Koncern Stellantis výrazně expanduje na poli elektrických dodávek. Představuje hned šestici středně velkých elektrododávek, mezi něž patří i krátce vyzkoušené Opely Zafira-e Life a Vivaro-e.
Nevyčetl jsem, zda dodávka měla spotřebu 36 kWh/100 Km prázdná a nebo to bylo s tunovou paletou v nákladovém prostoru. Test dodávky bez zátěže je úplně k ničemu, zvláště s elektrickým pohonem. A pouze 1000 kg na kouli pro bržděný vozík je také výsměch zákazníkovi. Ale jestli to schlastá 36 kWh/100 km jen s řidičem a spolujezdcem, tak je to při kapacitě baterii 50 nebo i 75 kWh hanba vůbec vyrábět a drzost prodávat :no:
Re: Re: Kdo Vás AutoCZ platí za tuto propagandu ... ?
No tym padom pojdes do hor/pravdepodobnost mensej dobijacej siete, vatsie naroky na dojazd - teplota, prevysenie, ja by som este najblizsich 5 rokov volil naftu
Neviem, ale celkom ma to zaujalo. Do prace s tym dojdem a postupne ako budu deti rast, bude treba prepravovat v lete bicykle, v zime lyze a pod. Mozno mi to pride aj lepsie, ako kupit Enyaq a riesit nosice na strechu a pod.
Ved su po ceste nabijacky :-) Ide o to, ci pojdem Enyakom s lyzami na streche, alebo bicyklami na streche, ale uz nekupit rovno taku dodavku. Ale neviem, v zivote som nesoferoval dodavku, preto sa pytam.
.....a postupně ako budu deti rast, tak baterky v autě půjdou do pr---e. Takže budeš mít na dvorku bezcenej neprodejnej krám. Do práce zase budeš jezdit sockou, pokud ještě nějakou budeš mít. Sorry. ;-)
Ved naftove maju a pouzivaju to ako rodinne auto. Elektricka verzia by mohla tie dialky par krat do roka zvladnut a bolo by to pouzitelne aj do mesta a okolia.
....Ovládání převodovky (respektive reduktoru, se stálým převodem 12,2:1) je pak shodné jako u osobních elektromobilů Peugeotu, Opelu nebo Citroënu ....
Netušil jsem že stálý mechanický převod jde nějak ovládat. Co se s ním dělá ?
.... jasně že to není pro každého, ale cenovka už není až tak psychotická a pro všechny ty rozvážky po regionu a shuttle-service to může být zajímavé.... jasně že rodina si to na cesty na dovču do Chorvatska apod. nekoupí....
Doteď mi unikala informace, že Zafira je nově PSA dodávka pro převoz lidí 😕 Ať byl Opel jakýkoliv, tak tohle vybrakování novým majitelem a chrlení přeznačkovaných PSA modelů mi přijde velmi smutné. A moc nechápu jaký je v tom smysl?
Opel má u mě respekt že Zafiru kdysi dělal i jako OPC :D Pak přijdou francouzi a udělají ze své dodávky už čtvrtý model tím že tam dají logo Opelu a jméno Zafira. I když je to úplně jiné auto a docela jiný segment. K čemu to je? V čem je přidaná hodnota? Já nemám radost jestli se nám trh zúží na dva megakoncerny co budou chrlit jedny a ty stejné modely...
Berte to jako normalni vyvoj... deti rostou, clenove rodiny se zvetsuji (v pandemii se tloustne) a tak jiz vyrostli z auta Zafira orifinal Opel a tak maji moznost si ted koupit zase Zafiru, ale vyrostlou tak, aby jim opet vyhovovala...
Analogie treba stara skoda Octavia, taky byla male auto proti soucasnemu modelu. Dokonce i prvni novodoba byla mensi. Proste auta rostou.
Btw... stara Zafira mela delku 4666, nova zacina na 4606
Takze na parkovani ve meste do rady je to dokonce vyhodnejsi ;-)