Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Fabia oficiálně: Roste jako z vody, v rukávu má řadu trumfů

Čtvrtá generace Škody Fabia definitivně shodila maskování a odhaluje tvář, kterou budeme co nevidět potkávat na každém rohu.
Zpět na článek
4. 5. 2021 19:35
4. 5. 2021 19:42
4. 5. 2021 19:43
4. 5. 2021 20:39
4. 5. 2021 20:42
4. 5. 2021 19:40
4. 5. 2021 19:47
4. 5. 2021 20:01
5. 5. 2021 07:41
4. 5. 2021 19:47
4. 5. 2021 19:41
4. 5. 2021 19:45
4. 5. 2021 19:46
4. 5. 2021 19:49
4. 5. 2021 19:50
4. 5. 2021 19:51
4. 5. 2021 19:50
4. 5. 2021 20:03
5. 5. 2021 01:20
4. 5. 2021 21:31
5. 5. 2021 01:23
4. 5. 2021 19:56
4. 5. 2021 20:18
5. 5. 2021 01:27
5. 5. 2021 08:40
5. 5. 2021 09:55
4. 5. 2021 19:58
4. 5. 2021 20:02
4. 5. 2021 20:21
4. 5. 2021 20:27
4. 5. 2021 20:39
4. 5. 2021 20:45
4. 5. 2021 20:56
4. 5. 2021 21:01
4. 5. 2021 21:04
4. 5. 2021 21:56
4. 5. 2021 22:59
4. 5. 2021 21:54
5. 5. 2021 01:36
4. 5. 2021 20:13
4. 5. 2021 20:14
5. 5. 2021 09:02
5. 5. 2021 08:13
4. 5. 2021 23:27
5. 5. 2021 05:50
5. 5. 2021 09:52
5. 5. 2021 09:38
Avatar - JFK
4. 5. 2021 19:28
Nejhezčí v segmentu A0
Zajímavá i ta česká vlajka na dveřích :-!
Rozbalit vlákno
11
4. 5. 2021 19:33
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Myslíš Standa? :D
4. 5. 2021 19:46
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Nejsem si jistý, jestli svými rozměry nepatřím o segment dva výše... :D
Avatar - JFK
4. 5. 2021 19:47
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Standa a vlajka, jsou dvě odlišné záležitosti, pro některé lobotomy zjevně dost velký problém je rozlišit, dle úrovně jejich otázek :-[]
4. 5. 2021 19:51
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Niektorí majú, na rozdiel od teba, zmysel pre humor.
Avatar - JFK
4. 5. 2021 19:59
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Toto je vtipné pro toho, kdo inhaluje toluen, nebo používá translator do maďarštiny :-[] :yes:
4. 5. 2021 20:19
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Zmysel pre humor ti chýba, naviac máš v hlave nasrané. Čo s tebou, putuješ na hate-list. Za ďalšiu reakciu nestojíš.
Avatar - JFK
4. 5. 2021 20:25
Re: Nejhezčí v segmentu A0
To mne vážně mrzí, jdu si pro kapesník. Musím se s tím hate listem nějak vyrovnat :D Přitom píšeš, jakej máš smysl pro humor... :-[] :-[]
Avatar - Mikesus
5. 5. 2021 06:23
Re: Nejhezčí v segmentu A0
No opravdu moc smysl pro humor nemas. Věřím, že i Standa se zasmál
Avatar - JFK
5. 5. 2021 08:20
Re: Nejhezčí v segmentu A0
Hodně nenáročným stačí scestně plácnout jméno autora a přijde jim to jakože hrozně vtipné. Komu ne = nemá smysl pro humor. :-[]

Tak to pak jo. Nejhezčí v A0 segmentu, a zajímavou vlajkou na dveřích. Myslím Standa.

