Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobily

Zpět na článek

Mercedes-Benz EQB je tu: Další elektromercedes je rodinné SUV až pro sedm

17 komentářů

Avatar - _Karel_
_Karel_
Mercedes opravdu ovládá umění sprasit docela pěkný auto, jenom proto, aby vypadalo jinak
https😐/www.auto.cz/…hvezdny-triatlon?…
https😐/www.auto.cz/…-suv-az-pro-sedm?…
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tak já to zrovna tady mám naopak. GLB se mi zepředu moc nelíbí, vypadá to tak nějak divně vykuleně, EQB to ma sjednocenejsi a uhlazenejsi.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Proti gustu..
Avatar - Mikesus
Mikesus
Souhlasím
Avatar - Machýrek
Machýrek
Mám to stejný, všechny elektrický mercedesy jsou ošklivý.

A taky mi to tady píše: “ Vaše konto bylo zablokováno administrátorem.” a pak se normálně přihlásim a píšu zrovna tenhle text.
Avatar - Jaros71
Jaros71
GLB je docela povedený SUV....tohle elektro si mohli odpustit !
Díky neee ! :no:
Avatar - Mikesus
Mikesus
Tu hlášku píše vzdy, kdyz nejsi přihlášen.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
No já to vidím taky naopak, elektrický předek je lepší, ale ty kola. Kolik už má MB elektrických aut, protože ten vývoj musel stát hrůzu a kolik toho nakonec prodá.
Xylo
Teoreticky myslím, že tři - EQA, EQC a EQS. U nás na jihu zatím jezdí jedno EQC z Krumlova.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ještě EQV.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
EQV se nepočítá, protože to je taková hloupost jako elektrický traktor, leda že by měl jaderný reaktor. 😄
Xylo
Jo dodávku jsem zapomněl 😉 . Mimochodem to EQC je docela hezké.
Avatar - iudex
iudex
Tie úpravy budú (okrem odlíšenia) hlavne z dôvodu aerodynamiky, Cd = 0,28 (oproti 0,31 v spaľovacom GLB).
Inak mne sa asi viac páči dizajn EQB, príde mi elegantnejší a čistejší ako GLB.
Avatar - iudex
iudex
Tak mne tu ešte viac ako inokedy do očí udiera predná kapota, resp. tvary prednej časti. Tvary EQB zdôrazňujú predný stupeň karosérie, pomerne veľká plocha kapoty motora. Prečo je tak tvarovaná a čo pod ňou vlastne je? Je to predsa elektromobil, baterky sú v podlahe a jediný (v prípade RWD) resp. jeden z dvoch motorov (v prípade štvorkolky) je nad zadnou nápravou, toľko priestoru vpredu teda vôbec netreba, resp. je to zbytočné. Ak to tam dali (zvyk? úspora nákladov?), využili to aspoň na kufor (á la Škoda 105)?
Avatar - iudex
iudex
Inak tie podľa článku "bližšie nešpecifikované údaje" sú takéto😒br /> Verzia Mercedes-Benz EQB 350 4MATIC ponúka pohon všetkých kolies cez dva elektromotory s celkovým výkonom 215 kW (292 koní). Jej batéria s využiteľnou kapacitou 66,5 kWh je totožná s batériou menšieho modelu EQA. EQB ponúkne dojazd 419 kilometrov s priemernou spotrebu pre túto konkrétnu verziu 19,2 kWh / 100 km. Model podporuje DC nabíjanie do výkonu 100 kW a AC nabíjanie do výkonu 11 kW.
Avatar - xxc
xxc
To mi nevychádza, pri spotrebe 19 kwh so 66 kWh batériou neurobí 400 km 😄
Avatar - iudex
iudex
Dobrá pripomienka. Tie informácie sú rôzne a trochu zmätočné, čo som ale našiel je, že tá 66,5 kWh baterka je základná a teda budú aj väčšie (with battery sizes starting from 66.5kWh). Teda ten dojazd sa zjavne nevzťahuje na základnú (kde to vychádza len na 346 km).