Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Freze Nikrob přijíždí jako nejlevnější elektromobil v EU, původ má v Číně

31 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Ti se překonali.
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
fujtajxl.
Xylo
Pokud se někoho nelíbí, pak je možnou alternativou ojetý Smart ForTwo EQ, i když ten má dojezd maximálně 120 kilometrů. Tenhle je docela hezký : https://suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
traveldrive
Je to mini ako Smart, ale výraz dospelého auta. Ale čína-nečína, po dizajnovej stránke vyzerá lepšie ako mnohé "solídne" autá európskej alebo japonskej produkcie. Ešte by to chcelo očekovať kvalitu a hlavne bezpečnosť, v tomto sme by som mal obavy z nedostatočných parametrov, ale inak :yes:
Xylo
Mám radost. Konečně je to dosažitelný elektromobil pro normální lidi, i když nám ta cena cestou z Číny nějak nabobtnala viz "Miniaturni elektromobil za 90 000 Kč se stal během chvíle hitem". Uvidíme jakou cenu vytasí česká pobočka Dacie za týden pro Spring ;-)
traveldrive
Taký je dnes svet. Našinský obchodník, keď si na tovar nemôže nahodiť 100%, tak to radšej nebude predávať. Každý chce zbohatnúť za noc...
Xylo
Nojo potřebují prostor pro slevy :-[]
Edit: Trochu jsem to teď prostudoval a zdá se, že mimo světýlek tam v Litvě montují také airbagy a ESP ....
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Mýlíš se. Normální člověk si tohle fakt nekoupí. Nehledě na to, jak je ta pixle hnusná a neužitečná, tak je i neskutečně drahá. jediný důvod koupě této pixle bych viděl v tom, aby vozila ryxle.
Xylo
Neříkám, že se to bude prodávat. Dávám sem odkazy na ojeté Smarty EQ, protože si myslím, že jsou lepší variantou, jak se dostat k prvnímu (akceptovatelnému) elektromobilu za přijatelnou cenu. V Číně Wuling Mini EV prodávají za cenu něco přes 90 tisíc a proto je jaké je. https://www.bbc.com/…usiness-56178802
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Za 90 to bych mluvil jinak, ale tady chytrá palice vymyslela pro nás jinou cenu. Na ojetýho smarta kašlu. Ojetý Prius je pro mě 10000x lepší volba, protože to je normální auto nadupané technologiemi a pohodlím. A levněji.
Xylo
Taky se nechystám měnit auto a to mám obyčejné (bez nadupaných technologií). Mám jen radost, že poté co stávající výrobci se trumfují v tom, kde nasadí nesmyslnější cenu, se objeví možnost pořídit si EV za akceptovatelnou cenu, i když to samozřejmě je docela daleko od standardu, na který jsme si zvykli.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Vždyť je to kapotovaný skútr za cenu Fabie.
Xylo
Pořád dostupnější než "krásný" Enyák za 1 153 000 Kč ... Je škoda, že litevský dovozce nepoužil spíše vozy od značky Baojun, kde jak E100 tak i E300 poněkud více splňují estetické nároky evropských "očí".
traveldrive
Čo je na tom neužitočné podľa teba?
Avatar - Roman Horký
Roman Horký
napíšu ti to slušně: Otevři oči a rozkoukej se. Když to nepomůže, tak sem nechoď nic psát, protože tomu fakt nerozumíš.
traveldrive
Odpoveď hodná génia... Píšeš nezmysly a ešte si ich nevieš ani obhájiť.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
"konečně dosažitelný elektromobil pro normání lidi"
Proč by si kdokoli normální a příčetný měl kupovat tuhle elektrickou mikromrdku, když mu dvou-tříletá ojetina naftového či benzínového vozu poskytne MNOHEM lepší službu i užitnu hodnotu?
traveldrive
Pretože chce nové vozidlo a nie jazdenú herku.
Pretože väčšie auto nepotrebuje alebo nechce.
