Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi představuje Q4 e-tron a Q4 Sportback e-tron. Jde o nejlevnější elektromobil značky

Audi představuje svoje první kompaktní SUV s čistě elektrickým pohonem. A hned ve dvou karosářských verzích.
Zpět na článek
15. 4. 2021 16:10
14. 4. 2021 21:44
15. 4. 2021 08:20
14. 4. 2021 21:46
15. 4. 2021 06:15
15. 4. 2021 07:04
15. 4. 2021 07:25
15. 4. 2021 08:51
15. 4. 2021 08:30
15. 4. 2021 08:45
15. 4. 2021 08:50
15. 4. 2021 08:53
15. 4. 2021 09:19
15. 4. 2021 09:56
15. 4. 2021 10:09
15. 4. 2021 11:26
15. 4. 2021 10:15
15. 4. 2021 10:30
15. 4. 2021 11:32
15. 4. 2021 12:16
15. 4. 2021 14:02
14. 4. 2021 22:46
15. 4. 2021 00:07
15. 4. 2021 10:02
14. 4. 2021 21:16
Ty dojezdy jsou legrační...
.. protože zapomněli dodat, že max. dojezd je s max. rychlostí do 120 km/h. Takže už se těším na dálnici, na audiny v pravém pruhu, pomalu za kamiony :)
Rozbalit vlákno
21
Avatar - _GTE_
14. 4. 2021 21:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
14. 4. 2021 23:17
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
No tak kolik je tedy dojezd ? Dám to za den k moři ?
15. 4. 2021 15:59
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
to asi bude zalazet k jakemu mori a odkud

rekneme ze stredobodem vesmiru je Praha, takze k Baltu to mame nejakych 600km, takze BEV s realnym dojezdem 300km to da rekneme s 1 zastavkou kde se nabije do plna, toto Audi rekneme tak hodku na nejake rychlejsi nabijecce nad 100kW, rekneme ze pro pohodu to vezmeme prez Nemecko a tam po ceste mame 2-3 nabijeci stanice ionity kde budeme moci vyuzivat maxima, tedy 125kW nabijeni tohoto budouciho Q4, idelane bych to asi naplanoval na 2 zastavky, jednu v Drazdanech a druhou pred Berlinem, rekneme ze po 20 minutach na kazde nabijeme dostatek na zbytek cesty, v Poslku se ted buduji tusim 3 tyto stanice a tak brzo nebude problem k Baltu ani po Polsku s rychlejsim nabijenim (ale mozna tam nejake 150KW nabijecky maj jiz ted, neco malo me tam navigace hlasi)

pak tu mame pobliz neco jako Chorvatsko, rekneme Split at to mame trosku dal nez tech 600 jako predtim (jeste Benatky jsou nejakych 800km), tady jsme napohodu nekam do Zahrebu kde je poledni Oinity, do Splitu zbejva nejakych 400km takze by to asi s Q4 slo taky napohodu, nejaky 50-150kW nabijecky tam taky maj, Praha-Split se da absolvovat s BEV jakym bude Q4 na cca 3-4 zastavky po 25-30 minutach, realne tak 11-12 hodin za volantem a tak hodku a pul az dve na prestavky pro nabijeni a takove to vyprazdneni a odpocinuti si

ale jiste jsi tak inteligentni ze si umis trasu jak naplanovat, tak si navigaci nechas spocitat trasu vcetne navrhovaneho nabijeni, rekneme ze je to asi tak slozite jako ja nevim, nastavit navigaci z A do B? zvladnes to?
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 16:21
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
A protože v době dovolených do Chorvatska skoro nikdo nejezdí, můžu počítat s tím, že pojedu téměř sám a na nabíječkách bude prázdno. Dá se říct, že je téměř jisté, že tam nebude stát fronta dalších elektromobilů, a je vyloučeno, že bych tam čekal několik hodin.
:yes: tak jsi nám to pěkně objektivně vysvětlil, jak je tvým zvykem.
Avatar - -peterp-
15. 4. 2021 16:23
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
prvni zastavka v Drazdanech? jses normalni? to je hodka a kousek jizdy z Prahy a clovek si tak akorat zacne uzivat cestu. Nebo je tohle bezna diagnoza u elektromobilistu?
