\

páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje

... a škodovka bude zase ráda za to, co má... :-)

ale jinak dobrý... superb je dobrej...
neregistrovaný ""Look""
3. 11. 2007 17:50
Re: a co třeba 3,2FSI ?
Ja nevim. Rodinne problemy???
anonym
3. 11. 2007 19:59
Re: a co třeba 3,2FSI ?
Keď pred 12 rokmi letela správa že sa slovensku narodilo podivné dieťa ani som netušil že raz budem čítať jeho články. >:D >:D >:D
anonym
5. 11. 2007 14:30
Re: a co třeba 3,2FSI ?
>:-[] :yes:
neregistrovaný "z750s"
3. 11. 2007 18:23
Re: a co třeba 3,2FSI ?
no a jakej že je největší motor ve VW pro přední pohon pro polohu napříč ?? přeci jen když novej superb má polohu napříč tak si právě myslím, že ta 3,2FSI je to NEJ nebo se pletu ?
anonym
3. 11. 2007 19:29
Re: a co třeba 3,2FSI ?
????????
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
3. 11. 2007 20:02
Re: a co třeba 3,2FSI ?
Ze te ani nemuzem nahlasit adminovy. Jinak nevim ci jsou v auto.cz slepi? :-| Pevna IP a jen blbe prispevky. Tak proc cekat na jeji blokovani? ;-\
anonym
3. 11. 2007 20:27
Re: a co třeba 3,2FSI ?
Ty más stým blokovaním už skúsenosti že. Skovavať sa za češtinu a tajiť že to neni DD, A1... a písať tie najblbšie príspevky . rasdšej sa ani neprihlásiš.
neregistrovaný "myst1X"
4. 11. 2007 13:24
Re: a co třeba 3,2FSI ?
vrcholna motorizace bude 3.6(191kW) v kombinaci s pohonem vsech kol
neregistrovaný "Shortař"
4. 11. 2007 18:37
Re: a co třeba 3,2FSI ?
Benzín bude skutečně 3.6, ale diesel jen 2.0 CR... A ten AWD bude Haldex ;-\
anonym
4. 11. 2007 18:38
Re: a co třeba 3,2FSI ?
Jaky AWD? :-O 4X4! ;-)
anonym
3. 11. 2007 19:56
Petr
Pro ty pubertalni "blbecky" (jak se tu navzajem oslovuji) s trabantem v garazi bych jen podotkl, ze v Udoli smrti (a navazujicim pohori Sierra Nevada s gigantickym vyskovym prevysenim temer 3 km!) testuji nova auta snad temer evropske automobilky, zejmena nemecke.
Pred lety jsem tu zahledl v Lone Pine (na vrcholu "Dablovy trasy" z Death Valley) tehdy zcela novou Skodu Fabii, kterou zde (respektive jeji zcela novy typ A.C.) testoval nemecky importer Skody.
Jinak Skoda obvykle a tradicne testuje v Jizni Africe, Udoli smrti v USA se voli na zatezove testy tepelne namahanych komponentu. Tem "blbeckum" vzkazuji, ze pokud se do techto koncin jako turiste nekdy vydaji, maji temer 100% jistotu, ze tu nejake nove BMW, M.B. apod. jiste zahledne. A nema to nic spolecneho s jejich prodeji zde, ci nejake vylety pro zamestnance
Jinak zdar "blbeckum", a zavidte se svymi "Formula Trabi" dal !!!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lari1"
3. 11. 2007 21:18
Re: Petr
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
4. 11. 2007 12:04
Re: Petr
Presne tak. Len hore to ktosi nechápal. Díky. :yes:
anonym
4. 11. 2007 14:19
Re: Petr
Letos jsem v Death Valley viděl tři zamaskovaný auta, jedno z nich, nějakej Hyundai, mám nafocený ze všech stran a dokonce jsem se pobavil i s testovacím "pilotem" - byl to dědula v důchodu, kterej si tak přivydělává. Taková práce by se mi líbila, zrovna v Death Valley jsou stovky kilometrů nádherných silnic, od vlásenek, přes úseky skoro se skokama, přes úžasnou, mírně zvlněnou trasu s rychlýma zatáčkama, až po dlooouhý rovinky, kde se dá doslova lítat. Nesmírně jsem si to užíval :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Clawik"
3. 11. 2007 20:07
Super(b)
Jo, mít to s benzínem kolem 150k (nevyznám se v nabídce koncernu, nejsem jejich fanda...a přesto tohle píšu), 4motionem a v tmavě modrý metalíze, nejlíp s béžovým vnitřkem....je to paráda, krásný, pohodlný auto, jak doufám za rozumný peníz :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
3. 11. 2007 20:13
Re: Super(b)
Škoda je vzdy za rozumny peniz! ;-) :yes: :yes:
anonym
3. 11. 2007 20:14
Vypadá jak ......
