Videa
.....zaměřené primárně na ty budíky. Myslím, že zpracované dobře, dostatečně a nestranně. Ne každé video zde je k něčemu, tohle ale ano.
Při případném rozhodování o nákupu pomůže. Asi ani vlastní zkušenost by v tomto případě nic nezměnila a pokud bych hypoteticky uvažoval o nákupu, tak prakticky neřešitelný výhled na celé budíky by mě odradil.
Při případném rozhodování o nákupu pomůže. Asi ani vlastní zkušenost by v tomto případě nic nezměnila a pokud bych hypoteticky uvažoval o nákupu, tak prakticky neřešitelný výhled na celé budíky by mě odradil.
Pozerali sme rovnake video? Vsak sedi ako sedlak (sklon), ruky uplne zle na volante a sedacku ma privysoko. Meriam rovnako ako on. Volant mozem dat este vyssie a budiky si prekryvat nebudem a ani nesedim uplne na zemi. Prave ta zaujatost z tohto videa srsi. ALe ak autor teda sedi v aute takto bezne, tak sa necudujem, ze vidi veci zle.
O dalsich subjektivnych veciach ktore vidi autor polemizovat nejdem, nieco je usmevne, nieco su kraviny ale beriem to, ze kazdy mame ine poziadavky a vidime veci posvojom.
O dalsich subjektivnych veciach ktore vidi autor polemizovat nejdem, nieco je usmevne, nieco su kraviny ale beriem to, ze kazdy mame ine poziadavky a vidime veci posvojom.
Pokud si dá sedačku níž, bude si ty budíky přece zakrývat ještě víc.
Asi bych si to tedy musel zkusit sám, abych mohl dál diskutovat.
Asi bych si to tedy musel zkusit sám, abych mohl dál diskutovat.
Nie, sedacku ma vysok o a potom sa stazuje, ze musi mat aj volant vyssie a nevidi na budiky. A ak si da volant nizsie (aby videl na budiky), tak zase ho ma pri nohach. Ma vysoko sedacku a na videu to aj pekne vidiet.
Mluvíš přesně opačně. Kdyz si dá volant výš a ne mezi nohy, aby točil koulema, tak na budíky nevidí. Kdyz ho nechá dole, tak na ně v pohodě vidí. A pokud si dá sedačku níž, ani volant na koulích mu nepomůže.
Nechápu, co je za problém, měl jsem 208ku, teď mám 2008ku. Sednu, dám volant nahoru, zvednu sedačku a vidím na všechno. Měřím 176 cm.
Problém je v tom třeba, že já mám 186cm. Sednu do 208, nastavím sedačku, nastavím volant a ten mi překrývá budíky. Tak mám buď možnost dát volant dolů a zatáčet koulema, nebo dát sedačku nahoru ( pokud to ještě jde ) a opět mít volant na koulích.
Asi máš velké koule.
Ne to jen v peugeotech se nada najit optimalni poloha za volantem a to i pro bezkulčaky.
😒] 😒]
Ty se směješ, jenže mě to při prvni zkušenosti s 308 opravdu dost rozhodilo, protože tohle jsem jinde nezažil. Paradoxně v takove RCZ-R jsem neměl sebemenši problem a během chvile jsem měl nastaveno při teměř idealni pozici. A zde bych třeba nějaky kompromis čekal narozdil od běžne 308. Pač RCZ je sice auto vychazejici z 308 tedy nižši středni, ale tvarově je docela odlišna, předevšim dost nizka.
Sedí jako sedlák? Zaujatost z toho čiší? Kluku ty máš dost. Velmi mírně řečeno. :no:
A ty *** o sezení vysoko je vůbec těžké komentovat. Já třeba si dávám sedačku úplně dolů a na budíky nevidím. To, že ty máš pozici za volantem takovou, že na budíky vidíš, nic nemění na tom, že spousta lidí ne.
A ty *** o sezení vysoko je vůbec těžké komentovat. Já třeba si dávám sedačku úplně dolů a na budíky nevidím. To, že ty máš pozici za volantem takovou, že na budíky vidíš, nic nemění na tom, že spousta lidí ne.
