Elektromobily
Hádam to naživo, príp. v inej farebnej kombinácii bude zvonku lepšie.
Interiér super. Je fajn, že Hyperscreen nie je povinný, sú aj krajšie veci na svete ako displeje. A Matrixu je okolo nás už aj tak dosť.
Celkovo to auto určite bude super, konečne nejaká konkurencia Tesle.
Aj keď stále nie som presvedčený, že súčasné EV sú ekologické, hádam časom.
Interiér super. Je fajn, že Hyperscreen nie je povinný, sú aj krajšie veci na svete ako displeje. A Matrixu je okolo nás už aj tak dosť.
Celkovo to auto určite bude super, konečne nejaká konkurencia Tesle.
Aj keď stále nie som presvedčený, že súčasné EV sú ekologické, hádam časom.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Konečně to někoho napadlo a udělal celou palubní desku jako display! A vlastně, proč ne 😊 :yes:
To bola dúfam irónia 😁. Chudák šofér, ktorému spolujazdec furt patle v zornom poli pravého zrkadla...
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Modrá je docela dobrá. Měli jsme snad všechno možné v autech. Když jsem měl červené podsvícení na svém prvním autě (Seat), jsem záviděl VW, že má modrou,(to měli naši), dnes už bych to nechtěl. Oranž či zelená na Škodovkách je nic moc (zelená asi ještě ale ušla) a už v roce 2002 Renault dával (a asi i jiní, jen jsem to nezkoumal) tu "čirou bílou" do Laguny a to bylo asi nejlepší a nejpříjemější z téhle klasiky. Pak o léta později jsem měl Mondeo MK4 s displayem Convers+ který svítil právě modře a i když to na svou dobu vypadalo Cool proti nějakých koncernovým Maxidotům, tak v noci to nebylo příjemné, ale..... věřím, že v moderním Mercedesu si podsvícení změníš jedním klikem a na rozdíl od Oktávky 4 ten infotainment bude fungovat 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Víš, že ty mobily mají takovou automatickou funkci, že přepínají dle světelných podmínek? 😁 Ale na to příjdeš 😁
Centrem města se jezdí jen se staženými okny a ohuleným rádiem... forever 15!
Centrem města se jezdí jen se staženými okny a ohuleným rádiem... forever 15!
I Oktávka umí měnit barvu podkresu displejů v závislosti na nastavené barvě ambientního osvětlení, tak bych se divil, kdyby to Mercedes neuměl.
Tá dvojfarebná verzia nevyzerá dobre a dosť ma vtedy irituje tá kapota, ktorá čiastočne tvorí aj blatník. Inak je to proporčne veľmi pekné. Otázne len je, prečo im to toľko trvalo oproti Tesle.
Tak vzhledem k tomu, že kapotu uživatel ani nemůže otvírat, je to asi jedno.
Počkej počkej...vzhledem k tomu, že kapotu uživatel ani nemůže otvírat, tak je asi jedno, že Avantima irituje jiná barva kapoty? Nebo je asi jedno, že jim to trvalo dlouho oproti Tesle? Nebo co je jedno? Čéče to je dobrej konstrukt, to budu používat...no asi pořád! 😒]
Počkej, počkej, neirituje ho ani tak jiná barva kapoty, jako že kapota tvoří částečně i blatník a to je, podle mě, celkem jedno.
Počkej počkej, jeho neirituje samotný fakt, že kapota zasahuje do blatníku. Jeho irituje fakt, že tam zasahuje kapota, která má jinou barvu.
A to, že kapotu otevřít nemůže, mu pravděpodobně od jeho tísně neuleví...nebo myslíš, že kdyby tu černou kapotu nadzvedl z toho stříbrného blatníku, tak by se mu ulevilo? A to by měl nadzvedlý furt? nebo jen v garáži? To by se možná přes diagnostiku dalo. Ale jestli by ho potom neiritovalo zase to, že tam má v blatníku vykouslou díru. 😒]
A to, že kapotu otevřít nemůže, mu pravděpodobně od jeho tísně neuleví...nebo myslíš, že kdyby tu černou kapotu nadzvedl z toho stříbrného blatníku, tak by se mu ulevilo? A to by měl nadzvedlý furt? nebo jen v garáži? To by se možná přes diagnostiku dalo. Ale jestli by ho potom neiritovalo zase to, že tam má v blatníku vykouslou díru. 😒]
Ach, ďakujem ti. 😁 Možno to bol zámer, ale to prerušenie rovnej línie medzi dvoma farbami ako pri novom eSku Maybach ma jednoducho irituje. Ako keby dizajnérom napadlo spraviť dvojfarebné EQS až keď už bolo hotové.
