Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota Mirai odhaluje české ceny. První vodíkové auto u nás není levné

Mirai je 4.975 mm dlouhý model s revolučním vodíkovým pohonem. Odpovídají tomu i ceny. jde totiž o toyotu s nejvyšší základní cenou na českém trhu.
Zpět na článek
19. 4. 2021 16:14
19. 4. 2021 12:34
19. 4. 2021 12:46
19. 4. 2021 13:16
19. 4. 2021 13:24
19. 4. 2021 14:48
19. 4. 2021 15:05
19. 4. 2021 13:25
19. 4. 2021 13:45
19. 4. 2021 15:25
19. 4. 2021 15:40
19. 4. 2021 13:32
19. 4. 2021 14:15
19. 4. 2021 15:49
19. 4. 2021 20:36
20. 4. 2021 08:24
19. 4. 2021 12:20
Nadpis chápu
Chapu ze nadpis “prodava”. Ale tohle chce prodat jinak. Tady by totiz melo byt. “Auto na vodik je konecne tady a nestoji moc. “ Ale chapu to, ze jde o klikačku z googlu. No, to ze supra tedy uplne jiny auto a offroad taky uplne jiny auto stoji uplne jiny penize je proste uplne jina trida a uplne mimo, je fuk. Auto je prakticke. Tedy nizky auto pro rodinu co neni jako tank a ani roadster a stoji super penize a ma super technologii. Uz nemelu a jdu se podivat na fotky. Pic.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - WinDiesel
19. 4. 2021 12:47
Re: Nadpis chápu
NEMŮŽEŠ POŽADOVAT OD BĚŽNÉ POPULACE ABY MYSLELA JAKO TY.
V porovnání s touto malou vodíkovou časovanou náloží je dokonce každý zkratomobil levný.
Koukni se na video z Norska jak jim tam vybouchnul vodíkový autobus.
Avatar - Emel
19. 4. 2021 16:14
Re: Nadpis chápu
Za 1.7 je to drahé pro kohkoliv, kdo by to chtěl jako racionální volbu (i kdyby bylo kde tankovat)...
...a zároveň nepochybuju, že to Toyota zatím dotuje a jde spíš o prošlapávání cestiček.

Designově je to ale velký krok kupředu, zvenku i zevnitř... ta světlá varianta interiéru je trošku divoká (hnědá černá krémová), ale ta tmavá vypadá hezky.

PS: zajímalo by mě, co to je vlevo od budíků nad tou ventilací... jestli je to plast s nápisem Mirai, tak nic moc :-)
https://img.cncenter.cz/…pbWc/6686704.jpg?…
Avatar - lordlord
19. 4. 2021 12:34
kup
Otázka je, kde ho natankovat.
Rozbalit vlákno
0
19. 4. 2021 12:46
Mirai
Na Slovensku ju už testovali .Je to kus auta .https://www.youtube.com/watch?… Tankovať sa chodí zatiaľ do Viedne .
Rozbalit vlákno
8
Avatar - WinDiesel
19. 4. 2021 13:16
Re: Mirai
Vy Slováci máte holt všechno ve Vídni. Domy stavíte v Maďarsku a Rakousku, na chat chodíte k nám do Česka, máte taky něco u Vás doma? :-!
19. 4. 2021 13:24
Re: Re: Mirai
Nie. Aj Babisa sme posunuli radsej k vam 😜.
19. 4. 2021 14:48
Re: Re: Mirai
Dobrá odpověď! :D :yes:
Avatar - KANKUNEN
19. 4. 2021 15:05
Re: Re: Mirai
:yes: :yes: :D :D :D
19. 4. 2021 13:45
Re: Mirai
Čo narobíš, keď máme hlavné mesto na hranici s dvomi štátmi (svetová rarita). Do Viedne je to z Ba nejakých 60 km.
19. 4. 2021 15:25
Re: Mirai
Samozrejme mas pravdu, blbsie situovane hlavne mesto - hranici s dvomi statmi, svetovy unikat - sa snad ani neda vymysliet. Ale malo to svoj dovod - vyhlasenim Slovenska s hlavnym mestom Bratislavou zanikli akekolvek ine naroky na "Blavu" od inych statov. Zial teraz to robi len neplechu a ekonomicky by bolo lepsie premiestnit ho niekde do stredu, napr. Banska Bystrica, ale na to nie je vôľa, uplne nerealne...

