Tak Sportline nevyzerá vôbec zle. Ostatne Superb práve v Sportline považujem za najkrajšiu Škodu a ten paket k tomu prispieva.
Takže s motorom 2,0TSI by ten Sportline celkom ladil. V tejto súvislosti je zaujímavé, že u nás 2,0TSI stále nie je v ponuke https://webapps.skoda-auto.sk/…tavia_cennik.pdf?…
Otázna je ale cena, teda či TSI 140 kW Sportline nebude príliš blízko plnotučnému RS.
Neříkám, že Sportline u SUperbu vypadá blbě. Ale k tak velkému autu se mi to už nehodí. Za mě vede asi Scout. Jen škoda, že je to v zásadě jen optipaket a schopnosti nikde.
Tak... minimálně je to 4x4, na rozdíl od Toyoty nebo Fordu :-) .
Mohlo by mít vyšší světlou výšku... asi to Škodovka vidí tak, že pokud chceš auto mimo silnici, tak jsou tu SUVka.
Kolik má světlou výšku A4 Allroad? To taky není žádnej teréňák...
Jasně, je to nějakej kompromis mezi (převažující) jízdou po silnici a (občasnými) výlety mimo... a beru, že pro někoho je to kompromis blbej a chtěl by tu světlou výšku větší, třeba jako u starších generací.
Říkalo se tady, že je Scout jen optipaket + paket pro špatné cesty... to ale asi úplně pravda není, běžná Octa má světlou výšku 142mm, Scout 4x4 má 163mm FWD a 161mm AWD... a paket je +15mm.
Allroad byl vyšší. Má dole plechové kryty. Teď nevím jestli i A4 ale vzduchový podvozek k tomu. A6 Allroad už je také dávno leštěnka, se kterou do terénu jezdí leda tak jeden známý ruský youtuber :-[] ale ty schopnosti tam stále jsou.
Octavia 4x4 a následně první Scout taky byly auta, které se terénu úplně nezalekly. ale to co je dnes? To je fakt jen plastová naleštěná bída, naštěstí aspoń stále s možností AWD.
Nene, Octa má 14,2 a Scout má 16,1 / 16,3.
Ta spekulace byla, že Scout je jen Octavia s paketem pro špatné cesty... to by ale vycházelo na 15,7... takže zřejmě bude ten podvozek u Scouta přece jen trošku jiný.
To asi bohužel bude blízko k RSku... minimálně pro nás kvedlaly, kteří by brali RSko v manuálu... a k 2.0TSI 140kW na 99% dostaneme DSG.
Design - jo, kupodivu... jak černá s modrou není moje oblíbená kombinace a u ORS si nejsem tou černou maskou jistej, tak na těhle malůvkách to vypadá hezky.
Ať se dívám jak se dívám, někde mi uniká ten sportovní vzhled. Vypadá to pořád jako obyčejná, hnusná oktávka. A nazvat něco "Sportline" a dát tomu diesel nebo maximální výkon 140kW, tomu říkám třešnička na dort.
Prase na létajícím koberci by nebylo špatný, hned bych si z něj udělal kotletu a koberec si nechal, jen nevím, co to má společného s autem.
BMW dá M packet k čemukoliv, to je pravda, ale taky to pak nějak vypadá a dá se do toho dát motor, o kterém se pak i dá říct, že je sportovní. Tahle obludnost viděla sport leda tak na té miniobrazovce uvnitř, když si tam někdo pustil video.
No nemáš pravdu. Do Octavie Sportline sa nedáva najslabší motor s 81 kW, dá sa 1,5ka so 110 kW a dvojlitrové turbo so 140 kW.
Pre porovnanie (v rovnakej triede) BMW 1er alebo 2er majú M paket aj pre úplný základ (116i s 80 kW) a najviac je M paket pre 131 kW dvojliter (120i).
Teda z tohto pohľadu poriadnejšie motory pre športový paket ponúka Škoda. ;-)
Ale to už sú športové modely, nie bežné autá s M paketom. To má aj Octavia s RS. Ty ale vytýkaš Škode Sportline ako športový optipaket pre bežné motorizácie a ja som Ti dokázal, že presne to isté drobí aj to BMW, dokonca pre autá s menším výkonom.
Ty nebudeš zrovna mentální gigant, iudex ti jasně píše, že ty plasty navíc, které se u škodovky jmenují sportline, se u bmw jmenují m-paket, a že ten m-paket ti bmw dá na kterýkoliv model s jakýmkoliv motorem i tím nejslabším.
Jinými slovy, že ty tvé nářky nad škodovkou jsou celou dobu zcela mimo mísu.
Takže Octavia Sportline so 140 kW je obludnosť, ale 120i M Sport so 131 kW je aspoň poriadny motor... A M paket nie je M Performance model, ale to už je asi pod rozlišovaciu schopnosť.
Asi je to márne, dinar má pravdu.
Nedávno tu někdo taky nedokázal pochopit rozdil u Toyoty GR a GR Sport.
Asi tech lidi je vic.
Prostě je to optipaket a ať to klidně dají na šlapací autíčko, kdyz to někdo koupí a líbí se to.
M135i má m-paket standardně, ke kterékoliv jiné motorizaci jedničky si ho můžeš pořídit jako připlatkovou výbavu. Stejně jako u té octavie si přikoupíš k nějaké motorizaci sportline. Jediný široko daleko stále nechápeš, že tyhle pakety nesouvisí s motorizací, původně jsi chtěl jen kopnout škodovky, jenže ses spíš sám odkopal, jouda neználek.
Ten prepadlej predek vypada jak kdyz to auto chce vorat drzkou v zemi. Jedina slusna oktavka byla dvojka, akorat ty puchy co se za oktavkama and company linou jsou dost nesnesitelny. Jak je v aute smrad, je to z avie nebo okravky
Určitě vypadá líp "prepadlej predek" Octavie než vypíčenej předek Enyaqu a nové Fabie. Jinak smrad je ve městě cca z každého dieselu staršího deseti let. Koncern není o nic horší než Ford, Opel a spol. Spíš lepší, ale smrdutý hnůj je to všechno.
A my v benziňácích ten hnůj ještě "dotujeme" z naší vysoké spotřební daně.
Vy to u vás na Marsu nemáte? Tady na Zemi je to docela běžná věc, dělá to naprostá většina výrobců aut, pár plastů, náznak difuzoru, větší kola, název sport-něco, nebo nějaká písmenková zkratka, prostě paket, který zvýší cenu a trochu zatraktivní design, jedno jaký to má motor, pane třešničko. ;-)