Testy
...další zbytečné auto... ;-\
Bude to bomba! uz ted jsem moc rad, ze bocni okna konci zadnimi dvermi, tim padem uz na C sloupku neni nesmyslny trojuhelnicek skla jako u Audi, ci Passatu 5-te generace(+facelift do 2005). Diky za kliky z Passata 6-te gen. Bal jsem se malinkych, uzkych chudinek z Octavek a Golfu. Diky za rovne linky bocnich prolisu dveri a ne silenych vln "kytovcich" Seatu Toled a Altei. Diky za specificky tvar zpetnych zrcatek a blikacu v nich, dodavaji odpovidajici robustnost. Doufam, ze 17" na obrazcich to bude pouze zacinat v seriove cene, 16" bych na tom uz snad ani na zimu nesnesl. Snad nabidne Skoda 19" a vice jako TOP vybavu pro L+K. Obavam se specialniho otevirani zadnich "skoro dveri", uz nyni je dost videt siroka mezera mezi zadnim sklem a strechou a boky... Snad to udelaji "Jednoduse chytře!"
Moc se na nej tesim a uz ted si ho pisu na seznam potencionalnich budoucich aut, a to hned na prvni misto, vsak jsme češi kurna, ne? Tak at se mame s cim v EU vytahovat a treba jen jednou rocne na dovolene, i to staci 😊)) >😁 :-!
Moc se na nej tesim a uz ted si ho pisu na seznam potencionalnich budoucich aut, a to hned na prvni misto, vsak jsme češi kurna, ne? Tak at se mame s cim v EU vytahovat a treba jen jednou rocne na dovolene, i to staci 😊)) >😁 :-!
:yes: :yes: :yes: Jen se obavam toho predku... C5 je paradni...(a to cítróny nemusim)
Ten zadny stlpik je jedine, co mi vrta hlavou. Nechyba mi tretie bocne okno, ale to prevedenie, co ja viem. To sa mi nepozdava ani na Passate B6. Snad to v reale bude krajsie. 😉
Jo to je bomba cechackove,kde se na nas hrabou bavoraky,medaky,audiny nemluve o renaultech ci citroenech.to budou vsicni koukat!
ceskej buran
ceskej buran
Právě že tenhle krok (uz ted jsem moc rad, ze bocni okna konci zadnimi dvermi, tim padem uz na C sloupku neni nesmyslny trojuhelnicek skla jako u Audi, ci Passatu 5-te generace(+facelift do 2005)je * největší. Jak hnusné a debilné jsou dveře na Octavii a podobně řešených autech. Nepraktické. Jsou velké, takže se hůř vystupuje při parkování vedle. Otvor ja úplně zbytečném místě..
Promiňte pánové, že šťourám, ale motor 1.8TFSI 110kW opravdu neznám. VW dělalo buď 1.8T (110kW) anebo nově 1.8TFSI (118kW) - ještě pro připomenutí, škoda značí tento motor 1.8TSI. Mohli byste tedy upřesnit, co bylo pod kapotou?
Děkuji
Děkuji
Myslím že to je jen slabší verze 118ky
Tak moje budoucí služební autíčko se zatím jen chválí >😁
Zatím totiž není důvod měnit značku...současný superb, 2.8 V6 Elegance, 2004...dnes oslava 170.000km v naprosté pohodě... :yes:
Zatím totiž není důvod měnit značku...současný superb, 2.8 V6 Elegance, 2004...dnes oslava 170.000km v naprosté pohodě... :yes:
Škodovka testuje v USA jo? Že by e😜anze za velkou louži!? 😄
boberko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To si trochu vedľa, lebo tam permanentne číha celá kopa fotografov a to aj z Európy. Ale nemyslím si, že fanúšikovia motorizmu v USA nepoznajú Škodu. A navyše sa v USA testuje nie z dôvodu anonymity ale špecifických prírodných podmienok. 😉
Tak především, fotografové na "vybraných" testovacích místech číhají na úplně jiné značky a drtivá většina američanů ani neví, kde leží Česká republika! Tak nás tady nekrm tím, že Škodovka je za oceánem známá! A specifické podmínky na testovací místa jsou na naší planetě všude ... Z nějakou e😜anzí Škody do USA to nemá co dělat ... Nebo snad někdo věří, že by nějaký Američan koupil SlimFabii? >😁
Tak teraz neviem, ci so mnou nesuhlasis alebo suhlasis. 8-s
Je to jelito 😄 Kdyby ses ho zeptal, kde leží třeba stát Jižní Karolína, tak taky tuší že na jihu, tak bych z amíku blbce nedělal. A Škoda do USA klidně může, když tam může Hyundai. Ale pro Škodu USA trh není určitě prioritou, spíš Rusko, Čína, Ukrajina...
Presne tak, mozna by rekl, ze je Jizni Karolina je hned pod tou Severni 😄. Skoda je v jine pozici nez Hyundai, tam jsou preci jen o kus jinde, je to vedouci znacka koncernu a modelove portfolio vypada jinak. Cpat Skodu do USA by nyni byla hrozna zhovadilost, nemela by nejmensi sanci a to zejmena kvuli kurzu dolaru. Na to, aby se tam uchytila treba Octavia, musela by se prodavat s automatem a solidni vybavou kolem 15-17 000$, coz je nemyslitelne. Levnejsi automobilku z koncernu v USA predstavuje VW a i ten ma dost velke problemy se stagnujicimi prodeji, zejmena podle meho nazoru kvuli cene.
