Prostě nelze https://www.wirtschaftsdienst.eu/inhalt/jahr/2018/heft/8/beitrag/das-ende-der-dieselsubvention-verteilungseffekte-einer-co2-basierten-energiesteuerreform.html
Chápu správně že tvůj nepřekročitelný bod = je zvýhodnění sníženou daní vs zvýhodnění vrácením daně. No viz odkazy
Prostě ZVÝHODŇOVÁNÍ jak to pro místní správně vymyslel mikesus = je problém (obecně je problém https://oenergetice.cz/…rgeticky-prechod CO konkrétně na tom odmítáš?
V Německu těch jejich asi 5 korun na litr ZVÝHODNĚNÍ nafty proti benzínu dělá asi 9,5 miliardy eur za rok. A hlavně POKŘIVENÍ trhu = nic jako rozhodování jestli vznětový nebo zážehový motor do běžného osobního auta = vlastně NEEXISTUJE
S vtipným bonusem že majitel dieslu kterej má POCIT že je to levnější plus POCIT že má menší spotřebu = v reálu jede na dražší palivo s bonusem že má větší spotřebu ropy = docela vtipný :*)
Co na tom https://www.wirtschaftsdienst.eu/inhalt/jahr/2018/heft/8/beitrag/das-ende-der-dieselsubvention-verteilungseffekte-einer-co2-basierten-energiesteuerreform.html nechápeš?
Ano zelená nafta je dotovaná jelikož stát zemědělcům daň vrací!!!
Normální běžná nafta dotovaná není. Tam stát daň vybírá. Tvoří zhruba 1/3 ceny nafty. Ovšem někteří jedinci to nazývají dotací :D:D
No že o zelený naftě píšeš ve smyslu, že z ní stát nemá spotřební da. Tak tě jen upozorňuju, že na tu zelenou naftu se nejezdí vyjma zemědělských strojů. Ze všech ostatních paliv má stát více či méně peněz ze spotřební daně. Akorát z elektřiny nemá nic. Ta je řekněme dotovaná.
Já před tou Oktou 1,6 měl ještě Lagunu 2,0 benzín, Peugeot 306 TD a Renault 19 1,8 benzín. Nejezdil jsem vždycky ve Škodovkách joudo. Třeba si jednou pořídím i Toyotu, když mi bude umět nabídnout něco co mi bude vyhovovat.
+. To nevim nějaký možná jo = jak to souvisí s tvým popíráním https://www.wirtschaftsdienst.eu/inhalt/jahr/2018/heft/8/beitrag/das-ende-der-dieselsubvention-verteilungseffekte-einer-co2-basierten-energiesteuerreform.html
ě. Hele já mám první Toyotu a kolega taky = ty si pořídíš někdy něco jinýho než Oktu 1,6 a Oktu 1,9 a Supa 1.8 = nebo prostě naVWěky...?
3. mi diskuze s tebou docela často připomíná (rubriku) BOŽÍ HLAS https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/hlasovani-o-vysloveni-neduvery-babis-protestuje-vlada-prece-vsechno-zvlada
Takže ti to FURT https://www.wirtschaftsdienst.eu/inhalt/jahr/2018/heft/8/beitrag/das-ende-der-dieselsubvention-verteilungseffekte-einer-co2-basierten-energiesteuerreform.html nedošlo? ;-)
DOTACE zelená nafta = palivo ze kterýho stát nemá spotřební daň :-O
Co říkáš na naše aktuální ZVĚTŠENÍ ZVÝHODNĚNÍ nafty vůči benzínu :-)
A na to že jsme x-krát probírali že TY budeš až do důchodu (pak už stejně nebudeš mít prachy = % výše důchodu k průrnému platu se bude navzdory https://www.mall.tv/udalosti-ludka-stanka/politicka-strategie-jany-malacove-tem-nejchudsim-brat-a-duchodcum-davat muset časem snížit ;) jezdit ČÍM CHCEŠ = jestli benzín, benzín hybrid nebo nafta nebo plyn nebo vodík nebo https://fdrive.cz/…atti-chiron-7108 si ZAPOMNĚL?