Avatar - _GTE_
15. 4. 2021 23:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
14. 4. 2021 23:46
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
Překvapivě někteří z nás pendlují po dálnici. Smiř se s tím.
15. 4. 2021 06:16
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
Reaguješ naprosto stejně, ano je dost lidí, kteří potřebují od auta více než reálných 300-350km. A pak čekat na místo u nabíječky.

Btw: zrovna u taxikářů si EV představit umím. Stojím na štaflu a dobíjím.
Avatar - _GTE_
15. 4. 2021 12:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2021 08:06
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
Vzhledem k tomu, že opravdu jsem ze MS kraje, tak ano, jezdím ty štreky dost často a představa, že mimo chaos na dálnici budu řešit, kde dobiju abych nezůstal viset je pro mne důležitá. Protože. div se GTi( tvůj předchozní nick, že :) ) opravdu za kamiony nejezdím ,ale snažím se je předjet. Nelítám 160, ale mezi 135-145 je taková pohodová a bezpečná rychlost.
15. 4. 2021 11:54
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
Tohle určitě není GTI!
Avatar - _GTE_
15. 4. 2021 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 4. 2021 12:09
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
Já jsem testoval ID.4 a na 80 km naplno (150-160 na dálnici + na krev na okreskách) jsem se dostal na 22,9 tuším. Takže zcela naplno to auto ujede poměrně dobrých 350 kilometrů. Jinak baterie nešla vybít. Jezdil jsem celý víkend a prostě to nešlo.
Avatar - speedfred
15. 4. 2021 12:18
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
Ako nešla vybiť? Rekuperovanim si dobil znova alebo ti ten dojazd stačil na víkendové jazdenie?
15. 4. 2021 13:21
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
V podstatě ano, pořád se dobíjela rekuperací. My jsme chtěli udělat test nabíjení. Vyjeli jsme se 153 km z jednoho konce Prahy a když jsme dojeli na opačný konec města, měli jsme tam 157 km dojezd. V normálním provozu jak ve městě, tak třeba na okreskách stále rekuperuje. Spotřeby budou součástí testu.
Avatar - speedfred
15. 4. 2021 13:28
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
👍🏻 to znie zaujímavo.
15. 4. 2021 21:30
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
To zní jako perpetum mobile :-)
Avatar - speedfred
16. 4. 2021 07:47
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
Napadlo ma to ale nexcel som to písať.
15. 4. 2021 12:37
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
80 km smíšeného provozu není 700 km po dálnici OV- PHA a zpět . A to se běžně jezdí v jednom dni.
15. 4. 2021 13:19
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
To není, ale dá to dost jasnou představu o spotřebě a tím pádem dojezdu.
15. 4. 2021 16:06
Re: Ty dojezdy jsou legrační...
no tak bezne to lidi nejezdi, teda samo pokud nejsou masinfira nebo nekdo kdo ma tu smuslu ze to musi jezdit autem, jako jezdit tohle kazdy den, tak asi zvazuju jine zamestnani :-! sedet denne treba 8 hodin za volantem a jezdit takovou streku, kolik za to clovek bere 250k mesicne?
14. 4. 2021 21:32
tvl nehejtuj
A vis ze ja kdyz jedu kazdej den do prace 120km dohromady tak jedu tech cca 120? Pokud jezdis pravidelne tak vis ze kdyz jedes pres 140, tak te furt nekdo brzdi v levim, a prave treba ten kamion co predjizdi kamion a nebo ten strelec co neumi jet plynule, protoze ma love a nebo sluzebak a je mu fuk ze jede brzda plyn. Takze nasadime vsichni tempo v pravim 110-130 a Vám strelcum klidne ten brzdici pruh v levim nechame.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Ozzman
14. 4. 2021 23:18
Re: tvl nehejtuj
Až na ty fakt ošklivé hrubky souhlas,,,,
Avatar - twistedTSD
15. 4. 2021 00:00
Re: tvl nehejtuj
Každá dálnice vypadá jinak, někde lze jet 140 km/h stabilně, někde 110. A to se ani nebavím o služebním autě, kde odpadá problém s ekonomickou stránkou.