Takze Blava pri Viedni a Cechach, druhe najvacsie mesto Kosice pri Madarsku, ani Budapest nie je extra daleko, Oraváci a Tatranci to maju zase blizko do Krakowa, akurat Ukrajinu nam ohradili - Uzhorod je doslova kilometer od slovenskych hranic.

Weby o autach by sa nasli aj u nas kvalitativne na urovni, ale chybaju tam vacsie diskusie...
Avatar - R32
19. 4. 2021 15:40
Re: Mirai
My máme napríklad plné Tatry Čechov... :-[]
Avatar - Barry Lyndon
19. 4. 2021 13:03
drahé to není,
ale použitelné taky ne :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
19. 4. 2021 13:25
Opravdu vodikove ?
Auto hezke ale mam k němu dve vyhrady:

1. Neni to tak uplne vodikove auto jako spis elektromobil. Jen misto velke baterie je tam generator elektriky na vodik.

2. Nadrz ma 142l, ktera pojme 5.6kg vodiku a da vozu dojezd 650km. Asi nemusim rikat, jaky dojezd by mel napriklad petkovej baworak se 132kw a nadrzi na 142l nafty...

Co tim chci rict, tak nejak jsem cekal spalovaci motor na vodik a projev normalniho auta jen s tim, ze z vyfuku pujde voda. Dostali jsme elektroauto s nic moc parametry ale elektriku vyrabi vodik. Troufnu si tvrdit, ze vyrabet elektrinu vodikem (a predtim vodik vyrobit za pomoci elektriny) neni ani zdaleka tak efektivni, jako vyrabet elektrinu atomovou elektrarnou a mit misto toho normalni elektroauto...

Nebo se alespon na elektrinu vyprdnout a ten vodik vyuzit jako spalovaci motor.
Rozbalit vlákno
12
19. 4. 2021 15:01
Re: Opravdu vodikove ?
1, To je drtivá většina vodíkových aut. V podstatě klasický hybrid, který místo benzínu/nafty tankuje vodík. Takže vlastně vodíkový hybrid.

3, Spalovací motor na vodík se už zkoušel (např. BMW), účinnost byla ale o dost nižší než u palivového článku (docela nesmysl si zvyšovat spotřebu vodíku o polovinu jen proto, aby se to chovalo jako spalovací motor). Snad všechna vodíková auta, která se vyvíjí poslední dobou, jsou takové hybridy - elektromobil, kterému se elektřina vyrábí z vodíku.

"Troufnu si tvrdit, ze vyrabet elektrinu vodikem (a predtim vodik vyrobit za pomoci elektriny) neni ani zdaleka tak efektivni, jako vyrabet elektrinu atomovou elektrarnou a mit misto toho normalni elektroauto... "

Ano, ono to dává smysl i selským rozumem. Máme elektřinu. Buď s ní můžeme nabít EV přímo (ztrátové nabíjení), nebo s její pomocí ztrátově vyrobíme vodík, ztrátově jej stlačíme a pak jej ztrátově převedeme zpět na elektřinu, kterou jsme už měli a mohli ji použít do baterky dávno. Tolik ztrátových procesů ve vodíkovém systému jen těžko vyrovná ztráty při nabíjení (na druhou stranu tu máme pořad ekologický dopad baterky, která je v BEV mnohem větší, a tedy mnohem větším problémem). Vždyť už jen nabíjení, které se motá někde kolem 80-95%, je daleko před palivovým článkem, který má obvykle 50-60 % (a to tam chybí ještě to stlačení a výroba vodíku). Použitelné to může být, pokud ten vodík vyrábíme způsobem, který nezahrnuje elektřinu.

A ono to jde vidět i na spotřebách. Vodíková auta se obvykle motají spotřebou okolo 1,1 kg H2/100 km. Na výrobu 1kg H2 je potřeba tak 50-55 kWh energie, takže na 100 km to máme okolo 60 kWh. A teď to srovnejme se spotřebou BEV. To na 60 kWh i se započtením všech ztrát při nabíjení, vybíjení, přenosu... ujede tak 250 km.
19. 4. 2021 17:19
Re: Opravdu vodikove ?
Jen doplním, zde je účinnost BEV a vodíku krásně popsaná v grafu:
http://bit. ly/2MTfFB5 (odstranit mezeru v URL)
Avatar - skejpa
19. 4. 2021 17:47
Re: Opravdu vodikove ?
To je presne ono. Vodikove auto ujede 100km na stejnou spotrebu jako elektricke na 250km. A pritom jsou obe auta ve sve podstate elektro.