A fakt nerozumiem čo to má s tým, že sa tá kapota aj tak nedá otvárať.
A fakt nerozumiem čo to má s tým, že sa tá kapota aj tak nedá otvárať.
Je fascinující jak nyní vzniká asi 30 startupů, co budou vyrábět EV. Pro tyto startupy není problém nakoupit pohon a elektroniku u dodavatelů, nyní se tady objevil další dodavatel Yamaha.
Již se můžeme těšit i na EV od Apple.
Již se můžeme těšit i na EV od Apple.
...a přitom tak obyčejný. Tvarem to má mnohem blíže k ačku než esku 😐. Dvojbarevný kabát vypadá jak ochrana laku při rozvozu aut z fabriky vlakem/kamionem 😐. Čumák je Civic 9g - světla skoro, proporce úplně 😐. Interiér krásný, tablet by byl dobrý sundávací do kapsy na výlet místo mobilu. 😒]
Zajímavý že dvoubarevnej kabát u Maybachu nikomu nevadí. 😁 😁 😁
jednoduše hnus🤮
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
kdo jim tam maluje? Na ty jejich EV výtvory se nedá koukat. 😒
Za me dobry, je to pekne auto :yes:
Koncept byl jeste o ligu jinde, ale OK serie neni koncept.
Interier je pecka, ja bych si vybral ten klasicky jeden display jako v Sku. Ale je dobre, ze jsou na vyber obe moznosti, kdyz nekdo touzi po televizi pred spolujezdcem, pro mu to nenabidnout? :-!
Uz se tesim jak to bude pusobit nazivo, to bude poradny kus auta.
Edit: A jeste jedna vec. Tohle je dobry aerodynamicky tvar, to je proste spravne. I uvnitr tim padem bude hromada mista.
Dojezd 770km normovany tj. nekde 550-600 realny, to uz je fakt slusny. A to rikam jako clovek, ktery jezdi 1500km v kuse, ale dam si jednu nebo dve pulhodinovy az hodinovy prestavky na jidlo ... a jsem klidne ochotny pockat o pul hodiny dele.
Koncept byl jeste o ligu jinde, ale OK serie neni koncept.
Interier je pecka, ja bych si vybral ten klasicky jeden display jako v Sku. Ale je dobre, ze jsou na vyber obe moznosti, kdyz nekdo touzi po televizi pred spolujezdcem, pro mu to nenabidnout? :-!
Uz se tesim jak to bude pusobit nazivo, to bude poradny kus auta.
Edit: A jeste jedna vec. Tohle je dobry aerodynamicky tvar, to je proste spravne. I uvnitr tim padem bude hromada mista.
Dojezd 770km normovany tj. nekde 550-600 realny, to uz je fakt slusny. A to rikam jako clovek, ktery jezdi 1500km v kuse, ale dam si jednu nebo dve pulhodinovy az hodinovy prestavky na jidlo ... a jsem klidne ochotny pockat o pul hodiny dele.
Ja si teda neviem prestaviť, že to mám domov napr. 50 km a som nútený si dať pol hodiny pauzu... Za ten čas som mohol byť doma. A to ešte musí byť voľný stojan keď k nemu prídeš. Už som videl "frontu" dvoch áut čakajúcich na stojan s "životodárnou" šťavou. 😒
To je dost hodne marny argument at se na to koukas z jakeho uhlu chces.
Ano, muze se to stat.
Ne, temer jiste se ti to nestane u auta s dojezdem 770km.
Ano, muze se to stat.
Ne, temer jiste se ti to nestane u auta s dojezdem 770km.
Myslíš? Ja teda jazdím dosť veľa a relatívne často aj dlhšie trate 700-800 a viac km na jeden záťah... Takže áno, mne by sa to teda mohlo stať a stačí mi jeden uhol a tento jeden argument. 😉
Zbytecne resis nesmysl.
Ja taky jezdim dalky, ale to mas potom uplne jedno jestli je dojezd elektrickyho auta 500 nebo 1000 nebo 1500km. Vzdycky je argument, ze nekdo bezne jezdi na jeden zatah trat o 100km delsi.
Kdyz ti to nevyhovuje, koupis si diesel s dojezdem 1300km, za 5 minut mas plnou a jedes dal a neresis problem, ktery neexistuje, ne? Ja to mam presne tak.