15. 4. 2021 08:08
Re: tvl nehejtuj
a to je jako zábava, denodenně řešit dobájení baterky? :-O Ne, to je masochismus!
15. 4. 2021 16:10
Re: tvl nehejtuj
spis to bude tim, ze se to bezne neresi
Avatar - wakantanka
14. 4. 2021 21:44
Enyaq
alá Audi = Q4 e-tron ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 08:20
Re: Enyaq
:yes: Taky mi přijde, že má podobnou základní siluetu. Ale hlavně - zdá se - podobný ceny.
14. 4. 2021 21:46
Q4e
ako fanusik BMW musim smutne skonstatovat, ze Audi sa vybralo cestou produkcie vynimocne peknych EV. dizajn vacsich surodencov bude nepochybne podobny a ked ho porovnam s tou hrozou iNext ... je mi fakt smutno :-|

btw ... vsimite si, ze EV od Audi sa vratili k pouzivanu tlacitok ... za mna jednoznacne "hurra!". vymozenostou luxusnych premiovych EV budu tlacitkove interiery a mainstream bude full tablet ;-)

ale aby som len nechvalil ... hranaty volant audin je hrozny :-|
Rozbalit vlákno
17
15. 4. 2021 06:15
Re: Q4e
Vnímám to naprosto stejně, jakkoliv BMW positiva, jejich EV á la iNext je příšernost, zatímco Audi se vrací k pěkným tvarům, tohle mi nevadí a s tím si umím EV v garáži na kratší cesty představit.

Krásné, sošné tvary, nijak svou prapodivností netvrdící "já jsem jiný". U BMW se jedná o ten typ jinosti, který používáme, když nechceme naplno sdělit, že jde o něco nepřijatelného.
15. 4. 2021 07:04
Re: Q4e
este i4 je velmi pekne auto ( az na grill, ale v tomto su nazory rozdielne ). bojim sa vsak, ze i4 vyzera dobre len preto, lebo sa jedna o elektricku verziu vychadzajucu z 4er a nejde o dizajnovy smer, ktory budu pouzivat pri mensich autach. predstav si ale, ze iNext bude udavat novy dizajnovy smer BMW a pouziju ho na novu generaciu benzinovej X5 ...
15. 4. 2021 07:25
Re: Q4e
i4 je v pořádku, nevím proč by EV měla vypadat jinak než tradiční BMW. iNext je jako špatný vtip, stejně jako přitroublé verze nových přístrojových desek.
Jestliže si budou až na drobnosti technicky a jízdně EV podobná, není důvod řešit BMW v případě, že jejich designový směr a interiéry půjdou cestou iNextu.
15. 4. 2021 08:51
Re: Q4e
suhlas ... EV, ktore vychadzaju z tradicnych aut su vzdy krajsie ... nie je dovod za kazdu cenu upozornovat na to, ze ide o EV. myslel som to skor tak, ze i4 bola predstavena pred iNext a vychadza z tradicneho dizajnu ... co je velke plus a vyzera vyborne. obavam sa ale, ze v bmw si to rozmysleli a nove EV budu mat vlastny dizajn ... a prvou "lastovickou" je iNext ... a v tom pripade to vidim podobne a zrejme prejdem k Audi, alebo MB
Avatar - iudex
15. 4. 2021 08:30
Re: Q4e
Súhlas, Audi zatiaľ zvláda prechod na EV rádovo lepšie, ako BMW (hodnotím z dizajnového hľadiska). Zvonka na prvý pohľad Audi, pekný dizajn, súčasne nie taký fádny ako súrodenci iD4 a Enyaq. Zvnútra opäť lepšie ako konkurencia i vlastní súrodenci, tu je prémia vidieť (našťastie).
V podstate mám len dve malé výhrady.
Prvou je maska chladiča, pri EV, kde nie je žiaden chladič, ku ktorému treba privádzať veľa zvduchu, je tá obria maska zbytočná. A samozrejme naviac fejková. Ale chápem, že má plniť funkciu kontinuity dizajnu a rozpoznateľnosti a skočiť z mega single frame masiek k predku bez masky by bol problém.
