Elektromobilita
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFreze Nikrob přijíždí jako nejlevnější elektromobil v EU, původ má v Číně
31 komentářů
WinDiesel
3
Ti se překonali.
Xylo
Pokud se někoho nelíbí, pak je možnou alternativou ojetý Smart ForTwo EQ, i když ten má dojezd maximálně 120 kilometrů. Tenhle je docela hezký : https://suchen.mobile.de/…uge/details.html?…
traveldrive
Je to mini ako Smart, ale výraz dospelého auta. Ale čína-nečína, po dizajnovej stránke vyzerá lepšie ako mnohé "solídne" autá európskej alebo japonskej produkcie. Ešte by to chcelo očekovať kvalitu a hlavne bezpečnosť, v tomto sme by som mal obavy z nedostatočných parametrov, ale inak :yes:
Mám radost. Konečně je to dosažitelný elektromobil pro normální lidi, i když nám ta cena cestou z Číny nějak nabobtnala viz "Miniaturni elektromobil za 90 000 Kč se stal během chvíle hitem". Uvidíme jakou cenu vytasí česká pobočka Dacie za týden pro Spring ;-)
Taký je dnes svet. Našinský obchodník, keď si na tovar nemôže nahodiť 100%, tak to radšej nebude predávať. Každý chce zbohatnúť za noc...
Nojo potřebují prostor pro slevy :-[]
Edit: Trochu jsem to teď prostudoval a zdá se, že mimo světýlek tam v Litvě montují také airbagy a ESP ....
Edit: Trochu jsem to teď prostudoval a zdá se, že mimo světýlek tam v Litvě montují také airbagy a ESP ....
Mýlíš se. Normální člověk si tohle fakt nekoupí. Nehledě na to, jak je ta pixle hnusná a neužitečná, tak je i neskutečně drahá. jediný důvod koupě této pixle bych viděl v tom, aby vozila ryxle.
Neříkám, že se to bude prodávat. Dávám sem odkazy na ojeté Smarty EQ, protože si myslím, že jsou lepší variantou, jak se dostat k prvnímu (akceptovatelnému) elektromobilu za přijatelnou cenu. V Číně Wuling Mini EV prodávají za cenu něco přes 90 tisíc a proto je jaké je. https://www.bbc.com/…usiness-56178802
Za 90 to bych mluvil jinak, ale tady chytrá palice vymyslela pro nás jinou cenu. Na ojetýho smarta kašlu. Ojetý Prius je pro mě 10000x lepší volba, protože to je normální auto nadupané technologiemi a pohodlím. A levněji.
Taky se nechystám měnit auto a to mám obyčejné (bez nadupaných technologií). Mám jen radost, že poté co stávající výrobci se trumfují v tom, kde nasadí nesmyslnější cenu, se objeví možnost pořídit si EV za akceptovatelnou cenu, i když to samozřejmě je docela daleko od standardu, na který jsme si zvykli.
"konečně dosažitelný elektromobil pro normání lidi"
Proč by si kdokoli normální a příčetný měl kupovat tuhle elektrickou mikromrdku, když mu dvou-tříletá ojetina naftového či benzínového vozu poskytne MNOHEM lepší službu i užitnu hodnotu?
Proč by si kdokoli normální a příčetný měl kupovat tuhle elektrickou mikromrdku, když mu dvou-tříletá ojetina naftového či benzínového vozu poskytne MNOHEM lepší službu i užitnu hodnotu?
Pretože chce nové vozidlo a nie jazdenú herku.
Pretože väčšie auto nepotrebuje alebo nechce.
Pretože jazdí krátke trasy po meste a v stiesnenejších podmienkach.
Pretože sa mu elektrický pohon páči a vyhovuje mu.
Pretože mestských zón, kam spaľováky nesmú alebo majú obmedzený vjazd, pribúda.
Pretože má ľahšie a lacnejšie, niekde aj zadarmo, parkovanie.
Pretože nechce jazdiť na čerpačku, keď mu stačí doma pripojiť kábel.
;-)
Pretože väčšie auto nepotrebuje alebo nechce.
Pretože jazdí krátke trasy po meste a v stiesnenejších podmienkach.
Pretože sa mu elektrický pohon páči a vyhovuje mu.
Pretože mestských zón, kam spaľováky nesmú alebo majú obmedzený vjazd, pribúda.
Pretože má ľahšie a lacnejšie, niekde aj zadarmo, parkovanie.