Tak především, fotografové na "vybraných" testovacích místech číhají na úplně jiné značky a drtivá většina američanů ani neví, kde leží Česká republika! Tak nás tady nekrm tím, že Škodovka je za oceánem známá! A specifické podmínky na testovací místa jsou na naší planetě všude ... S nějakou e😜anzí Škody do USA to nemá co dělat ... Nebo snad někdo věří, že by nějaký Američan koupil SlimFabii? >😁
Fascinuje me ta antena, ktera design absolutne shazuje..Navic v tehle tride uz by tam dneska nemela co delat.
Je to Škoda. Presne jak rekl byvali sef Škody. Škoda bude vyrabet vozy levnejsi a o 10% vetsi nez konkurence. 😒
Taky jsem si toho vsiml, je to jako kombinace "zraloci ploutve" a klasickeho prutu. Nelibi se me to. A dalsi paniku mam ze zadniho vyrezu na SPZ (RZ). Nemeli ji davat do narazniku, neni to Skodovacke. Jako by si designer pral inspiraci v poulicnim tuningu a to se moc, na vuz teto tridy, nehodi...
Uz design davno zname. Tak neco tolik roboty s maskovanim? 😲
Na čtvrté fotce je v dálce červené auto. Netušíte co je to zač??? :-!
Nevite jaky trest dostal ten pitomec ktery odhalil Superba bez povoleni vedeni? 😐
Neviem, ale podobný by mohli dostať magori, čo tu večne zasierajú každú jednu diskusiu!!!
Byl to nějaký interní zaměstanec...a chtěl si přivydělat >😒]
Hrozila mu velká pokuta a nějaký věžení za porušení myslím autorských práv...ale jak to s ním dopadlo, tak to fakt nevím :-!
Hrozila mu velká pokuta a nějaký věžení za porušení myslím autorských práv...ale jak to s ním dopadlo, tak to fakt nevím :-!
No, tak to je článek měsíce. Co vidím, chválím - nad klikami je zahraněno, BRAVO :yes: zadní boční má šťávu a styl, BRAVO :yes: a kliky jsou náležitě masivní BRAVO :yes: Nemám důvod se domnívat, že to ostatní v Boleslavi nezvládli. Tak honem, sem s tím.
Jo, já jsem taky pekelně zvědavej...bude lepší než passat!! :yes:
jen se z toho nepokakej....
Pokakat? Jak koukám, budeš nejspíše vě věku, kdy je ti tohle slovo nejbližší, to ovšem neznamená, že ostatní sdílejí s tebou tvůj obzor. Na to ber ohledy, a příště to zkus na mne jinak, takhle tu na sebe jen křičíš do světa věci, které bys nepřiznal ani u zpovědi...
Jaj GTI tak jsem potesen ze se ti alespon raz nepodarilo z tvych srac*ovych prispevku udelat velkou diskusi!!!! 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
To pise najvecsia sracka v historii auto.cz. Mal by si sa liecit, menenie osobnosti je dost vazna uchilka.
Víš že Superb je v Latinčine dokonalý? 😉
v latincine? :yes:
Musím se omluvit. Nejsem si jist. Už to bylo hóóódne dávno čo jsem to videl. 😉
název je původem z FRANCOUZSKÉHO slova superb (nádherný, pyšný)
To auto je prece znamy a bez kamuflaze vyfoceny uz pekne dlouho, a toto nevypada na nejakou zmenu. Vypada to nedynamicky, konzervativne, neagresivne, neco jako Buick nebo nejaka Korea, napr. Opirus... Kdyby aspon na ten prototyp co se prohani na uzasnym asflatu dali poradny kola, co nezapadnou do blatniku!
myslíte že škoda konečně e😜anduje na USA trh???
myslim že jo kdyz tam testuje... jinak by testovala prece v jar, jako vsechny ostatni auta ,)
myslim že jo kdyz tam testuje... jinak by testovala prece v jar, jako vsechny ostatni auta ,)
Modleme se k bohu, aby se marketingovemu oddeleni Skody zadarilo, a dokazalo srazit cenu noveho Superbu alespon na uroven srovnatelne zahranicni konkurence, jako napr. Audi. Treba to tentokrat vyjde.
Těšim se na něj jak malej kluk. Nejvíc by mě ale zajímaly Motory. Ale 3.0 TDI do něj asi dávat nebudou co? 😒
Když jsem si přečetl tento článek , tak se mi jen potvrzuje můj dojem o první generaci Superbu kdy jeho jizdní vlastnosti byly pod průměrem v daném segmentu (řízení-prodlevy a nedostatečně dimenzované brzdy +odpružení podvozku).Konečně už někomu došlo ,že je to potřeba změnit už v prvovýrobě .No v našem případě jsme to udělaly a musím potvrdit ,že je to konečně pro radost .
