Jako jsem pro elektrifikaci takřka všeho, ale zrovna u 911 to nějak nedává smysl. U 911 nejde o dynamiku, ale je to prostě mechanická hračka svého druhu (která je kouzelná ve své nedokonalosti, dokonce i motor má na špatném místě) podobně jako mechanické hodinky nebo vinylová deska...
Jenže kdyby nebyla v kontextu elektromobilita, tak bys nikdy nenapsal, že u 911 nejde o dynamiku. ;-)
Jinak 911 asi fakt nebyl správný příklad, už kvůli tý zádi (a motoru na nesprávném místě...), to jako EV nedává smysl.
Měl jsem prostě napsat elektrické sportovní kupé.
PS V Porsche se snaží o něco jiného než píšeš, je to ukázka perfekcionismu.
PPS Ten motor je na správném místě co se týče aerodynamiky a trakce. Ledwinka věděl, co dělá...
Podle mě to potvrzuje, že elektrika fakt přichází. Taycan se nekupuje proto, že dostanete sto tisíc dotaci... ale proto, že chcete. Pro dost lidí už je to prostě zajímavá volba, která jim dává smysl. Samozřejmě řeknete, že je to jednodušší, když je to drahé auto a prodává se bohatým. Ale to je celkem normální, že nová technologie se šíří shora. První auta si taky nekupovaly služtičky, ale lidi jako hrabě Kolowrat...
Ono totiž už dost majetnějších lidí pochopilo, že jim vlastně to elektro stačí (zvlaste pokud mají doma jako rezervu i klasické auto). Proč jezdit Ostrava Praha po tom hnusu když můžu jet vlakem a na regionální pojizdeni stačí to elektro...to stejne zahranici vs. Letadlo...ps: nejsem elektro fanatik :-!
Stejně jako predtim Cayenne, i Taycan ukazuje, ze spousta lidí chce jezdit v Porsche, přitom Porsche nechce. Ale díky takovým se může pořád ještě Porsche prodavat:)