A bude to predávané ako auto, alebo kapotovaný skúter? Ak auto, tak to nemôže splniť dnešné požiadavky na bezpečnosť.
Páči sa mi, že podobným elektro-vozítkam udávajú výkon vo Wattoch... 5000W vyzerá na papieri oveľa lepšie ako 0,5 kW :-). Minule som kdesi v inzeráte videl nejakú elektro "akože-motorku". Tiež výkon vo W - tuším 3000W... Vyzerá to skvelo pre toho, kto si to nedokáže prepočítať...
Není to tříkolka? Potom je to bráno jako motorka. Objem do 125 a variátor? Tedy bez problému pro každého. Taková konkurence mopedaut. Podobně by asi šlo vyrábět původní Velorex možná s pár vylepšeními a třeba i pásy :D
5 kW pro zajímavě se tvářící "cosi" napůl mezi motorkou autem o prázdné hmotnosti jemně pod 200 kg. Pokud si do toho sednou (a jestli se tam vejdou) dva chlapi, tak to máme cca 360 kg na 5 kW.
No, to tedy dostanou baterky zabrat...
Jestli je dojezd 80 km a nabíjet se to bude 6 hodin, tak to by možná bylo lepší elektromotůrek i s baterkou spláchnout do hýzlu a jako zdroj pohonu nasadit ozubená kola, šlapky a přehazovačku, ne?
A ještě by to ušetřilo na váze... ;-)
Ale s benzínovým motůrkem to můež být fajn "sranda autíčko" pro vyblbnutí se a přijemné cestování centry historických měst. Docela si to dokážu představit někde ve Florencii nebo Drážďanech, proč ne?