Ale plivat jde na vsechno. Vis jak debilni dojezd ma Ferrari? Vis ze Focus ST ma sotva 45l nadrz? A vadi to majitelum? Ne. Kdyby chteli dojezd, koupi si neco jinyho.
Nebo snad chces rict, zes zitra chtel koupit EQS, ale bohuzel jsi cekal dojezd aspon 1000km takze jsi z toho smutnej? Asi ne.
Ja taky jezdim dalky, ale to mas potom uplne jedno jestli je dojezd elektrickyho auta 500 nebo 1000 nebo 1500km. Vzdycky je argument, ze nekdo bezne jezdi na jeden zatah trat o 100km delsi.
Kdyz ti to nevyhovuje, koupis si diesel s dojezdem 1300km, za 5 minut mas plnou a jedes dal a neresis problem, ktery neexistuje, ne? Ja to mam presne tak.
Ale plivat jde na vsechno. Vis jak debilni dojezd ma Ferrari? Vis ze Focus ST ma sotva 45l nadrz? A vadi to majitelum? Ne. Kdyby chteli dojezd, koupi si neco jinyho.
Nebo snad chces rict, zes zitra chtel koupit EQS, ale bohuzel jsi cekal dojezd aspon 1000km takze jsi z toho smutnej? Asi ne.
Súhlasím, a nie, zajtra (ani v dohľadnej dobe) sa nechystám kupovať žiadne EV. Ako píšeš, ľudia by si mali (ideálne pred kúpou) uvedomiť na aký účel auto potrebujú a podľa toho vybrať. Ja som v princípe ani nechcel riešiť dojazd auta ako taký, iba som sa chytil tvojej poznámky k pauze. Moja práca mi prestávky neumožňuje resp. sú plánované po 4,5 hodinách jazdy (nie, nejazdím kamiónom ale niečo okolo nich - https😐/www.youtube.com/watch?…https😐/www.youtube.com/watch?… ). Čiže preto je pre mňa (takmer) nemožné si spraviť prestávku na napr. na tankovanie kedy chcem a keď už musím tak nemôže trvať pol hodinu či hodinu (ak by som mal EV).
A pak se ti nějakej pablb s dieslem postaví na to dobíjecí místo u obchodáku.... to znám... 😒]
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přiznám se, že jsem elektromobil řídil, ale toto znám z pozice řidiče dieslu 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Na takové funguje stovka hřebík. 😒]
Neparkoval si tam taky ? 😁 a pokud vím, tak auto do zásuvky nemáš 😁 😁
Před pár lety ano, protože se tehdy v tom povolení nedefinoval rozdil v hybridech. Je rozdil na to místo dojet na elektriku a snradlavym dieselem. Dnes už by tam neměl parkovat ani EV, pokud nenabiji.
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Chapu snahu odlisit se, chapu ze to ma provokovat a byt jine. Ale eSko je vedle toho, i s letitym usedlim designem, proste porad neco nedostizneho a styloveho. Tohle je jen elektro. Zrejme si rekli ze ridic vetsinu casu kouka z vnitrku a tak zabodovali kokpitem, ale z venku je to Tesla na steroidech. To je spatny.
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
GTE,ty si ocividne dusevne jednoduche individuum.
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Bože...tak se poplácej, jaký jsi hrdina, dej si za to frčku že jsi v diskusi někoho vyprovokoval!! Takže zkrátka jen _GTE_ = troll. Ok díky, beru na vědomí.
Není to Hamouňovo alter ego?
Edit: Chci říct "bylo". 😊
Edit: Chci říct "bylo". 😊
Mám takový pocit, že nejsem ten, komu tady praská cévka.
Jak vždycky říkala paní učitelka "Jeden za osmnáct, druhý bez dvou za dvacet" aneb EV nebo splodina, vy jste jedna rodina...mamlasů.
iHoven
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Tablet to nemá a displej je větší než ty tabletovky. Úplně bych si představil v tom jet štreku, ale to auto to neumí. Mě otravuje tankovat i tu naftu co 700 km.
Taky ten naftovej smrad nesnasim. Nastesti se mi to stava jen v pujcenych autech.
😉
😉
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
... Presne jak velhad z maleho princa ktory prehltol slona...... tie ulizane nove medvede dnes to je neskutocny vizualny grc... zlate gecko este... skutocne dnes snad jediny tvarovo este dostojny a poctivy medved :yes:
mě se mercedesy celkem líbí. A G je Mergl sám pro sebe ... který nemá ze zevnějšku s dyzajnovým jazykem značky nic společného jedině tak v minulosti hranatý styl 190 😄
Akože nič v zlom, ale vedľa chváliš nový Civic ktorý je ako ocmúľaná predošlá generácia a MB je hnus?