Novej SuperBlb vypadá jak VOLHA fuj
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Look je prihlasen :-O"
3. 11. 2007 20:16
Re: Vypadá jak ......
Nesmyslne kopani do Škody narodni sport... :no:
anonym
3. 11. 2007 20:20
Re: Vypadá jak ......
????????????????????????????? IQ = húpací koník
neregistrovaný "opravdoví znalci"
3. 11. 2007 20:34
pro znalce
Kuci nechapu jak muzete hodnotit kdyz jste nevideli to nejdulezitejsi z auta:)nekteří vážně nemají všech PJET:) pohromadě:)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "byl jsem Franta"
3. 11. 2007 20:50
Re: pro znalce
jo, souhlas. Ještě auto neviděli, ještě s ním nevyjeli, ale už naši borci vědí, za co bude stát...
Osobně si myslím, že pokud Škoda auto vyrobí (a prodá...) plánovaných 70 000 superbů za rok, bude to slušný úspěch. Sice se bojím, že Škoda se posouvá do segmentu, kde "není doma" (jako VW s Phaetonem...) ale třeba to vyjde, žejo. Jsem zvědavý na variantu kombi se čtyřkolkou, v dieslu, to by mě fakt zajímalo!
3. 11. 2007 21:34
Nechápem...
Nechápem niektorých Čechov, ako môžu tak nechutne kopať do výrobkov, ktoré robí snáď najlepšia súčasná česká firma. Veď Škoda je dobrá značka a robí aj kvalitné autá, Octavia, Superb, Roomster sú dobré vozy, tak si na ne nekydajte, nezaslúžia si to.
Rozbalit vlákno
16
neregistrovaný "hehehehe"
3. 11. 2007 22:03
Re: Nechápem...
ty si spadol z visne? Vsak Skodovacke servisy su nabite od rana-do vecera! Poruch ako ziadna ina znacka. Vecne su pokazene, predrazene, komfort 20 rokov za inymi znackami....pre 82 percent obyvatelstva je Skoda odpad!
3. 11. 2007 22:18
Re: Nechápem...
A odkiaľ si zobral tú štatistiku a hodnotenie značky, hlavná vec, že na Slovensku si 30 percent nových aút kupujú ludia zn.Škoda. Ani na starú Š-100 by som také niečo nepovedal, aká bola, taká bola, ale bola spolahlivá a 38 rokov otcovi i mne statočne slúžila až kým úplne neodišla. Ale ty sa určite voziš aspoň na Mercedese od mala a ludovými autami očividne pohŕdaš. Tak si ži vo svojom svete, nehovor za druhých, ale hlavne si nevymýšlaj, keď sa nedokážeš ani zaegistrovať, anonymne kopať do niekoho je najväčšie umenie.
anonym
3. 11. 2007 22:25
Re: Nechápem...
Zase nové meno skus vymeniť mozog.
3. 11. 2007 22:35
Re: Nechápem...
Aspoň sa v každej diskusii neopakuj, ty očividne nemáš čo v hlave vymeniť.
anonym
4. 11. 2007 14:39
Re: Nechápem...
Ale sa mi páčiš pod Look píšeš česky a pod ladlen slovensky nieje to niaka mozgova vada ?
anonym
4. 11. 2007 19:04
Re: Nechápem...
Ja neviem kto je "look", ja som len "ladlen", je to skratka môjho mena a priezviska a píšem len po slovensky, pretože po česky by som si netrúfol bez chýb, hoci by som určite nebol najhorší, zďaleka nie všetci Česi ovládajú dobre češtinu. A snažím sa písať vecne o téme, nemám záujem tu nikoho osočovať, ani žiadnu značku aút nie, to nemá zmysel.
4. 11. 2007 19:06
Re: Nechápem...
A prepáč, zabudol som sa pred chvíľou zaregistrovať.
3. 11. 2007 23:07
Re: Nechápem...