A druhý problém (asi platiaci pre väčšinu EV) je predná kapota a nevyužitý priestor pod ňou. Keď sú baterky v podlahe a motor nad zadnou nápravou, prečo nemôže byť vpredu kufor? Mali to staré Škodovky s motorom vzadu, majú to Porsche s motorom vzadu, tak prečo EV nevyužijú ten priestor, v ktorom už nie je motor? :-(
15. 4. 2021 08:45
Re: Q4e
s priestorom pod prednou kapotou suhlas ... ale mozno je to skor otazka na technikov, ci nie je nahodou dovodom rovnomerne rozlozenie vahy na prednu a zadnu napravu. nic ine si velmi predstavit neviem.
Avatar - iudex
15. 4. 2021 08:50
Re: Q4e
Tak keď tam môže mať kufor taká malá a nízka 911ka či dokonca Cayman, kde tá váha a rozloženie hmotnosti sú oveľa dôležitejšie, nevidím dôvod, prečo by sa nenašiel priestor pri vysokom SUV.
15. 4. 2021 08:53
Re: Q4e
no ... to sme davaja :)
Avatar - speedfred
15. 4. 2021 09:19
Re: Q4e
Teraz budú mať slogan “Náskok vďaka dizajnu”.
Inak celkom pekné auto a aj tá cena sa zdá byť prijateľná ale asi vďaka tomu že spaľováky hodne slušne zdraželi.
Avatar - pradeda777
15. 4. 2021 09:56
Re: Q4e
Přesně. Jde o kompenzaci za zlevněné EV. Ale jinak se mě tato Q4e líbí. I velikostně je pro mé potřeby v normě. Kua nevím....nevím.... ;-) :-!
15. 4. 2021 10:09
Re: Q4e
někdo tady před nedávnem psal, že zatímco muži upřednostňují velké, dlouhé a nízké vozy, ženy dávají přednost roztomilým buclíkům, krátkým a vysokým ;-)
Avatar - pradeda777
15. 4. 2021 11:26
Re: Q4e
...no nekeke.....????????
Avatar - speedfred
15. 4. 2021 10:15
Re: Q4e
Tak na tie tvoje rohliky by to bol ideál, a 140i potom zapadne prachom úplne 🥺
15. 4. 2021 10:30
Re: Q4e
asi jo, ale ne s touhle karoserií, čekám, kdy někdo přijde s retro kupé ve stylu:
https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - pradeda777
15. 4. 2021 11:32
Re: Q4e
....houno zapadne....budu s ní jezdit do vinohradu.... ;-) :D
Avatar - speedfred
15. 4. 2021 12:16
Re: Q4e
....toš potom bacha aby si s ňou nezapadol vo vinohrade 🙈
Avatar - pradeda777
15. 4. 2021 14:02
Re: Q4e
...nepíšu po vinohradě ale do vinohradu,,,,voe..... :-! :-[]
14. 4. 2021 22:13
Na Audi je to levné
VW bude muset upgradovat na to rychlejší nabíjení jako má konkurence,
Rozbalit vlákno
6
14. 4. 2021 22:17
Re: Na Audi je to levné
az prilis ... myslim si, ze to budu uplne "holatka" a pridanim rozumnej vybavy sa dostane cena minimalne o 50 % vyssie pri zakladnej baterke. Enyaq vo vysokej vybave stoji cez 60k ... toto bude stat minimalne 70-80k s podobne velkou bateriou ... si myslim ( mozem sa samozrejme mylit )
14. 4. 2021 22:27
Re: Na Audi je to levné
Tak Enyaq od 1 059 900 Kč a Q4 zatím od 1,087 milionu korun.

Toto je první Audi, které je stejně drahé jako sourozenec u Škody.
14. 4. 2021 22:36
Re: Na Audi je to levné
prave preto tomu neverim. mozno bude mat v zaklade "svihadla" :-) to samozrejme prehanam, ale jednoducho nemoze stat skoda podobne peniaze ako audi
Avatar - iudex
15. 4. 2021 08:41
Re: Na Audi je to levné
Bude to presne tak. Proste tá výbava bude oholená a keď budeš chcieť komfort alebo funkčnosť, priplatíš si, a tvrdo.
