Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeRenault Arkana odhaluje české ceny. Nové SUV-kupé pořídíte jen jako hybrid
95 komentářů
Anonym
Používá 12V systém pro snažší nastartování spalovacího motoru a rekuperuje energii z alternátoru poháněného spalovacím motorem. Jmenuje se Peugeot 406.
Takové to progresívíní slovo hybrid, to narveme soudruzi všude, kam to jen půjde.
Takové to progresívíní slovo hybrid, to narveme soudruzi všude, kam to jen půjde.
Předpokládám, že ta 406 asi nemá startér a alternátor v jednom.
Každopádně nechápu, proč nepoužili přímo mildhybrid a 48 V síť. Tím by utáhli všechny čerpadla, posilovače a klimošku a opravdu by se něco ušetřilo. Tohle řešení je spíše úspora hmotnosti a zlepšení průběhu stopstartu.
Každopádně nechápu, proč nepoužili přímo mildhybrid a 48 V síť. Tím by utáhli všechny čerpadla, posilovače a klimošku a opravdu by se něco ušetřilo. Tohle řešení je spíše úspora hmotnosti a zlepšení průběhu stopstartu.
rohYpnol
Tohle bude bombové auto. Interiér pro Evropu je úplně jinde, což je super. Cena celkem brutální, ale na dnešní dobu...
Za mě super kára. Upřímně celkem čekám, že s něčím podobným přijde Škoda. V Číně už Kodiaq SUV-kupé je, takže za mě je to jen otázka času.
Za mě super kára. Upřímně celkem čekám, že s něčím podobným přijde Škoda. V Číně už Kodiaq SUV-kupé je, takže za mě je to jen otázka času.
šofér
rostou jako venkovní teplota! Cílem emisních předpisů je prokazatelně nahnat ovce na kola, koloběžky a do veteránů. Za pár let to u nás bude vypadat jako na Kubě! Vivat EU 😢
V LA jsou tak absurdní limity, že nový barák nepostavíš na místě starého. Tak se naprosto absurdně rekonstruují staré barabizny i když by bylo mnohem jednodušší to zbourat a postavit znovu.
Obávám se, že ke stejnému stavu spěje EU s vozovým parkem. Budeme udržovat pojízdné vraky. Vivat Kuba!
Obávám se, že ke stejnému stavu spěje EU s vozovým parkem. Budeme udržovat pojízdné vraky. Vivat Kuba!
Starší auta budou chtít zakázat. Takové jsou jejich sny.
Tak to si nedovolili ani komunisté, a to jsme tomu režimu říkali "totalita"..
A ty si si snáď myslel, že keď sa osolobodíme od východu a zavesíme na západ, tak budeme slobodní, nezávislí a nikoho nebudeme musieť poslúchať...?
Pokorně Ti děkuji za tu facku, máš pravdu, bohužel§ Já si to fakt myslel, prý se tomu říká svoboda ! ;-\
Sorry, ale to nie je facka odo mňa, tá je od života a dostal ju každý. Od tej eufórie, keď sme štrngali kľúčmi za lepšiu budúcnosť sme už veľmi veľmi ďaleko. Zakričíme si, ponadávame, pokritizujeme a všetko pôjde aj tak ďalej bez ohľadu na nás. Vlak nezastavíš - môžeš kričať, protestovať, postaviť sa na koľaje, všetko jedno, aj tak ťa zvalcuje.
To budou, ale tohle si netroufnou. Jak jsem nesčetněkrát psal, jsou to přizdis*áči. Proto staré auta nezakážou, jen je ověší různými ekodaněmi a podobnými ekovýblitky... Je to stejný hnus jak kdyby NAŘIZOVALI lidem bydlet v pasivních domech.
suhlasim, je dobre, ze si to niekto vsimol. Cielom je znizit rozdiel medzi EV a spalovakom natolko, az EV zacne davat ekonomicky zmysel.
A co sa tyka Kuby - to sa tu neudeje. EU komisia to vyriesi zakazom spalovakov s normou menej ako Euro 6.
Samozrejme, nebude to taky tem klasicky zakaz, ako pocas old school sociku - bude to "len" obmedzenie jazdu do miest, zvysenie dialnicnych poplatkov, zvysenie poplatkov za STK, zvysenie poistiek, zvysenie dani alebo nieco podobne kreativne :yes:
A co sa tyka Kuby - to sa tu neudeje. EU komisia to vyriesi zakazom spalovakov s normou menej ako Euro 6.