Já bych tak kriticky současný dosluhující Superb neviděl. Naopak, velice vátám, že po dlouhých letech vzniklo auto, které nenabízí pseudosportovní a prvoplánově podbízivý design. Ještě víc jsem potěšen tím, že po ukončení výroby takových silničních křižníků jako Scorpio, Omega atd. do tohoto segmentu přišel zase vůz, který je primárně určen především k maximálnímu komfortu jízdy. Tak schválně, kolik aut nabízí tak skvěle pohodlné, velké a měkké sedačky, kolik z nich nabízí tak neskutečně příjemné vláčné odpružení? O prostoru se nemá smysl ani zmiňovat... Velice chválím Superb za jeho komfort, protože ten je čím dál vzácnější, protože teď je v módě, aby si všechna auta hrála na supersporty. Nemáme tu už náhodou tak trochu přesportováno? Samotného mě tento trend unavuje, dávám přednost velkému kusu plechu, který mě v co největším pohodlí přepraví do cíle. Myslím, že v tomto ohledu bude nový Superb dost silný v kramflecích, podobně jako ten stávající. Maximálně chválím ten mastodontní styl, který dává jasně najevo, že toto bude kus auta, podobně jako kdysi dávno osobní Tatry. 😉 :yes:
Já jsem jen hodnotil subjektivní pocit z řízení ,,obyčejné" 2,5 V6-ky v maximální výbavě .A ke komfortu si představuji řízení vozu tak abych se nemusel soustředit na strašidelný pocit nevyváženého vozu (příliž těžký předek ).Jinak jsem škodovkář ,ale vnímám tu flotilu solidních značek jako jsou Francouzké (pohodlí,komfort)tak i dnes Němci, Japonci a v posledních letech i Korea jsou velice povedená auta
Tak teda já nevím, ale nepovažuju se za člověka tak technicky necitlivého, že bych nedokázal rozeznat strašidelný pocit nevyváženého vozu. Ten ze Superbu fakt nemám. Je vláčný, to ano, je očekávatelně a pochopitelně nedotáčivý, ale nikdy není záludný. Je potřeba si uvědomit, kam Superb míří, a které zákazníky se pokouší oslovit. Těžko bude jeho jízdní vlastnosti někdo podrobovat drobnohledu při jízdě na okruhu, protože to auto tam prostě nepatří. Je to podobně absurdní, jako bys chtěl po Hyundai Santa Fe, aby se dal citlivě vodit na hranici driftu. Kdo chce sedan s excelentními jízdními vlastnostmi, ten nikdy o Superb nezavadí ani myšlenkou, protože tak nějak podvědomě chápe, že toto auto má jiné zaměření. Nevím o případu, že by se Superb při vyhýbacím manévru otočil na střechu, v táhlé rychlé zatáčce nikoho také nevytrestá, ale to, že v zádech a v rukou necítím každý každý přejetý vajgl ještě neznamená, že má špatné jízdní vlastnosti. Nemá je sportovní, ale špatné rozhodně ne. Jeho jízdní vlastnosti přesně odpovídají jeho komfortnímu zaměření. Znám majitele aut, které jsou proslaveny vynikajícími jízdními vlastnostmi, jenže místo osmnácti jim je už třeba padesát, takže by klidně oželili že na okruhu vykrouží menší oblouk než ostatní, a často by uvítali raději plavnější zhoupnutí při jízdě, protože denně najezdí velké kilometry. Pro člověka který nečeká neočekávatelné je Superb dostatečně čitelný a nezáludný. Přijede mě úsměvné jaká měřítka se někdy používají na auta: očekává se pohodlí Maybachu a jízdní vlastnosti Eva... :😉
Jen jsem psal svoje vlastní hodnocení .Nikomu bych jej nevnucoval .Jen mne to zarazilo když jsem do toho sedl a vzhledem k objemu motoru jsem čekal více .Slovo vláčný to plně vystihuje 😉
Já se přiznám, že jsem v Superbu jel jenom pár km po Brně v taxi, ale nějak přehnaně komfortní mi jízda nepřišla. Předtím jsem jezdil v Renaultu Megane a Toyotě Avensis a po sednutí do Superbu se mi zdálo slovy klasika "že poněkud drncá". Ani interiér mě příliš neoslovil. Ale je pravda, že po dleší zkušenosti bych možná změnil názor. Můj současný je: tuto generaci Superbu ne, na tu nadcházející se těším a čekám co přinese.
Cela ta sportovnost (designova i podvozkova) mi uz zacina byt taky pekne protivna. Resp. u aut, ktera takova primarne byt nemusi/nemaji. :yes😒br />
Nadruhou stranu, ale Superb neni zadna vyjimka. Clovek, davajici prednost pohodlne jizde, mel vzdy na vyber. Francouzska stredni, vyssi stredni trida jeste stale umi paradne povozit. A dokonce i pri svych rozmerech dokaze nepusobit tezce az mastodontne, jako vetsina nemeckych rivalu.
Moc nechapu, jak tu nekteri mohou chvalit/hanet tohodle zajice v pytli. Vzdyt to muze byt neco mezi Civicem a Opirusem. Take bych pockal na hodnoceni novinaru, kteri nejsou tak nakloneni znacce a maji urcity odstup. Takze zatim pouze registruju zmenu naladeni podvozku (vitam) a tesim se na zbytek.
Nadruhou stranu, ale Superb neni zadna vyjimka. Clovek, davajici prednost pohodlne jizde, mel vzdy na vyber. Francouzska stredni, vyssi stredni trida jeste stale umi paradne povozit. A dokonce i pri svych rozmerech dokaze nepusobit tezce az mastodontne, jako vetsina nemeckych rivalu.
Moc nechapu, jak tu nekteri mohou chvalit/hanet tohodle zajice v pytli. Vzdyt to muze byt neco mezi Civicem a Opirusem. Take bych pockal na hodnoceni novinaru, kteri nejsou tak nakloneni znacce a maji urcity odstup. Takze zatim pouze registruju zmenu naladeni podvozku (vitam) a tesim se na zbytek.
...prilis okate.. Patrim k tej generácii ktorá si pamätá nástup favorita. Jeho prvé verzie boli no...velmi priemerné. A dobre si pamätám aj jeden článok v "stope" kde toto veľmi ale naozaj veľmi priemerné auto bolo ospievané do nebies. A tento príspevok o jazdných dojmoch sa nápadne podobá tomu článku spred xx rokov..Toto nebol totiž článok o prvých dojmoch ale hlúpa reklama... Netvrd=im že nový superb bude zlé auto. mozno si ho dokonca doprajem ako služobné auto ale spôsob akým sa tu prezentuje nesvedčí o profesionalite redakcie.. toľko môj názor :-!
