A manželce nevadí jezdit s tím kosočvercem na kapotě? :-)
Líbí se jí to a chce to tam mít... :D
No u nás by Rencek neprošel... ;-)
Navíc tohle je MÍRNĚ PŘEDRAŽENÝ A NEPRAKTICKÝ AUTO.
To třeba Ford Puma je jiné kafe , s tím je i zábava jezdit.
Když chci auto s kufrem Oktávky a chci SUV, proč si tedy nekoupit X5 ? A fakt do X6 dáš to, co do X5 nebo do Oktávky kombi? Já tedy znám jen první generaci a to auto bylo sakra malinkaté uvnitř...
Ved pisem, ze to plati pre starsie typy, kedy po Lagune zacali robit kvalitne auta, lebo boli preslaveni nekvalitou. Len nejak zdegradovali a dufam, ze zase nove modely budu pod novym sefom kvalitne, ked ich chce predavat draho. V soferovi fakt chyba nie je, auto bolo pouzivane vyhradne na dlhsie trasy a rovnako ako ostatne auta, ktore funguju bez problemov.
S dci mam posledny Grand Scenic. Skacu otacky pocas jazdy a trha to, v servise vymenili spojku a nepomohlo, nevie ani servis co dalej. Sice je pekne, ze maju 5 rokov zaruku, ale aj tak to je len trapenie. Mam aj ine auta, okrem Citiga mame aj C4 Picasso, BMW X1, v garazi Volvo V40, tomu tiez nieco v palubke sem tam vrzga. Cize viem trosku auta porovnat a Renault je nieco nehorazne. Ci to spravili naschval, alebo len nedoladili kvalitu u prvych kusov je otazne. Ale pokazilo sa aj to, co sa pokazit nemalo.
ale jo, 5:00, 7:15, pak v 11 a poté ve 13:00. no a pak zase až ve 17:00 a ve 21:00. O víkenu jen 3x za den. Dost mizerie, to snad uznáš. V Ostravě jim MHD trajdá co 15 minut všemi směry :( takže spoléhat se na MHD je na dědine v ČR sci-fi, asi to máte na Slovensku více vymakané, ale tady to stojí za ho*no!
To len dokazuje, ze Renaulty sa kupovali preto, ze boli najlacnejsie. Nie preto, ze to bol Renault. To by sa teraz malo s di Meom zmenit, len to bude beh na dlhe trate v terajsej situacii.
C4 nema 3 isofixy, korejska Arkana podla fotiek tiez nie. Hlavne, ze do Clia a Capturu vedia dat. Keby to malo aspon plugin etech do mesta, ale ani to nie.
Ja som sa tiez tesil, ze ake mam dobre spalovacie auto, nesmrtelny 1.5 dci bez mocoviny s dobrou antikoroznou ochranou, do konca zivota. Kym sa to nepokazilo po 38 000 km, ale auto je este rok v zaruke, snad stihnu opravit :-)
V Rusku sa to predava dobre, predpokladam, ze sa to bude aj tu. Ale nie je to nahodou nejaky Samsung z Korey? Aj ked na bezpecnosti si dali zalezat, ktovie ako to bude s kvalitou.
Přesně tak, dnes je lepší třeba se i zadlužit, ale hlavně si ještě stihnout koupit normální nové auto! Naštěstí už jsem poněkud pokročilejšího věku, ale i tak mám propočteno, že pokud se dožiju 80 a v tomto věku přestanu řídit, bude mi muset vydržet 29 let! Bude dostávat tu nejlepší pravidelnou péči a najeté km bude naše rodina ředit na 3 auta. Bude také nezbytné si včas vytvořit pořádnou zásobu ND! :-O
Vždy mě fascinuje plný kýbl řečí o nepraktičnosti aut typu X6, GLC Coupe... To auto je tak hrozně nepraktické, že má kufr jak Oktávka, vzadu na hlavu normální dospělý nemá problém, zadní opěradla jsou sklopná 40:20:40, světlá výška jak Duster... ale jo, opravdu to je strašně, strašně moc nepraktické... :-(:no:
Předpokládám, že ta 406 asi nemá startér a alternátor v jednom.