Ja v tom vidim jedinou vyhodu do budoucna. Prijedes na benzinku a koupis plnej clanek s vodikem, vymeni se za minutu a cau. To je ovsem hudba vzdálené budoucnosti, zatim je to fakt jen takovy pokus a kdo vi, jestli to neni slepa ulicka. Staci aby nekdo prisel se vyrazne lepsima baterkama (a ja verim, ze to prijde protoze pokrok tady je tlacenej spoustou penez), ktere udrzi vice energie nebo se budou rychleji nabijet nebo nebudou obsahovat lithium... A bude mit vodik po srande protoze proste nebude duvod to nemit komplet elektro.

Jak jsem byl driv presvedcenej, ze vodik je cesta, tak posledni dobou o tom zacinam pochybovat. Jakmile se ukazalo, ze je vyhodnejsi vodikem zivit elektromotor nez ho pouzit naprimo jako spalovak, tak se to tim fakticky odsoudilo k neuspechu proti elektroautum. Ale tak mylil jsem se jednou, muzu se mylit zase :)
Avatar - Emel
19. 4. 2021 18:01
Re: Opravdu vodikove ?
Tak pokud je ti plnička schopná natankovat plnou nádrž vodíku za 5 minut, tak asi není nutný řešit vyměnitelný vodíkový články... s negativním dopadem na konstrukci auta.
Avatar - Emel
19. 4. 2021 15:24
Re: Opravdu vodikove ?
Z druhé strany, hmotnost paliva v plné nádrži je jen 5,6kg... takže jde o to, co tě trápí víc, jestli prostor co nádrž zabírá, nebo to co váží.
19. 4. 2021 15:32
Re: Opravdu vodikove ?
Vodík má aj výhody:

- malá hmotnosť paliva
- cena za výrobu pôjde ešte dole o polovicu
- tankovanie do 5 minut, dlhsie ako benzin, ale v podstate ako LPG
- je to o 500 kg lahsie ako by bol porovnatelny elektromobil
- minimalny elektroodpad z baterii a z ich tazby
- vyrovnanejsia spotreba, t.j. v zime a na dialnici nebude zrazu 2-3 vacsia ako to je u EV
- pre stat je vyhoda, ze moze fungovat v podstate rovnaky model dane z paliva ako doteraz

Je to druha generacia, nezabudajme, ako vyzeral prius II. generacie

Podla mna ma vodik vacsi potencial ako EV, teda pokial nezacneme masovo stavat jadrove elektrarne. A este su tu synteticke paliva. Aspon ze v inych statoch maju viac rozumu ako v EU a nestavaju vsetko na jednu kartu...
19. 4. 2021 16:23
Re: Opravdu vodikove ?
V přepočtu ale vodíková auta spotřebují více elektrické energie, než BEV. Takže stavět jaderné elektrárny bude třeba tak či tak.
19. 4. 2021 16:36
Re: Opravdu vodikove ?
Z čoho usudzuješ, že cena vodíku pôjde o 50% dolu?
Ja vidím viac nevýhod:
-Špeciálne nádrže (únik vodíka, tlak, teplota) - v aute aj na čerpacích staniciach.
-Výroba vodíka - náklady, ekológia, bezpečnosť.
-Bezpečnosť distribúcie, skladovania a tankovania.
-Energetická účinnosť.
-Voda kvapkajúca na cestu alebo para stúpajúca z výfuku - ako budú vyzerať cesty, napr. v zime, keby hoci len tretina áut jazdila na vodík?
19. 4. 2021 17:54
Re: Opravdu vodikove ?
Jednak je ten pokles ceny deklarovany, jednak sa vsetka podpora sustredi na EV, ked sa zameria viac na vodik, budu aj lepsie a rychlejsie vysledky.