Me se libi jak tady kazdej hejtil kdo ma peugeot ze to je nesmysl a ze jsme snad divny, ze nevidime na budiky. No a tady to opet zmiňují a hlavne to je vidět. Jen bych dodal, ze jedna vec je mit volant spatne, tedy moc nizko a nebo vysoko a v zatackach citit nepohodli a nebo si zakryvat displej. No a pak je tu druha stranka bezpecnost. Sedlo, volant, ruce a pak kdyz neco prijde muzes s tim neco udelat, jakmile je neco z toho spatne, v krizovce uz to nedáš. Prijde mi proto absurdni se podrizovat displeji a volantu abych videl aspon pulku údajů.
...prostě ztrácí spoustu zákazníků a o další přijde absencí benzinových čtyřválců. Takhle jednoduché to je... 😲 😒 :no:
A jak jste na to přišel, že ztrácí spoustu zákazníků? Je to přesně naopak, od té doby, co je v Peugeotech i-Cockpit, rapidně zvýšil prodeje a je nyní druhou nejprodávanější značkou v Evropě.
Otazka znie, ci je to vdaka i-cockpitu, alebo napriek i-cockpitu. Neviem o nikom kto by sa rozhodol pre Peugeot prave preto ze je tam i-cockpit. Ale poznam niekolkych ktori si vybrali Peugeot koli dizajnu, a s tym i-cockpitom sa dako vyrovnali.
Ja osobne som strasne chcel kupit 508ku lift (ktoru povazujem za jedno z najkrajsich aut v strednej triede). Bohuzial cez ten i-cockpit nesla cesta. Pokial by tam bola moznost klasickej pristrojovky (kludne aj za doplatok), bral by som...
Ja osobne som strasne chcel kupit 508ku lift (ktoru povazujem za jedno z najkrajsich aut v strednej triede). Bohuzial cez ten i-cockpit nesla cesta. Pokial by tam bola moznost klasickej pristrojovky (kludne aj za doplatok), bral by som...
Tak mna si mozes pripisat a tusim si s tym prisiel uz v minule a uz v minule som ti na to odpovedal. Ja som si druhy pezot kupil aj preto, ze je tam i-cockpit. Ked som sadol uz vtedy do prveho, tak som si povedal, konecne to niekoho napadlo, ze sa nemusim na budiky pozerat cez volant. Dnes mam druhy a ak v buducnosti budem riesit nieco ine, tak neviem ako sa budem staviat napriklad k velkemu volantu. Uz teraz, ked niekam idem sluzobnym autom, tak ma to lodne kormidlo znervoznuje.
Donekonečna tady všichni omílají, jak je i-Cockpit hroznej a že se nedá nastavit volant a sedačka a jinak by Peugeotu fandili. Projel se v tom někdo pár set km a nastavil si volant a sedačku normálně?
A pan redaktor, to je kapitola sama pro sebe... Hlavně, že sedačka skoro leží, zápěstím by na horní hranu volantu nedosáhl, ale polohu kritizuje. A třešnička na dortu je argument zakrytí údajů při zatáčení. Ony se v jiných vozech nezakrývají jak rukama, tak rameny volantu???????????????????
Já jezdil jak 3008, tak 5008 i 508 a všude se to dalo nastavit naprosto snadno a v pohodě a vidět bylo na budíky a koulema jsem řídit nemusel. i-Cockpit má jiný problém a to ten, že se v noci zrcadlí na čelním skle. Což je mimo moje chápání... Minimálně v 508 je to docela opruz. Přitom poloha za volantem je v 508 parádní. Mám 182cm. Peugeot mě zklamal a štval zcela jinými věcmi, než je poloha budíků vůči volantu a sedačce... A bylo jich požehnaně. Bohužel drtivá většina elektronického charakteru.