Ono záleží na tom s čím toho průměrného Favorita srovnáváš. Je pravda, že Favorit měl nastoupit místo 105/120 eMka, ale i přes svoji "zastaralost" to byla špička ve východním bloku. A když si člověk přečte, jak těžce to auto přicházelo na svět (dodavatelé nebyli ochotni a schopni dodat požadované díly - např přední paraboly světel jsou proto tak velké), tak se s odstupem času na to auto dívám trochu jinak.
Bolo by vhodne nabuduce uviest svoj nick a neohovarat redakciu. V com nebol profesionalny? Ze pochvalili Superba? To je znamka neprofesionality? Ak tvrdite na jednej strane, ze je to PR clanok a druhej strane, ze si to auto mozno doprajete ako sluzobne vyhadza mi, ze hlupak a nie, ze redakcia pise PR clanky.
nie som registrovany len som prejavil svoj nazor.. a trvam na tom ze je to styl ktory sa hodi do pr a nie na objektivne zhodnotenie noveho auta.. a za tym si stojim. Par prikladov :"....Po pár minutách za volantem jsme zjistili, že nový Superb nabízí opravdu parádní jízdní komfort...." no myslim ze by som tuto vetu bral u auta najvyssej kategorie ale nie u superba ktory nebude lux limuzinam (s A8 ls 7) v jazdom komforte stacit ani nahodou..alebo "....od kapotou byl zážehový čtyřválec 1.8 TFSI s výkonem 110 kW a s šestistupňovou přímo řazenou převodovkou, který velikosti vozu zcela dostačoval..." nepostacoval,,, 110kw je tak na strednu triedu a nie na superba ktory mieri kusok vyssie.. Alebo " ....řidiče poslouchá na povel, se slepou poslušností jede určenou stopou..." prilis silne napisane aj na subaru impreza a nie to este na skodu superb.. ZAver je ten isty : auto nemusi byt zle a pri vhodnej cenovej politke bude mat svoje miesto na trhu.. clanok je silne "optimisticky"..jemne povedane.. :-! dufam ze vam moja odpoved stacila pan neregistrovany michal (vase skutocne meno je mi rovnako nezname ako moje vam takze o tej registracii pomlcte. kludne si ma nazvite fantomas ak vam to pomoze)
Vobec nezaleni, ci to meno je prave alebo nie, ale so slusnosti sa podpisuje. Mimochodm to meno je prave.
Paradni jazdy komfort moze mat aj Suberb. Myslite si, ze napriklad Audi A6 nema paradny jazdny komfort? Tiez to nie je trieda A8, nemozete porovnavat vyssiu strednu triedu s luxusnymi limuzinami. Dalsia poznamka k hodnoteniu, pozrite si testy v Magazine na auto.cz a vsimnite si poznamky, ktora je tam uvedena.
"Hodnocení se vztahuje na redakcí testovaný vůz a je hodnocen v kontextu s jeho konkurenty v dané třídě." Viem, ze v clanku hore to uvedene nieje, ale kazdy aspon trosku inteligentny clovek viek, ze aj v tomto clanku sa uplatnovala vyssie zmienena citacia.
Ak porovnavate Superb s Audi A8 ci BMW 7, potom vsetky slova su zbytocne. Budto ste velmi velmi obmedzeny a hlupy clovek, alebo tak velmi nenavidite Skoda, ze ste ochotny sa zhovadit takymito taraninami a obvineniami.
Paradni jazdy komfort moze mat aj Suberb. Myslite si, ze napriklad Audi A6 nema paradny jazdny komfort? Tiez to nie je trieda A8, nemozete porovnavat vyssiu strednu triedu s luxusnymi limuzinami. Dalsia poznamka k hodnoteniu, pozrite si testy v Magazine na auto.cz a vsimnite si poznamky, ktora je tam uvedena.
"Hodnocení se vztahuje na redakcí testovaný vůz a je hodnocen v kontextu s jeho konkurenty v dané třídě." Viem, ze v clanku hore to uvedene nieje, ale kazdy aspon trosku inteligentny clovek viek, ze aj v tomto clanku sa uplatnovala vyssie zmienena citacia.
Ak porovnavate Superb s Audi A8 ci BMW 7, potom vsetky slova su zbytocne. Budto ste velmi velmi obmedzeny a hlupy clovek, alebo tak velmi nenavidite Skoda, ze ste ochotny sa zhovadit takymito taraninami a obvineniami.
Pokud by se Škodě v novém Superbu podařilo převzít perfektní balanc proporcí, zdánlivou jednoduchost a vyleštěný konzervatismus dřívějších generací Audi, určitě bychom se nezlobili. Aby bylo jasno: ne kopie Audi, ale to gusto. Velká šance pro Škodu k pokročení o stupeň výš a více do světa. Proti současné pandémii vyprázdněného zumzumování rostou znovu šance designu pracujícího víc s energií skrytou ve hmotě než s vnější iluzí pohybu.
Škoda začala používať v zadnom svetle ,,typické ,, C . Tu ho nevidím ani so značnou dávkou fantázie .
Zakladom motorizacie ma byt 1.8l benzin 120PS
a dalej zvysovane na 160 a 200PS.
Z diesel motorfv to bude Common-Rail-Diesel 1.9L a 2l Pumpe Düse.
Kufor ma mat 550l objem.
Na jesen 2008 je planovana combi verzia , ktora po sklopeni sedadiel ma mat 1800 litrov.
Novy Superb ma dostat 4Motion -Allrad z Passatu ako alternativu k 6stupnovej prevodovke. DSG tiez.
a dalej zvysovane na 160 a 200PS.
Z diesel motorfv to bude Common-Rail-Diesel 1.9L a 2l Pumpe Düse.
Kufor ma mat 550l objem.
Na jesen 2008 je planovana combi verzia , ktora po sklopeni sedadiel ma mat 1800 litrov.