Já s tebou naprosto souhlasím...mám doma škodovku stovku, ročník 1970, to auto je vážně naprosto skvělé :yes:
Taky jsem nikdy žádný poruchy se svými škodovkami nezažil, jak tady píše anonym "hehehehe"...a že jsem jich už několik měl...od 120,přes favorit, felicii, fabii až k dnešní octavii II combi...taky služební fabia slouží po čtyřech letech a 155000km naprosto spolehlivě, služební superb po 170000km takdy v pohodě....tak jaká nespolehlivost škodovek????? 8-s
4. 11. 2007 00:28
Re: Nechápem...
No ale skús to takým odporcom škodoviek vyvrátiť, ja mám doma Felíciu čo má 365 tis.km, a to má ešte originál tlmiče, so spojkou a motorom sa ešte nič nerobilo a tohto roku bola 2x v Berlíne a raz v Salzburgu bez najmenších problémov. Len predné sklo by už bolo treba vymeniť, lebo je už jednoducho zodraté. A prvá závada bol odídený spínač brzdových svetiel, keď mala asi 120tis.km. Tak neviem, komu sa tie škodovky tak kazia.
4. 11. 2007 13:47
Re: Nechápem...
Zvyk je železná košeľa, hovorí sa. Každý rád pochváli svoje auto, bez ohľadu na značku. ;-)
neregistrovaný "AndrewBlack"
4. 11. 2007 14:26
Re: Nechápem...
Já bych jen dodal, že před nějakou dobou tu byl článek o Octavii I, která měla za sebou přez 600 000 km a nebýt zanedbání udržby, ještě by něco najezdila. Samozřejmně, že u každe značky se najde nějaký kus, který má neustálé poruchy, od Škody až třeba po Fiat.
anonym
4. 11. 2007 14:33
Re: Nechápem...
A poto si sa zobudil a bolo ráno.
neregistrovaný "Škoda 110"
5. 11. 2007 02:58
Re: Nechápem...
Hele, tyhle "poudačky" o nezničitelném autě si nech pro sebe :-) jezdím na škodovce více jak 20 let, 4-tá koupě nového auta, i těch kiláků jsem najel o trochu více než ty... takže to mám z první ruky. kolik toho bylo servisovanýho, to bych psal dost dlouho... nicméně držím palce superbovi, má to být
"vlajka" továrny, ale na mě vždy působil těžkopádně, neměl žádný esprit, na rozdíl třeba od nového "kombajnu" oktávky...
superb potřebuje "švih" jak prase drbání. jinak ho převálcujou
jiný značky. a v týhle cenový kategorii je namačkáno. takže good luck superb !
anonym
5. 11. 2007 15:32
Re: Nechápem...
Ano veď máš ak KIA Cee´d
neregistrovaný "Pallh"
4. 11. 2007 15:18
Re: Nechápem...
No ty jsi ale vůl... Škoda je odpad jen pro blázny co si koupili ojetyho francouze nebo itala, nebo novýho korejce a teď brečej že radši nešli do škodovky. Já si škodovky vážím a stejně tak většina lidí v mém okolí.
anonym
3. 11. 2007 22:27
Re: Nechápem...
Daniel Desinq ty si naozaj chorý, už niesi Look.
anonym
4. 11. 2007 14:38
fdhsdhgs
>:D :-!
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 11. 2007 15:23
JOJKO
chlapci auta su na prepravu ludi z bodu A do bodu B takze o nic nejde pokial to sluzi bez problemov tak bud rad a je jedno ake auto mas lebo ked jebne do stlpa mercedes alebo skodovka alebo ferrari v plnej rychlosti tak vedz ze nikto nevide zivy a ak tak dosmrti si mrzak. eto vsjo viac nemam co by som dodal akurat ze mi je jedno ake auto mam alebo mate alebo maju. bb vsetko dobre a jazdite podla pravidiel a budte ohladuplny vodici.
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 11. 2007 15:27
skoda
tady je to spise slovenska diskuze ;-) tak pridam nejakej ceskej komentar je nekolik trid aut a skodovka se snazi byt v te tride kde de hlavne o pohodli a kvalitu ne rychlost a kvantitu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "milnet"
4. 11. 2007 16:44
superb
Kdyby to auto nemaskovali tak by si ho nikdo ani nevšiml. Prostě ŠKODA je toho důkazem že na lidi má reklama obrovský vliv. SUPERB je vůz který dizajnově nestárné. Ještě by tam mohli nacpat nějaké to třívalcové HTP. ČAUTE.
Rozbalit vlákno
0
anonym
4. 11. 2007 17:15
superb
je to skvele auto a kto povie ze nie je iba chudak co sa nevyzna a moze ist posypat do pekarne makom rozky.
