Nutno ale uznať, že až na pár detailov, celkom pekne preoperovaný, a páči sa mi to viac ako Tucson. Zároveň treba povedať, že vyššie menované pick-upy boli odvodené z hatchbackov, kdežto tuná základ poskytuje SUV, čo je v prípade tejto kategórie výhodnejšia koncepcia.
já jsem ještě stará škola. osobák, gazík, náklaďák, kombík:)
ale jedno vím jistě, za starých časů se jako auto s odpočtem DPH nedalo pořídit jiné než takové, které umožňovalo montáž přepážky oddělující náklad a pasažéry, což třeba Oktávia sedan neumožňovala /v mojem světě osobák
SUV s korbou. Ne osobak s korbou. Nemůžu napsat kombik s korbou nebo sedan s korbou, když nevím jak to vypadalo před tím. Holden UTE jsou obvykle sedany s korbou. Tohle je SUV s korbou.
opravdová konkurence pro pick-upy to není. Použitá "osobní" platforma (bez rámu) i technika (nezávislé zavěšení kol, dvouspojková převodovka) má své limity, takže např. tažná síla 1,6 až 2,2 tuny se "standardu" třídy ani neblíží, off-road schopnosti se raději ani nezmiňují...
Přesto se mi to auto líbí, každé doplnění, resp. rozšíření, nabídky ve třídě, kterou dnes reprezentuje snad jen Honda Ridgeline se počítá!
Takový plyšový" pikápek do města :D
Ale nakonec, proč ne, když už existuje kategorie městských SUV, tak proč by nemohla existovat kategorie pick-up "len tak iba do mesta a na polňačky, lebo sa mi auto s korbou kurewsky páči" ...
Za mne :yes::yes::yes:
Já bych to bral.
Protože pick up momentálně potřebuju na následující věci ( řazeno co používám nejčastěji )
- klasické ježdění z bodu A do bodu B
- převoz různého lehkého materiálu a bordelu kolem baráku
- převoz kol
- ježdění na hory s vybavením
- vozík na dřevo atd. občas.
Do pořádnýho terénu nebo lesa beru nivu.
A jestli to nacení jak tucson tak to asi vezmu.
Cožpak o to, nacení to možná dobře, ale ne pro náš trh...
(ono taky, kdo by u nás koupil pick-up bez dieselu, že - to si netroufne prodávat ani Toyota)
mam radost ze pickupy zacinaju byt konecne v kurze a aj to ze uz to pri nich nie je len o co najvacsej unesenej zatazi ci najtzasom utiahnutom privese... ale ze uz vedia byt popri praktickosti aj docela stylove a vizualne atraktivne :yes:
samozrejme L200 hilux ci ranger budu vacsi drsnaci... aj viac odnesu ci utiahnu... ale je fajn ak je v tomto segmente konecne uz na vyber aj nejaky ten stylovy kusok ktory popri tom nadalej zostava samozrejme aj hodne prakticky a pouzitelny aj v terene ci pri prenose nakladu :yes:
Tak pickup pro holky do města už ve své druhé generaci vyrábí Honda, jmenuje se Ridgeline...
Jinak bych řekl, že full size pickupy jsou stylové a vizuálně atraktivní a dokonce i celkem luxusně vybavené, tohle je pro rádoby dřevorubce a hošky s krutou bradkou, uplých kalhotech a flanelkou, kteří si depilují nohy...
vozím kola, motorky, maximálně cca 300 kilo nákladu. k čemu mi budou vzadu listové péra? abych měl auto, co na každé nerovnosti odskakuje a dokud nenaložím tunu, chová se jak žebřiňák?
Pro tento typ užívání (řekněme "lehký pikap na předměstí a polňačky") naprosto ideální auto.
Vzhledem k tomu, že bývám za předměstím a máte tu spoustu polňaček - a pikápky se mi KURRRWA líbí :yes::yes::yes:
Škoda jen té absence dízlového motoru.. I když, ono se to stejně do EU nedostane, takže co :-(
Taky vozím kola a motorku, občas taky vezu 6 lidí a 6 kol plus ostatní vybavení a to už se to potom nasčítá...
Ano prázdný trochu odskakuje, ale to mě vrásky nedělá, jinak vyrábí se i pickupy na vzduchu, nebo vynutých pružinách...
Obcas vozim lidi i na korbe, to je pak 6 vevnitr plus dva, tri na korbe a 8 kol, samozrejme jen kratke vzdalenosti na vyvozy na kopec.
Jinak do uzitecneho zatizeni se pocitaji i lidi v kabine, ne jen naklad na korbe, stejne jako lidi v kabine “prekvapive” zatezuji i zadni napravu...
Samozrejme chapu ze i tyto suv pickupy si najdou uplatneni, horsi to bude tam vmestnit motorku na tu kratkou korbu ;)
Mně teda připadají tahle napůl rozdělená auta jako úplně nejmíň praktická ze všech. Málo místa všude.
Jediný smysl vidím v potřebě převážení malé kupky hnoje. :D
Mě se tedy tento pick-upáek líbí více, než nový Tucson. Nepochybuju o tom, že i v Evropě by si takto stylový (a ano, jen poloterénní) pick-up našel dost zájemců. Jen by musel dostat alespoň dvoulitrový turbodiesel, který tak zoufale chybí novému Tucsonu! :-O
Vypadá fakt hustě . Jen jestli bude mít vlastnosti pic-kup . Zajímá mě především odpružení , velikost korby a její zatížení . Jak to má s redukcí a cena . Jednoho pick-upa už máme . Jiné auto bych už nechtěl ale bohužel stárne . :-D Časem bude chtít náhradu a určitě to nebude koncernové . Jedině asijské auto . Jednoho hyundae máme . Manželka je spokojená . Já potřebuji něco do bláta a sněhu . Tucson je spíš na cestu nebo louku . Jsem opravdu zvědav . Zatím vlastním Great wall steed 5 . Spokojenost .
Všechny dobré auta si musíš dotáhnout . Nám do Evropy prodávají jen omezené modely . Tady solidní terenní auto za solidní peníz moc nekoupíš . Stejné to bylo i s Cretou jinak malý Tucson . Na balkáně se vesele prodávala a tady dělali blbé aby prodali co jim řekli . Tenhle způsob diktování trhu se mě nelíbí . Proto jezdím rád na východ a kupuji si co chci já a za normální cenu .