Novy Superb ma dostat 4Motion -Allrad z Passatu ako alternativu k 6stupnovej prevodovke. DSG tiez.
Nevim myslim si, ze by se tomu hodil 6-valec, takovej 2.7 TDI.
Sestvalcovy diesel podla mna bude. A 2.7 TDI sa mi zda najpravdepodobnejsi.
Podívej se o pár komentářů výš. Dáváš tam odkaz na článek nějakého německého časopisu a v něm stojí, že šestiválcové diesly nebudou... ;-\
Podla mna nebudu len od zaciatku. Sucasny Superb ponuka aj 2.5 V6 TDI, tak tipujem, ze 2.7 TDI bude. To takehoto auta patri. S 3.0 TDI si uz ale isty nie som. Skoda dostava predsa len slabsie motory a pravdu povediac, 2.7 TDI asi aj staci.
Ale ak dostane aj verziu 4x4 (a to vraj ano), tak 3.0 TDI sa mi nezda nepravdepodobny. Tusim, ze prave tento 6-vacovy diesel sa kombinuje s 4x4. Ale to je samozrejme vzdialenejsia buducnost, nez premiera modelu.
Co ty na to? 😉
Ale ak dostane aj verziu 4x4 (a to vraj ano), tak 3.0 TDI sa mi nezda nepravdepodobny. Tusim, ze prave tento 6-vacovy diesel sa kombinuje s 4x4. Ale to je samozrejme vzdialenejsia buducnost, nez premiera modelu.
Co ty na to? 😉
Odkial mas tie motory? Su totiz velmi nepravdepodobne. Cca 120k bude mat skor 1.4TSI a 2.0 diesel bude zrejme tiez CR. A 1.9 diesel. Pochybujem, ze este bude.
Lorenz vsak pisem, ze z casopisu AUTO (nemecke vydanie).
tie motory budu zacinat v zakladnej verzii 1.8l so 120 PS.
A ci tam bude aj 6 valec, je to tohto casu otvorena otazka.
Ohladne dieselov este nie je jasne , ci to bude novy CR alebo stary PD diesel motor.
Z diesel motorov to bude Common-Rail-Diesel 1.9L a 2l Pumpe Düse. Miesto "a" tam malo byt alebo. 😉
tie motory budu zacinat v zakladnej verzii 1.8l so 120 PS.
A ci tam bude aj 6 valec, je to tohto casu otvorena otazka.
Ohladne dieselov este nie je jasne , ci to bude novy CR alebo stary PD diesel motor.
Z diesel motorov to bude Common-Rail-Diesel 1.9L a 2l Pumpe Düse. Miesto "a" tam malo byt alebo. 😉
Aha. Ale o tom zdroji informacii si tam bohuzial napisat zabudol. Mrk hore!
Nevím odkud to máš, ale minimálně to, cos napsal o těch dieslech je nesmysl. Bude 1.9 PD a 2.0 CR... Oba, ne jeden nebo druhý. Dieslové šestiválce nebudou.
Ten německý článek mě udivuje. Podle mě to jsou pouhé spekulace...aby byl v Superbu 1,4TSI (styděl bych se mít auto typu Superb s takovým motorem) a zároveň nadupanej 3,6FSI? Podle mě tam nedaj z benzínů ani 3,2 ale ten jejich novej superúspornej šestiválec 2,8FSI co teď začali montovat do A8. A z nafty? 2,7 by se zdálo jako rozumná volba, ale pokud má 2,0 125KW otázka, jestli by dali do nabídky 2 výkonostně podobné motory..
Mysli že je třeba vzít do úvahy i technické možnosti. Podívej co dávaj do passatu. TFSI a pak 3,2 FSI. 2.8 tam neni. Ten dúvod je jdenoduchej napříč se montujou pouze VR6 - 3,2 je VR zatímco 2.8 je motor Audi V6, s většim úhlem sevření válců. A ten se napříč asi nevejde. A mám trochu strach i o ten V6 diesel. Ten se asi bude pod kapotu vměstnávat těžko. Jinak by ho měl i Passat.
Jak jsem to tak četl, tak už teď to bude nejlepší auto v historii této planety. Dost trapná reklama na škodovku a začněte být soudný, když děláte testy škodovek a nevynášejte je tak do nebe, když jsou to auta jako jiný. :no:
Všechny větší "moto" redakce u nás jsou nějak placené VW, proto nemá smysl číst oslavné články na "nová super nepřekonatelná auta od VW", zvlášť když všichni vědí, že opak je pravdou. Pisálek si udělá výlet do USA, článek je na světě a pár Pepíků zahýká nadšením.
Vidím, že nad mými "příspěvky" pár Pepíků opravdu zahýkalo a pevněji sevřelo vidle, ale uberme emocí, jde jen o auta a navíc o Škodivky. 😄 I když chápu, že Pepík Gi...., který roky masturbuje nad fotkou Superblba s představou, že se stane zázrak a on vymění starou Filcku ve stodole za tuhle pseudo manažerskou krávu z Boleslavi, cítí se mojí nedostatečnou úctou ponížen. 8-s
je zaujimave, ze este nic nevidiet a GTI uz vidi dokonale tvary >😁 ten GTI je "dokonale" svihnuty cez stred hlavy nejakym nahradnym dielom (asi poloos) z fávéééééé >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 Ta nova superba bude taka ista sracka ako vsetky koncernove auta!
GTI je urcite: "Láďa Plácal z Poděbrad" 😉
GTI je urcite: "Láďa Plácal z Poděbrad" 😉
Ty si tu najmudrejsi clovek! JEDNOZNACNE!!!!Ale len na GTI
Jinak nevim co to je c*k.
Mal si dat rovno Ko*ot!
Jinak :yes: :yes: :yes😒br /> Inak si aj ty c*k!!! ;-\ :no:
Jinak nevim co to je c*k.