Pretože nechce jazdiť na čerpačku, keď mu stačí doma pripojiť kábel.
;-)
Ale Plho, vždyť přece jasně píšu, že nikdo příčetný a normální si to kupovat nebude;
tebe do této skupiny nikdo nepočítá, neboj :D:D
tebe do této skupiny nikdo nepočítá, neboj :D:D
Ak za príčetného a normálneho považuješ seba, tak je to česť v tej skupine nebyť. ;-)
Miluju aktivistické tlachy elektrofilů teoretiků :D
Každej má plnou (_!_) keců o výhodnosti elektromobility - a sám si tu elektroplečku nekoupí, jenom o ní blbě plká :D:D
Nebo už jsi si svůj vlastní elektro-robertek (za tebou samotným vydělané peníze) kopupil?
Pokud jo, tož sa neostýchej a poděl se o své letité zkušenosti ;-) ;-) ;-) ;-)
Každej má plnou (_!_) keců o výhodnosti elektromobility - a sám si tu elektroplečku nekoupí, jenom o ní blbě plká :D:D
Nebo už jsi si svůj vlastní elektro-robertek (za tebou samotným vydělané peníze) kopupil?
Pokud jo, tož sa neostýchej a poděl se o své letité zkušenosti ;-) ;-) ;-) ;-)
Veril som, že IQ v záporných číslach neexistuje. Ale presvedčil si ma o opaku.
Vy elektrofilové-teoretikové mne bavíte :D
Tak co, máš svůj vlastní elektro-vehikl, který jsi si pořídil peníze, které jsi si sám vydělal?
Ano či ne?
Jednoduchá otáka, jednoduchá odpověď ;-) ;-)
Tak co, máš svůj vlastní elektro-vehikl, který jsi si pořídil peníze, které jsi si sám vydělal?
Ano či ne?
Jednoduchá otáka, jednoduchá odpověď ;-) ;-)
Arese
Aspoň že ten název je docela výstižný! :-[] :-[] :-[]
P.S. Na světě je ale nekvalitních elektrokřápů mnohem více. Co je ale úplně nejhorší, když je jejich výrobce tak arogantní, že tam ty výrobní nedostatky a chyby nechává zcela záměrně! :-O :-O :-O :no:
https://www.autoforum.cz/…-opakujici-vady/
P.S. Na světě je ale nekvalitních elektrokřápů mnohem více. Co je ale úplně nejhorší, když je jejich výrobce tak arogantní, že tam ty výrobní nedostatky a chyby nechává zcela záměrně! :-O :-O :-O :no:
https://www.autoforum.cz/…-opakujici-vady/
Arese
https://fdrive.cz/…velky-zajem-6863?…
(A ne, není to z vámi proklínaného Autofóra! :-[] )
(A ne, není to z vámi proklínaného Autofóra! :-[] )
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
megacruiser
příjmy mají už jako my, takové posunovadlo za v přepočtu 100 tisíc jim do těch velkých měst úplně stačí. Prodává se tam dobře i bez dotací, fakticky stojí jako trochu lepší skůtr 125. U nás nacpeme dotace dílem Číňanovi a dílem překupníkovi. A až Číňan zjistí, že mu utíkají prachy, postaví tady na ty auta montovnu. Pak je bude sypat za 150 a úplně sejme tradiční výrobce".
Keď som toto písal pár rokov dozadu k čínskym autám, pokúšajúcim sa etablovať na európskych trhoch, tak sa mi smiali...
Stojí za to připomenout, že Japonci vstoupili na dříve téměř nedobytný americký trh v 80. letech tak, že zde začali prodávat levné, spolehlivé a low-endové modely. Teprve až se etablovali, začali dodávat větší a luxusnější modely. Číňané jsou na tom ještě lépe, jelikož mají téměř monopolní kontrolu nad některými bateriovými materiály. Většina baterií je navíc vyráběna v Číně. Zdroj: https://www.forbes.com/…and-boost-china/?…
Plus "nakúpili" know-how ešte lepšie a lacnejšie ako po vojne Japonci. Že sa doteraz na starom a novom kontinente nepresadili s autami masívnejšie, pripisujem len tomu, že na rozdiel od tých Japoncov majú vlastný obrovský trh hladný po autách. Keď ho uspokoja, prirútia sa ako kobylky a utlčú nás čapicami.
×
Sdílení komentáře
×