Voda kvapkajuca na cestu mi nenapadla, tak ale snad je to mensi problem pre tu cestu, ako ked auta jazdiace po cestach budu zrazu o pol tony tahsie, lebo baterky
19. 4. 2021 18:56
Re: Opravdu vodikove ?
Je to sice hezký, že se domníváš, že když se zaměří více na vodík, že se vodík zlevní, ale bohužel fyzikální zákony překročit nejdou. Pokud zlevníš energii nutnou k výrobě vodíku, tak zlevníš i případnou elektřinu, kterou z této energie můžeš vyrobit (pokud už ta energie použitá k výrobě vodíku není přímo elektrická) a jsi opět tam kde jsi byl.
19. 4. 2021 20:23
Re: Opravdu vodikove ?
Tak skús nabudúce namiesto domnienok písať fakty, pretože píšeš hlúposti.
Kde si vzal tú 500 kg úsporu hmotnosti? Akože vyhodíš z EV baterky a môže jazdiť na vodík? Palivový článok a ďalšie komponenty systému, to je vzduch, nie? Mirai váži podľa výbavy 1975-2025 kg. Voči Tesle S90D je to ľahšie o necelých 300 kg, a to má Tesla dvojnásobný náklad elektromotorov (2x193 kW/329 Nm), Mirai má jeden motor 134 kW/300 Nm, takže porovnateľný rozdiel bude ešte menší.
Ak má vodík šancu, tak snáď kamióny alebo autobusy, v osobných autách voči EV ťahá za kratší koniec.
19. 4. 2021 17:56
Re: Opravdu vodikove ?
"vyrovnanejsia spotreba, t.j. v zime a na dialnici nebude zrazu 2-3 vacsia ako to je u EV" - a tohle jsi vzal kde? To má vodíkový pohon tolik odpadního tepla, že by s ním šlo vytopit kabinu?
"cena za výrobu pôjde ešte dole o polovicu" - a k tomu jsi došel jak? Na výrobu H2 je potřeba velké množství energie, takže vždy vyjde levněji z této energie (pokud to není přímo elektrická) vyrobit elektřinu, rovnou ji narvat do baterek a projet. Tohle srovnání efektivity pohonů už jsi viděl? http://bit. ly/2MTfFB5 (odstranit mezeru v URL) Pokud zlevníš vodík o polovinu, zlevníš tím i elektřinu a jsi opět tam, kde jsi byl.
Poslední odstavec je ukázkou neznalosti. Na 100 km vodíkovým autem spotřebuješ mnohem více energie než 100 km baterkovým autem (viz odkaz nahoře), takže přechod na vodík by nás stál mnohem více nových zdrojů elektřiny než při přechodu na baterky.
19. 4. 2021 13:32
Cena Dacia Spring
Cena elektromobilu Dacia Spring začíná na 449 900 Kč za verzi Comfort, resp. 489 900 Kč za verzi Comfort Plus (navíc metalíza, rezerva). Za dalších 10 000 Kč lze u obou verzí zpřístupnit DC "rychlonabíjení" 30 kW, případně si připlatit 8000 Kč za nabíjecí kabel typ 2 6,6 kW. Ceny jsou vč. DPH.
Můj komentář: Tak to si můžou strčit někam :-(
Rozbalit vlákno
2
19. 4. 2021 16:58
Re: Cena Dacia Spring
Nespletl sis diskuzi?
:-)

Jinak souhlas, Spring je drahy.
Myslim, ze je na nem slusna marze...

Ale Mirai je nesmysl.
Obzvlast v kontextu ceny...
https://www.tesla.com/…inventory/new/m3
Tesla Model 3 Performance
1.757.700Kč