Nejde dost dobře srovnávat teréňák s limuzínou. Géčko však vyniká zejména svým tragickým koeficientem odporu vzduchu Cx (nebo jak píší zde Cd, případně Cw).
Design sa mi teda nepáči, taký moc vajcoidný, vnútri tomu displeju nerozumiem, kto po tom bude kedy patlať. Ale pohon vyzerá byt už celkom plnohodnotný. To by mohlo urobiť 500km pri sviznej jazde po diaľnici, a keby to bolo kde nabiť tak + 200km za 15 min, si už viem predstaviť ako plnohodnotné auto.
To je jak ta Toyota.... hruza
Ne ze by se mi tohle nejak strasne libilo.
Ale kdyz ten predek srovnam s ix nebo ix4, tak jednoznacne Mercedes vede. :yes:
Ale kdyz ten predek srovnam s ix nebo ix4, tak jednoznacne Mercedes vede. :yes:
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ale ze všech stran mi přijde strašně těžkopádný, rozteklý, takový tuleň na souši. Taycan, Model S, e-tron GT mají daleko větší šmrnc, sportovní švih i eleganci.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
...vím, že ti je to srdečně jedno, ale 😲 😒 :no: na tomto tvém "vrcholném" zkratowozu neshledávám atraktivní lautr nic. Já mám totiž rád opravdová auta, a ne rozteklé tablety na kolech! 😒]
To ale vubec nevadi, asi nejsi zakaznik elektrickeho Mercedesu, ne?
Nebo jaky elektricky auto mas ted v hledacku? 😁 😁
Nebo jaky elektricky auto mas ted v hledacku? 😁 😁
_GTE_
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Vždy mě náramně pobaví, když nějaký elektrofašista tvrdí, že EV je vůči spalovacím autům "pokrok", resp. že spalovací auta jsou "zastaralá". 😲 😁 😒] 😒] 😒]
"...se elektrický Mercedes-Benz EQS ukazuje v celé své kráse."
Tato věta je hodně krutý humor. 😒] 😒]
Zatím to vypadá, že jediný z D3, kdo se s designem svých EV novinek popasoval úspěšně, je audi.
Tato věta je hodně krutý humor. 😒] 😒]
Zatím to vypadá, že jediný z D3, kdo se s designem svých EV novinek popasoval úspěšně, je audi.
Naprostý souhlas, vypadá jako delfín na kolech. A to není pochvala.
Chlapi, já už jsem takový negáč, že když vidím tohle, tak si říkám hurá, zas taková hrůza to není. Ten delfín sedí, takže nízké cx a na dálnici to nebude tak moc žrát.
Delfín je dobrej. 😁
A o něco lepší než ti oteklí tuleni od bmw. 😉
A o něco lepší než ti oteklí tuleni od bmw. 😉
Je evidentní, že Mercedec na to šel jinak než audi. Dělá luxusní ale co nejefektivnější auto. Což znamená přiblížit se co nejvíc aerodynamikou kapce. No a jim se to bohužel povedlo. 😲
Ale vážne, Cx 0,2 je fantazie a pokud jsem vzal správný údaje z článku takl to vychází na spotřebu 13,8 kWh na 100 km. Což je o parník míň než designově velebený Audi e tron GT, a dokonce níž než VW ID3, který ofiko udává 14,9-16.3. Až si říkám že v těch vstupních údajích bude chyba. Ale pokud by nebyla tak je to masakr. Asi jako kdyby S třída jezdila za 4,5 l nafty. :yes:
Ale vážne, Cx 0,2 je fantazie a pokud jsem vzal správný údaje z článku takl to vychází na spotřebu 13,8 kWh na 100 km. Což je o parník míň než designově velebený Audi e tron GT, a dokonce níž než VW ID3, který ofiko udává 14,9-16.3. Až si říkám že v těch vstupních údajích bude chyba. Ale pokud by nebyla tak je to masakr. Asi jako kdyby S třída jezdila za 4,5 l nafty. :yes:
No, pokud je to jednobarevné, tak z některých pohledů se to strávit dá. https😐/www.auto.cz/…-je-konecne-tady?…https😐/www.auto.cz/…-je-konecne-tady?… Mě trochu vadí maska (nebo pseudomaska ?), jako kdyby nestačila ta hvězda jedna, tak ne, musí jich tam být 225. 😄
No.... na druhou stranu je to funkční, to je pro mě vždycky plus... ať už se jedná o nasávací otvory, výfuky, křídlo nebo tvar "ocucaného bonbonu".
