Novinky
Vrchol byl IMHO někdy na přelomu milénia - a teď sklouzáváme dolů.
E😜loze nejrůznějších práv a nároků, stále intenzivnější pokusy obejít ekonomické zákony, nárůst státního a "nadstátního" dirigismu, stále zřetelnější odtrženost vedení od reality...
E😜loze nejrůznějších práv a nároků, stále intenzivnější pokusy obejít ekonomické zákony, nárůst státního a "nadstátního" dirigismu, stále zřetelnější odtrženost vedení od reality...
Doufám, že toto levičácké svinstvo i západoevropané brzy prohlédnou a že tyto zakuklené eurokomunisty při nejbližší příležitosti voleb vyfakují od moci!
Souhlasím. Není to jen o zákazech a připitomělých politicích. Zdá se, že západní civilizace před nějakým časem dosáhla svého vrcholu a teď jedeme kvapem kopcem dolů. A to se většina lidí má pořád naprosto luxusně.
On o voze, ty o koze. Výbuch toho muničáku bol jednoduchým dôsledkom jeho existencie, určenia tovaru a postavenia Ruska ako veľmoci, chrániacej svoje záujmy. Stalo by sa to rovnako, keby ten sklad bol hocikde inde. S tým, čo písal Xylo to nemá spoločné nič.
Tak tak, Západ z devadesátek a přelomu století, ke kterému jsme tak nadšeně vzhlíželi, už neexistuje. Zničili ho euromarxisti, progresivisti, grétisti, feministky a podobná odporná levičácká svoloč! 😲 😲 😲 :no:
Na jiným stránkách píšou cenu 305 tisíc, s tím že nižší cena zde uváděná je podmíněna značkovým financováním. To je tedy podle mého názoru dost velká pálka za Dacii.
No, likvidací takřka všech zákaznicky nejatraktivnějších modelů a motorizací jejich cenu určitě nezvýší! 😲 😒 :no:
....je obrovská chyba! A žádný crossover ho nemůže plnohodnotně prodejně nahradit, navíc kvůli vyšší kastli bude mít i větší spotřebu (a tedy i emise CO2, u kterých dnes automobilky bojují o každý gram) a pravděpodobně bude i dražší. Takže pro mladé rodiny převážející kočárek či pro důchodce-chalupáře bude i méně dostupný, a tedy i mnohem méně atraktivní. To si páni v marketingu Dacie nedovedou takto logicky zamyslet a spočítat si to?! 😲 😒 😒 😒 :no: :no: :no: :no: :no:
V EÚ to inak nebude bez ohľadu na to, kto bude v ktorej krajine vládnuť. V tomto smere je česká či slovenská politická scéna absolútne bezvýznamná.
Levici šlo vždycky o to, aby vnutila všem ostatním SVÉ zvrácené představy - a zrealizovala je za CIZÍ peníze
V tom jsou euromarxisti, progresivisti, grétisti, feministky a podobná odporná levičácká svoloč zcela stejní.
Za těmi nejodpornějšími činy XX. století stáli vždycky levičáci
A protože se jim v tom zalíbilo, hodlají v tom pokračovat i ve století XXI.
V tom jsou euromarxisti, progresivisti, grétisti, feministky a podobná odporná levičácká svoloč zcela stejní.
Za těmi nejodpornějšími činy XX. století stáli vždycky levičáci
A protože se jim v tom zalíbilo, hodlají v tom pokračovat i ve století XXI.
Nesleduji interní dění Renaultu. Ale z těch zpráv a výstupů za poslední rok nabírám dojem, že mají vážný problém. Napříč portfoliem osekávají motory a brutálně zdražují.
Logan byl díky dostupné ceně hodně populární. Kdo nepotřeboval vysoký kufr, tak Logan nabízí za stejnou cenu víc místa než Sandero. Jestli nedokážou udržet nabídku Loganu, podobně jako nezvládají Renaultí modely, dopadne Renault dost špatně. Před pěti lety jsem měl pocit, že zválcují svého francouzského rivala, ale mince se krutě obrátila. Od té doby vlastně nějaký významný pokrok nevidím. Nové Dacie asi fajn, ale bez motorů to budou mít těžké. V Dusteru zmizel silný benzín, který mu tak moc chyběl. Co bude dál je otázkou.