Mal si dat rovno Ko*ot!
Jinak :yes: :yes: :yes😒br /> Inak si aj ty c*k!!! ;-\ :no:
Pocuj, takym vsevedom ako Ty, co hovoria aj ked nemaju co, hovorim "Boris Zala".
"Auto řidiče poslouchá na povel, se slepou poslušností jede určenou stopou."
...dnes uz snad kazde auto (aj tie najlacnejsie) posluchaju na povel a vedu stopu >😁 >😁 😉 😉 jen Zezulka a jeho "profávéééé team" to este nepochopili 😉
...dnes uz snad kazde auto (aj tie najlacnejsie) posluchaju na povel a vedu stopu >😁 >😁 😉 😉 jen Zezulka a jeho "profávéééé team" to este nepochopili 😉
PROč????? vidim itala .nemce japonce a padam na *...ale na skodu si musime zvykat??? je to spiš smiřeni než zvykani...smiřeni s realitou....
Nejake fotky, samizda ze to tu este neni [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Naozaj je Look DanielDesiqn ? zdali sa my tie jeho clanky po primitivnej odbornej stranke zname. >😁 >😁 >😁
Hele kolik mas let?
spolužák?
Určite, ale chce to silou mocou utajit že neni daniel. Cesky písať môže, ale mozok sa zmeniť nedá. tie jeho detske prispevky patria na www.hracky.sk
O 10 viacej ako ty či že 20. >😁 >😁 >😁
Mas jednotnu IP? Zeby som ta nahlasil adminovy? A skoncil by si uz konecne ? >😒]
No a co jako vrcholná motorizace třeba 3,2FSI/184kW ? >😁
Co Vy na to ?
Co Vy na to ?
Proc ne?
jo, a rovnou 4,2 tdi 240kw z a8 ne? a vůbec... proč do toho nenarvat w12! vrcholná verze pro topoly a pártroubky.
a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\
páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje
... a škodovka bude zase ráda za to, co má... 😄
ale jinak dobrý... superb je dobrej...
a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\
páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje
... a škodovka bude zase ráda za to, co má... 😄
ale jinak dobrý... superb je dobrej...
jo, a rovnou 4,2 tdi 240kw z a8 ne? a vůbec... proč do toho nenarvat w12! vrcholná verze pro topoly a pártroubky.
a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\
páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje
... a škodovka bude zase ráda za to, co má... 😄
ale jinak dobrý... superb je dobrej...
a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\
páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje
... a škodovka bude zase ráda za to, co má... 😄
ale jinak dobrý... superb je dobrej...
jo, a rovnou 4,2 tdi 240kw z a8 ne? a vůbec... proč do toho nenarvat w12! vrcholná verze pro topoly a pártroubky.
a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\
páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje
... a škodovka bude zase ráda za to, co má... 😄
ale jinak dobrý... superb je dobrej...
a do kufru hodit haldex... von tam stejně bode ;-\
páč nic jinýho zatím kluci od fauwé nemaj, protože audýna jim nic nedá... když je dotuje
... a škodovka bude zase ráda za to, co má... 😄
ale jinak dobrý... superb je dobrej...
Ja nevim. Rodinne problemy???
no a jakej že je největší motor ve VW pro přední pohon pro polohu napříč ?? přeci jen když novej superb má polohu napříč tak si právě myslím, že ta 3,2FSI je to NEJ nebo se pletu ?
????????
Ze te ani nemuzem nahlasit adminovy. Jinak nevim ci jsou v auto.cz slepi? 😐 Pevna IP a jen blbe prispevky. Tak proc cekat na jeji blokovani? ;-\
Pro ty pubertalni "blbecky" (jak se tu navzajem oslovuji) s trabantem v garazi bych jen podotkl, ze v Udoli smrti (a navazujicim pohori Sierra Nevada s gigantickym vyskovym prevysenim temer 3 km!) testuji nova auta snad temer evropske automobilky, zejmena nemecke.
Pred lety jsem tu zahledl v Lone Pine (na vrcholu "Dablovy trasy" z Death Valley) tehdy zcela novou Skodu Fabii, kterou zde (respektive jeji zcela novy typ A.C.) testoval nemecky importer Skody.
Jinak Skoda obvykle a tradicne testuje v Jizni Africe, Udoli smrti v USA se voli na zatezove testy tepelne namahanych komponentu. Tem "blbeckum" vzkazuji, ze pokud se do techto koncin jako turiste nekdy vydaji, maji temer 100% jistotu, ze tu nejake nove BMW, M.B. apod. jiste zahledne. A nema to nic spolecneho s jejich prodeji zde, ci nejake vylety pro zamestnance
Jinak zdar "blbeckum", a zavidte se svymi "Formula Trabi" dal !!!
Pred lety jsem tu zahledl v Lone Pine (na vrcholu "Dablovy trasy" z Death Valley) tehdy zcela novou Skodu Fabii, kterou zde (respektive jeji zcela novy typ A.C.) testoval nemecky importer Skody.
Jinak Skoda obvykle a tradicne testuje v Jizni Africe, Udoli smrti v USA se voli na zatezove testy tepelne namahanych komponentu. Tem "blbeckum" vzkazuji, ze pokud se do techto koncin jako turiste nekdy vydaji, maji temer 100% jistotu, ze tu nejake nove BMW, M.B. apod. jiste zahledne. A nema to nic spolecneho s jejich prodeji zde, ci nejake vylety pro zamestnance
Jinak zdar "blbeckum", a zavidte se svymi "Formula Trabi" dal !!!