Pohřeb spalováků zrychluje. :-!
Za mě
plusy +
- konečně auto na vlastní EV platformě a ne jen překopávka spalováka
- rekordně nízkej odpor vzduchu (todle už měli udělat dávno i u spalováků)
- slibovaný velký dojezd - uvidíme co to dá v reálu
- slibované rychlé nabíjení - opět, počkáme si na testy v reálu
- dizajn s krátkým čumákem, kam už není potřeba už cpát žádnej obří spalovací motor = více místa pro posádku
- snaha o užitečnou digitální interaktivní palubku se systémy a navigací které vám pomáhají na cestě dostat se efektivně do cíle
- boční šuplík v blatníku pro dolití vody do odstřikovačů bez nutnosti zvedat kapotu a hledat otvor kdesi v prostoru.
mínusy -
- neschopnost Mercedesu zapracovat frunk
- pseudomaska, zoufalej fetiš a přežitek ze spalováků 😁
- možná odezva a propracovanost MBUX ovládacího rozhraní, které dle některých recenzentů trochu pokulhává za současným softwerem a elektronikou
- příšernej vzhled opěrek na hlavu ve tvaru prkýnek na maso obalených koženkou z kterých visí na kšandách zoufale beztvaré polštáře. Brrrrr, teda dost ekl.
- poddsvětlení interiérů které má víc barev a LEDek než průhlednej kejs počítače průměrnýho hráče Fortnightu 😉 😁
- možná oproti konkurenci nízká úroveň zrychlení z 0 na 100 za 4,2s, která je o dost horší než u konkurence v základu, ale to je v této kategorii spíš nepodstatná záležitost. Ale je tu nemalá část tradičních zákazníků Mercedesu který to štvát rozhodně bude, jako jsou různí zbohatlíci, kolotočáři, dýleři, pasáci, rapeři, gangsta, mafiáni, diktátoři, malopéraci a lidé s nízkým sebevědomým vůbec 😁 :-!
Za mě
plusy +
- konečně auto na vlastní EV platformě a ne jen překopávka spalováka
- rekordně nízkej odpor vzduchu (todle už měli udělat dávno i u spalováků)
- slibovaný velký dojezd - uvidíme co to dá v reálu
- slibované rychlé nabíjení - opět, počkáme si na testy v reálu
- dizajn s krátkým čumákem, kam už není potřeba už cpát žádnej obří spalovací motor = více místa pro posádku
- snaha o užitečnou digitální interaktivní palubku se systémy a navigací které vám pomáhají na cestě dostat se efektivně do cíle
- boční šuplík v blatníku pro dolití vody do odstřikovačů bez nutnosti zvedat kapotu a hledat otvor kdesi v prostoru.
mínusy -
- neschopnost Mercedesu zapracovat frunk
- pseudomaska, zoufalej fetiš a přežitek ze spalováků 😁
- možná odezva a propracovanost MBUX ovládacího rozhraní, které dle některých recenzentů trochu pokulhává za současným softwerem a elektronikou
- příšernej vzhled opěrek na hlavu ve tvaru prkýnek na maso obalených koženkou z kterých visí na kšandách zoufale beztvaré polštáře. Brrrrr, teda dost ekl.
- poddsvětlení interiérů které má víc barev a LEDek než průhlednej kejs počítače průměrnýho hráče Fortnightu 😉 😁
- možná oproti konkurenci nízká úroveň zrychlení z 0 na 100 za 4,2s, která je o dost horší než u konkurence v základu, ale to je v této kategorii spíš nepodstatná záležitost. Ale je tu nemalá část tradičních zákazníků Mercedesu který to štvát rozhodně bude, jako jsou různí zbohatlíci, kolotočáři, dýleři, pasáci, rapeři, gangsta, mafiáni, diktátoři, malopéraci a lidé s nízkým sebevědomým vůbec 😁 :-!
Větší natočení zadní nápravy ze 4,5 na 10 stupňů je jen záležitost softwerová, takže se do dobrej pocit za dobře utracený peníze za příplatek hledá poněkud těžko. 😁 :-!