Btw. videl si cenník iD4? VW prechádza zjavne na vylepšený systém, ako zarábať na výbave. Majú 8 (!) verzií výbav, besná sviňa aby sa v tom vyznala, každopádne tie základné sú holota kvôli cene už od (plechové disky a pod.). file:///C:/Users/Admin/AppData/Local/Temp/id-4-01-04-2021.pdf
15. 4. 2021 08:47
Re: Na Audi je to levné
jj. hlavne mnohe veci, ktore chces dostanes len v najvyssej vybave, ale zase tam dostanes aj veci, ktore nechces. ja mam napriklad problem so stresnymi oknami / presklenymi oknami ... je to vaha 80 - 100 kg navyse a horsia tuhost karoserie ... nechcem ich v ziadnom aute. myslim si, ze kombinacie boli robene umyselne tak, aby si musel platit co najviac. podobne je to pri kablovej TV ... tie najlepsie programy su vzdy porozhadzovane v inych balikoch a ak chces vsetky, tak platis maximalnu cenu :)
Avatar - _GTE_
14. 4. 2021 22:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 4. 2021 22:46
dobra cena
Mohli by spadnout ceny jinych ojetych elektro, ktery se drzi porad vysoko.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
15. 4. 2021 00:07
enyaq Tron
No je to prostě entry level EV na MEB. Cena rozumná, ale i tak si myslím, že by si technika u Audi zasloužila upgrade. Jo, a velká pochvala za tlačítkové ovládání ventilace.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
15. 4. 2021 07:55
Tak jsem zkouknul test
E-tron x i pace. jsem překvapený, jak dobře Jaguar dopadl. Ale ty prodeje, to je katastrofa.
Rozbalit vlákno
0
15. 4. 2021 08:41
Co na to Tesla?
Kdo si půjde pro nijak extra dobře smontované a nalakované auto k Tesle bez možnosti ho třeba i jen rozumně reklamovat, a kdo si raději zajde pro levnější německou prémiovku k Audi s jejich zákaznickým servisem? Nadnést tady tohle téma v diskusi ještě včera, přijdu i sám sobě jako pomatenec.
Ale prodeje Tesly po Evropě vypadají jak vypadají, takže to vypadá, že Tesly si už asi nekupují ani fanoušci elektromobilů, ale jen fanoušci Tesel.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - iudex
15. 4. 2021 08:45
Re: Co na to Tesla?
Tak na tú "lacnejšiu prémiovku" zabudni. Vyššie som postol cenník sesterského iD4, preštuduj si ho a z neho budeš zhruba vedieť vyvodiť, čo bude asi obnášať tá deklarovaná základná cena Audi. Volant a pedále. Tým nejdem rozhodne obhajovať Teslu, to je (mimo elektrickej časti, ktorú majú špičkovú) skôr lowcost (materiály, vypracovanie), ale predstava, že nemecká prémia bude nejak lacná a dostupná, je naivná.
15. 4. 2021 08:58
Re: Co na to Tesla?
jasne ... ale Yazaman vyssie ma pravdu. EV si dnes kupuju skor bohatsi ludia a verim tomu, ze si radi priplatia za auto od nemeckeho / korejskeho vyrobcu s vybornym servisom a kvalitou spracovania ako by si kupili Teslu. uz dnes to vidiet na predajoch ID3 vs Tesla 3. Tesla S v EU ( podla mna ) prichodom e-tron G a Porsche Taycan skoncila. Na trh prichadza nove Q4e, i4 a pridu dalsie ... len blazon, alebo fanusik da prednost Tesle 3 / Y pred tymito vyrobcami.
Avatar - iudex
15. 4. 2021 09:22
Re: Co na to Tesla?
To súhlasím a z tohto pohľadu je dobré, že prichádza plnohodnotná konkurencia z Nemecka. Keď už nie je otázka "Tesla alebo spaľovák" (keďže poriadne EV robila len Tesla), ale "ktorý EV z množstva", tak je situácia dramaticky odlišná a Tesla stráca svoju výlučnú pozíciu, v ktorej mohla predávať podpriemernú kvalitu len preto, že proste neboli alternatívy.