Opravdu, hrozně vtipné, dlouho jsem se tak nepobavil.
Avatar - Barry Lyndon
4. 5. 2021 19:39
Re: Nejhezčí v segmentu A0
JJ, to je docela cool - kdo objedná bílou, může si tam červenou a modrou dolepit :-).
5. 5. 2021 08:32
Re: Nejhezčí v segmentu A0
A keď dáš široké pneu, tak v lete ju zapatláš asfaltom ;-)
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 19:35
Dobrý
Za mě velmi dobré! :yes: Myslím, že to bude jedno z nejzajímavějších aut segmentu. Hezký detail je česká vlajka na dveřích. Trochu mě zarazilo zrychlení silnějšího MPI horší než mělo HTP. Na tom je vidět, jak jsou dnešní atmosféry přidušené.
Rozbalit vlákno
6
4. 5. 2021 19:42
Re: Dobrý
Nie nutne. Kludne to moze znamenat iba to, ze nova Fabka ma tazsie prevody a preto to trva dlhsie.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 19:43
Re: Dobrý
To s tím samozřejmě souvisí.
Avatar - wakantanka
4. 5. 2021 20:48
Re: Re: Dobrý
Ja to skôr vidím tak, že síce narástla, ale aj pribrala a viac výkonu nedostala.
Avatar - lyon667
5. 5. 2021 14:27
Re: Re: Dobrý
Původní HTP mělo 40 kW, takže papírově je to i s ohledem na nárůst hmotnosti skok. Nicméně spíš než špička výkonu bude důležitější jeho průběh, tam to nemusí být žádná sláva.
4. 5. 2021 20:39
Re: Dobrý
Tak ten litr má jen 95 Nm, 1.2 HTP mělo běžně 108 nebo 112 Nm. Objem prostě ničím nenahradíš, jedině turbem...
4. 5. 2021 20:42
Re: Dobrý
Ne, ne....ani turbem, ani kompresorem, ani baterkama.
Avatar - Barry Lyndon
4. 5. 2021 19:37
taková běžná Fabia s maximálkou 225 km/h :-)
Cx 0,28 je potřeba pochválit. Taky se mi líbí ta nová oranžová barva. Jinak už to ale designově žádná velká pecka není... Odchod Kabaně byla pro Škodovku velká ztráta.
Rozbalit vlákno
1
4. 5. 2021 19:43
Re: taková běžná Fabia s maximálkou 225 km/h :-)
Na malý hatchback velmi slušná hodnota cx i maximálky. Design mi přijde v pohodě, nemám jedinou výtku.
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 19:40
Fabka
Velice povedené. Nesedí mi tam kulatý výdechy topení, ale jinak bez připomínek, nejhezčí Fabie. :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - SKAY
4. 5. 2021 19:47
Re: Fabka
Ta linka přesně je trošku zhranatí :D
4. 5. 2021 20:01
Re: Fabka
Naviac sa pravdepodobne nedajú otáčať okolo svojej osi, rozsah nastavenia bude obmedzený, tým pádom je prd platné, že sú okrúhle, aj tak stoja za h0vno...
4. 5. 2021 19:40
Konkurence
Z akčních cen jde ještě dostat 40 tkč a více dolů..... :yes:

https://www.hyundai.cz/…akcni-family.pdf

Ale kdo chce prcka, ať jde do Fábky... :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 19:43
Re: Konkurence
To už je trochu obsese, cpát svůj i30 do každé diskuze.
4. 5. 2021 22:09
Re: Konkurence
Karle já mám v garáži auto za 1.3 Mega to za prvé a za druhé jedině vědomost co konkurence umí muže přibrzdit koncern v cenové politice která je do nebe volající Menší zisky koncern unese. Dojí to neskutečně.
5. 5. 2021 07:41
Re: Konkurence
Ona se ta i30 vzhledem k podobné ceně sama nabízí. Pokud to porovnáme základy máme tříválec 1,0 s 5-kvaltem a zrychlením z 0 na 100 km/hod za 15 sekund na straně jedné, na druhé 1,5 čtyřválec s 6-kvaltem a zrychlení za 12 s.
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 08:33
Re: Konkurence
a patrilo by sa dodať, že v o triedu väčšom aute, nehovoriac že 3 sekundy je sakra rozdiel a to si ten Hyundai nepomáha turbom. :-)
4. 5. 2021 19:47
Re: Konkurence
Ono se klidně může stát, že Fabia bude uvnitř stejně prostorná jako i30 hatchback, který vlastně ani moc nedává smysl, když za fastback a kombík se připlácí poměrně málo.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:02
Re: Konkurence
i30 bude naopak vedle Fabie dávat SAKRA smysl!