Za mě jsem rád, že když už měla vzniknout EV varianta k S class, tak vznikla důstojně vůči této legendární řadě. Stejně jako klasické S, tak i EQS přináší něco nového a posouvá automotive dál. Od pohonu s dojezdem a použitelností blížící se konvenční variantě přes rekordní aerodynamiku po digitalizaci interiéru, která neříkám že je nějak nutná, ale líbí se mi že to není o přeplácání interiéru tablety, ale někdo se zamyslel nad koncepčním řešením pro ty co chtějí být digitální.
Zrovna EQS mi dává na rozdíl od spousty jiných dnešních EV smysl. Jestliže tato auta reprezentativně vozí VIPs po městě a na letiště, tak dojezd s rychlonabíjením bude stačit. Cílovka má na to si připlatit za techniku a při poskakování po městě nevypouštět nadstandardní emise z velkých motorů. Což je dneska absurdní paradox. Benzínové S class, 7er, A8 vozí politiky na jednání, kde prosazují pokuty za emise 😒]
Provedení interiéru i exteriéru bude zcela jistě věcí konfigurace a vypadá to, že možnosti budou široké. Za mě :yes: :-!
Zrovna EQS mi dává na rozdíl od spousty jiných dnešních EV smysl. Jestliže tato auta reprezentativně vozí VIPs po městě a na letiště, tak dojezd s rychlonabíjením bude stačit. Cílovka má na to si připlatit za techniku a při poskakování po městě nevypouštět nadstandardní emise z velkých motorů. Což je dneska absurdní paradox. Benzínové S class, 7er, A8 vozí politiky na jednání, kde prosazují pokuty za emise 😒]
Provedení interiéru i exteriéru bude zcela jistě věcí konfigurace a vypadá to, že možnosti budou široké. Za mě :yes: :-!
Design auta je teda fakt rozporuplný. Z některých úhlů OK a některé fotky vyloženě hnus. Je jasný že to je kůli aerodynamice, která je fantastická a donedávna nedosažitelná. Uvidíme jak to bude naživo, co podle mne mohlo být jinak bez ohledu na cokoli je ta designově padající maska. To fakt nemuselo být.
Co ale stojí za vypíchnutí (už jsem to psal výše, ale musím zopakovat).je spotřeba, která, pokud jsou údaje v článku správně, mi vyšla na 13,8 KWh na 100 km. A to by byl masakr, pod hodnotou ID3 o etronu GT nemluvě. Ale možná ten dojezd 770 km je jen taková vábnička a nevychází z kombnované spotřeby. To se nikde nepíše.
Pokud to ale není kec, pak by se ten design dal odpustit,
Co ale stojí za vypíchnutí (už jsem to psal výše, ale musím zopakovat).je spotřeba, která, pokud jsou údaje v článku správně, mi vyšla na 13,8 KWh na 100 km. A to by byl masakr, pod hodnotou ID3 o etronu GT nemluvě. Ale možná ten dojezd 770 km je jen taková vábnička a nevychází z kombnované spotřeby. To se nikde nepíše.
Pokud to ale není kec, pak by se ten design dal odpustit,
Ja by som to charakterizoval jednoducho: dizajnová katastrofa. Len neviem, čí je horší dizajn karosérie alebo interiéru.
Suverénne najšerednejší elektromobil súčasnosti. Do výberu som zahrnul aj tie čínske.
Mercedes má najstarších, teda najkonzervatívnejších zákazníkov z nemeckého luxusného tria. Som veľmi zvedavý, ako toto čudo-judo dokážu stráviť. Ešte aj Cybertruck popri tom vyzerá ako Vasilisa Prenádherná... 😄
Suverénne najšerednejší elektromobil súčasnosti. Do výberu som zahrnul aj tie čínske.
Mercedes má najstarších, teda najkonzervatívnejších zákazníkov z nemeckého luxusného tria. Som veľmi zvedavý, ako toto čudo-judo dokážu stráviť. Ešte aj Cybertruck popri tom vyzerá ako Vasilisa Prenádherná... 😄
Prostě normální moderní design 21.století, jako to dělají slušné automobilky se schopným oddělením designu, mezi které se tato se svojí několikátou evolucí na téma bezpohlavní rozteklý nanuk bohužel nepočítá.
Institutional investors (54.1😖 Private shareholders (21.3😖 Geely Investment (9.7😖 Kuwait Investment (6.8😖 BAIC Group (5😖
Největší jednotlivý akcionář je Geely 9,7%
https😐/www.globalfleet.com/…gest-shareholder?…
druhý největší je Kuwait 6,8% a třetí největší je BAIC 5%. Zbytek je roztříštěn do velmi malých podílů,