3,3 s
0-100 km/h

261 km/h
Maximální rychlost

567 km
Dojezd (WLTP*)
:yes:
19. 4. 2021 18:03
Re: Cena Dacia Spring
Ani ne. Dal jsem to sem o chvíli dříve (2 hodiny 18 minut) než vyšel článek. K Miraii nemám co napsat :'-( .
19. 4. 2021 14:15
Xylo
Presne a nebo BYCH koupil Mitsubishi ASX, k tomu Citigo na elektrinu, jednu motorku Harley a za zbytek letel na dovolenou na Dominikánu. A mam vše co potřebuji. Pán je hytrý! 😅
Rozbalit vlákno
0
Avatar - R32
19. 4. 2021 15:49
A možno...
je budúcnosť skutočne vo vodíku, akurát na inom princípe...
https://www.autoforum.cz/…ty-dela-nesmysl/
Rozbalit vlákno
1
19. 4. 2021 16:38
Re: A možno...
O tomto už raz reč na ACZ bola - titulok článku je úplne mimo a technicky to je nezmysel.
Avatar - Mikesus
19. 4. 2021 17:10
Sice není kde tankovat....
Ale Toyota to opravdu myslí vážně s prodeji. Už v pátek mi volali z Toyoty, zda budu mít zájem o predvadecku, ze uz pripravuji rezervace zkusebnich jizd.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
19. 4. 2021 17:39
Re: Sice není kde tankovat....
Třeba chtějí dělat předváděčky bez ohledu na prodeje :-)
Avatar - Mikesus
19. 4. 2021 17:57
Re: Sice není kde tankovat....
No to bylo s minulou generací. Prodej se u nas neplánoval , ale predvadecky byly. Jsme zvedav, jestli zase budou mít vlastní cisternu s vodíkem nebo počkají až bude na Barrandově čerpačka. Prý má být už letos ale nehledal jsem..
Avatar - Jerry.Gunman
19. 4. 2021 17:59
K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
K čemu je Pepovi Novákovi auto, za které zaplatí podobné peníze, jako za nerekonstruovaný 2+1 bytovce bývalého JZD na maloměstě či vesnici a které bude jezdit tankovat 350 km daleko?
Rozbalit vlákno
9
19. 4. 2021 19:02
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
Asi tak. :-) Kdežto zásuvku dneska má doma každý Pepík...
Vodík má budoucnost v kamionech a těžké dopravě, kde baterky se svojí vahou nemají šanci. Rozhodně ne v autech, kde váha baterky pro rozumný dojezd je ještě snesitelná.
Avatar - Jerry.Gunman
19. 4. 2021 20:15
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
No, v tomhle punktu jsem náchylný spíše věřit vodíku, nežli baterkáčům ... Ty jsou slepou uličkou zcela 100ˇ%, zatímco vodík jenom na 85% :D
19. 4. 2021 20:18
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
No, tomu věříš ty. Já mám doma jak spalováky, tak i baterkáče. Takže já aspoň mohu mluvit ze své zkušenosti. Ty ne.
Avatar - Jerry.Gunman
20. 4. 2021 08:54
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
Co máš za baterkáče, Flajzi?
Zcela vážně budu rád za jakékoli zkušenosti člověka, který s tím reálně jezdí a jen nad tím naplano neonanuje
20. 4. 2021 09:27
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
Ja nam Ioniq EV. Pro me ucely je idealni. Potrebuju rozvazet do skolek skol a krouzku tri deti. Jednou dvakrat do tydne otocit OL-BRNO-OL. Pokud jedu bez topeni po meste. Jedu za 11kWh/100km. S topenim za 13. Stovkou po dalnici za 15, 120kmh je za 17 a 140kmh za 20. Bydlim v bytovem dome, v garazi jsem si nainstaloval wallbox. Dobijim jednou za par dni. I prazdnou baterku nabiju za 6 hodin, takze pres noc na nocni proud za 2Kc/kWh. Suma sumarum jezdim s naklady, ktere jsou cenove stejne jako by mi auto zralo nejakych 0.8l na 100km. Cenove auto vyslo plus minus stejne draho benzinove, co jsem mel predtim. Usetrim na provozu i na servisu. Takze zatim spokojen.
Avatar - Jerry.Gunman
20. 4. 2021 12:12
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
Pro to, co píšeš (c0uračky po městě a občas po dálnici cca 80 km jedním směrem) , může být ten Ioniq použitelný. Z mého pohledu je to ovšem vykoupeno poměrně náročnými ALE
- auto nižší střední třídy v ceně lehce pod milion :(
- nutnost garáže nebo alespoň zabezpečeného garážového stání s nabíječkou
- reálný dojezd řekněme 250 km (???)
- "celonoční" nabíjení

Když si spočítáš pořizovací a provozní náklady, po ujetí kolika km se dostaneš na stejnou cenu s benzínovým či dízlovým autem stejné velikosti?
Vezmi si, že Ioniq hybrid 1,6 GDI je o 300.000 levnější, nepotřebuje vlastní garáž a garáže v Brně stojí okolo těch 500.000 CZK...

