Vedení Alfy Romeo se ujímá dosavadní ředitel Peugeotu. Jean-Philippe Imparato tvrdí, že budoucí plány značky jsou ambiciózní, zatím ale nechce slibovat nic, co nemůže splnit.
To som rád že to bude hlavne hybrid + EV , ešte tam frkni i-cocpit s trojuholníkovým volantom a bude hotovo. :-[] Šourúm bude potom treba 3-násobne zväčšiť aby vydržal ten nápor zákazníkov.
Za miliardy eur nedávno vyvinutou skvělou platformu Giorgo PSA zařízne a do budoucích modelů AR (mimochodem samá SUV! ) narvou elektromotory, zřejmě v kombinaci s ubohým tříválcem 1.2 PSA. :-O:-(:no: Tak to Alfisté určitě ocení a hned poběží do showroomů kupovat! :-O:-(:-(:no::no::no::no: Sbohem, Alfo... :-O
To co (ne)predvadza alfa posledne 3 roky je fakt sila... konkurencia jej uz usla o celu dekadu.... aj ta z ciny a vietnamu kde este pred par rokmi pestovali len ryzu ... bye bye alfa...
Presne tak. A znovu sa budem opakovať že Giuliu robili 10 rokov, fakt Giorgio vymakali takže Giu prišla neskoro a teraz ho zarezali. Tonale ukázali pred 2 rokmi a predávať ho majú v lete budúceho roka... Teda akkk :-):-):-) Ešte raz... Nová C 5 je von mesiac a verím tomu, že do konca tokay v predaji. Detto Fabia, proste hocičo iné, čím to je? 308 už tiež zachvilu búde v predaji... proste Alfa story pokračuje. A spomeniem Fiat, ktorý trestuhodne bebadadil brazílske Argo a Toro v eú.Niesto Tora preznackoval L200 na Fullback a dopadol ako s Lanciou. Na Tipo cross nasadil také ceny, že je nepredajné... nemôže súperiť s cspturom a 2008 a ani s 500 x pričom veselo atakuje ich ceny. Panda chce no nový vietor, ale vs dizajnom ale Centoventi neviem... nové Aygo je o parník ďalej...
Tipo v cene golfa je fakt haluzny kauf... nakoniec aj jeho predaje ukazuju ze tych realnych kupcov fiatu u nas ani moc nemame ... ja sam poznam asi troch kolegov ktori z punta ci bravy presli uz dnes ku korejcom... ale tak ked uz znacka ako fiat rezignuje na male auto tak sa niet comu cudovat ze zakaznici jej odchadzaju uz inde... rovnako alfa ..len s giuliou a stelviom to nejde utiahnut... navyse oba kusky su v segmentoch ktore ani nerobia nejake velke predajne cisla v eu ( sedan , stredne velke drahe suv ) ... no a to kde su slusne cisla tak to pre istotu uz radsej ani nevyrabaju ( b segment, c segment, mensie sikovne suv ) ... alfa si s fiatom moze podat ruky... obaja su dnes uz uplne mimo hru ... ale sami si zato mozu... sami od seba opustaju klucove segmenty a zaroven nadalej ignoruju aktualne prudko rastuce segmenty ( hybridy, crossy a pod ) ...
Bohužel, největší ostuda je v Tipu "kvalita" interiérových plastů, která spolehlivě odradí minimálně 2/3 potenciálních kupců. Takže při modernizaci s tím nic neudělali a místo toho tam narvali debilní digitální přístrojový štít a nabízí jediný benzinový motor - litrový turbo tříválec, uměle elektronicky uškrcený na 100 k! :-O:-(:no:
V Lounge?
Nevím, kvalita plastů mi přijde úplně v pohodě. :-(
O jediném motoru píšu - ano, to je ostuda.
I když "uměle uškrcený" je z dost pochopitelných důvodů - jsou země, kde je 100 koní limit pro placení vyšší daně, takže to auto prodražuje.
Obecná hysterie, že vlastnit auto je víceméně zločin, prostě nese své plody.
Plody zla.
Pokracuju v tradicii... tu nemozu zrusit predsa... inak ja sa kludne vsadim ze kym pride tonale k nam tak uz bude rok 2023... a opat to s nabehom do predaja pre.seru a uz hned po dalsich 2 rokoch to auto bude zrele na facelift.. a zase sa budu divit ze preco im to opat predajne neslape ked len prave prisli s "novinkou" na trh... inak to uz ani nie je na smiech... to uz je skor na zaplakanie co tam vystrajaju...
Inak giulia so stelviom nakoniec skoncia tiez neslavne... giulia uz davnejsie predava houno a aj stelvio ma najlepsie roky uz za sebou... uvidime kedy aj oni dostanu nastupcov... tak do roku 2040 by to mohlo byt realne ked si kusok pohnu... lebo pri sucasnom leharo tempe to ani do r 2050 nestihnu to je jasne ...
