...Renault zruší a nahradí ho ubohým tříhrnkem 1.2 TCe. Tak tato "inovace" budoucí zákazníky jistě přitáhne do showroomů a prodeje poletí nahoru! Hlavně když na palubce bude víc nebezpečných tabletů a každý motor bude zprzněn hybridizací! :-O:-O:-O:-(:-(:-(:no::no::no: Slovy klasika: "Chce se mi zvracett"! :-(:no:
Kto si kupi 1,3-1,4 tonove suv velkosti tucsonu s trojvalcom? ... co je na stvorvalci 1,3tce spatne ze je potreba ho menit za o deci mensi trojvalec? Ako ok.... clio je fakt bombove aj arkana... len zrovna o kadjar mam obavy aby ho opat nezbabrali nakolko dodnes reno tie suvecka moc nevie... globalne predaje sucecok vravia jasne... renault je v tomto z europy uplne na chvoste... inak ze skonci talisman espace ci grand scenic som "predpokladal" uz pred rokom... sranda jak mi to vzdy vyjde... a dam krk ze aj twingac onedlho skonci neslavne.... kam kracas reno ...
To sú také drísty, kámo... Prečo máš problém s "litrážou"? Ber v úvahu výkony, nie objem. Trojvalec má možno horší zvuk, ale zároveň menšie odpory, čo je pre výkon skôr pozitívne, nie? Prečo by si teda za to nemohol zapriahnuť vozík?
Samozrejme ze vyhoníš na výkon 1.0-1.2L motor ale so slušnou turbodierou a krúťákom niekde vo vyšších otáčkach.
Ešte raz, mne R3 nevadí ani zvukovo.
Vozík samozrejme zapriahnúť možeš ale ja som písal poriadny vozík.
Litrový motor je fajn v motorke :-!
Hele, seš tak naivní, nebo to jenom děláš? Problematická životnost přefoukaných pidimotůrků - nic? Horší kultivovanost a blbý zvuk - taky nic? Fakt jsi ještě nepochopil, že jediný důvod zavádění těchto přefoukaných tříválcových kafrmlejnků se směšným objemem jsou nesmyslně nízké flotilové limity nejedovatého CO2, stanovené rudozelenými šílenci ve vedení EU? Nebo si fakt myslíš, že kdyby automobilky vedle těchto parodií na motor nabízely i pořádné čtyřválce, že by jim zákazníci nedávali drtivě přednost? Spadl jsi sem včera z Marsu? :-[]:-[]:-[]
Ale samozrejme, že ide o emisie, ale kto ešte nepochopil, že to tak je a inak nebude, si ty a ešte pár ľudí. Preto píšešm, že kašlať na objem (lebo to inak skrátka nebude) a všímať si radšej parametre. A robiť si úsudok na základe parametrov, nie podľa zdvihového objemu. Kapišto?
No, abych to nějak shrnul - i ti nejzarytější příznivci značky s kosodelníkem ve znaku bohužel nemohou popřít, že Renault míří střemhlav do pr...ele! :-O:no:
... tento pezo kazdy kupuje stejne len s tym litrovym trojvalcom.. je to ta ista finta na zakaznika ako kamiq ze mas pocit ze mas na vyber X motorickych kombinacii ale nakoniec aj tak je schodna len jedna jedina ( aj cenovo uchopitelna ) ..
PS: Uváděná provozní hmotnost P3008 1.2T je 1.395 kg.
A kdo tady mluví o nějakých mazdích atmosférách?! Celou dobu se tady o skvělém turbočtyřválci 1.3 TCe, který Renault jen nedávno (a za velkých nákladů) vyvinul společně s Mercedesem a který teď chce trestuhodně zaříznout! :-O
Ved to je stary motor 1,2 tce, len ho trosku vylepsili, lebo stary sa dost kazil :-) Naklady snad velke nemali. Asi vedia lepsie, preco ho chcu zarezat a skusaju nieco nove.