15. 4. 2021 10:18
Re: Co na to Tesla?
Jasně, všichni víme jak to je u německých prémiovek s výbavou verze "již od". Udivuje mě ale cena sama o sobě i oproti klasickým (myslím tím neelektrickým) Audi s podobnou karoserií. Vždyť je to cenově mezi Q3 a Q5, takže to vůbec není jednou tak drahé, jako elektrické verze ostatních automobilek (ID3 vs. Golf, 208 vs. 208e, Enyaq vs. Karoq...). To nám tady všichni ostatní lžou, jak jsou baterie drahé?
Audi to ale spíš tlačí jako elektrický odpustek vůči proti pokutám za CO2 u spalovacích modelů a myslím, že jim u Q4 e-tron nejde o zisk ale spíše o prodeje. Jak jinak si vysvětlit, že to prodávají stejné auto za stejné peníze jako plebs-značky koncernu, když u jiných modelů si pár set tisíc přihodí.
BTW: Jak je to vůbec s tou kompenzací CO2 za elektroauta? Můžou si za každý prodaný kus počítat jen mínus 95g ať váží kolik chce, nebo když udělají dvouapůltunovou kraksnu tak se za ni počítá ekvivalent hmotnosti tedy cca 132g?
Avatar - wakantanka
15. 4. 2021 13:01
Re: Co na to Tesla?
Vidím to podobne, že cenu nastavili tak hlavne preto, aby znižovali celkové emisie. A pokiaľ sa nemýlim, tak pri EV si odpočítajú tých 95 g 2x. A aby na tom prerobili? Neverím. Základ ako baterky, elektromotory, skelet už je v podobe iD4, Enyaq, teraz Q4 etron, určite pribudne aj Seat či Cupra.
15. 4. 2021 10:14
Re: Co na to Tesla?
Brzo bude hotova nemecka tovarna Tesly a kvalita i dostupnost servisu pujdou nahoru. MEB je krok spravnym smerem, ale technicky na Teslu zatim nestaci. Tedka k tomu jede serie od Sandy Munro: https://www.youtube.com/watch?…
15. 4. 2021 10:24
Re: Co na to Tesla?
prepac, ale je zrejme, ze tomu vobec nerozumies. na kvalite servisu sa vobec nic nezmenil len preto, lebo budu mat fabriku v europe. servis sa zlepsit nemoze, pretoze tesla je low cost spolocnost a kvalitny servis si v sucasnosti dovolit nemoze / nechce. pokial ide o kvalitu aut vyrabanych v eu ... mozes mat pravdu, ale nemusis. staci sa pozriet na cinu, ktora mala byt, podla mnohych, zarukovu vysokej kvality produkovanych aut tesly. opak je pravdou a vyrabene kusy su rovnako nekvalitne ako tie z usa. je zaroven velmi pravdepodobne, ze vo fabrike tesly v de budu pracovat najhorsi pracovnici z danych odborov, pretoze pristup k zamestnancom je diametralne odlisny na aky su zvyknuty z inych nemeckych fabrik.
15. 4. 2021 10:36
Re: Co na to Tesla?
S vetsim objemem prodeju v Evrope budou muset vybudovat vetsi servisni sit. Musk priznal, ze servisni sit maji slabsi, ale to se bude zlepsovat, viz. napr. : https://electrek.co/2021/02/01/tesla-arrival-in-house-collision-repair/ Je treba si uvedomit, ze Tesla je nejrychleji rostouci automobilka a za par let muze byt vsechno jinak.
Avatar - iudex
15. 4. 2021 11:09
Re: Co na to Tesla?
Tak z nuly sa rýchlo rastie, ak sa ale dosiahne určitá úroveň, potom je zlepšenie len veľmi ťažké. A k tomu servisu: objektívny fakt je, že je riedky a slabý. Čo možno bude, keď... sú špekulácie a kupujúci auta väčšinou chcú vidieť realitu (aj keď pri elektro-fans je dosť vysoký počet tých, ktorým stačia prísľuby lepších zajtrajškov).