Základ Fabie na 14 tis. €. Ovšem použitelná bude až prostřední, spíše druhá nejsilnější motorizace. Ani nechci znát cenu... Aby se použitelná Fabia vůbec vlezla pod 0,5M ... :-O :-O :no:
4. 5. 2021 22:16
Re: Konkurence
I Ceed...
https://www.auto.cz/…klientelu-138463

:yes: :yes: :yes: :yes:

A víceprvek všude
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 08:33
Re: Konkurence
načo špekulovať, sadni si do aktuálneho Pola, potom do tej i30 a máš jasno :-)
Avatar - kaa
4. 5. 2021 19:41
Fabia
Řekl bych že vypadá dost dobře Sice ten volant je ošklivý a zadní světla mají divný tvar. Ale jinak super.
Jo a v tabulce je 1.5 TSI psáno jako tříválec což je blbost
Rozbalit vlákno
0
4. 5. 2021 19:42
Návrat ke kořenům
Na přelomu tisíciletí představovala Fabia víceméně špičku své třídy. Rozměrově, technologicky, i cenově. Druhá a třetí generace byl trochu ústup, ale čtvrtá zase míří na špičku. Rozměry jak před pár lety nižší střední, výbavové prvky a detaily, které konkurence běžně nenabízí a možnost volby výkonného motoru, i když "zabitá" převodovkou. Tomu odpovídají i ceny. Slušný střed nabídky za necelých 400 tisíc? Ano, tolik to stálo i v první generaci. Nejvyšší specifikace bude někde kolem 500 tisíc. Tak jako u první generace.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - radolaco
4. 5. 2021 19:57
Re: Návrat ke kořenům
No neviem, 16 az 20 tisic eur za Fabiu? To si kazdy radsej vyberie nieco od konkurencie v nizsej strednej
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 19:59
Re: Návrat ke kořenům
Kromě Tipa a Korejců nebude pomalu co vybírat. Základ je pod 14000 eur.
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:17
Re: Návrat ke kořenům
ale to stačí ...
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:18
Re: Návrat ke kořenům
Je fakt, že o 15 tisíc dráž už člověk může mít Tipo 5dvířko... a to je přece jen o dost větší a dospělejší auto.
I když za těch 345 tis to zase nějaká hitparáda není.
4. 5. 2021 21:30
Re: Re: Návrat ke kořenům
Větší Tipo je ale dospělejší? Čím?
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:32
Re: Re: Návrat ke kořenům
Vším.
Prostorem, pohodlím, jízdním projevem... je třeba vyzkoušet, a nevěřit jen novinovým článkům.
4. 5. 2021 22:02
Re: Re: Návrat ke kořenům
Souhlas, jel jsem, byť chvilku a pro mě obrovské překvapení, jak velký byl rozdíl mezi osobní zkušeností a dojmem z testů...
4. 5. 2021 22:25
Re: Re: Re: Návrat ke kořenům
Aha a ty už jsi novou fabii řídil jo? Tak to potom jo
Avatar - Mikesus
5. 5. 2021 06:28
Re: Re: Re: Návrat ke kořenům
:-[] :-[]
5. 5. 2021 07:51
Re: Re: Re: Návrat ke kořenům
Oni píšou o Fiatu Tipo, který v základu má 100 koní a zrychlení z 0 na 100 za 12 ;-) . Prodejce BMW a hýká nadšením nad fabčou :yes:
Avatar - Typhoon
4. 5. 2021 20:00
Re: Návrat ke kořenům
Například?
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:06
Re: Návrat ke kořenům
Například právě i30 :-! :-!
Avatar - radolaco
4. 5. 2021 21:12
Re: Návrat ke kořenům
alebo Ceed. Uprednostnit Fabiu pred Ceedom v rovnakej cene moze fakt len zarity skodovkar.
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:18
Re: Návrat ke kořenům
Stačí odpor k tomu, platit peníze do Asie.
:-)
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:22
Re: Návrat ke kořenům
V dnešní době??? Když máš z Asie 3/4 věcí??? Když se Škoda/VW neváhala prodat Číně???
Avatar - Ja Prvni 123
4. 5. 2021 21:33
Re: Návrat ke kořenům
Právě proto!!!

A mezi náma - když už, tak proti Fábce je dost jasně i20... za 280, s lepším motorem.
;-)
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 21:42
Re: Návrat ke kořenům
Za 280 je to holobyt.
5. 5. 2021 01:18
Re: Návrat ke kořenům
Proč ale nepodpořit českou značku, že? :-! Zvláště, když vyvíjí a vyrábí tak skvělá auta! :-) :yes:
Avatar - Otrava
5. 5. 2021 13:35
Re: Návrat ke kořenům
A proč by ne? Řídil tu někdo novou Fábii? Ono se klidně může ukázat, že Fábie bude lépe odhlučněná, s pohodlnějšími sedačkami a lepším podvozkem. A najednou dává smysl.
Počkal bych s výkřiky až po prvních testech
4. 5. 2021 20:29
Re: Návrat ke kořenům
Na Slovensku budou ceny nižší než v Německu. Ale ano, i tak to bude docela dost. Auta prostě plošně zdražují. Až přijde další generace i30 a Tipa (tedy pokud vůbec přijde, je možné, že je čeká konec), tak taky zdraží.
5. 5. 2021 07:57
Re: Návrat ke kořenům
Neřekl bych. Zdražují i kadeřnice, otázka je jak dlouho jim ty vyšší ceny vydrží. Celý fór je v tom neakceptovat nepřiměřeně vysokou/zvýšenou cenu. Nějaké kecy o tom, že za to může zlý vlk mě nezajímají.
Avatar - Ozzman
5. 5. 2021 09:00
Re: Návrat ke kořenům
Rozměrově rozhodně ne, v interiéru to u hb byla bída a to i oproti Felicii.
5. 5. 2021 13:27
Re: Návrat ke kořenům
Interiér byl hodně stísněný. I když jsem dal sedačku úplně dozadu, měl jsem kolena stále moc pokrčená. A když jsem někoho vezl vzadu, musel jsem se jako řidič uskrovnit ještě více, aby se dozadu vůbec někdo vešel.
Ale to byla daň za bezpečí. Fabia byla jedno z mála aut, které dokázalo s pouhým jedním airbagem získat 4 hvězdičky v EuroNCAP.
4. 5. 2021 19:45
Spanek
Tak snad z toho usnete :*) :yes: Vypada to na premieru a auto stoleti :D
Rozbalit vlákno
0
4. 5. 2021 19:46
...
Ty vole, musíte na všechno ukazovat? Jsme ve zvláštní škole nebo co?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - SKAY
4. 5. 2021 19:49
Pěkné
Mě přijde trošku vysoká z boku ,ale jinak hezké. Konfigurovatelnost bude asi fajn :yes:
Vnitřek spár zajímavými nápady :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 5. 2021 19:50
vdc
Diky tobe prave ze jsme
Rozbalit vlákno
1
4. 5. 2021 19:50
Pokrok?
Rozvor Renaultu Clio 3 byl 2575 mm, v roce 2005!
Rozbalit vlákno
7
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 19:57
Re: Pokrok?
Každopádně se vsadím, že Fabia bude prostornější než poslední Clio.
4. 5. 2021 20:03
Re: Re: Pokrok?
To bude, je odost větší. Ale je to pořád malé auto? Tohle už není B segment ale spíše B/C. Sem zvědavý co na to Scala?
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:18
Re: Re: Pokrok?
Scala se poštije :-!
5. 5. 2021 01:20
Re: Re: Pokrok?
Scala (s největší pravděpodobností) doklepe svůj modelový cyklus a tiše odejde do historie...
4. 5. 2021 21:31
Re: Re: Pokrok?
To určitě bude. Clio je vzadu malé
5. 5. 2021 01:23
Re: Re: Pokrok?
A 208 a Corsa jsou na tom prostorově ještě hůř... :-( :no:
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 01:07
Re: Pokrok?
To bych rád věděl, kolik mínusovačů má zkušenost s MQB A0 a posledním Cliem.
4. 5. 2021 19:54
Roste jako z vody...
Obávam sa, že nerastie, len tlstne...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 19:59
Re: Roste jako z vody...
Pak se obávám, že neumíš číst. V článku máš čísla.
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:19
Re: Roste jako z vody...
Nejde o čísla, jde o dojem. tao auta jsou takoví malí mastodontíci, přifouklí.
