Stejně jako v minulosti i letos hrozí, že přes údajnou snahu státu se zpozdí, nebo spíše na další rok odsune zahájení výstavby nových, rekonstrukce stávajících či otevření nových dálnic. Nejvíce to bude bolet na Moravě.
D1 pha-brno mela byt podle harmonogramu z 2013, kdy stanjura zacal s rekonstrukci prvnich 40km D1, komplet zrekonstruovana v 2018.
jenze pak to vzali do ruky nemehla z ANO a v 2014 se nezacalo s rekonstrukci ani jednoho kilometru D1, v 2015 asi 15km a vysledek je ten, ze hotovo nebude ani v 2022, tedy 4 roky po terminu, a rekonstrukce tech 200km tak bude trvat 10+ roku
ŘSD kašle na možnosti získání dotací na stavby a navíc dost často "tlačí na sílu" nesmyslnou trasu. To se pak lehce aktivistům sestřeluje... Tam kde staví rychleji tak volí vždy trasy nekonfliktní a aby získali dotace, vždy volí obchvaty místo průtahů. Kdysi jsem psal srovnání rychlosti a stylu stavění u nás a v Polsku: https://jirikment.blog.idnes.cz/blog.aspx?…