Každopádně nechápu, proč nepoužili přímo mildhybrid a 48 V síť. Tím by utáhli všechny čerpadla, posilovače a klimošku a opravdu by se něco ušetřilo. Tohle řešení je spíše úspora hmotnosti a zlepšení průběhu stopstartu.
... nezajímavá a předražená nabídka. Proč bych si proboha kupoval auto, absurdně kombinující nevýhody SUV s výrazně omezenou užitnou hodnotou kupé?! Něco velmi podobného kdysi zkoušel Ssang Yong s modelem Kyron a už tehdy to byl blbý nápad. A kde má Arkana alespoň jeden hybridizací nezprzněný motor s manuálem?!! :-O:no::no::no:
Arkana se ale opravdu nevyrábí jen pro ČR. Směrem na západ se blíží budget modelům. Nemluvě pak o tom, že Rencek je známej tím, že se tam dají ceny ukecat opravdu solidně. Dva roky zpátky si manželka koupila Megane Grandtour 1,2 TCE DSG a z 550 jsme to stáhli na 460...
To budou, ale tohle si netroufnou. Jak jsem nesčetněkrát psal, jsou to přizdis*áči. Proto staré auta nezakážou, jen je ověší různými ekodaněmi a podobnými ekovýblitky... Je to stejný hnus jak kdyby NAŘIZOVALI lidem bydlet v pasivních domech.
Odpovím ti trochu jinak - je u nás jen opravdu málokdo, kdo nevyužije některé z benefitů SUV. Naproti tomu benefit skutečného kupé využije opravdu málokdo. V dnešním provozu a na našich cestách těch příležitostí mnoho není.
Takže SUV coupé spojuje právě ty tužby s reálnými potřebami.
A cestou do města, kam si jedu na bicyklu (abych náhodou nevyloudil nějakou škodlivinu) koupit biomrkev (protože všechna pole u nás na vsi obsadily solární panely) a fairtrade kafe, se nechám srazit a zmrzačit ekologickým aktivistou v tichém elektromobilu. To víš, že jo. :-[];-)
Predtym nez pridu baterie v masovom vyuziti sa este dostanu na ´´vrchol´´ spalovaky, riesenia zhruba od roku 2016 vyssie.. ich spolahlivost, servis. naklady a pokles hodnoty si vyzerie este nemala cast obyvatelstva.
Třeba moje manželka. Líbí se jí a chce ho. Není to drahý a asi si ho příští rok koupí. Je jí fuk, jestli s tím bude jestli je tam míň nebo víc místa, jestli to má o něco lepší nebo hroší jízdní vlastnosti a nebo jestli to žere o deci míň nebo víc. Stejně to má 20 km do práce a na nákupy. To jsou zákazníci. Nadšenců, kteří čichaj benzín, milují manuál a geniální jízdní vlastnosti už nejsou trendy, je jich málo a neurčují co se bude prodávat.
Mně to říkat nemusíš, o těch baterkách, které budou levné, protože se budou dělat v milionových sériích a o elektřině, která nikdy nezdraží, tu čtu pod každým článkem o EV a světlých zítřcích s nimi.
Jiná věc je, že nějak nevěřím na moudrost lidu, lid si nechá s.át na hlavu, jako to už předvedl mockrát, pokud to souzi správně podají, což je právě doba, kterou žijeme, bude lid několik desítek let radostně hýkat, než mu dojde, že si s ním znova někdo vytřel zadek. Pak se možná něco stane, ale naše generace se na to už bude jen dívat s útrpným úsměvem starců. (sorry, jestli jsi třeba třicátník) ;-)
Dinare, Travel má pravdu, oni si nic nemyslí, už si viděl, že by někdo z nich dal nějakou vizi, strop je mínus. Jinak motory průmyslové šly od 1.4. o 12% nahoru. U transformátorů se mění norma a trafa jdou o 25% nahoru. Střední vrstva chudne, ale masy voličů jsou stále dotovány dokud to jde, až ti začnou chudnout a bude potřeba nové budoucnosti, zvolí se jiná strana a ta pomění normy k realitě. Houpačka se pořád opakuje, levičáci vždy prohospodaří všechny prachy a lid začne volit pravici.
No, upřímě, nevypadá to zle, ale neumím si představit, proč bych si měl koupit toto na místo Megana, či třeba Kadjara, ve všech vlastnostech to bude horší auto, tedy z principu, jak to nahoře napsal Kari.laz.