4. 5. 2021 20:28
Re: Roste jako z vody...
Neúplné čísla - alebo som prehliadol hmotnosť? Na pohľad je to rovnaký súdok ako predtým, len trochu prifúknutý. Skutočne na fotkách nemôžem nájsť vôbec nič, čo by ma nejakým spôsobom upútalo a oslovilo. Totálna šeď a nuda, spredu súčasnú a novú Fabiu kopa ľudí ani nerozozná, vzadu to zachraňujú svetlá, ktoré si zas budú pliesť so Scalou... Škodovácki dizajnéri sa prekonali, premaľovali Fábku na Scalu tak, že si to popletú možno aj podaktorí skalní. Nápaditosť a invenciu asi na firemnom školení nemali... Pre mňa sklamanie, po predchádzajúcich chválospevoch som predsa len čakal viac.
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:32
Re: Roste jako z vody...
Poplést si Fabii a Scalu vyžaduje opravdu hodně špatný zrak.
4. 5. 2021 22:03
Re: Roste jako z vody...
Nie každá sa o autá zaujíma ako ty a divil by si sa, ako veľa ľudí rozoznáva škodovky od seba už len spôsobom veľká alebo malá škodovka...
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 22:12
Re: Roste jako z vody...
Spousta lidí nepozná Octavii od Passatu, ale ty jsi mluvil o skalních.
5. 5. 2021 08:00
Re: Roste jako z vody...
Spíš bych napsal, ne každého zajímá škodovka jako aktivního diskutéra s nickem twisted TSD ;-)
Avatar - twistedTSD
5. 5. 2021 15:25
Re: Roste jako z vody...
Přečti si znova, co psal traveldrive.
Avatar - _Karel_
4. 5. 2021 21:06
Re: Roste jako z vody...
Aha, tak já to "ztloustla" chápal dizajnově. Váhu nevím, nicméně bez diskuze roste a ne že ne, má na délku +11cm.
Jestli se ti líbí nebo ne je věc jiná, vkus nikomu nevymlouvám.
4. 5. 2021 22:01
Re: Roste jako z vody...
Štvormetrová trieda, to bývala Golf-classe. A nie je to ani veľmi dávno. Dnes ju prerastajú subkompakty. Tiež ma začína iritovať stále väčšia šírka áut, však už sa na tie naše úzke socialistické parkoviská nechcú vojsť ani malé kompakty. Šírka novej Fabie zvonka je väčšia o cca 14 cm, vnútorná šírka už taký nárast nevykazuje - 1380 vs 1460 mm dáva rozdiel len 8 cm, zbytok "zožrali" dvere a plasty v nich. Väčšia dĺžka Fabie 4 (+110 mm) išla zväčša na vrub kufra, pozdĺžny priestor v kabíne nenarástol, skôr naopak. Čiže zvonka narástla Fabia viac ako zvnútra, teda aj z tohto pohľadu tak trochu stlstla...
Avatar - R32
4. 5. 2021 19:56
Madlo...
Dizajn auta fajn, no mám obavu, že to madlo na dverách bude po čase slušne vŕzgať. Predsa len je to dosť namáhané miesto a trend tvrdých plastov tomu asi tiež nepomôže. Ale keď môže vŕzgať Kodiaq... ;-\
Rozbalit vlákno
5
4. 5. 2021 20:18
Re: Madlo...
To mě bude zajímat, jak dlouho na tom exponovaném madle vydrží ta stříbřenka. V každém případě prstýnky dolů ! ;-)
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:19
Re: Madlo...
Stříbrné prstýnky mohou zůstat :D
5. 5. 2021 01:27
Re: Madlo...
Principiálně podobný přitahovací výstupek měly už první ročníky Favorita, jen byl mnohem menší... :-)
5. 5. 2021 08:40
Re: Madlo...
Principiálne je aj Trabant auto. Silou mocou tu splietaš prirovnanie k neporovnateľné mu! :-(
5. 5. 2021 09:55
Re: Madlo...
To byl jen fór, neber všech tak vážně! :-)
4. 5. 2021 19:58
Fotky
Tyhle fotky jsou nejlepší reklamou na video, co pamatuju :D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:00
Za mě nelíbí
Za mě nelíbí. A hned řeknu proč. Auto je opticky hrozně těžkopádné. Oteklé. Odcházející Fabia měla linky celkem švihácké. Ale tohle? To je prostě boubelka se vším všudy :-(