Samozrejme, nebude to taky tem klasicky zakaz, ako pocas old school sociku - bude to "len" obmedzenie jazdu do miest, zvysenie dialnicnych poplatkov, zvysenie poplatkov za STK, zvysenie poistiek, zvysenie dani alebo nieco podobne kreativne :yes:
Tvé poslední věty, že to bude Kreativné" se asi děsím nejvíce 😢 no a že budeme, jako za socíku jezdit v 15-20 let starých plečkách, s tím už se začneme raději smiřovat. Já mám to "stěstí", že bydlím na dědině, takže snad ty nové emisní normy nebudou na nich platit. A navíc- zatím mám služebáka, takže bych neměl žehrat, ale ten vývoj mne děsí!
Zapomeň na staré auto. V autě prostě jezdit nebudeš.
Ale pro koně nemám seno a pozemek!
Tak si kúpiš bicykel, no.
Klidně. Jen bych přestal žvanit o pokroku.
Záleží na tom, aký pokrok máš na mysli. Ak zvýšený pokrok pre teba znamená zvýšené pohodlie, znížené ceny a luxusnejší život, tak sa nemáš na čo tešiť. Dobre už bolo - bez ohľadu na pokrok.
Ano, každý normální člověk definuje pokrok tím, že se mu lépe žije.
Pokrok jednému prináša blahobyt, druhému možno pravý opak...
Nic takového se neděje.
Do nejbližšího města to máme 18 km .... 😒
A....?
Není to zrovna po rovině, MHD na vesnicích neexistuje, jako ve městech.
MHD? Chceš tvrdiť, že cez vás nechodí žiadny autobus...
ale jo, 5:00, 7:15, pak v 11 a poté ve 13:00. no a pak zase až ve 17:00 a ve 21:00. O víkenu jen 3x za den. Dost mizerie, to snad uznáš. V Ostravě jim MHD trajdá co 15 minut všemi směry 😞 takže spoléhat se na MHD je na dědine v ČR sci-fi, asi to máte na Slovensku více vymakané, ale tady to stojí za ho*no!
A cestou do města, kam si jedu na bicyklu (abych náhodou nevyloudil nějakou škodlivinu) koupit biomrkev (protože všechna pole u nás na vsi obsadily solární panely) a fairtrade kafe, se nechám srazit a zmrzačit ekologickým aktivistou v tichém elektromobilu. To víš, že jo. 😒] 😉
Oni si myslí, že budou, v EV za tři sta tisíc, na elektriku, která bude skoro zadarmo. 😁
Kto ?
Proč?
Už som tu podobné rozprávky dáávno nečítal, snáď už každému došlo, že sa žiadny zázrak nekoná.
Dinare, Travel má pravdu, oni si nic nemyslí, už si viděl, že by někdo z nich dal nějakou vizi, strop je mínus. Jinak motory průmyslové šly od 1.4. o 12% nahoru. U transformátorů se mění norma a trafa jdou o 25% nahoru. Střední vrstva chudne, ale masy voličů jsou stále dotovány dokud to jde, až ti začnou chudnout a bude potřeba nové budoucnosti, zvolí se jiná strana a ta pomění normy k realitě. Houpačka se pořád opakuje, levičáci vždy prohospodaří všechny prachy a lid začne volit pravici.
Mně to říkat nemusíš, o těch baterkách, které budou levné, protože se budou dělat v milionových sériích a o elektřině, která nikdy nezdraží, tu čtu pod každým článkem o EV a světlých zítřcích s nimi.
Jiná věc je, že nějak nevěřím na moudrost lidu, lid si nechá s.át na hlavu, jako to už předvedl mockrát, pokud to souzi správně podají, což je právě doba, kterou žijeme, bude lid několik desítek let radostně hýkat, než mu dojde, že si s ním znova někdo vytřel zadek. Pak se možná něco stane, ale naše generace se na to už bude jen dívat s útrpným úsměvem starců. (sorry, jestli jsi třeba třicátník) 😉
Jiná věc je, že nějak nevěřím na moudrost lidu, lid si nechá s.át na hlavu, jako to už předvedl mockrát, pokud to souzi správně podají, což je právě doba, kterou žijeme, bude lid několik desítek let radostně hýkat, než mu dojde, že si s ním znova někdo vytřel zadek. Pak se možná něco stane, ale naše generace se na to už bude jen dívat s útrpným úsměvem starců. (sorry, jestli jsi třeba třicátník) 😉
Predtym nez pridu baterie v masovom vyuziti sa este dostanu na ´´vrchol´´ spalovaky, riesenia zhruba od roku 2016 vyssie.. ich spolahlivost, servis. naklady a pokles hodnoty si vyzerie este nemala cast obyvatelstva.