A to se dostávám k tomu, proč ? Umím ještě pochopit, že někdo, kdo má peníze a má 3 auta, nebo žije sám, si koupí X6, protože se mu prostě líbí, ale neumím asi pořádně pochopit, kdo si koupí Arkanu, či jiný Crossover v mainstreamu jako jediné auto do rodiny, který má horší kufr a upřednostní ho před kombíkem/liftbackem či sedanem. Dost často mladé rodiny, dají více peněz za auto, které má menší prostor a variabilitu...
Sorry, ale to nie je facka odo mňa, tá je od života a dostal ju každý. Od tej eufórie, keď sme štrngali kľúčmi za lepšiu budúcnosť sme už veľmi veľmi ďaleko. Zakričíme si, ponadávame, pokritizujeme a všetko pôjde aj tak ďalej bez ohľadu na nás. Vlak nezastavíš - môžeš kričať, protestovať, postaviť sa na koľaje, všetko jedno, aj tak ťa zvalcuje.
je pekne šeredné houno, zo zadu naburane poctivou Tatrovkou. Aj ta C4ka ma nieco do seba na rozdiel od tejto dizajnovej coupe agonie pre pozérov bez vkusu. Dalsie zbytocne ´´Clio´´.
Záleží na tom, aký pokrok máš na mysli. Ak zvýšený pokrok pre teba znamená zvýšené pohodlie, znížené ceny a luxusnejší život, tak sa nemáš na čo tešiť. Dobre už bolo - bez ohľadu na pokrok.
Malé auto? Však to má skoro rozmery Octavie... Na dnešnú dobu takmer klasický kompakt, 4 a pol metrové auto na (nelogicky a zbytočne) zdvihnutom podvozku.
Tvé poslední věty, že to bude Kreativné" se asi děsím nejvíce :'-( no a že budeme, jako za socíku jezdit v 15-20 let starých plečkách, s tím už se začneme raději smiřovat. Já mám to "stěstí", že bydlím na dědině, takže snad ty nové emisní normy nebudou na nich platit. A navíc- zatím mám služebáka, takže bych neměl žehrat, ale ten vývoj mne děsí!
suhlasim, je dobre, ze si to niekto vsimol. Cielom je znizit rozdiel medzi EV a spalovakom natolko, az EV zacne davat ekonomicky zmysel.
A co sa tyka Kuby - to sa tu neudeje. EU komisia to vyriesi zakazom spalovakov s normou menej ako Euro 6.
Samozrejme, nebude to taky tem klasicky zakaz, ako pocas old school sociku - bude to "len" obmedzenie jazdu do miest, zvysenie dialnicnych poplatkov, zvysenie poplatkov za STK, zvysenie poistiek, zvysenie dani alebo nieco podobne kreativne :yes:
V LA jsou tak absurdní limity, že nový barák nepostavíš na místě starého. Tak se naprosto absurdně rekonstruují staré barabizny i když by bylo mnohem jednodušší to zbourat a postavit znovu.
Obávám se, že ke stejnému stavu spěje EU s vozovým parkem. Budeme udržovat pojízdné vraky. Vivat Kuba!
ta kale uznej, že GT 86 není masovka, jako má být Arkana, navíc..... ceny nových aut jsou tak pro ty, co mají na vily, nikoliv na chaty. Ti na to mít nebudou...
rostou jako venkovní teplota! Cílem emisních předpisů je prokazatelně nahnat ovce na kola, koloběžky a do veteránů. Za pár let to u nás bude vypadat jako na Kubě! Vivat EU :'-(
Co se ti na těhle autech nelíbí? To fakt nechápu.
Vždyt to má ideální parametry: Malé uvnitř, velké venku, sporotvní jak lakatoš, vyšší spotřeba než nízké auto.... Samá pozitiva :D
Ale abych taky něco našel zapomněl jsem na zdejší "důchod klub" a "sádlo klub" ti by už přeci do normálního nižšího auta nevlezli :D
Používá 12V systém pro snažší nastartování spalovacího motoru a rekuperuje energii z alternátoru poháněného spalovacím motorem. Jmenuje se Peugeot 406.
Takové to progresívíní slovo hybrid, to narveme soudruzi všude, kam to jen půjde.