Mimochodem, 14 tis. € za auto, které bude mít zrychlení 0-100 horší než 15 s :-O ...?

Vítejte v nové době, automobilové peklo právě začíná! :-!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - WinDiesel
4. 5. 2021 20:20
Re: Za mě nelíbí
Shame on Fkoda !!!!! Shame on EP/EK/EU !!!
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:33
Re: Za mě nelíbí
Vážně nechápu o co jim jde - vyrábět vozy s dynamikou Š120...?!? Ano, vím že to je výsledkem opravdu kvalitní práce EU a EK v podobě destrukce automobilové produkce... Ale i tak.
4. 5. 2021 20:36
Re: Za mě nelíbí
To bude kvůli bezpečnosti, asi. :-)
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:40
Re: Za mě nelíbí
Vypadá to, že v příští generaci bude v základu auto bez motoru s autonomním asistentem stání!!! A v tabulkách bude 0g CO2...
Avatar - wakantanka
5. 5. 2021 08:36
Re: Za mě nelíbí
že Škoda Fabia Flinstone? :-)
5. 5. 2021 01:29
Re: Za mě nelíbí
Však ty základní atmo motory si skoro nikdo nekoupí.
5. 5. 2021 08:08
Re: Za mě nelíbí
Rozdíl mezí základním motorem a první turbem je v základní výbavě 20 tisíc kč. Za to to člověk dostane 11 kW. Bratr koupil předchozí Fabču před faceliftem v Trumfu se základním 44kW (litá kola, kožený volant) pro neteř za 250 tisíc včetně metalízy, což si myslím, že smysl mělo.
Avatar - lyon667
5. 5. 2021 15:05
Re: Za mě nelíbí
Hele, zase ten nepřímovstřik bez turba a filtru pevných částic bude s ohledem na vývoj složení paliv zřejmě trvanlivější a tak pro někoho, kdo s tím čas od času jede na nákup a chce s tím dožít, asi ideál.
Avatar - Hubini
8. 5. 2021 11:40
Re: Za mě nelíbí
Mě se ten design opravdu líbí, a když jsem ji potkal na dálnici u Bolky tak i v reálu povedené oproti všem jejím předchozím verzím. Sice nejsem cílovka, ale design za mě za jedničku.
4. 5. 2021 20:02
Bože
Kde je ta inovace ? 😂 Scvrklá ScalaQ.. nuda, ku*va drahá nuda..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:08
Korejci můžou slavit
Není třeba vlastně dělat vůbec nic. A prodeje i30 půjdou aspoň u nás nahoru. i30 s použitelným základem levnější než Fabia? Tomu říkám vyklizení pozic Škody v B-segmentu v ČR :-!
Rozbalit vlákno
13
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:39
Re: Korejci můžou slavit
To bys mohl říct kdykoli, že Fabia vyklízí pozice a i30 je výhodnější koupě. Nicméně...:
-i30 stárne a nepřijde mi zrovna jako přitažlivé auto
-díky Vošickému zásadně zredukovaná servisní síť
-základní i30 je holobyt

Podle mě se na jejich pozicích nic nezmění, Fabia má svou cílovou skupinu a i30 taky.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:42
Re: Korejci můžou slavit
Nevěřím tomu, že tohle budou lidi u nás kupovat. Zůstanou firmy a to bude vše.

Běžný člověk půjde pro Sandero nebo i30. A i30 v základu rozhodně nějaký průšvih není :-!
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:48
Re: Korejci můžou slavit
Nemyslím si. Sandero je fajn, ale zas tak levné není, má proti Cliu ošizenou platformu a neumí lepší motor. i30 je o třídu výš, ale vnitřní prostornost bude zřejmě podobná.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:50
Re: Korejci můžou slavit
Zas tak levné není?? Základ 240. 270 a máš použitelný motor... To novou Fabii nemáš ani na cenovém obzoru :-!
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 20:56
Re: Korejci můžou slavit
Základ za 240 vůbec nebudu komentovat, to auto nemá lakované nárazníky. S klimou, stavitelným volantem a s motorem stojí asi 290 tisíc.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 20:59
Re: Korejci můžou slavit
Jsi hulil trávu nebo co? Která Fabia III nemá lakované nárazníky probůh... :-O :-!
Avatar - twistedTSD
4. 5. 2021 21:01
Re: Korejci můžou slavit
??? Řeč byla o Sanderu.
Avatar - rohYpnol
4. 5. 2021 21:04
Re: Korejci můžou slavit
290 máš nejsilnější TCe v nejvyšší výbavě a navíc s LPG :-[] :-!
4. 5. 2021 21:34
Re: Korejci můžou slavit
Ano, Sandero je o dost levnější než Fabia a bude to u nás její hlavní konkurent.
Ale ta cena za LPG verzi je s financováním Premium, kde dle ukázkového příkladu financování přeplatíš asi 50 tisíc.
5. 5. 2021 08:43