Teď se vozím v novým Passatu Variant s téměř veškerou výbavou a byť je to funkčně 100x lepší daily, než 508 SW, tak se mi po pár věcech stýská. Navzdory DCC, malým kolům a vysokým pneu, vrstveným akustickým sklům, "prémiovému" audiu HK a novému motoru EVO, se mi stýská po komfortu 508. Jak podvozek, tak odhlučnění i zvuk audia Focal a tím i míra únavy z dlouhých cest je prostě u 508 o třídu lepší. Zbytek mě ale vytáčel natolik, že jsem radši skončil zase u VW. Mít tak kouzelnou hůlku a skopat na jednu hromadu konstruktéry 508 a Passata a donutit je udělat dokonalý auto.
A pan redaktor, to je kapitola sama pro sebe... Hlavně, že sedačka skoro leží, zápěstím by na horní hranu volantu nedosáhl, ale polohu kritizuje. A třešnička na dortu je argument zakrytí údajů při zatáčení. Ony se v jiných vozech nezakrývají jak rukama, tak rameny volantu???????????????????
Já jezdil jak 3008, tak 5008 i 508 a všude se to dalo nastavit naprosto snadno a v pohodě a vidět bylo na budíky a koulema jsem řídit nemusel. i-Cockpit má jiný problém a to ten, že se v noci zrcadlí na čelním skle. Což je mimo moje chápání... Minimálně v 508 je to docela opruz. Přitom poloha za volantem je v 508 parádní. Mám 182cm. Peugeot mě zklamal a štval zcela jinými věcmi, než je poloha budíků vůči volantu a sedačce... A bylo jich požehnaně. Bohužel drtivá většina elektronického charakteru.
Teď se vozím v novým Passatu Variant s téměř veškerou výbavou a byť je to funkčně 100x lepší daily, než 508 SW, tak se mi po pár věcech stýská. Navzdory DCC, malým kolům a vysokým pneu, vrstveným akustickým sklům, "prémiovému" audiu HK a novému motoru EVO, se mi stýská po komfortu 508. Jak podvozek, tak odhlučnění i zvuk audia Focal a tím i míra únavy z dlouhých cest je prostě u 508 o třídu lepší. Zbytek mě ale vytáčel natolik, že jsem radši skončil zase u VW. Mít tak kouzelnou hůlku a skopat na jednu hromadu konstruktéry 508 a Passata a donutit je udělat dokonalý auto.
Naprosto s Vámi souhlasím s posezem za volantem. Hlavně že manipuluje s volantem, ale že by si zvednul sedačku ho nenapadlo.
Nechcete se už shodnout? Jeden píše, že ji má moc vysoko, druhý že moc nízko.
Petr_Cizek
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ano, všech ČESKÝCH novinářů. Ti by za chlebíček z předváděčky škodovky prodali vlastní babičku 😁
Panu redaktorovi bych připomněl, že se neseřizuje pouze volant, ale i sedačka. Pokud by si ji zvednul, tak uvidí na všechno. Ale když chce za každou cenu kritizovat, tak to neudělá.
A co by mu pomohla přizvednuta sedačka ? Prostě s tim posazem jsi pořad v pasti. Vychazim ze skušenosti s 308, kdy při druhe jizdě jsem si s nastavenim volant, sedačka hral jak s mechanickym hodinovym strojkem. Už jsem dřivěji psal, že s dotykovym ovladanim bych se smiřil s opačnym rychloměrem taktež. Jenže maly volant, už se mi rozhodně nezamlouval a musel bych s tim autem nějakou dobu žit, abych si řekl, ale dobra to pujde jenže ten posaz je prostě marny.
V takove 508 byla situace sice lepši, kdy při idealnim posazu jsem měl zakryt pouze spodek displeje, kde jsou tušim informace o ujete vzadalenosti jenže ouha zde dalši fail. Už tak nejsem rozhodně přiznivcem zploštilich volantu a čim meně je zploštili tim lepe samo ideal je čistě kulaty volant no 508 už ho zdrcla nejen ve spodni časti, ale i na te horni. A jen tak pro nic za nic to horni zploštni neudělali. Takže situace zřejmě stejně špatna jako u te 308 jen to eliminovali tim volantem.