Ako keby to nebolo doteraz vždy, že si koncový zákazník alias spotrebiteľ, vyžral všetko...
3_diamanty
jak vizualne nemusim megane ci talisman... tak toto je fakt vizualna pecka... klobuk dole... arkana sa vydarila :yes:
Meky
A co C4? Mne sa zda, ze C4 je tomuto velmi podobne.
V kazdom pripade vsak 23000 € za male auto s benzinom... hm, hm, hm
V kazdom pripade vsak 23000 € za male auto s benzinom... hm, hm, hm
Malé auto? Však to má skoro rozmery Octavie... Na dnešnú dobu takmer klasický kompakt, 4 a pol metrové auto na (nelogicky a zbytočne) zdvihnutom podvozku.
C4 nema 3 isofixy, korejska Arkana podla fotiek tiez nie. Hlavne, ze do Clia a Capturu vedia dat. Keby to malo aspon plugin etech do mesta, ale ani to nie.
lamal
je pekne šeredné houno, zo zadu naburane poctivou Tatrovkou. Aj ta C4ka ma nieco do seba na rozdiel od tejto dizajnovej coupe agonie pre pozérov bez vkusu. Dalsie zbytocne ´´Clio´´.
Tohle je spis Megan ne ? Clio má Captura
Neviem, čo ho na tom dizajne desí, teda nie že by mal čím nadchnúť, ale rozhodne 10x lepšie ako ten dnešný indický Hyundai.
Asi ano, tebe sa to lubi ? Prave toto pochova Megana a aj Clio(ten captur) co chvila...
No, upřímě, nevypadá to zle, ale neumím si představit, proč bych si měl koupit toto na místo Megana, či třeba Kadjara, ve všech vlastnostech to bude horší auto, tedy z principu, jak to nahoře napsal Kari.laz.
A to se dostávám k tomu, proč ? Umím ještě pochopit, že někdo, kdo má peníze a má 3 auta, nebo žije sám, si koupí X6, protože se mu prostě líbí, ale neumím asi pořádně pochopit, kdo si koupí Arkanu, či jiný Crossover v mainstreamu jako jediné auto do rodiny, který má horší kufr a upřednostní ho před kombíkem/liftbackem či sedanem. Dost často mladé rodiny, dají více peněz za auto, které má menší prostor a variabilitu...
A to se dostávám k tomu, proč ? Umím ještě pochopit, že někdo, kdo má peníze a má 3 auta, nebo žije sám, si koupí X6, protože se mu prostě líbí, ale neumím asi pořádně pochopit, kdo si koupí Arkanu, či jiný Crossover v mainstreamu jako jediné auto do rodiny, který má horší kufr a upřednostní ho před kombíkem/liftbackem či sedanem. Dost často mladé rodiny, dají více peněz za auto, které má menší prostor a variabilitu...
To bude😒br />
a) obezitou obyvatelstva
b) kecanim manželiek do vyberu
c) pozerstvom
Vsetky skupiny preferuju SUV/Crossovery.
a) obezitou obyvatelstva
b) kecanim manželiek do vyberu
c) pozerstvom
Vsetky skupiny preferuju SUV/Crossovery.
Vždy mě fascinuje plný kýbl řečí o nepraktičnosti aut typu X6, GLC Coupe... To auto je tak hrozně nepraktické, že má kufr jak Oktávka, vzadu na hlavu normální dospělý nemá problém, zadní opěradla jsou sklopná 40:20:40, světlá výška jak Duster... ale jo, opravdu to je strašně, strašně moc nepraktické... 😒 :no:
Když chci auto s kufrem Oktávky a chci SUV, proč si tedy nekoupit X5 ? A fakt do X6 dáš to, co do X5 nebo do Oktávky kombi? Já tedy znám jen první generaci a to auto bylo sakra malinkaté uvnitř...
V Rusku sa to predava dobre, predpokladam, ze sa to bude aj tu. Ale nie je to nahodou nejaky Samsung z Korey? Aj ked na bezpecnosti si dali zalezat, ktovie ako to bude s kvalitou.