Letos jsem v Death Valley viděl tři zamaskovaný auta, jedno z nich, nějakej Hyundai, mám nafocený ze všech stran a dokonce jsem se pobavil i s testovacím "pilotem" - byl to dědula v důchodu, kterej si tak přivydělává. Taková práce by se mi líbila, zrovna v Death Valley jsou stovky kilometrů nádherných silnic, od vlásenek, přes úseky skoro se skokama, přes úžasnou, mírně zvlněnou trasu s rychlýma zatáčkama, až po dlooouhý rovinky, kde se dá doslova lítat. Nesmírně jsem si to užíval :yes: :yes: :yes:
Jo, mít to s benzínem kolem 150k (nevyznám se v nabídce koncernu, nejsem jejich fanda...a přesto tohle píšu), 4motionem a v tmavě modrý metalíze, nejlíp s béžovým vnitřkem....je to paráda, krásný, pohodlný auto, jak doufám za rozumný peníz :yes:
Novej SuperBlb vypadá jak VOLHA fuj
Kuci nechapu jak muzete hodnotit kdyz jste nevideli to nejdulezitejsi z auta😊nekteří vážně nemají všech PJET😊 pohromadě😊
jo, souhlas. Ještě auto neviděli, ještě s ním nevyjeli, ale už naši borci vědí, za co bude stát...
Osobně si myslím, že pokud Škoda auto vyrobí (a prodá...) plánovaných 70 000 superbů za rok, bude to slušný úspěch. Sice se bojím, že Škoda se posouvá do segmentu, kde "není doma" (jako VW s Phaetonem...) ale třeba to vyjde, žejo. Jsem zvědavý na variantu kombi se čtyřkolkou, v dieslu, to by mě fakt zajímalo!
Osobně si myslím, že pokud Škoda auto vyrobí (a prodá...) plánovaných 70 000 superbů za rok, bude to slušný úspěch. Sice se bojím, že Škoda se posouvá do segmentu, kde "není doma" (jako VW s Phaetonem...) ale třeba to vyjde, žejo. Jsem zvědavý na variantu kombi se čtyřkolkou, v dieslu, to by mě fakt zajímalo!
Nechápem niektorých Čechov, ako môžu tak nechutne kopať do výrobkov, ktoré robí snáď najlepšia súčasná česká firma. Veď Škoda je dobrá značka a robí aj kvalitné autá, Octavia, Superb, Roomster sú dobré vozy, tak si na ne nekydajte, nezaslúžia si to.
ty si spadol z visne? Vsak Skodovacke servisy su nabite od rana-do vecera! Poruch ako ziadna ina znacka. Vecne su pokazene, predrazene, komfort 20 rokov za inymi znackami....pre 82 percent obyvatelstva je Skoda odpad!
A odkiaľ si zobral tú štatistiku a hodnotenie značky, hlavná vec, že na Slovensku si 30 percent nových aút kupujú ludia zn.Škoda. Ani na starú Š-100 by som také niečo nepovedal, aká bola, taká bola, ale bola spolahlivá a 38 rokov otcovi i mne statočne slúžila až kým úplne neodišla. Ale ty sa určite voziš aspoň na Mercedese od mala a ludovými autami očividne pohŕdaš. Tak si ži vo svojom svete, nehovor za druhých, ale hlavne si nevymýšlaj, keď sa nedokážeš ani zaegistrovať, anonymne kopať do niekoho je najväčšie umenie.
Zase nové meno skus vymeniť mozog.
Aspoň sa v každej diskusii neopakuj, ty očividne nemáš čo v hlave vymeniť.
Ale sa mi páčiš pod Look píšeš česky a pod ladlen slovensky nieje to niaka mozgova vada ?
Ja neviem kto je "look", ja som len "ladlen", je to skratka môjho mena a priezviska a píšem len po slovensky, pretože po česky by som si netrúfol bez chýb, hoci by som určite nebol najhorší, zďaleka nie všetci Česi ovládajú dobre češtinu. A snažím sa písať vecne o téme, nemám záujem tu nikoho osočovať, ani žiadnu značku aút nie, to nemá zmysel.
Já s tebou naprosto souhlasím...mám doma škodovku stovku, ročník 1970, to auto je vážně naprosto skvělé :yes:
Taky jsem nikdy žádný poruchy se svými škodovkami nezažil, jak tady píše anonym "hehehehe"...a že jsem jich už několik měl...od 120,přes favorit, felicii, fabii až k dnešní octavii II combi...taky služební fabia slouží po čtyřech letech a 155000km naprosto spolehlivě, služební superb po 170000km takdy v pohodě....tak jaká nespolehlivost škodovek????? 8-s
Taky jsem nikdy žádný poruchy se svými škodovkami nezažil, jak tady píše anonym "hehehehe"...a že jsem jich už několik měl...od 120,přes favorit, felicii, fabii až k dnešní octavii II combi...taky služební fabia slouží po čtyřech letech a 155000km naprosto spolehlivě, služební superb po 170000km takdy v pohodě....tak jaká nespolehlivost škodovek????? 8-s
No ale skús to takým odporcom škodoviek vyvrátiť, ja mám doma Felíciu čo má 365 tis.km, a to má ešte originál tlmiče, so spojkou a motorom sa ešte nič nerobilo a tohto roku bola 2x v Berlíne a raz v Salzburgu bez najmenších problémov. Len predné sklo by už bolo treba vymeniť, lebo je už jednoducho zodraté. A prvá závada bol odídený spínač brzdových svetiel, keď mala asi 120tis.km. Tak neviem, komu sa tie škodovky tak kazia.