V takove 508 byla situace sice lepši, kdy při idealnim posazu jsem měl zakryt pouze spodek displeje, kde jsou tušim informace o ujete vzadalenosti jenže ouha zde dalši fail. Už tak nejsem rozhodně přiznivcem zploštilich volantu a čim meně je zploštili tim lepe samo ideal je čistě kulaty volant no 508 už ho zdrcla nejen ve spodni časti, ale i na te horni. A jen tak pro nic za nic to horni zploštni neudělali. Takže situace zřejmě stejně špatna jako u te 308 jen to eliminovali tim volantem.
Máme dva roky Peugeota s i-Cockpitem a jiné auto už nechci. To samé manželka, oba jsme maximálně spokojení. A ačkoliv má cca o 25 cm míň než já, tak není vůbec nutné přenastavovat volant, když se střídáme, jen posouváme dopředu/dozadu a nahoru/dolů sedačku. Jakmile nyní sednu do auta s retro uspořádáním, kde se na budíky kouká dolů skrz průzor ve volantu, což mimochodem velmi odvádí pozornost od sledování situace na silnici, tak jsem celý nesvůj. Za velkým volantem si připadám jak v trambuse a bolí mě z něj po chvíli ruce, to pak vede k tomu, že volant mimoděk držím jednou rukou v pozici půl 6. To z Peugeota neznám, tam vydržím mít ruce třeba 4 hodiny v pozici tři čtvrtě na tři. Kecy o tom, že volant zakrývá budíky, nelze brát vážně, jen to jen špatným nastavením. Mně ani manželce rozhodně volant budíky nezakrývá, ani ho nemáme v klíně, jak si ho tam teatrálně spustil pan redaktor.
Sorry, ale mojou prioritou je pohodlne a bezpecne sedenie. Neviem preco by som mal nastavovat sedacku a volant podla budikov. Ja si to chcem nastavit tak ako to vyhovuje mne. A kym si nastavujem sedacku, volant a zrkadla, nechcem nad budikmi ani premyslat (ale ocakavam ze potom na ne budem vidiet)! Sme rozni ludia, mame rozne proporcie, takze ziadne univerzalne spravne nastavenie ktore by pasovalo pre vsetkych neexistuje. A hoci aj u klasickeho interieru sa moze stat ze niekto nevie najst vhodnu polohu, u i-cockpitu sa to zrejme stava castejsie.
I-cockpit je "inovacia nasilu", len aby sa nieco zmenilo, a aby sa Peugeot trochu odlisil. Ziadnu prakticku vyhodu tam nevidim (pokial niekto iny ano, budem rad ak mi to vysvetli). A ked postavim na jednu stranu i-cockpit a na druhu klasicku pristrojovku na ktoru pozeram cez veniec volantu, doplnenu o HUD premietany na celne sklo, tak vtedy uz i-cockpit prehrava na celej ciare...
I-cockpit je "inovacia nasilu", len aby sa nieco zmenilo, a aby sa Peugeot trochu odlisil. Ziadnu prakticku vyhodu tam nevidim (pokial niekto iny ano, budem rad ak mi to vysvetli). A ked postavim na jednu stranu i-cockpit a na druhu klasicku pristrojovku na ktoru pozeram cez veniec volantu, doplnenu o HUD premietany na celne sklo, tak vtedy uz i-cockpit prehrava na celej ciare...
A všechno je v pořádku 😄 prostě konzervativní, i když modernizovaný layout.
PSA mají tendenci nacházet slepé uličky ale i tak to je zjevně lidem sympatické. Bravo Mazda, Bravo Peugeot.
Pravdaže nie všetky vynálezy sú praktické a časom sa ukážu či majú zmysel, ale treba sa posúvať ďalej, vývíjať sa. Ja fandím všetkým priekopníkom a aj francúzom (aj keď je pravda, že ich auto som ešte nemal 😄 )