Arese
... nezajímavá a předražená nabídka. Proč bych si proboha kupoval auto, absurdně kombinující nevýhody SUV s výrazně omezenou užitnou hodnotou kupé?! Něco velmi podobného kdysi zkoušel Ssang Yong s modelem Kyron a už tehdy to byl blbý nápad. A kde má Arkana alespoň jeden hybridizací nezprzněný motor s manuálem?!! 😲 :no: :no: :no:
lukas13
Sakra, já jsem tak šťastnej, že jsem ještě stihl koupit něco normálního, za relativně normální peníze...
😉
Začíná přituhovat...
😉
Začíná přituhovat...
Přesně tak, dnes je lepší třeba se i zadlužit, ale hlavně si ještě stihnout koupit normální nové auto! Naštěstí už jsem poněkud pokročilejšího věku, ale i tak mám propočteno, že pokud se dožiju 80 a v tomto věku přestanu řídit, bude mi muset vydržet 29 let! Bude dostávat tu nejlepší pravidelnou péči a najeté km bude naše rodina ředit na 3 auta. Bude také nezbytné si včas vytvořit pořádnou zásobu ND! 😲
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tak pokud si myslíš, že jsi nějaký Bůh, tak tě musím zklamat. 😁 Leda, že by ses pasoval na Boha elektrodebility a zelené demagogie. To pak jo! 😒]
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja som sa tiez tesil, ze ake mam dobre spalovacie auto, nesmrtelny 1.5 dci bez mocoviny s dobrou antikoroznou ochranou, do konca zivota. Kym sa to nepokazilo po 38 000 km, ale auto je este rok v zaruke, snad stihnu opravit 😄
Problém je, že tyhle zaručené plány "do konce života" obvykle převrátí naruby strýček příhoda.
A co máš za auto? Co zlobí? Vím že máš Citigo IV a to 1,5 dci určitě pod kapotou nemá.
S dci mam posledny Grand Scenic. Skacu otacky pocas jazdy a trha to, v servise vymenili spojku a nepomohlo, nevie ani servis co dalej. Sice je pekne, ze maju 5 rokov zaruku, ale aj tak to je len trapenie. Mam aj ine auta, okrem Citiga mame aj C4 Picasso, BMW X1, v garazi Volvo V40, tomu tiez nieco v palubke sem tam vrzga. Cize viem trosku auta porovnat a Renault je nieco nehorazne. Ci to spravili naschval, alebo len nedoladili kvalitu u prvych kusov je otazne. Ale pokazilo sa aj to, co sa pokazit nemalo.
Já jsem na Renaultu neměl za 10 let jedinou závadu.
Bolo viac takých, ale mali staršie typy, nie terajšie autá, čo sú aktuálne v ponuke Renaultu.
Ja som mal Kangoo celých 10 rokov. Nemalo jediný problém z toho, čo popisuješ ty. U teba bola chyba skôr niekde medzi volantom a pedálmi ako v aute.
Ved pisem, ze to plati pre starsie typy, kedy po Lagune zacali robit kvalitne auta, lebo boli preslaveni nekvalitou. Len nejak zdegradovali a dufam, ze zase nove modely budu pod novym sefom kvalitne, ked ich chce predavat draho. V soferovi fakt chyba nie je, auto bolo pouzivane vyhradne na dlhsie trasy a rovnako ako ostatne auta, ktore funguju bez problemov.
twistedTSD
Těm, kdo tu argumentují ruskými prodeji, bych připomněl, že ruská Arkana je jiné auto a stojí skoro polovinu.
Vždyt to má ideální parametry: Malé uvnitř, velké venku, sporotvní jak lakatoš, vyšší spotřeba než nízké auto.... Samá pozitiva 😁
Ale abych taky něco našel zapomněl jsem na zdejší "důchod klub" a "sádlo klub" ti by už přeci do normálního nižšího auta nevlezli 😁
Ono jako GT86 a podobné auta jsou krásná věc, ale praktická použitelnost u nás velmi bídná. Nedojedeš s tím často ani na blbou chatu...
Líbí se jí to a chce to tam mít... 😁
No u nás by Rencek neprošel... 😉
Navíc tohle je MÍRNĚ PŘEDRAŽENÝ A NEPRAKTICKÝ AUTO.
To třeba Ford Puma je jiné kafe , s tím je i zábava jezdit.
Odpovím ti trochu jinak - je u nás jen opravdu málokdo, kdo nevyužije některé z benefitů SUV. Naproti tomu benefit skutečného kupé využije opravdu málokdo. V dnešním provozu a na našich cestách těch příležitostí mnoho není.
Takže SUV coupé spojuje právě ty tužby s reálnými potřebami.
A co třeba klasický Megane? Nebude tomu bližší?