Zvyk je železná košeľa, hovorí sa. Každý rád pochváli svoje auto, bez ohľadu na značku. 😉
Hele, tyhle "poudačky" o nezničitelném autě si nech pro sebe 😄 jezdím na škodovce více jak 20 let, 4-tá koupě nového auta, i těch kiláků jsem najel o trochu více než ty... takže to mám z první ruky. kolik toho bylo servisovanýho, to bych psal dost dlouho... nicméně držím palce superbovi, má to být
"vlajka" továrny, ale na mě vždy působil těžkopádně, neměl žádný esprit, na rozdíl třeba od nového "kombajnu" oktávky...
superb potřebuje "švih" jak prase drbání. jinak ho převálcujou
jiný značky. a v týhle cenový kategorii je namačkáno. takže good luck superb !
"vlajka" továrny, ale na mě vždy působil těžkopádně, neměl žádný esprit, na rozdíl třeba od nového "kombajnu" oktávky...
superb potřebuje "švih" jak prase drbání. jinak ho převálcujou
jiný značky. a v týhle cenový kategorii je namačkáno. takže good luck superb !
chlapci auta su na prepravu ludi z bodu A do bodu B takze o nic nejde pokial to sluzi bez problemov tak bud rad a je jedno ake auto mas lebo ked jebne do stlpa mercedes alebo skodovka alebo ferrari v plnej rychlosti tak vedz ze nikto nevide zivy a ak tak dosmrti si mrzak. eto vsjo viac nemam co by som dodal akurat ze mi je jedno ake auto mam alebo mate alebo maju. bb vsetko dobre a jazdite podla pravidiel a budte ohladuplny vodici.
tady je to spise slovenska diskuze 😉 tak pridam nejakej ceskej komentar je nekolik trid aut a skodovka se snazi byt v te tride kde de hlavne o pohodli a kvalitu ne rychlost a kvantitu
Kdyby to auto nemaskovali tak by si ho nikdo ani nevšiml. Prostě ŠKODA je toho důkazem že na lidi má reklama obrovský vliv. SUPERB je vůz který dizajnově nestárné. Ještě by tam mohli nacpat nějaké to třívalcové HTP. ČAUTE.
je to skvele auto a kto povie ze nie je iba chudak co sa nevyzna a moze ist posypat do pekarne makom rozky.
mozno je pekna, mozno je spolahliva, mozno je luxusna. Ale cena bude zase tak vysoka, ze prekona aj ovela, ovela lepsie automobilky, cize źase sa neoplati ju kupit :no:
Najvacsia chyba tohto webu je, ze do diskusii pod clankami mozu pisat aj neregistrovani uzivatelia a ze diskusia nie je vobec moderovana (alebo ak je, tak slabo). Stacilo by mazat vselijake OT ubohosti (ktore tu dramaticky prevladaju pod kazdym clankom) a nechavat len vecne prispevky k teme. Hned by sa to dalo aj citat. Takto aby clovek cital kazdy 10. prispevok.
pani ked citam niektore nazory 15 rocny pubertaci,ak niekto slinta tak si to ty ja mam superba a som na vysost spokojny,priestorovo aj motoricky.strci do zadku pasata aj audinu.
a ako ju strci? Ty si dobry sedlak! V com ju strci? Ved maju rovnake motory, podvozky, diely. Akurat to, ze v Skode je vzdy pocit ako v nedokonalom, nedorobenom surovom aute. Potrvrdili mi to desiatky znamych, ktori presli zo Skody na inu znacku. Skoda v roku 2000 = 47 percent trhu
2006 = 19 percent trhu. TO o niecom svedci alebo? 😉
A ak si si kupil noveho superba tak si superblb, pretoze za tu cenu si mohol mat hociake "premiove" auto. Ovsem ty si dobry sedlak, cize ty si urcite kupoval jazdenu sunku za par supov. A stavim sa, ze je aj kradnuta. Ach BOZE, preco je tolko zaostalych dementov na Slovensku?????????????????????????????
2006 = 19 percent trhu. TO o niecom svedci alebo? 😉
A ak si si kupil noveho superba tak si superblb, pretoze za tu cenu si mohol mat hociake "premiove" auto. Ovsem ty si dobry sedlak, cize ty si urcite kupoval jazdenu sunku za par supov. A stavim sa, ze je aj kradnuta. Ach BOZE, preco je tolko zaostalych dementov na Slovensku?????????????????????????????
som sa rozhodol hodit pár pismen na plac,, Takze článok trochu prehnane "nadsený" ale nic hrozné. zazil som už omnoho horšie prejavy domácich (sk cz)novinárov. Ale mám pocit že sa nám tu prudko ale naozaj prudko znižuje vekový priemer a IQ niektorých diskutérov. O aute vlastne nikto nic poriadne nevie nik sa v nom neviezol nik nevidel interier ale máme tu dva tábory: "bude to šrot" a bude to "najlepsie auto pod slnkom"... ja neviem páni ale trochu odstupu nezaškodí. A kultúry prejavu tiež nie. JA si na superba počkám kým ho neuvidím naživo. zatial som prudko neutrálny. Ps.: prosím nereagujte na príspevky DD. je to skoda času
ja mam fabiu uz pat rokov(auta kupujem vylucne nove nie ojazdene) ma 150000 km a nemam s nou ziadny problem a to sa o nu vobec nestaram umijem raz za rok a ide jak hod.takze je to na kazdom k comu ma vztah a hlavne o obale auta. superb nieje zla je to konkurent pasatu ak sa niekomu nepaci pasat kupi proste superb thats all a motor ma na vyber takze nevidim ziaden problem o nic v podstate nejde su ine dolezitejsie veci v zivote ako auta.napr zeny 😄
(v Recku).. to je jeste veci uzovka nez fabka ,)
Kym bola Fabia I. velka ako ostatne, nebol problem, ze je 5-miestna. A teraz? Nie je dôležité, že je v nej najviac miesta na nohy, hlavu, ale že je najužšia. Trapas :no: