Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFiat už omezuje výrobu elektrické 500. Prodeje zatím zůstávají za očekáváním
50 komentářů
Avantime
Také predaje by nedosiahli ani keby k tomu pribalili zadarmo ešte obyčajnú 500ku
Adam Grufík
Ano to bude to vysvětlení, Fiat je prostě na prd. Nebude to tím, že už rok celá ekonomika stojí a auta se neprodávají
Není, ekonomika nestojí a auta se prodávají.
Ja Prvni 123
ale nezájem o elektroauta.
A úplně mu rozumím - sdílím ho.
Když zkusí prodávat 3+1 alespoň s hybridem, tak se asi nestačí divit.
:-)
A úplně mu rozumím - sdílím ho.
Když zkusí prodávat 3+1 alespoň s hybridem, tak se asi nestačí divit.
:-)
Vraťte se k Škoda Cígo, dejte do toho diesel 1,6TDI a prodáte jich do konce roku po Evropě milion!
To by ale Ádo bylo taky drahé a i já jako příznivec dieselů bych to neviděl jako rozumné. Do prdítka auta patří motor prdítko benzín, pro diesel by to byla dehonestace. To by si diesel nezasloužil.
Přesně tak.
Ale auto velikosti Citigo, s max litrovým motorem, a klidně nějakými 44 kW... ale životností aspoň 10 let a 300 tis km, tomu bych já říkal ekologie.
Ale auto velikosti Citigo, s max litrovým motorem, a klidně nějakými 44 kW... ale životností aspoň 10 let a 300 tis km, tomu bych já říkal ekologie.
Zlatá slova... :yes:
Litr, možná 1.200, raději čtyřválec, jednoduchou automatickou předovovku - malé, krátké, v každém rohu jedno kolo.
Jenomže skutečně ekologická malá auta (Fiat 127, původní Mini původní Polo, R5...) , se přestala dělat už sakra dávno :(
Litr, možná 1.200, raději čtyřválec, jednoduchou automatickou předovovku - malé, krátké, v každém rohu jedno kolo.
Jenomže skutečně ekologická malá auta (Fiat 127, původní Mini původní Polo, R5...) , se přestala dělat už sakra dávno :(
3_diamanty
To je tak ked mate na vyber 2 vizazou aj rozmermi takmer zhodne auta akurat s rozdielnymi sposobmi pohonu... logicky aj tu kazdy nadalej uprednostni doterajsiu 500vku s benzinom pred "rovnakou" novinkou ale uz na elektrinu... o cenovke takejto novinky ani nevravim... to uz ma clovek hadam aj dve predosle 500vky... takze za mna neprekvapujuci fakt ze zakaznici o takuto novinku moc nestoja... a tiez by som bral radsej 500vku na benzin za 350 ako 500vku na elektrinu za 700 ktora uz cenovo postrada zmysel... k tomu slaby dojazd a dalsie patalie budu urcite aj s nepredajnostou takehoto kusku uz po par rokoch... ale rovnako neslavne dopadne podla mna aj honda e za tych nechutnych 900 litrov... vedla jazzu ci civicu si tiez ani nepipne... v podstate az na par solventnych nadsencov aj ona uplne sa mina ucinku a nedava tiez ziadny zmysel v kontexte cena dojazd a pod...
Ha ha, snad tím nechceš říct, že Fiat musí ukončit výrobu benzinové 500, aby ten předražený elektrokrumpl mohl prodávat ve slušných počtech? :-[] To je recept na "uspěch" EV jak od vedení EU! :-[]
P.S. Nejvtipnější na tom je, že prodejní neúspěch šíleně drahé nové elektrické pětistovky predikoval každý, kdo má trochu přehled o evropském automobilovém trhu, jenom vedení Fiatu "věřilo" v její prodejních úspěch, a proto naplánovalo její roční výrobu nesmyslných 80 000 ks. A teď jsou "nepříjemně zaskočeni" a "překvapeni"... :-) Ze je marketing Fiatu je bohužel po desetiletí naprosto tragický, to je dávno známá věc (viz. třeba miliardové škody z prodejního výbuchu Stila s německy "chladným" designem a nesmyslně bohatou výbavou), ale že i v současnosti až tolik? :-O :-O :-O
P.S. Nejvtipnější na tom je, že prodejní neúspěch šíleně drahé nové elektrické pětistovky predikoval každý, kdo má trochu přehled o evropském automobilovém trhu, jenom vedení Fiatu "věřilo" v její prodejních úspěch, a proto naplánovalo její roční výrobu nesmyslných 80 000 ks. A teď jsou "nepříjemně zaskočeni" a "překvapeni"... :-) Ze je marketing Fiatu je bohužel po desetiletí naprosto tragický, to je dávno známá věc (viz. třeba miliardové škody z prodejního výbuchu Stila s německy "chladným" designem a nesmyslně bohatou výbavou), ale že i v současnosti až tolik? :-O :-O :-O
Človek by povedal, že tam majú vo vedení nejakého diletanta agenta čo má za úlohu tú značku - koncern totálne zničiť. Keď sa obzrieš čo ponúkal (a predával) tento koncern pre 20. rokmi a aký mal podiel na trhu je až nepochopiteľné kam sa dostal dnes a navyše si ide tvrdohlavo za svojim "samovražebným" cieľom...
Problem je ten, ze je to drahe, a nie, ze niekto uprednostni benzin pred elektrom.
Presne tak, keby bol rozdiel medzi benálom a elektrikou 2-3 tisíc € tak by ti prevádzka ten rozdiel vrátila. Nožičkami by si šúchal asi pri predaji, tam bude prepad ceny u EV vyšší ale asi by sa to dalo prežiť.
Každé EV je drahé.
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A najednou se tam vejde skoro všechno.
Automobilky jsou prolhané, když říkají že se všechno musí zdražovat, protože EV jsou drahé na výrobu.
Celou dobu lhaly a strkaly státní podporu ve výši až 150 000 na auto do kapsy a ještě přitom prolhaně zvyšovaly ceny fosilů.
https://www.autoforum.cz/…dava-10krat-lepe
Kolik lidí z těch, kteří tu nad výhodami elektromobility tak často a tak intenzivně onanují, si tu elektroplečku skutečně koupilo?
Tak vidíš ;-) ;-)
Co?
Vždyť ty sám jsi taky jenom takový hloupý tlachal - na hubě a na netu elektromobilita - a ve skutečnosti... Jak prd ve vířivce.
Nafukuješ se vlastní důležitosti - a když dojde na fakta, zbude po tobě jenom trocha smradu
Koukám, že to dosahuje nevídaných výšin!
S hnusným zevnějškem, plastovým vnitřkem a nefunkčním softwarem.
Hoši hoši...
V sobotu pojedu na obrátku do Prahy a zpátky. Asi 200km jedna cesta. Takže elektrickým krámem tam a zpátky nedojedu ani jedním = musel bych si někde zaplatit hotel.
Zlatý první Punto 1.1... a nebo Clio.
Navíc drtivě nejekologičtější, neboť už jsou vyrobený.