No a OPĚT ti unikla PODSTATA = to je ta druhá část traveldriveova příspěvku :D
DNES MÁME MNOHEM VÍC MOŽNOSTÍ = a ty budeš (viz BLBOST co si napsal 10:04 = JAK JSEM TI JIŽ MNOHOKRÁT NAPSAL) ty budeš moct až do důchodu jezdit na naftu, benzín, CNG, LPG, vodík nebo elektřinu = na CO CHCEŠ
To hysterčení z přechodu od ropy je na GENERACE = u nás třeba na 40 let celosvětově třeba na 100 let. Odpůrci reality co nechápou CO se to děje PROČ se to děje nechápou ani že se hádaj spíš o to = čím BUDOU jezdit = jejich děti a vnoučata :*):D:-!
PROČ si FURT tak blbě VYMÝŠLÍŠ??? To si na MĚ a VODÍK = FAKT zapomněl? :-O
Na to že sem (speciálně TI) několikrát vysvětloval že TY budeš moc jezdit až do důchodu JAKOUKOLIV OLÍTANOU OJETINOU = jedno jestli na naftu, benzín, plyn, HEV nebo PHEV nebo vodík? ZAPOMNĚL si? Nebo úmyslně PLÁCÁŠ? Zapomněl si nebo plácáš úmyslně? ;-)
Proč vole palcuješ, když specielně ty s Johnym nesouhlasíš? Ty chceš auta výhradně na elektřinu a všechno ostatní vymýtit, protože paní učitelka na ZŠ ti říkala, že ropa a plyn jednou dojdou a navíc jejich spalování ještě produkuje CO2.
Jinak Johny má samozřejmě pravdu, takže EV tam kde je to smysluplné tj. do města a pro ty, kteří ho mají kde nabíjet určitě ano. Vidím to tak na 20-30% trhu. Zbytek spalováky na benzín, naftu nebo plyn podle druhu využití a osobních preferencí zákazníků. Rozhodně souhlasím, že není dobré se upínat jen na jeden zdroj.
Přesně tak, ale ekoteroristické se tváří, že jedinou budoucností dopravy je elektřina. Jsou to jen hloupí levičáčtí fanatici, kterým vadí lidská svoboda v podobě cenové dostupné individuální mobility! :-(:no:
neznamená, že za půl roku to může být jinak. Stačí, když se změní politická situace, někdo zavře kohoutky u ropovodů a najednou je tu zase ropná krize. Nesmíme být závislí na jednom zdroji energie, je potřeba podporovat diverzitu. Měli bychom mít auta na benzín, naftu, elektřinu, vodík, plyn a neupínat se jenom na jeden zdroj.
Stresu bylo daleko víc za komunistů. Nejen kvůli komunistům samotným a jejich buzeracím, ale i kvůli mizerným možnostem komunikace tehdy, nedostatku všeho, obtížnému cestování, pochybným perspektivám apod.
Za komunistov pred r. 89 benzínky mali len výnimočne otvorené non-stop. Ak, tak len jedna v okresnom meste. Väčšinou sa večer zatvárali, a ani benzínky otvorené v nedeľu neboli úplnou samozrejmosťou.
Internet vtedy samozrejme nebol, ale v cestných atlasoch bývali podrobné informácie o otváracích hodinách. Vtedy sa svet nemenil tak rýchlo a tak často ako dnes. :-)
Vyšší počet čerpaček mi v ničem nevadí, naopak je to fajn.
A jestli mají menší zisky je mi taky jedno a ani bych neřekl že máme PHM dražší než v okolních státech s menší hustotou pump.
EDIT: hádám správně že ten palec dolů jsem dostal od majitele pumpy ? :-)
Nikomu jinému nemůže přece vadit co jsem napsal
a) https://www.novinky.cz/…0-miliard-306564
b) pump máme díky tomu 2-3 NÁSOBEK než by odpovídalo (to znamená vyšší náklady + menší prodeje menší zisk 1 čerpačky = zbytečně vyšší ceny paliv pro nás