To zase tady budou politické žvásty, kde se budou napadat ekohujeři.
Přitom VW ví co dělá. Šéfové VW mají zcela jiné informace o EV než zdejší kritici. I na zdejších stránkách bylo napsáno, jak je e-pohon jednoduchý ve srovnání se složitým spalovacím, navíc budou již k dispozici solid state baterky..
Prostě TAK JAK I TEBE UČILI NA ZŠ = časem to musí bejt bez ropy. Ty asi v klidu dojezdíš v čemkoli jízdou vyrábějícím pevný mikročástečky, oxidy dusíku, oxid uhelnatý a uhlovodíky = protože JINAK SI SVĚT NEUMÍŠ PŘEDSTAVIT
Je to asi 3x neefektivnější a dražší a ropu nemáme a co to znamená (kolik elektřiny sežere) jí těžit a přepravovat a zpracovávavat a zase přepravovat a nakonec tou elektřinou tankovat (KDO by rovnou použil JEN tu elektřinu žejo = to by musel bejt.. MUSK? ;) ale TY to budeš MOCT dělat dál a dál dráž a neefektivnějš a s exhalacema atd. :)
Takže KDY si naposled je přes 800 km a dal si pauzu maximálně těch 5 minut? ;-)
Aktuální auta asi za 15 minut nabijí na 300 km = ale ono se to FURT zlepšuje takže uvidíme co za dalších pár let https://www.autosalon.tv/novinky/ridicuv-chleba/plne-dobiti-baterie-za-15-minut-toyota-a-panasonic-tvrdi-ze-maji-funkcni-prototyp
Jo a takže ZNÁŠ víš = že elektromotor je FAKT (krom toho že násobně efektivnější = vyjádřeno ve spotřebě běžného paliva ca 2 litry vs 6 litrů) daleko jednoduší MÉNĚ poruchový a levnější?
Tebe jsem se neptal, protože tvé bláboly mají pro mne nulovou informační hodnotu = Asi jako proud náhodných čísel. Viz já 18:11. ===== a odkaz si doplň sám.
A je opravdu nutné aby EV plnilo zrovna tebou definované požadavky?
Jinak podle mého názoru nebude v dohledné době 800km dojezd velký problém.
PS: Chápeš informaci v článku, že vedení Bentley na základě informací které má o vývoji baterií rozhodlo o elektrické budoucnosti? Myslíš že máš lepší informace než vedení Bentley?