15. 4. 2021 11:14
Re: Co na to Tesla?
No, nezačali se zlepšováním zákaznického zážitku už loni? Zrušení oddělení pro styk s veřejností, zrušení možnost nový vůz vrátit bez udání důvodu do týdne od převzetí, omezení nabíjecího výkonu na 120 kW :no:
15. 4. 2021 20:22
Re: Co na to Tesla?
jasne ... to je system zlepsovania podla tesly :-)
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 12:05
Re: Audi E-voque
Nechceš tím doufám naznačit, že ti ty auta přijdou hodně podobný?
Teda barvou jo, to jo.
15. 4. 2021 12:16
Re: Audi E-voque
kde se asi inspirovali s tím zúžujícím se oknem směrem dozadu, krátkými převisy, vysokými dveřmi vs okna jako střílny...
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 12:25
Re: Audi E-voque
:D :D zúžující se okna směrem dozadu má každej. Ok, jeden z nás dvou má fest problém s očima, případně představivostí. Nemůžu vyloučit, že já. Mě ty auta přijdou podobně "stejný" jako třeba 5-er a A6. Tedy - vůbec.
15. 4. 2021 14:23
Re: Audi E-voque
to, že jsi z těch třech společných znaků vybral jeden a další dva nebylo co říct mě jenom ujišťuje v tom, že ti to docvaklo... takhle úzké okýnka v poměru ke dveřím má už jen Velar, stejně jako zúžující se zadní okna
https://cdn.autosalon.tv/img/medium/4f18eb5e1f5197d1b27dfb5f97749d61.range-rover-velar-zadobok.2021-01-07%2013:52:33.jpg
ale tam LR nemůžeme obviňovat z toho, že by vykrádal vlastní design
a žádné další SUV nemá tak velká kola až prakticky v rozích karoserie...
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 14:57
Re: Audi E-voque
Na ty další dva nebylo co říct, ale uznávám, že i ten první argument bylo zbytečné komentovat.
Zadní převis je na pohled stejný, jako u Q5, přední o kousek menší, což souvisí třeba taky s pohonem. Do Q5 se musí vejít V6, https://www.auto.cz/…pe-na-paty-i-sq5?…
Pokud ti tohle https://www.auto.cz/…ktromobil-znacky?… a tohle https://www.auto.cz/…necny-neni-lehke?… přijde podobný, tak ok.
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 16:27
Re: Audi E-voque
Ano, doslova kopie jak od číňanů. Ty si snad ze mě jen děláš srandu a já jsem ti to zbaštil i s navijákem.
15. 4. 2021 17:55
Re: Audi E-voque
kam se to ztratilo? tys jsi sem dal odkaz na běžnou verzi místo sportbacku, na který jsem ukazoval já, já jsem napsal reakci a během chvilky se ztratily i tvoje odkazy na špatné auto i moje reakce?
zvláštní:)
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 18:01
Re: Audi E-voque
Já jsem ty své odkazy smazal, protože jsem nejdřív přehlídl , že Sportback. Ale pořád si myslím, že si jen děláš srandu. :-)
15. 4. 2021 18:22
Re: Audi E-voque
já myslím, že větší sranda je, když někdo smaže svoje reakce, aby neutrpělo jeho veřejné povědomí:)
no nechejme toho
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 18:56
Re: Audi E-voque
Spletl jsem se, protože v galerii k článku není žádná fotka Spacebacku. Nepopírám to, pokud ti to přijde k smíchu, tak jo, tvoje věc.
Spaceback a Jaguár - k nerozeznání :D
15. 4. 2021 20:29
Re: Audi E-voque
Je to Sportback. Dneska nemas svůj den ;-)
A fotky Sportbacku jsou v galerii od fotky 200 dále :yes:
Avatar - _Karel_
15. 4. 2021 20:36
Re: Audi E-voque
Fakt jo, jsou tam. Když se daří, tak se daří.
Ale plést si to s Jaguarem...
15. 4. 2021 20:52
Re: Audi E-voque
X6ku a GLE coupe si nespletes, ale nikdo snad nebude tvrdit, ze Mergl přišel se svébytným a originálním designem...