Budu-li počítat spotřebu čistě benzínového auto stejné velikosti na 6 l/100 km, tak na 100 km ušetříš 5,2 litrů = 160 Kč, čili 1,60 Kč/km
Jenom rozdíl v pořizovací ceně auta (300 či více TKč), se Ti v palivu srovná po ujetí +- 190.000 km, když do toho započítám servisky a spol, tak po ujetí 150.000 km minimálně. Kdybych do ceny započítal i nutnost té vlastní garáže, tak jsme úplně někde jinde ;-\ ;-\ ;-\

Za jak dlouho při svém stylu cestování najezdíš 150.000 km? Za nějakých 8-9-10 let? Sice beru výhody el-auta (ticho + maximální točivý moment od skoro nulových otáček), ale i tak mi to přijde jako hodně přestřelené :-( :-( :-(
19. 4. 2021 19:22
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
K ničemu. Tomu se obecně říká pokrok. A kdyby obdobné pokusy nebyly v historii, tak doma nemáš ani acylpyrin, Pepo 😁
Avatar - Jerry.Gunman
19. 4. 2021 20:16
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
Pokrok je k ničemu?
Ó, to je velmi odvážné tvrzení :D :D
20. 4. 2021 11:47
Re: K čemu je "běžnému Pepovi Novákovi"
Ale to on neříká. On říká, že některé nové výdobytky vědy a techniky nejsou hned prakticky použitelné, nebo rozhodně ne pro masy. Naštěstí se už víckrát v historii stalo, že lidi i přesto pokračoval v bádání a nakonec z toho něco užitečného bylo. Kdyby všichni uvažovali jako vy... no, rozumíte mi.
Avatar - Barry Lyndon
19. 4. 2021 19:24
Prostě a jednoduše:
Baterie jsou alternativou k benzínu, vodík je alternativou k naftě. Proto vodík stejně jako nafta do osobního auta nepatří :*) . A stejně tak je těžké si představit kamion na baterie (byť Elon si myslí, že to půjde).
Rozbalit vlákno
6
19. 4. 2021 19:28
Re: Prostě a jednoduše:
Elon si taky myslel, ze je mozny udelat sportovni EV.
A tehdy si lidi mysleli to samy co pises ty dnes o nakladni doprave...
:-O
Avatar - Jerry.Gunman
19. 4. 2021 20:18
Re: Prostě a jednoduše:
Done, tak už si ten baterkáč konečně kup, ať přestaneš opruzovat :D
Avatar - Jerry.Gunman
19. 4. 2021 20:20
Re: Prostě a jednoduše:
Baterie jsou nepodařenou, mizernou a málo fuknční alternativou k benzínu, protože fyzikální zákony dosud platí a "supravodivost za pokojové teploty" i po 60 letech zůstává nedostižným snem ;-) ;-) ;-)
20. 4. 2021 08:30
Re: Prostě a jednoduše:
:D :D :D
:D :D :D
:D :D :D

https://youtu.be/Gc9_n2tBxUE
Avatar - Jerry.Gunman
20. 4. 2021 08:59
Re: Prostě a jednoduše:
O kolik budou ty bateriové náklaďáky těžší, nežli náklaďáky na naftu?
O kolik času déle budou muset strávit na nabíječkách, aby si "natankovaly" dostatek energie na trasu 1.000 - 1.500 km?
A příště tam přidej více smajlíků, ať vypadáš jako ještě větší debiI
3. 5. 2021 11:26
Re: Prostě a jednoduše:
Jak dlouho může člověk s kamionem jet nepřetržitě a jak dlouhou si potom musí udělat přestávku?
19. 4. 2021 20:36
super!
Bezva auto.
Teď už nám jenom sdělte, kde a jak to budeme tankovat a kolik nás to tankování bude stát.
A hned bude po zájmu
Rozbalit vlákno
0
20. 4. 2021 08:24
Výbava?
Myslím že ten výčet výbavy je úplně k ničemu, jelikož stejnou výbavu mají i auta o milion levnější.
Je tedy na noc argumentovat ,,slušnou” výbavou.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku