Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Octavia dostává verzi Sportline! Sportovní je hlavně na pohled

Jan Zajíc
Diskuze (33)

Čtvrtá generace Octavie je další škodovkou, která dostává sportovně vyhlížející provedení Sportline.

Pro nejprodávanější model mladoboleslavské automobiilky jde přitom o premiéru, předchozí tři generace verzi Sportline "neuměly". Nová varianta, dostupná pro liftback i kombík, se v nabídce zařazuje mezi výbavové stupně Style a RS.

Stejně jako všechny ostatní škodovky, také Octavia v tomto provedení nabízí černé exteriérové prvky. Specifický přední spoiler, rámeček přední masky a nápis na dveřích zavazadlového prostoru jsou provedeny v černé lesklé barvě. Karosářská verze liftback navíc na dveřích zavazadlového prostoru nese stejně barevně vyvedený spoiler.

V černé lesklé barvě je také zadní difuzor, který navíc zdobí chromovaná lišta, na níž navazují chromované rámečky připomínající koncovky výfuku. Na aktuálně dostupných fotografiích je však výfuk ve skutečnosti vyveden za nárazníkem.

Octavia Sportline standardně stojí na 17palcových černých leštěných kolech Pulsar z lehké slitiny, za příplatek ale můžete mít také osmnáctky Vega lakované v černé metalíze, nebo exkluzivně pro tuto verzi určené 19palcové černé leštěné disky Taurus. Přední blatníky zdobí plaketky Sportline.

Interiér vychází z výbavového stupně Style a jeho součástí je látkový potah přístrojové desky a leskle černá dekorační lišta. Sportovní sedadla mají integrované hlavové opěrky a jsou potažena prodyšným čalouněním ThermoFlux. Multifunkční tříramenný volant zdobí emblém Sportline.

Sportline pro hybrid i CNG

Provedení Sportline si zájemci budou moci pořídit s několika motorizacemi. A nejen těmi "klasickými".

Zážehový motor 1.5 TSI o výkonu 110 kW lze mít s šestistupňovou manuální převodovkou, případně se 7stupňovou dvouspojkovou převodovkou a mild-hybridním ústrojím, zatímco motor 2.0 TSI o výkonu 140 kW a skříní DSG je dostupný s pohonem všech kol.

Vznětový čtyřválec 2.0 TDI, nabízející výkony 85 kW, nebo 110 kW, je k mání opět i se samočinnou převodovkou, pro silnější verzi je dostupný pohon všech kol.

Škoda však Sportline nabídne také pro plug-in hybrid s celkovým výkonem 150 kW a dokonce i pro variantu G-Tec s pohonem na stlačený zemní plyn (CNG), která disponuje výkonem 96 kW.

Automobilka v souvislosti s jízdními vlastnostmi zmiňuje ještě příplatkový adaptivní podvozek, který nabízí 15 stupňů nastavení.

Jan Zajíc
Diskuze (33)

Doporučujeme

Avatar - Dinar
10. 4. 2021 09:28
Re: Kdy Škoda konečně vyrobí použitelné auto?
M135i má m-paket standardně, ke kterékoliv jiné motorizaci jedničky si ho můžeš pořídit jako připlatkovou výbavu. Stejně jako u té octavie si přikoupíš k nějaké motorizaci sportline. Jediný široko daleko stále nechápeš, že tyhle pakety nesouvisí s motorizací, původně jsi chtěl jen kopnout škodovky, jenže ses spíš sám odkopal, jouda neználek.
Avatar - Emel
9. 4. 2021 22:14
Re: Kdy Škoda konečně vyrobí použitelné auto?
Zapomeň na BMW. Co jsou nejsilnější motorizace N-Line (Hyu) nebo ST-Line (Ford)?
9. 4. 2021 19:11
Re: Kdy Škoda konečně vyrobí použitelné auto?
Tak koukám, že je vás tu víc. Bavíme se pořád o M packetu. M performance model BMW u jedničky nedělá.
Avatar - Emel
9. 4. 2021 19:01
Re: Nevyzerá zle
To mě napadlo, ale zřejmě ne... Octa má 205/55/17 a Scout má 225/45/18, což je asi o 2mm na průměru víc... tj. o 1mm na poloměru.
Avatar - rohYpnol
9. 4. 2021 18:12
Re: Nevyzerá zle
Není to jen jiný rozměr pneu...?