Logan byl díky dostupné ceně hodně populární. Kdo nepotřeboval vysoký kufr, tak Logan nabízí za stejnou cenu víc místa než Sandero. Jestli nedokážou udržet nabídku Loganu, podobně jako nezvládají Renaultí modely, dopadne Renault dost špatně. Před pěti lety jsem měl pocit, že zválcují svého francouzského rivala, ale mince se krutě obrátila. Od té doby vlastně nějaký významný pokrok nevidím. Nové Dacie asi fajn, ale bez motorů to budou mít těžké. V Dusteru zmizel silný benzín, který mu tak moc chyběl. Co bude dál je otázkou.
Před pár lety mi přišlo, že Renault má na to zválcovat VW. Uběhlo pár let a je na cestě k tomu, stát se malosériovou automobilkou.
Já si myslím, že poněkud přehlížíte skupinu lidí, kterým hybridy (Mikesus, Švihák, Roman Horký, Hamuna, pan Vejražka a ještě pár by se jich tady našlo) a auta poháněná elektřinou z baterií vyhovují, i když ti pod návalem přízně vaší a některých dalším kolegů (a zaměstnanců a spolupracovníků automobilek) už sem raději nic nepíší, aby byl větší prostor pro Cicera, Prochyho a dalších individuí a kámošů od Fostka.
To co se píše a říkají v tv nestuduju, ale to co jsem zaslechl mi připadá poněkud slabé. Nějaké indície a vyšetřování Bellincatu (prý od počítače). Po 6 letech máme zničehonic jasno, i když policajti začali teprve něco vyšetřovat. Nedávno jsem zahlédl na článek se Šlachtou a viděl jsem zmínku o 150 kg zabaveného zlata. Chvíli jsem musel přemýšlet čeho se to vlastně týká, protože těch zaručených zpráv je tolik a trvají týden nebo spíš pár dnů. Docela by mě zajímal vývoj virusu Zika v Brazílii - ten co batolatům zmenšoval hlavy. Třeba se za několik let dozvíme nějakou zásadní informaci 😁
To jo, Fiat nikdy nenabízel levná kvalitní auta s dobrou výbavou. Až teda na posledních 125 let
Nemáš pravdu. Stačí, aby si Evropani o pár let prodloužili vlastnictví svých současných vozů (které jim na rozdíl od elektrosráčů a hybridů naprosto vyhovují) a evropské automobilky budou totálně v prde.i. Na uspokojování potřeb a vkusu zákazníků je přece kapitalismus postavený!
Mně je úplně jedno, co chce nebo nechce dělat Renault, mě pouze zajímá, co a za kolik si u něj koupím.
To už má škodovka dávno. Při výměně se řízne flexou na určeném místě a nasadí se tlumič s objímkou.
a do toho stávkují dělníci bo mají pozavírat továrny./ted nevim jaké datum měl ten článek už/
Podíval jsem se na cenu akcií. Můj dojem se potvrzuje. Cena akcií je téměř na třetině vůči roku 2015 a je nejnižší od minima v 2011 (když nepočítám loňský bleskový propad po informaci o stíhání Ghosna) 😲
Na slovensku duster skladovku 1.3 ani nenajdes, tiez to vsetko tlacia do lpg, ktorych maju kopec u kazdeho dilera. Pred mesiacom sa nedala ani 130k 1.3 objednat, iba v n verzii
Ondřej Hejma je nedávno ve kterémsi rozhovoru označil velmi přiléhavým titulem "Bruselská Pětka"
Tí tvoji "euromarxisti, progresivisti, grétisti, feministky a podobná odporná levičácká svoloč" nie sú príčina, len sprievodný jav. Naviac miešaš ľavicu s vecami, s ktorými nemá nič spoločné.