Bodejď by Giulia neprodávala houno, když nenabízí 2l benzinový čtyřválec s manuální převodovkou (po kterém by spousta Alfistů sáhla) a nenabízí ani praktické kombi Sportwagon! :-O:-(:-(:-(:no:
Už keď ti tak brilantne idú slová ako Fiat, Fabia, Panda, Tipo, Lancia, Aygo... tak zapracuj aj na zbytku: tokay, bebadadil, cspturom
P.S. To máš privátny textový korektor? ;-)
Vždycky jsem se tady bránil, ale udělat z Alfy Pegeota s jinýma znakama, na baterky... s designem Dacie...
Sorry jako, to je fakt asi konečná.
A to že mi hybridy z principu nevadí. Bez vnějšího nabíjení. Používat elektriku pro optimalizaci spotřeby je dobrej nápad.
.... jestli zaříznou platformu Giorgio tak je to asi fakt konec..... Přece Alfu kupují lidi do chtějí aby auto dobře jezdilo. Na bečkoidní polo-elektrické crossovery je tady asi milión jiných výrobců, proč by ho někdo kupoval od Alfy, která bude z principu vždy dražší než mainstream a zároveň nikdy nedosáhne pozice německých značek, aby jí ty prachy někdo fakt chtěl dát.
A i když by se "nové" Alfy marketingově chytly, co z toho? stejně už to budou jen tuctové auta se slavným logem.... 8-s
Ale nevinil bych z toho Stelantis - prostě regulace v EU je jaká je, dělat normální auta je už pomalu ekonomická sebevražda. Dalším faktorem je reálná reakce trhu, kde Giulii ani Stelvio, ačkoliv jsou to úžasně jezdící káry, prostě nikdo nechce.... Ale ono je to nejen přístupem zákazníků, ale i zdaněním, nastavením cen pojištění, růstem eko-zón atd. - známý se teď stěhuje do Holandska a musí si kvůli tomu koupit jiné auto, protože s jeho Picassem HDi z roku 2017 by ho tam na eko-daních stáhli z kůže....
Takže suma sumárum čas Alfy nadešel, technologicko-politická změna je taková, že v novém světě pro ni není žádné místo.....
Kdo může, ještě si teď Stelvio nebo Giu koupí. Ale vzhledem k prodejům v řádu pár tisíc kusů měsíčně to asi nikoho moc nebere.... :-(
Přesně, zní to, že budou dělat to samé co všichni ostatní. A to nebude fungovat. Ale s Alfou to není tak, že by ji zabily pouze regulace. Je doslova trestuhodné, jak dokázali nevyužít potenciál nové techniky.
...je to i o lidech - proste to nekupuji.... Audi a MB prodavaji sve tezkopadne SUV jak na bezicim pasu, o Stelvio nikdo nezavadi.... Beru ze Giulia je sedan a tam je to tezke, ale i tak se zakaznici na Alfu proste vykaslali a je hotovo.... :no:
.... hele já ten design exteriéru taky nepovažuju za kdovíjak úžasný (na poměry Alfy), ale v interiéru je naopak vše naprosto v pořádku (přehlednost, rychlost, tlačítka, neotravující asistenty). A hlavně: stačí ujet pár metrů a cítíš, že to je mimořádně odladěný kus auta....
ale jak píše kolega výše.... jízda už asi dnes lidi nezajímá.... :'-(
pravda, 70% lidí už dnes řídit neumí a 90% z nás jezdí po takových silnicích a v takovém provozu, že je úplně jedno, jak kára jezdí....
Tak ja osobne si myslím, že toto je práve (asi) posledná šanca ako môže Alfa prežiť. Áno, nebudú to už tak zábavné autá (ktoré ale kupuje len hŕstka ľudí) no pri dnešnom elektro trende pojem zábava za volantom naberá iné kontúry ktoré sa nám snažia vtláčať do hlavy marketingové oddelenia... Je vysoko pravdepodobné, že Alfa bude využívať podstatnú časť koncernovej (PSA) techniky no čo si budeme nahovárať, dnes predáva dizajn, Alfa má históriu a štýl ktorý keď sa prenesie do nových modelov môžu ísť (konečne) čísla opäť hore. Technika či "zábava" za volantom dnes nezaujíma možno 3/4 kupujúcich takže prečo nie, keď funguje predaj "toho istého v inom balení" pri VW prečo by to nemohlo fungovať tu.
jenže Alfa nikdy nebyla primárně o designu, ale tom jak uměla jezdit ;-) to z ní dělalo to čím byla.
Načančaná karoserie na rozevlátem podvozku od pažouta to opravdu nevytrhne.... ;-\