Profi
Ford Auto web
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Přejít do diskuze
"Zmíněné vysoké otáčky vstupního hřídele se daly krotit vhodnými převody pětistupňového automatu Allison."
To dost pochybuju. Otáčky nízkotlaké turbíny se pohybovaly v desítkách tisíc a na tohle se těžko najdou "vhodné převody" v klasickém automatu. Kromě toho je v nákresech a datech zmíněno Reduction Gear Unit a otáčky Reduction Gear Shaft. uvádějí 3080 rpm
Už z toho je jasné že tam je vložený redukční převod výrazně snižující otáčky turbíny. Takhle to ostatně funguje ve všech turbínových autech s mechanickými převody
Jiinak auto fajn futuristické, akorát že slepá ulička
To dost pochybuju. Otáčky nízkotlaké turbíny se pohybovaly v desítkách tisíc a na tohle se těžko najdou "vhodné převody" v klasickém automatu. Kromě toho je v nákresech a datech zmíněno Reduction Gear Unit a otáčky Reduction Gear Shaft. uvádějí 3080 rpm
Už z toho je jasné že tam je vložený redukční převod výrazně snižující otáčky turbíny. Takhle to ostatně funguje ve všech turbínových autech s mechanickými převody
Jiinak auto fajn futuristické, akorát že slepá ulička