Lenže to robia viac či menej intenzívne všetci. Tlak EU a enviro je silnejší ako tlak zákazníkov - tí si nakoniec vyberú z toho, čo bude, lebo nebudú mať inú možnosť a o predaje neprídu. Nevyhovieť EÚ znamená neprežiť. Inú možnosť ako čo najviac osekať náklady, zdvihnúť ceny na maximum a sústrediť sa s ohľadom na budúcnosť na elektro a s ohľadom na súčasnosť na SUV a crossovery, nemajú.
Je otazka, jestli by jim prodeje pro ceske chalupare zaplatily ten model. Kombiky jsou v oblibe jenom ve stredni a severni evrope a i tam neustale klesaji.
Si si istý, že vieš viac ako ľudia v Renaulte a vieš lepšie ako oni, čo by mali alebo nemali robiť? Aspoň netrep koniny.
To si taky myslím, nějak nevidím v českém politickém spektru, kdo by byl nějak jiný než vládnoucí du👋trio. Myslím si, že poslední rok a současná čukogeková kauza ukazuje, jak všichni stojí v řadě a přikyvují na sebevětší pitomost nebo navrhují ještě větší.
Takže při korozi co jistojistě přijde, pak měnit komplet. Nejsem tak bohatý, abych si kupoval takovéhle jebky.
Osobně jsem na Logana zvědavější než na Sandero. Modely sedan jsou i sympatičtější. Těším se na první test. Nicméně je obrovská škoda, že kombík již není v nabídce. Moc velká škoda.
Jestli problém nebude v tom segmentu. Dneska si málo kdo kupuje normální auto a většina volí SUV. Pak je tam velká konkurence třeba od korejců a právě Dáčie.
Navíc to Tipo za 326 tisíc je dost sociální a každý příplatek je docela mastný. S normální výbavou už je to kolem 450 až nějakých 600 za plnou. Takže klesli s cenou jenom pro marketingové účely, reálné si ten základ tolik lidí nekoupí.
Ale prodeje po Evropě má i tak slušné, takže zle na tom fakt není. Možná tady v Česku, kde každý slintá nad ofcí s najetým půlmíčem od áček
Navíc to Tipo za 326 tisíc je dost sociální a každý příplatek je docela mastný. S normální výbavou už je to kolem 450 až nějakých 600 za plnou. Takže klesli s cenou jenom pro marketingové účely, reálné si ten základ tolik lidí nekoupí.
Ale prodeje po Evropě má i tak slušné, takže zle na tom fakt není. Možná tady v Česku, kde každý slintá nad ofcí s najetým půlmíčem od áček
Zas jeden nechápavý jedinec. Pointa je, že Fiat na tom nikdy nebol tak zle, aby musel ísť tak hlboko pod cenu. Naviac mu to nič nie je platné, stratí aj tento segment. Resp. stratil by, keby niet PSA. Bez Stellantisu by len ťažko prežil alebo skôr neprežil.
Presne. Ale ako som už písal, nič tým nezmôžeš. Ty vyjadríš svoju nespokojnosť, ale je to slabý argument voči ich snahe prežiť.
Osekaný výber motorov by sa prejavil - keby ho neosekali všetci. Dacia stále za najnižšiu cenu ponúka najviac a konkurencia postupne mizne. Čo nekúpiš u Dacie, nekúpiš ani inde, alebo podstatne drahšie.
Čo preplatíš na LPG, dostaneš nazad lacnejším jazdením. 300 litrov za Daciu v porovnaní s cenami konkurecie zas taká pálka nie je. Resp. konkurenciu už v ČR snáď ani nemá, ako pozerám na ofiko stránky, tak C-Elysée a P301 sa v Čechách už neponúkajú.
Zásadním problémem zemí euro-amerického kulturního okruhu je to, že zavrhly vše, co je v posledních staletích učinilo velkými (vynalézavost, podníkavost, dravost, konkurence, osobní odpovědnost, rodinná soudržnost ... atd. ) a namísto toho si dobrovolně samy navlékají oprátku nejrůznějších příkazů, zákazů, regulí, restrikcí a omezení.
A díky tomu nejenom, že jdeme do prdeIe, ale posledních tak 5-10 let to vypadá, že hledáme dokonce i zkratku 😒 😒 😒