Pretože jazdí krátke trasy po meste a v stiesnenejších podmienkach.
Pretože sa mu elektrický pohon páči a vyhovuje mu.
Pretože mestských zón, kam spaľováky nesmú alebo majú obmedzený vjazd, pribúda.
Pretože má ľahšie a lacnejšie, niekde aj zadarmo, parkovanie.
Pretože nechce jazdiť na čerpačku, keď mu stačí doma pripojiť kábel.
;-)
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Ale Plho, vždyť přece jasně píšu, že nikdo příčetný a normální si to kupovat nebude;
tebe do této skupiny nikdo nepočítá, neboj :D:D
traveldrive
Ak za príčetného a normálneho považuješ seba, tak je to česť v tej skupine nebyť. ;-)
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Miluju aktivistické tlachy elektrofilů teoretiků :D
Každej má plnou (_!_) keců o výhodnosti elektromobility - a sám si tu elektroplečku nekoupí, jenom o ní blbě plká :D:D

Nebo už jsi si svůj vlastní elektro-robertek (za tebou samotným vydělané peníze) kopupil?
Pokud jo, tož sa neostýchej a poděl se o své letité zkušenosti ;-) ;-) ;-) ;-)
traveldrive
Veril som, že IQ v záporných číslach neexistuje. Ale presvedčil si ma o opaku.
Avatar - Jerry.Gunman
Jerry.Gunman
Vy elektrofilové-teoretikové mne bavíte :D
Tak co, máš svůj vlastní elektro-vehikl, který jsi si pořídil peníze, které jsi si sám vydělal?
Ano či ne?
Jednoduchá otáka, jednoduchá odpověď ;-) ;-)
Arese
Aspoň že ten název je docela výstižný! :-[] :-[] :-[]
P.S. Na světě je ale nekvalitních elektrokřápů mnohem více. Co je ale úplně nejhorší, když je jejich výrobce tak arogantní, že tam ty výrobní nedostatky a chyby nechává zcela záměrně! :-O :-O :-O :no:
https://www.autoforum.cz/…-opakujici-vady/
Arese
https://fdrive.cz/…velky-zajem-6863?…
(A ne, není to z vámi proklínaného Autofóra! :-[] )
Avatar - _GTE_
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
traveldrive
Čítaš zlé články.
Toto čítaj:
https://fdrive.cz/…uje-pruzkum-6327
megacruiser
příjmy mají už jako my, takové posunovadlo za v přepočtu 100 tisíc jim do těch velkých měst úplně stačí. Prodává se tam dobře i bez dotací, fakticky stojí jako trochu lepší skůtr 125. U nás nacpeme dotace dílem Číňanovi a dílem překupníkovi. A až Číňan zjistí, že mu utíkají prachy, postaví tady na ty auta montovnu. Pak je bude sypat za 150 a úplně sejme tradiční výrobce".
traveldrive
Keď som toto písal pár rokov dozadu k čínskym autám, pokúšajúcim sa etablovať na európskych trhoch, tak sa mi smiali...
Xylo
Stojí za to připomenout, že Japonci vstoupili na dříve téměř nedobytný americký trh v 80. letech tak, že zde začali prodávat levné, spolehlivé a low-endové modely. Teprve až se etablovali, začali dodávat větší a luxusnější modely. Číňané jsou na tom ještě lépe, jelikož mají téměř monopolní kontrolu nad některými bateriovými materiály. Většina baterií je navíc vyráběna v Číně. Zdroj: https://www.forbes.com/…and-boost-china/?…
traveldrive
Plus "nakúpili" know-how ešte lepšie a lacnejšie ako po vojne Japonci. Že sa doteraz na starom a novom kontinente nepresadili s autami masívnejšie, pripisujem len tomu, že na rozdiel od tých Japoncov majú vlastný obrovský trh hladný po autách. Keď ho uspokoja, prirútia sa ako kobylky a utlčú nás čapicami.