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 11. 2007 17:58
Re: superb
Zato ty nej si chudák když na nej máš ,já je sám vyrábím ale určite bych si ho nekoupil ty rohlíku posypaný mákem.
neregistrovaný "GTI .."
4. 11. 2007 18:33
no a?
mozno je pekna, mozno je spolahliva, mozno je luxusna. Ale cena bude zase tak vysoka, ze prekona aj ovela, ovela lepsie automobilky, cize źase sa neoplati ju kupit :no:
Rozbalit vlákno
1
anonym
4. 11. 2007 18:35
Re: no a?
Proc mas nick GTI? ;-\
neregistrovaný "juro11"
4. 11. 2007 19:02
diskusia
Najvacsia chyba tohto webu je, ze do diskusii pod clankami mozu pisat aj neregistrovani uzivatelia a ze diskusia nie je vobec moderovana (alebo ak je, tak slabo). Stacilo by mazat vselijake OT ubohosti (ktore tu dramaticky prevladaju pod kazdym clankom) a nechavat len vecne prispevky k teme. Hned by sa to dalo aj citat. Takto aby clovek cital kazdy 10. prispevok.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mtsr"
4. 11. 2007 19:40
Re: diskusia
estébáku >:D >:D >:D
neregistrovaný "Osmodiar"
4. 11. 2007 19:44
Re: diskusia
To je problém ale veškeré internetové diskuze ;-\
neregistrovaný "mig52"
5. 11. 2007 12:06
Re: diskusia
Je ti jasné, že tento tvůj duchaplný "příspěvek" by byl , jako neregistrovanému, smazám?
neregistrovaný "500"
16. 11. 2007 19:51
Re: diskusia
Toto je biznis. Tu sa platí za sledovanosť. A tak sa môžu pochváliť za príspevky. Napr. aj čítateľom. Ty jeden NEREGISTROVANÝ proti neregistrovaným... :no:
anonym
4. 11. 2007 21:23
reklama ako reklama
pani ked citam niektore nazory 15 rocny pubertaci,ak niekto slinta tak si to ty ja mam superba a som na vysost spokojny,priestorovo aj motoricky.strci do zadku pasata aj audinu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "hehehehhee"
5. 11. 2007 01:16
Re: reklama ako reklama
a ako ju strci? Ty si dobry sedlak! V com ju strci? Ved maju rovnake motory, podvozky, diely. Akurat to, ze v Skode je vzdy pocit ako v nedokonalom, nedorobenom surovom aute. Potrvrdili mi to desiatky znamych, ktori presli zo Skody na inu znacku. Skoda v roku 2000 = 47 percent trhu
2006 = 19 percent trhu. TO o niecom svedci alebo? ;-)
A ak si si kupil noveho superba tak si superblb, pretoze za tu cenu si mohol mat hociake "premiove" auto. Ovsem ty si dobry sedlak, cize ty si urcite kupoval jazdenu sunku za par supov. A stavim sa, ze je aj kradnuta. Ach BOZE, preco je tolko zaostalych dementov na Slovensku?????????????????????????????
neregistrovaný "loo feng"
5. 11. 2007 07:20
po dlhej dobe
som sa rozhodol hodit pár pismen na plac,, Takze článok trochu prehnane "nadsený" ale nic hrozné. zazil som už omnoho horšie prejavy domácich (sk cz)novinárov. Ale mám pocit že sa nám tu prudko ale naozaj prudko znižuje vekový priemer a IQ niektorých diskutérov. O aute vlastne nikto nic poriadne nevie nik sa v nom neviezol nik nevidel interier ale máme tu dva tábory: "bude to šrot" a bude to "najlepsie auto pod slnkom"... ja neviem páni ale trochu odstupu nezaškodí. A kultúry prejavu tiež nie. JA si na superba počkám kým ho neuvidím naživo. zatial som prudko neutrálny. Ps.: prosím nereagujte na príspevky DD. je to skoda času
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 11. 2007 00:28
JOJKO
ja mam fabiu uz pat rokov(auta kupujem vylucne nove nie ojazdene) ma 150000 km a nemam s nou ziadny problem a to sa o nu vobec nestaram umijem raz za rok a ide jak hod.takze je to na kazdom k comu ma vztah a hlavne o obale auta. superb nieje zla je to konkurent pasatu ak sa niekomu nepaci pasat kupi proste superb thats all a motor ma na vyber takze nevidim ziaden problem o nic v podstate nejde su ine dolezitejsie veci v zivote ako auta.napr zeny :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sdf"
12. 12. 2007 18:51
http://www.pubtricks.com
sdf
Rozbalit vlákno
0